![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Цитата:
Ні для кого не секрет що повітря легше за рідину, тому при подачі охолоджуючої рідини знизу, рідина буде виштовхувати повітря вверх і воно вийде через верхній патрубок. Рідина має ще одну властивість, текти по найкоротшому і найлегшому шляху, тому при подачі рідини зверху, вона не буде намагатись виштовхнути повітря що знаходиться у верхній частині радіатора (на малюнку над синьою лінією) а буде текти через отвори що вже заповнені рідиною (тобто через отвори під синьою лінією). Тобто получається що 1/4 частини радіатора не бере участі у тепловіддачі, також немає гарантії що і в ніжній частині радіатора рідина по всіх трубках тече з однаковою швидкістю. Для карбюраторного двигуна може це і не важливо, бо в нього найвища точка вихід з головки на обігрівання карба, тому там повітряні пробки не затримуються, інжетор цього патрубка немає і в головці коли збирається повітря воно впершу чергу циркулює через пічку. В мене наприклад після стоянки перші хвилини після запуску двигуна супроводжуються бульканням в пічці. Те що зараз немає різниці в тому як гріє пічка при різних положеннях патрубків, не означає що так буде і зимою при -20. Ще хочу додати що у старих тавріях де вихідний патрубок був підключений майже біля самої помпи пічка гріла замітно краще.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Да соглашусь с вами теория верна как свою печку снимал поставил все по местам как было. При случае полезу посмотрю как там оно у меня. Да зимой ваша правда моя печка грела не очень.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
А патрубки вони поміняли тому що так кравивіше лежать патрубки, тобто вони не ідуть навхрест, коли їх поміняти місцями то вони поперше лежать некрасиво, подруге один патрубок може зачіпати за тяги рулювої колонки і з часом протертися, тому самий простіший варіант був поміняти їх місцями.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Забанен
Адрес: Севастополь
Сообщений: 2,068
Длина: 5530мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Старый анекдот : америкосы увидели автомобиль УРАЛ - что только эти русские не придумают , что бы не делать хороших дорог , можно перефразировать для тавроводов : что только не выдумывают тавроводы - лиш бы не отремонтировать машину по нормальному . |
|
|
|
|
|
|
#5 | ||||
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|||||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Цитата:
Избыточное давление в системе при прогретом моторе есть!
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138 [url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url |
||
|
|
|
|
|
#7 | ||||
|
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Треба напевне дати заявку на битву екстрасенсів, доки ще передача не закінчилась.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|||||
|
|
|