![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
Есть у меня такая вот пробема, немогу никак настроить нормально зажигание. Свечи постоянно с черным нагаром. Не с масляным а просто с черным, будто с сажей.
вот в таком состояние постоянно. даже хуже ![]() Зажигание строил как книжка пишет. Да кстати стоит безконтактное. Помогите советом ))) |
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Запорожье
Сообщений: 1,648
Длина: 19050мкм
Диаметр: 30мм
|
1. Цвет свечей смотреть только после полного прогрева и минимум десятка км по трассе.
2. Цвет свечей зависит меньше от зажигания и больше от настроек системы питания (карб или инжектор) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Киев
Сообщений: 1,020
Длина: 5420мкм
Диаметр: 40мм
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Как понимать-...стоит безконтактное...А что в Таврии бывает контактное?
Свеча на фото с какого цилиндра? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
да на старой таврии 1,1 куба причем уже и не на одной видел контактное зажигание (емеется ввиду такого типа как у ВАЗ 2101) Свеча на фото не моя, мои все одинаковые, на каждом цилиндре.
|
|
|
|
#6 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Самопал.А какой смысл в "свеча не моя",диагноз по фото соседа?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
|
|
|
|
#8 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
та же проблема со средними свечами....при замене местами с крайними, то же случается и с этими....
|
|
|
|
#9 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
Свечи чёрные потом что не правильно настроин Карб нужно посмотреть економайзер или ускорительный насос, или слишком позние зажигание,а вообще вариантов просто море!!
|
|
|
|
#10 |
|
Адрес: Тернопіль
Сообщений: 9
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
Привіт всім. Працую авто-слюсарем в одній фірмі де є 19 таврій + моє авто 1102. Можливо комусь щось підкажу.
Чорний нагар на свічках першим ділом я дивлюсь на мембрану економайзера, рівень бензину, і на голку буває клинить (переливає) в принципі кожне авто індивідуальне причин може бути багато. З своїм карб. бавився десь 3 місяці поки добився результату по місту(кожен день на роботу з ранку 3км і вечором 3км прогріваю до 35-40) приблизно 8.5л звичайно не спорт кар, але мені хватає. Свічки в мене на вигляд майже як нові тільки по колу чуть чорноваті а в кого 2-3 чорні рекомендую більше побавитись з карбом наприклад головний топлевний жакльор менший воздушний більший економайзер заглушити і гусачок ускорітєльного насоса (той шо подовший 40) а 35 можна зтиснути тобто менше бензи буде порскало і звичайно правільно виставити запалення і суміш. Последний раз редактировалось Віктор 1; 17.02.2011 в 03:06. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 51
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
За моїми спостереженнями 2 і 3 свічки коптить в основному на підсосі і хх, як відмічали вище колєги. Один з варіантів лікування - якомого бідніша суміш на хх. Правда, при збідненні виникають перебої в роботі на хх і в першу чергу в 1 і 4 циліндрах, бо там найбідніша суміш. У мене була практика - ставив у 1 і 4 циліндри трьохконтактний БОШ б/у, оригінал і збіднював суміш. Колір свічок вирівнювався і робота була стабільною. Читав просто про тести 3-хконтактних БОШ на карбюраторних авто - вони набагато стабільніше палять збіднену суміш, ніж одноконтактні. От тільки ціна у них у Німеччині - 1 коштує як у нас комплект NGK. І рішення проблему кардинально не вирішує. Та, в принципі, не така це вже і проблема - літом у мене всі 4 свічки світло коричневі, а зима... Зиму треба пережить.
Последний раз редактировалось Michurin; 09.02.2011 в 23:57. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Адрес: Н-Каховка
Сообщений: 1,094
Машина: 1102/ 90г.в. МПСЗ, АД-5Е
Длина: 5760мкм
Диаметр: 36мм
|
Цитата:
__________________
Таврия - конструктор для взрослых. Правда не очень сложный... |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Адрес: Тернопіль
Сообщений: 9
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Особисто тобі ГАВРЮХА я нічого не "СОВЕТОЮ", але для особо обдарованого напишу. Просто порахуй в голові прогрівання на підсосі до 35-40 градусів мінімум 2 рази максімум 4 рази за один день. Розхід виходив на 100 км. від 7.2 л. до 9 л. залежно як їздити і скільки раз прогрівати. По трасі не можу сказати бо ще не приходилось далеко їхати І ЦЕ ТИ НАЗИВАЄШ "неприемлемое или мало эффективное" "А ещё можно кирпич под педаль газа подложить" багато чого можна зробити, але давайте по темі писати Последний раз редактировалось Віктор 1; 10.02.2011 в 06:02. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Адрес: Одесса
Возраст: 46
Сообщений: 1,747
Машина: Молодой Кошак
Длина: 9070мкм
Диаметр: 33мм
|
боян
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
Жрет ли масло еще? И конечно карбюратор немаловажно. Плюс еще зазор должен быть 0.7
|
|