ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 26.03.2008, 14:53   #1
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

Всем доброго времени суток.
Примерно пол года назад в Тернополе моими силами совмесно с Тернопольским Тюнинг Клубом и при поддержке многих людей (в том числе и тавроводов с вашего форума) начал строиться вот такой автомобиль.
Сам донор нам достался от нашей одноклубницы.

Решил создать паралельный бортовик здесь (оригинал на www.tuning.te.ua) по нескольким причинам:
- получить дельные советы и коменты.
- поделиться своим опытом с другими.

Первый этап проэкта почти закончился, скоро хозяйка получит свой автомобиль в пользование...

Здесь полный список модификаций по авто:
http://tuning.te.ua/forum/garage.php..._vehicle&CID=1
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 14:55   #2
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

03.11.2007

Ну що ж...
Як то кажуть: рука тюнера завжди чешеться, причому не завжди до п’янки, а здебільшого тягнеться до якогось чотирохколісного-донора...
Вот і я протримавшись всього дев’ять днів без ключа в руках знайшов собі авто-об’єкт...

Ітак донор:
Модель: ЗАЗ "Таврія"
Рік випкску: 1992 р.
Двигун: бензиновий - 1100
Колір: білий.
Власниця: Julia (ТТК Glamour Girl)







Стан атво (після попередньго огляду):
кузов - нормальний, перефарбований рік чи два тому
ходова - розбита ніби на ній на говерлу галопом піднімались
салон - сток, безпорядок, пилюка, ознаки проживання дрібних гризунів
двіглун - завівся зразу (після заміни акума), працював тупо но рівно...
гальмівна система - починає оживати після другої прокачки

Мета: зробити людині автомобіль - придатний для їзди, який буде виділятись з сірого потоку клонів...
Заточка автомобіля (мається на увазі звук, слалом, кіт-кар чи просто сіті-тюнінг) буде уточнятись пізніше - за бажанням власниці...

Завдання:
1. Відремонтувати все що поломано: двигун, ходова, салон.
2. Ліквідувати максимум заводських недоліків, які заважають нормальній експлуатації авто.
3. Власне тюнінг.

До роботи над проектом ЛЮСЬКА-ПІДСНІЖНИК запрошуються всі члени ТТК та решта бажаючих. Впевнений, що силами своїми та за допомогою одноклубників ми зробимо з цього донора пристойний автомобільчик та зайвий раз доведемо, що в ТТК руки ростуть звідки треба...

День перший "ЗНАЙОМСТВО"

Я і OUTRAGEOUS прихопивши з гаража EVILA кракаділи, міні-компресор, жменьку ключів та пару банок REVO, поїхали знайомитсь з таврончиком...

Ситуація класична... акум посажений, бак пустий, колеса спущені...

1. Акум поставили новий - "WESTEN" (ціна питання 260 грн.) дякую К2.
2. Колеса підкачали.
3. В бак залили 5л 92-го...



Зачистили клеми, завели і перегнали то OUTRAGEOUSA в гараж. По дорозі я оцінив стан авто - який описав в першому пості.

В першу чергу планую погнати ЛЮСЬКУ до толкового ходовіка так як до гаража ми її переганяли зі шв 25 км/год. - боялися що колеса повідлітають. Вже взяв в G@RMONA взірці перехідників, які дозволять взути ЛЮСЬКУ в вазовські гальма та колеса...

В понеділок повезу їх до токаря - хай робить дублікати.
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 14:55   #3
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

05.11.2007

ДЕНЬ ТРЕТІЙ "ПРОБИВАЄМ ВСЕ ЩО МОЖНА"

- Домовився з майстром на рахунок ремонту ходової. На п’ятницю.
- Сьогодні завезу токарю комплект перехідників на ВАЗовську ходову, хай робить дублікати.

ДЕНЬ ТРЕТІЙ + 1/2 "СКУПКА ЗАЛІЗА"

В результаті 3-х годин курсування з G@RMONom між березовицьким авторинком і "Мотором" ми купили:

- Передні вазовські диски в зборі зі ступицею, підшипником, повортним кулаком, супортом і гальмівним циліндром...... ціна питання 250 грн. за пару.
- Задні барабани в зборі з гальмівною системою та ступицями...... ціна питання 220 грн за пару..
-Амортизатори Delphi передні. Підібрали такі, що не мають люфту.... ціна питання..... 250 грн. за пару
-Розпорку передніх стаканів (регульовану). Зразу відмічу, що не вважаю цей дівайс тюнінгом, а суто суворою необхідністю для вітчизняних "пластилінових" кузовів...... ціна питання 130 грн.

Хоча даний проект передбачає в першу чергу доведення донора до нормального стану, а потім вже тюнінг ми не втримались, коли побачили на одній з розборок 5-й бумер 90-х років випуску. Завтра з нього знімуть дзеркала, які на мою думку чудово підходять до таврона - строгі, прямокутні. тим більше, що посадочний трикутник ідеально підходить до таврона (завтра виясним точно)... Доречі разом з дзеркалами - забираємо і комплект електрокорекції (проводка, джойстік)...... ціна питання 250 грн.

Фоти всього накупленого викладу завтра...

Дякую Pashky за те, що візьметься за покраску супортів та барабанів.... в рожевий колір ))))

Чорний вже знайшов деякі обвіси... але ми вирішили дочекатися поки власниця повернеться до України і скаже своє слово...

06.11.2007

ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ "В ДОГОНКУ"

Сьоні зробили не так багато, але тим не менше:

- купили задні амортизатори Delfi.....ціна питання 250 грн.
- домовились з NAZIKoм, щоб він замовив комплект центральних замків
- домовились за тонування
- завезли токарю перехідники на ходову. Завтра він підбере заготовки і зробить дублікати
- завезли OUTRAGEOUSу передні цапфи з дисками, щоб він їх розібрав. Цапфи - токарю на переробку, диски Пашку на обробку та покраску...
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:00   #4
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

13.11.2007

День сам не знаю який... "ПЕРЕВЗУВАЄМСЯ!!!"

Ітак токар виготовив перехідники. Фланці-перехідники під передні диски, опори шарової і нові дирки на поворотних кулаках. Ніби все підходить. Робили зі сталі 45-ки. Ціна питання 300 грн.

Машину перегнали в Глибочок до майстра. Дякую G@RMONу за супровід. По дорозі у таврончика почало відвалюватись праве колесо, тому їхали зві шв. 30-40 км./год.

Майстер оглянув машину і тут же дав дооовжелезний список залізяк, які треба купити. Все купили в Руслана на моторі. Список потім дам.

Тільки що домовився з NFS про диски для люськи-підсніжника - легкосплавні 13-ки вдіті в Росаву. Велике дякую!!!

За годинку їду до майстра - він до цього часу має зняти тавроновську ходову.

Тепер фоти:
- покрашені задні тормознві барабани, попередньо відчищені від масла і буруду.


Покрашені супорта і скоби. Хоча самі циліндри будемо ставити нові боє підозра що ці будуть підклинювати.


Власне так виглядає фланець-перехідник. Справа тарілка гальмівного диску до якого він і буде прикручуватись.


Перехідники крупним планом


Розкладаєм все, що накупили... правильний мерчандайзинг... основа успішного тюнінгу )))


Забув як та штука зветься..... ступиця чи шо?


шо було далі...

сьоні ввечері приїхав до майстра і був приємно здивований!
Задні ВАЗовські колеса і гальма вже стоять! Ручнік працює, гальма теж. Думаю що завтра все буде готово.

По ходу заміни майстер знайшов ще з десяток вузлів які вийшли з ладу (наконечники рульової, пильники і всяке таке), тому завтра з ранку знов поїду грабувати авторинок.

Невеличкий фотозвіт:

Власне заднє ВАЗівське колесо (просто відрили в гаражі перше-ліпше колесо бо стільки пеньків у майстра немає) з під якого проглядається рожевий ВАЗівський барабан.


Перехідник прикручений до ричага.


Вже підключений один тормозний циліндр


Ну а це так... альтренатива пластичній операції...


І ще список того що ми замінили:
- тормозні колодки (ваз) задні... 45 грн.
- циліндрики задні (ваз)... 70 грн.
- передні супорта нові (ваз)... 110 грн.
- набіп ланок в задні барабани (ваз)... 20 грн.
- набір пружинок в здані барабани (ваз).... 10 грн.
- колодки передні (ваз - Феродо)... 50 грн.
- шарові опори.... 50 грн.
- підшипники всі 4 ваз.... 140 грн.
- болти на колеса... 24 грн.
- ступиця передня... 50 грн.
- болти під фланці-перехідники... 24 грн.
- резінки на направляючі супорта (ваз)... 4 грн
- тормозні шланги перед (ваз)... 32 грн..
- тормозні шланги зад (ваз)... 10 грн.
- тормозні трубки зад (ваз)... 10 грн.
- гальмівна рідина ДОТ-3... 9 грн.
- тарілки під задні барабани (ваз).... Руля подарував )))

Все вищеперераховане абсолютно нове, брали в Руслана на ринку "Мотор"... велике йому дякую за знижку і подарунок ))..

Ну і в догонку...
називається "крышы еще нет но мы уде стелим паркет"

NAZIK дістав сигналізацію (обіцяв сам і поставити). Хоча більш схильний називати цей дівай комлектом центральних замків з брелками, датчиками відкривання дверей, об’єму і сиреною... але тим не менше всеодно відкривати машину ключом ужас як незручно тому взяв...




Ціна питання 200 грн...
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:02   #5
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

14.11.2007 р.
15.11.2007 р.

День наступний після сам не знаю якого "ПЕРЕВЗУВАЄМСЯ -2 "

Сьоні день почався з того що зарбав у Федіра колеса. Поки що - напрокат. Якщо власниці вони сподобаються - то купим.

Далі поїхав на ринок і пішов по списку, в який увійшло все те що в таврончику погано дихало або не дихало зовсім:
- передній гальмівний шланг.... 14 грн.
- гайки на кулаки... 4 грн.
- опорні підшипники... 130 грн.
- пильники+відбійники... 70 грн.
- рульові тяги з наконечниками... 75 грн.
- задні ступиці... 100 грн.
- шайби, шпильки і всяка дрібота....

Коментуючи вище розписане, хочу сказати, що ми з майстром прийшли до висновку, що якщо робити ходову, ТО РОБИТИ ХОДОВУ по-людськи. Тобто ми замінили абсолютно всі вузли та деталі, які мали незадовільний та мертвий стан. Хоч це і потягнуло чималеньку суму грошей, проте робити це все по окремості в декілька етапів було б набагато дорожче...

Єдиний прокол який стався на даному етапі - це те, що куплені на б/у-шці передні і задні гальма зі ступицями в зборі виявились фактично непридатними для використання... З придбаного в хід пішли лише передні тормозні диски зі ступицями, скоби, повортні кулаки, задні кришки барабанів і власне все...
Хоча з іншого боку якщо брати все це нове в зборі то ціни були б на порядок вище.....

Ну і фотозвіт:

Останні години роботи в гаражі:




Завдяки перехдіникам колісна база розширилась і досить помітно!




G@ARMON: Дивись, АТОМ, тепер це наша біблія
АТОМ: ніхрєна! це наша камасутра!!


Переднє колесо:



Заднє колесо:


Розпорка ричагів почала облазити ще до початку експлуатації, але я не думаю, що у звязку з цим вона втратить в міцності. хоча....


Одна за задніх пружин. Дуже нагадує каркас пізанської башні... Треба ще раз уточнити в Юлі чи вона не захоплюється авто-альпінізмом.


Власне йому треба скзати дякую за всі проведені роботи (хоча гроші його влаштовують не менше). Майстер на ім’я Степан дійсно знає свою справу.


Курим, грузим зайві деталі в багажнік і їдем!


Тепер Люська переїхала в гараж до G@RMONA. Я навіть не здивуюсь, якщо його Машка завтра зранку буде на ВАЗовській ходовій а Люська буде на цеглі. Бу-га-га!


Таврія Люська-Підсніжник Powered by ATOM & Co
ВИЇЗД У ЗМІННОМУ ВЗУТТІ

  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:04   #6
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

25.11.2007 р.

Субота... день імені Люськи...

Почали з того що перегнали Люську-Підснжіника до Evila в гараж, помили і вигрузили з багажніка та салону 50 кг різного металолому та непотрібу...

Далі Nazik взявся за встановлення сигналізації... а точніше сказати - центральних дистанційних замків, так як датчики відкривання дверей ми вирішили не ставити бо для цього треба сверлити в кузові дирки, ставити датчики, підбирати гумові ущільнювачі і т.д. Можливо зробимо пізніше... В цілому сигналізація працює. Стикнулися з тою ж проблемою, що присутня на Машці G@RMONa - кнопки опускаються тільки якщо прижати двері рукою - так що будемо розбирати замки і ковиряти їх...

Також вияснилось що водійські двері мають немалий хід вверх-вниз... Будемо цей баг ліквідовувати...

Evil зробив поверхневий огляд карба, діагноз наступний - машина на постійному підсосі (заслонка не стає повністю вертикально), перша камера переливає бензу, друга взагалі не працює (не відкривається заслонка)... Тут власне бачу два варіанта - або їхати до карбюраторщика або ставити новий стоковий карб з подальшою його доводкою...

Ну і з колесами... спочатку поставили на зад стокові вазовські диски - затирання зникло... Потім Назік підкинув ідею, що можна поставити проставки для розширення колісної бази - що я і зробив. Поставив 6 мм проставки на перед і на зад - ззаді затирання майже зникло (хіба на ямах) спереді затирає при вивертанні коліс... Так що з понеділка займемся пошуком більш низкьопрофільної гуми...

Велике дякую за допомогу: Nazik, Evil, Lesuk. :idea:

Ну і фотозвіт:

Тут Люська ще без проставок, але я думаю, що колісна база в неї вже не набагато вужча за бобіка


Люська чи бобік????


Мийка.... два заходи кершером, потім дитячим шампунем, потім ще 2 рази кершером...


Ставим сигналізацію...


І ще дядько Лесик до нас приєднався


Ну і проставки...
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:05   #7
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

3.12.2007.

Значить так - даю звіт зразу за два дні...
День - Карбо-тяпниця
З самого ранку відвіз Люську до карбюраторника Сергія, який працює в гаражах за білим замком. Майстер він толковий і перевірений не одною машиною (в т.ч. і Ракетою)...
Завдання майстру було дане таке: карб, запалення - перевірити і поміняти все що має натяк на несправність
На наступний день Люська була готова з наступними змінами/замінами
- повна прочистка карба з заміною всього, що міняється (холостий хід виставлений на 750-800 об/хв, жикльори - 95/95)
- заміна паливного і повітрянного фільтрів
- заміна свічок (зі старих працювала лише одна)
- заміна бігунка трамбльора
- профілактика трамбльора
- виставлений кут випередження запалення
- відрегульований підсос
ну і може ще щось, але я вьсого не запамятав....
Ціна питання запчастини+робота = 220 грн.

Показники жопометра після вищевказаних робіт такі:
- машина заводиться з півоберта
- обороти стабільні
- робота двіглуна стабільна - без провалів і троїнь
- одним словом - НОРМАЛЬНО! )))

День - ДВЕРНИЙ-ПОНЕДІЛОК
користуючись тим, що на роботі весь день не було світла, поїхав в гараж і наверстав упущене за вихідні:
- поміняв наружну ручку в пасажирських дверях (попередня лопнула)
- відрегулював двері і замки так що їх без зайвих зусиль зможе закривати і відкривати ненатренована жіноча рука (під час робіт загинула одна тяга і 50 грамм різник наконечників і пружинок)
- настроїв тяги саленоїдів сигналізації так, щоб кнопки опускалися без нажимання на двері коліном... (синдром Машки :? )...
- ну і трошки тунінгу на десерт - трошки обезшумили (попередньо очистивши від масла) двері. Шумили вібропластом. Технологія стандартна - зробив з паперу матрицю - вирізав по ній кусок сплену - трошки прогрів феном - скрутив - запхав в двері - розкрутив - розгладив - прогрів феном - розгладив - прогрів феном - розгладив - прогрів фе.... і т.п.

Вот власне і все. Фоток не даю бо не робив.
Дякую за допомогу: Гуменюку і Сліку (за фен).

Думаю що найближчим часом перевірим чи у Люське все нормально з головою... і ще треба добратись до коробки - принаймі глянути чи там дуже ужас чи просто ужас...

Ну і чекаєм на ГТЦ+ВУ від Омара з Житомира... бо парашутів в заначці я не маю!!!
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:05   #8
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

08.12.2007 р.

Сорі за затримку... але краще пізно ніж ніколи...
Цього тижня закрили питання з колесами! Тепер люська бігає в гламурних рожевих тринадцятках куплених в Девіла (за що йому велике дякую)... На диски натягнули нову зимову гуму розміром 165/65/13...

Наразі займаюсь такими речами як обвіси, пошук тканини для перетяжки салону...

На днях... може і сьогодні почну розбирати салон для його шумо-вібро-ізоляції... Якщо є бажаючі допомогти - буду дуже вдячний...

п.с. Суто випадково сьоні взнав, що на таврію підходить хондовський перехідник на руль - і зразу його купив... 130 грн.

Ну і фоти:





10.12.2007 р.

Так даю черговий звіт про те що зробили....
НЕДІЛЯ... взялися за кузов

Повністю розібрали салон і багажнік (крім передньої панелі)... Познімали дверні карти, стелю, сідушки, здрелм ковролін. Довго і нудно вибирали всяку мєлочь з салону... в результаті чого знайшли пів кіло болтиків, гайок та шайбочок і.... одну сім-карту, яку потім повернули здивованій власниці...

Знявши всю обшивку почали потихеньку відчищати кузов від залишків неясно чого (мабуть заводської ізоляції)...

Найпроблемнішим місцем виявилися:
- задній лівий стакан - в одному місці він капітально проржавів
- місце для ніг водія - там хтось колись постелив два слої войлока, які зібрали там цілу купу води з якою метал не дуже дружить. В результаті маємо дирку під ногами, яку бум заварювати.

Як тільки закінчимо відчищати салон - почнемо його шумити. На дно, бока і стелю покладем вібропласт. Пластмасові елементи будемо обклеювати ізолоном.

Ну і фтотозвіт:

Учасники обдирання





Проблемне місце




Загальний вигляд випортошеної Люськи



Проблеме місце на задньому стакані


АТОМ сука ГОНЩЕГ!!!! ))) Вот так переганяли її на стоянку - благо що недаленко - 200 м.



Дякую за допомогу Евілу і OUTRAGEOUSy
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:07   #9
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

17.12.2007 р.

ПОНЕДІЛОК ДЕНЬ ВАЖКИЙ

Сьогодні забрали Люську від сварщиків. Зробили досить дорбе. Я задоволений (правда при нагоді зроблю детальний огляд в гаражі з лампою). Заварили задній стакан - поставили латки. Там де були дирки під ногами водія тупо приварили 1,5 мм лист сталі. Також проварили центральний тонель. Все обробили з двох боків мастікою. В вигляді бонусу притягнули саморізами стакан до кузова. За все про все дав 300 грн.

Також зробили тоніровочку. Якість оціню пізніше, але впевнений що там все добре. ціна питання - 300 грн.

По ходу польотів по місту в пошуках запчастин для Іллюхіної Машки купили для Люськи задні пружини та комплект нових ущільнювачів на двері та багажнік.

Викладаю фоти

Заварена підлога:


Заварений задній стакан:


Заварений центральний тонель:


Закручений саморізами стакан )))



ГТЦ+ВУ від ОМАРА



Ну і власне АТОМ собсной персоной ))

  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:10   #10
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

28.12.2007 р.

Власне фотки:

Салон до...


Там де площадка для ніг пасажира сталь прохудилась, тому ми поклали туда лист плситфікатора, який принагріванні прийняв форму підлоги, а потім затвердів і став чк пластмасовий...


Mr OUTRAGEOUS з листом вібрапласту BANNY-M1


Наш вірний помічник. У вільний від нагрівання шумки час він гріє наш гараж.)


Салон після... залишились невеликі необроблені ділянки, які закриємо з залишків вібропласту


http://img208.imageshack.us/img208/2955/img4633qo7.jpg

Встановлений вакуум-підсилювач та головний тормозний циліндр


29.12.2007 р.

Пятниця-развратніца.

1. Купили карпет. Чорний. Без резинової підкладки, щоб у кузова не пріли сіднички... 2х4 метра - 200 грн.

2. Купили тоненький карпет для обклейки боковин багажніка... Правда не дуже чорний... но це виправить час і атмосфера...

3. Забрали обвіси...

І поїхали в гараж... (Я і OUTRAGEOUS)
- зідрали молдінг... лишилось тепер маленькою зубною щіткою з дерти скотч... швидкість здирання 0,5-1 см за хвилину...

- майже закінчили шумку салону... прошумили десь 80-85% поверхні + капот.

- зняли рідні - бампера і фари і приміряли нові.... Дивиться непогано. Порадувало що обвіси зовсім не низькі... з нашими півметровами бардюрами це великий плюс... Правда підганяти обвіси треба буде некисло і кріплення робити... і все таке...

- знайшли крісла від хонди сівік (чи я вже писав про це?)... кароче знайшли... ціна смішна... аж встидно казати... тому не скажу... стан непоганий... головне що вони від купе - тому відкидаються вперед одним махом... на днях будемо їх підганяти....

Ну власне все... Велике дякую Чорному за обвіси, Тарасу за допомогу в гаражі... Тані за круасани... Гоhмону за піци, які він так і не привіз... Назіку за шумку... Рулі тоже за шумку... Фараону за підказку де шукати карпети...

п.с. У звязку з заміною обвісів і отпики - рідні продаються... і сідушки тоже... майже пів таврії!!!! йопт... все ціле і файне... хіба задній бампер трошки приласкали болгаркою за те що не хотів відчіпатися....

Ну і фоти:

БЕЗ ЛИЦА




Приміряєм новий фейс:


Капот нафік:


Капот деж поклеїли шумкою:


Загальний вигляд:


А з залишків ще замутили нижню білизну з вібропласту - кого цікавить - пишіть в пріват - але попереджею - ДРОГО БО ЦЕ ЕКСКЛЮЗІФ!!! )))


Фотки попи:





Бонус-фотка прибраного гаража:


Вже почали пошуки оптики. Думаю будмо брати WESSEM - і не дорого і якість ніби непогана.

Вот знайшли задні модулі:
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:13   #11
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕ

04.01.2008

По-перше всiх з Новим Роком. вчора (тобто 2-го числа) присвятив свою увагу таврончегу. закiнчили обезшумку кузова, залишилися панель приборiв та перегородка, також обклеїли сплєном всi пластиковi деталi багажнiка, вiдчистили кузов вiд герметика, на якому сидiв довбаний молдiнг (окреме дякую Outrageousy).
Ввечерi, коли вже всi розiшлися з гаража, я, прибираючи - суто випадково наткнувся на банку 88-го клея i мiй гаражний день плавно перейшов в гаражну нiч. одним словом я почав оклеювати войлоком лицьовi сторони обшивки багажнiка. як вияснилось - войлок тягнетЬся!!!! i ще горить)) тим не менше я навiть примудрився обклеїти обшивку арки (зi всiма її випуклостями) одним куском з одним невеличким швом.... вот! виглядає досить непогано.

Ну і фотки:

Обшивка багажніка з одного боку оклеєна войлоком:


... а з іншого боку - сплєном (звукоіоляція)


... а вот так це дівайс виглядає на машині


Трошки офтопіку...
Юля (власниця Таврончега) аж рота від подиву відкрила!


Таня і Outrageous заключили мирний договір і підписали пакт про незабризгування один одного ВД-шкою )))


13.12.2008

Тавро-субота...

Вот їхали з Madmanom додому і балакали про те що як напишемо на форумі список того що за сьогодні зробили, то у всіх складеться враження, що толком ніочого весь день не робили...

- вчіпили і підігнали по зазорам задній бамер
- поставили крісла на кріплення
- поставили ущільнювачі на двері
- відремонтували замок багажніка
- доклеїли войлоком багажнік

ніби небагато, але цим займалося 6 чоловік з 13 до 22 години...

Бамер підганяли довго і нудно 50 раз знімали-ставили, шкурили, підрізали, міряли іт.д. і т.п. - в результаті - маємо мінімальні зазори і готові кріплення!

Крісла стали без додаткових планок та перехідників, але довелося трохи помучати кузов таврона болгаркою і дрелькою! Великим плюсом цих сідушок є те що вони від купе і сідушка пасажира одним ричажком відкидається і підсувається вперед для посадки пасажира на зад. Сідухи засовували-витягували в машину теж раз 50...

З ущільнувачами особливих проблем не було. Правда так як вони нові - то двері тепер закриваються з більшим зусиллям ніж раніше.

З оклеюванням багажніка були деякі проблеми повязані з тим, що клей "Титан" який за словами працівників гуртовні "Арс" є аналогом 88 лкею ніфіга не клеїв, і ми його тупо змили, поїхали на ринок за 88 клейом і почали все з початку... Правда куплений 88-й виявився трошки засильно розбадяжений і сох набагато довше ніж треба було...

Вот власне і все... ніби небагато зробили, але зробили все максимально якісно і добротно!!!!

Велике дякую тим хто допомагав: OUTRAGEOUS, Madman, Rammstain, Ron1a, G@RMON.

Окреме дякую Тані за бутрани і фотки!

І велике дякую за те що прицйшли в гості і швиденько пішли ))) : Lesuk, Devil, Pashok, Mansikka, Nionekachka, Hormone, Малечо, Олічка...

Спеціальне дякую свому баті за те що терпить бардак в гаражі :018:

Вот вам і фотозвіт.

  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 15:16   #12
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПО

21.01.2008 р.

Не дивлячись на всі свята і забобони-заброни, вчора відбулась Тавро-неділя.

- Вставили задні модулі в маску. Стали досить непогано, залишилось їх трошки поперулювати - виставити зазори. По ходи виникло дві проблеми: а) для того щоб була можливість замінити лампочу в кузові треба робити дирки в тих місцях де раніше були фари. б) на кожну сторону по три модулі, але вони повинні виконувати 4 функці (стоп, габаріт, задній хід, поворот) - вот тепер ламаємо голову. Як варіант можна зробити що поворот виконував функцію габаріта... Можливо у когось є кращі ідеї.

Зняли передню панель. Панель знялась досить легко. Зняли звідти вологу штатну шумку, обробили корозію, почистили та обсешумили. Пічку також зняли, висипали з неї пів відра сміття і пилу, почистили і поремонтували. Завтра хочу з’ясувати скілкьи буде коштувати перетяжка панелі шкір-вінілом.

Прирізали і поклали ковролін на підлогу. Хай трошки влежиться - потім будемо підганяти. Мабуть на згибах доведеться сажати його на клей...

Ну ще обесшумили пороги, вібропласт клали в нахльост на підлогу, щоб волога не попадала.

Ну все як завжди - роботи ніби і небагато, але часу пішло з 13 до 21 години... Робили все неспіша - акуратно, с чувством, с толком, с растановкой )).

Величезне дякую за допомогу:
EVILу, Назару 100NX, Roni, Outrageousy, Тані...

ФОТОЗВІТ ТУТ!!
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 18:48   #13
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬК

25.01.2008

В вівторок зібралися я, G@RMON і 100NX
і дещо доробили по таврону, а саме:
- хлопці вчепили і підігнали по зазорам передній бампер
- я почав вкладати ковролін. Як висянилось не така це вже і легка српава - треба було багато прирізати і підгинати і постійно гріти карпет феном, щоб він приймав форму підлоги. Складнощі повязані з тим, що я вирішив стелити його одним куском і запустити його аж на перегородку з моторним відсіком.
- ліквідував один заводсткий недолік - дроти, які ідуть повздовж порогів до задніх фар йшли в обхід балки, на якій кріпляться сідушки. Я ту балку просверлив і пустив дроти крізь неї.

Фотозвіт тут:
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 18:51   #14
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВРИЯ Л

04.02.2008 р.

Сьогодні забрав від майстрів дверні карти. Тепер вони обшиті чорним матовим шкірвінілом, а рожеві вставки виконані з флоку (на вигляд і дотик як замша). А маленькі квіточки зроблені з білого велюру.

Якість досить непогана, хоча визнаю що не ідеальна.
Ціна питання: 500 грн. за 4 дверних карта.






Думаю протягом тижня будуть готові стеля та задній діван.
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 18:52   #15
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ТАВР

09.02.2008

Тавро-субота....
Після двутижневої паузи, повязаної з тим, що в мене була ціла гора справ і проблем накінець добрався до Люськи...

Хоча неправда... Протягом цих двох тижнів я забрав від кравців перетягнути дверні карти. Повернув їм вставки, щоб вони їх зробили ще раз, але без квіточок. Узгодив дизайн та спосіб нанесення малюнку на стелю.

Що робили сьогодні:

- завели Люську після 3-х тижневого стояння. Крім того що здо акумулятор, то ще й зясувалося що в неї пустий бак... Проблеми з заведенням полягали ще й в тому що неможливо було виставити підсосо, атк всі дроти і троси скручені в салоні в один жмут. Потім додумалися регулювати його прямо на карбі.

- застелили багажнік.
- поставили задні карти та бокові накладки
- обесшумили та вчепили передні дверні карти. шумили сплєном. зараз карти не ідеально прилягають до вдерей, але думаю у звязку з тим, що додався сплєн, який з часом спресується.
- і ще пробавилися дві години з педаллю тормоза, яка жахливо теліпалася вліво-вправо. Мало того, що на вискакувала з під ноги, що само по собі дуже небезпечно, так вона ще й не попадала на датчик який включає стоп-сигнали. Як вияснилось, в основі ричага педалі вилетіла втулка, яку ми з Чуком заганяли назад протягом 1,5 годин.

Вот фотозвіт:

Но-коментс, і навіть не скажу чий це зад)))


Тоже ноу-коментс...)))


Рамштайн - зе бест!!! )))


Закінчений багажний відділ, не вистачає лише вставок в дверні карти




Місце де ми заганяли ту кляту втулку... Тепер вона точно нікуда не вискочить так її тримає стальний хомут


Передній дверний карт необесшумлений

І обесшумлений


І встановлений


І ще один


І вот такий салон вимальовується


Дякую всім хто сьоні був і допомагав:
Пашок, Гуменюк, Азур Роня, Рамштайн, Чук, Фараон...
ВЕЛИЧЕЗНЕ ДЯКУЮ ЗА ДОПОМОГУ!!!

І ще маленька тавро-неділя в догонку...

Якраз знайшлася робота, яку краще робити коли ти в гаражі один...
Підгонка карпету. Здавалося, щож там його підганяти? Кинув собі на підлогу і все... Але так я вже привик, ощ все має бути зроблено гарно і акуратно...

В певних місцях карпет довелося прорізаи і вирізати сегмент для того щоб він щільно прлиягав до кузова. В основному на поворотах і там де звужується центральний тонель...

Ну і пару фоток...

Якраз одне з аких місць


А тут видно як поступово стелиться карпет...
Промазується клеєм на згибах підлога і карпет - вони трошки підсихають - а тоді кладеться і гнуться поки він не прийме форму підлоги






Ну а це так... Романтичний офтоп...


Велике дякую за допомогу парі перчаток, 88-му клею, пачці вінстона і свому фотіку )))
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 18:56   #16
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

17.02.2008 р.

Значить так, був вчора черговий тавродень, і якщо я не помиляюсь до десь по рахунку 16-й...

Але вчорашній був один з найприємніших, бо вчора була красота )))
Почали з того що ми з Фараоном поїхали в Гаї і забрали стелю та вставки в дверні карти. Ціна питання стелі - 180 грн. Наново перетягнуті вставки - 10 грн. (суто символічна ціна)...

Ну а далі почалося саме цікаве. Виявилось щоб нормально натягнути стелю, а хто не знає то скажу, що в таврії вона натяжна, тобто без жорсткої підкладки як в зубілах, нам довелося зняти задні бокові вікна, а потім і лобове (!) скло!!!

На монтаж стелі в стилі Атом&Co, тобто ідеально - у нас пішов майже цілий день. Вот даю фотозвіт:

Стеля на капоті:


Вигляд збоку:


Зриваємо ущільнювач лобового скла. Тупо зриваємо бо він так задубів, що вийняти його не пошкодивши було нереально.


Дякую Лесику за вчасну пораду про те, що варто знімати лобове скло і натягувати стелю вперед, а не йти по поперечним секціям


Ніколи не думав що для монтажу стелі в машині доведеться виймати вікна... абажаю тюніх укротачок!


На цій фотці явно видно шо Фараону без лобовухи працювати набагато зручніше!


Як завжди ніхто не знає чий це зад!!!!


Роня пильно керує процесом, відомими лише йому та нам знаками він показує як правильно натягувати стелю...


Натягнувши стелю і закріпивши її 45-ми скобами ми почали обережно зрізати залишки...




Ну вот така краса получилася на виході: ніжна на дотик, рожева стеля з флоку (замінник замши) з аплікацією з білосніжного велюру у вигляді стрекози. Малюнок вибирався та готувався заздалегіть (окреме дякую за дизайн Медмену та Фабриці Рекламних Ідей за векторизацію малюнку)...


Сама аплікація по контуру прошита білими нитками - повинна триматися


На фотках стеля виглядає трохи перемазаною, але це від того що ворс не зачесаний в якийсь один бік.


А крім того ми поставили вставки в дверні карти - тепер вже без білих квіточок.


Лівий бік машини вже фактично зашитий. Правий ще не зашиваємо так як ще будемо прокладати проводку на акустику та освітлення багажніка.

А під кінець тавродня до нас приєднався Назік і ми підключили задню оптику.

Памятка для себе: купити пів кіло запобіжників, ущільнувач лобового скла, жабку вмикання стоп-сигналів.

ВЕЛИЧЕЗНЕ ДЯКУЮ ЗА ДОПОМОГУ:
ФАРАОНУ, Роні, Рамштайну, Азуру, Паші, Саші ZTVR (будумо раді бачити тебе частіше), Лесику і всім решта хто заходив до нас в гості...
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 18:58   #17
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию 12345

25.02.2008

вчора тавро-вечір трошки накрився, так як зненацька всі рванули рятувати Чорного, який застряг в Бучачських болотах...

Зато трошки попрацювали сьоні і за день до того:

Поставили і підключили датчики відкривання дверей та багажніка, в перспективі освітлення салону буде вмикатися автоматично - при відкритті дверей.




Проклали проводку для акустики (фронт і зад)


Поміняли жабку датчика гальмування, підключили пічку, поставили під хомут блок повороти-двірники. Поставили перехідник на новий руль.


Поставили лобове скло. З ним намучилися найбільше. Лобове скло перед тим Саша оздобив тонованою смугою.


Поствали дзеркала від БМВ 5-ї серії. Стали як рідні...



Вивели проводку під фару задньої передачі. Обробили напільніком отвори під проводку для задніх модулів.

Ну і саме приємне... продовжили зборку салону... Сьогодні посавили задній діван. Перед тим ще оклеїли задню стінку дівана карпетом. Дно багажніка довелося застеляти наново так як перший карпет недотягував до сідушки на 10 см... Його ми викорисали для оклейки спинки сідушки, а в багажнік прирізали новий.





Ну і пару фоток ззаді...



Станом на зараз бюджет проекту склав 12001 грн.
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 19:07   #18
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

26.02.2008
Лобове поставили, треба лише кути чорним герметиком обробити.
Руль сьоні ввечері поставив і підєднав клаксон.
Панель бум ставити коли в Назіка буде час, а поки я потрошки привожу проводку в порядок - вирізаю непотрібні дроти, решта скріплюю ізолєнтою, розпутую і т.п...
Ще маю пару сумашедших ідей по панелі... на днях попробую.

28.02.2008 р.
Трошки переграли наші плани...
Перетягувати панель буде майстер. Він це зробить професійно, прошиє шви чорною ниткою і все таке. Робота обійдеться в просто смішні гроші. Почнемо за тиждень, до цього часу маю оклеїьти панель сплєном - буде замість підкладки.
На претяжку також поїдуть і крісла...
Ондим словом - салон буде рожевий як мізки Брітні Спірс!!! )))
п.с. ВЕЛИЧЕЗНЕ ДЯКУЮ НАЗАРУ 100NX за допомогу в пошуці майстра!!! З мене пива скільки влізе!!!!

05.03.2008 р.

Тавро-понеділок і тавро-вівторок:

Почалася, різна мєлочовка по зборці машини... зеркала. ущільнювачі, накладки, герметик і т.п.

Вчора почали приміряти маску задніх фар, і прийшли до висновку що треба піднімати бампер. Металева полчика, на якій він сидить і так вже були вигнута вверх до упора, тому під бампер поклали планку з ДСП. маску теж підгнали, лишилося прикрутити.


В пятницю здаю панель на перетяжку флоком. Але попередньо обтянули її сплєном 4мм. Згладились кути і прибрали канала для збирання пилюки який йшов по центру панелі.


На перетяжку також поїдуть сідушки.
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 19:10   #19
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

Поїхали далі...

Панель з самого ранку поїхала на перетяжку...
Сідушки чекають своєї черги...
Сьогодні таки вчепили задню маску з модулями і віставили зазори наскільки це було можливо. Бампер і маску знімали-ставили раз 50.
G@RMON поколдував над педалью газа, я не дуже активно верталася на своє місце, коли скидаєш газ...
Завтра продовжимо.


11.03.2008 р.
Вчора-сьогодні:
- замінив дверний замок на водійських дверях, так як старий таки вмер і 2 годинний ремонт йому не допоміг.
- поставили передні дверні карти, прикрутили всі ручки, накладки і т.п. Треба лише купити нові ручкі склопідіймачів
- повністю зашили багажнік, отвори для проводки до модулів закрили нарізаним ущільнувачем, задню фальшпанель закріпили саморізами
- поміняли клєми на акамуляторі
- обробили перетворювачем іржі нижні днище дверей

Велике дякую за допомогу Андрію Гіві та Ramsteiny за допомогу...
І ще OUTRAGEOUSy за доставки до авторинку і назад...
І ще НАЗІКУ 100НХ за болгарочку...



13.03.2008 р.

Таврозакупки...

- приїхали накінець довгоочікувані модулі HELLA... вигляд у них просто шикарний, ну і ціна відповідна 1500 грн...
- купили галогенові противотуманки WESSEM. Дві на перед і одну дла задньої передачі. Ціна одного модуля - 60 грн.
- купили декоративну решітку рожевого кольору. 45 грн.
- купили пластиковий центральний тонель. Навіть не підозрював про його ічнування, а зранку помітив на одній фотці в неті. Ціна питання 59 грн. + кріплення 7 грн.
- корпус запобіжників зразу з запобіжниками. 35 грн. Точно такий самий як на тій ссилці
- і купили дві ручки склопідіймачів...

Дякую за допомогу в закупках G@RMONy і Ланцеру за наданий транспорт.

Тавровечір:
- поставили ручки склопідіймачів, правда вони труться об замшу... ((
- трошки підняли передній бампер щоб зменшити зазор між бампером і маскою
- підігнали отвори під протитуманки (щоб не загяняти сквозні саморізи треба буде зробити подіум зі скловолокна)
- довший час бавилися з модулями... там все досить складно. для того щоб прикріпитит їх так, щоб була можливість регулювання (а це обовязково) треба нарощувати скловолокном подіуми і робити спеціальні стальні гнізда для шарнірів...

одним словом завтра почну освоювати техніку роботи зі скловолокном... якщо хтось вже має досвід буду дуже вдячний за допомогу!!!



14.03.2008 р.

Так виглядає блок запобіжників


Так виглядають роздовбані подіуми для модулів, які завтра будемо переклеювати


Так виглядає саб МАГНАТ (б\у), до якго я додав захисну сітку рожевого кольору. Навіть вдалося зробити її сферичною.


Так виглядають крісла від сівіка, які завтра поїдуть на перетяжку


16.03.2008 р.

Тавросубота...
Фраза дня:
ЗАПОДЛІЦО - це таке маленьке западло... )))
Мисль дня: поки ми закінчемо цей проект, людство вичерпає природні запаси нафти ))))

День почали з того що забрали з перетяжки панель. Якість звісно не ідеальна, але вини майстра тут мало. По-перше флок при розтягуванні не звужується назад, по друге він не дуже хотів клеятись до герметика. Але в цілому, панель явно краща ніж була!!!


І ще здали сідушки на перетяжку. В середині наступного тижня вони будуть готові.

Далі прийнялися за скловолоконні роботи. Виготовили подіуми для передніх модулів. Робили шляхом нашарування скловолокна.

Потім висврелювали в них отвори для самих модулів...

В кінці тавродня два таких подіуми ми приклеїли до маски та залиши підсихати.

Ще поставили тунель. Правда G@RMON вирішив, що його може зірвати зустрічним вітром і присобачив його сквозними болтами )))
Вийшло досить непогано.


По ходу робіт до нас завітали люди з Фабрики Рекламних Ідей і зняли розміри з Люськи для майбутніх вінілів. думаю що на тижні вони будуть готові.


Також з волокна для садової проволки зробили кріплення для майбутньої декоративної сітки так як з власного досвіду знаю, що на голому герметику та сітка далі 6-го магазину не проживе...


І ще купу часу витратили на пошук варіантів кріплення протитуманних фар. Справа в тому що фари, які я купив, мають досить незручне кріплення - близько розташоване до самого корпусу. Заганяти в бампер сквозні саморізи мені не дозволила совість. Пробували багато різних варіантів: і нарощували кутики під кріплення, і робили подіуми з ПВХ, і думали щоб виготовити стальну рамку, але так нічого і не вийшло. Правда в кінці дня ми з Роньою зробили два подіума - просто відлили їх з поліефірної смоли в коробках і додали пару кусків скломату для жосткості.


Принаймі я (а може і ще хтось з присутніх) навчився працювати зі скловолокном...

Ну іще пару фоток, так сказать "із необузданого":


Велике дякую учасникам Люськa Тюнінг Team:
Азуру, Гормону, Чуку, Рамштайну, Роні, Гіві...


П.С. Блок запобіжників так і не змогли поставити... будемо просити Nazika....
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 19:13   #20
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

18.03.2008 р.

Тавропонеділок...

- закінчили монтаж і підгонку нових подіумів як для головних модулів так і для протитуманок
- позичищали та поприкручували всі клєми маси
Далі приїхав Nazik, привіз проводку і розказав що і куда прокладати, чим ми з Гіві і занялися:
- проклали по 4 провда на кожну сторону на дзеркала. для того щоб пропхати їх крзіь зєднувальну трубу в дверях - довелося зняти загальну ізоляцію і трохи поорудувати масльонкою і садовим дротом.


- проклали лінійку на акустику, на тил. Кабель живлення від акумулятора і проводку від голови до підсилювача.


- присобачили до задньої стінки дівана двохканальний підсилювач.


- і поставили сабвуфер який закріпили розрізаним надвоє буксировочним тросом... вишло досить непогано.


- ще трошки підремонтували нижню частину дівана, який ще не поїздивши пережив 20 монтажів-демонтажів

- і зашили правий поріг.


Велике дякую Андрію Гіві, Назіку та Ланцеру за допомогу.

Потихеньку вибираємся на відмітку 3000 вічно зелених...
http://tuning.te.ua/Tavron.xls

Тавровівторок
ідемо до фінішу! в обхід правда...

Сьогоднішній тавродень був ощасливлений присутністю Nazika, а так як він людина дуже занята - робили ми все дуже швидко і оперативно...

- підключили акустику. Підєднали саб, усь і два овали, які потім перенесемо вперед. Приємно було чути що навіть при максимальній потужності вібрацій по кузову явно менше ніж в середньостатичної таврюшки.


Голова Pioneer поки лежить в ногах...


- присобачив до нових подіумів протитуманки. ZTVR, тримаються чудово! Посадив на саморізи. Навіть здається більш-менш вгадав з напрямком світла. Підключили таким чином, що вони автоматично вмикаються разом з ближнім світлом, при перемиканні на дальнє - вимикаються.


- далі Назік колдував з проводами, які ми з його тоською свого часу повідключали і не попідписували... :oops: Наразі такі речі, як габаріт, ближнє, дальнє, аварійка і т.п. працює. Ще знайшли куда якісь горе-електрики кинули проводку на дворнік... в обхід релє...
Головні модулі підєднали, перевірили, проводку підписали і відєднали для монтажу їх в маску.


- а тим часом Гіві обробив бік, де колись був молдінг, який по дорозі з кузова в мусорку забрав з собою трошки фарби. Виявилось, що фарба пішла гуляти не витримавши сусідства з іржою. Останню успішно видалили, все пошкурили і зашпаклювали фінішною шпатлівкою. Якщо все буде правильно розраховано, то ці місця будуть під вінілами.


- ну і в кінці дня почали монтаж модулів в маску. Поки поставили три модулі. Робота досить кропітка і ювелірна. Треба постійно міняти насадки, міряти... Зовсім немає бажання в разі помилки робити нові подіуми.


на десерт - запобіжники, яким залишилося жити менше доби...
дивлюсь на них і думаю... без них машина буде явно безпечніша! ))


Дякую за допомогу Андрію Гіві, Назіку, Рамштайну і Тані...

Тавросереда ...яка плавно переросла в таврочетвер...
Фраза дня: та ти не бійся, скловолоконна пиль тільки токсична, а очі зовсім не ріже....

- крутив я зранку в руках решіточки салоннних воздуханів і недовго думаючи зашвирнув їх в мусорку, бо не місце такому кашмару на такій гламурній панелі... Хай клуб род-раннерс не зарахує як плагіат - але як і в Ракеті вирішили поставити туда люверси, які використовують як кріплення для банерів.
Вот що з цього вийшло:

Величезне дякую Bogin-у за допомогу!!!!!

Далі нам Назік підвіз мідли Prology Next - ціна питання 140 грн. Грають на всі 140 грн. )))
Монтаж та підключення:


Також підключили фронт - два маленьких овали ORIS - грає досить непогано... на SQ звісно не тягне, але мені за таку аудіо інсталяцію при наймі не стидно. Цікаво що там де стоять мідли, утворилися природні сабвуфери, так за динаміками є закритий і добре обесшумлений простір, якщо стати там де вони стоять але снаружи, то чути приємний бас )))

А салон тепер вигляжає так:


- Далі взялися за модулі... ставили один за одним... Приміряли, намітили маленькі дирочки, розширили за допомогою насадок, загнали посадочне гніздо, змастили маслом, вбили регуліровочний шток, закріпили бігунок і так по три рази на кожній фарі.


Ще в перекурах вчіпили сітку на маску:


На останній фарі в нас зламалося два посадочних гнізда і в хід пішли всі підручні матеріали та перших пять глав з кама-сутри... В результаті виготовили саморобне кріплення і таки зробили!!!


В результаті вийшла вот така глазаста мордяха...


Залишилося запхати маску в морду... але це вже кама-сутра - том другий.

Велике дякую за допомогу: Рамштайну, Роні, Назіку, Ланцеру, Богіну та Андрію, Тані і Андрію Гіві за смєкалку, і скловолокностійкість!!!!

Ну і жменя фоток із необузданого:



Таврочетвер... який плавно переріс... в тавро-тяпницю...

МИ ЦЕ ЗРОБИЛИ!!!
Всі роботи з обвісами завершені. Принаймі ті які були передбачені на цьому етапі. Сьогодні я і Гіві вчипили передню маску. Для цього довелося переставляти завісчи капота. Сверлити, різати, пиляти і т.п.
Маску притягнули до бампера саморізами, що теж вартувало немалих зусиль. В один момент у гіві рука застряла так, що довелося побавитися щоб її витянути.

Підключили фари, окультурили проводку.
По ходу дій дій ще замінили катушку, яку я вчора проткнув дрелькую ненароком...

Як на мене то легше очі на жопу пересадити ніж таврону нову морду!



Зазор між капотом та мордою можна буде з часом ліквідувати шляхом нарошування скловолокном.

Наразі залишилася панель і купа різної мєлочовки...
Чекаємо Назіка... ))) і курим...




Вінілова-пятниця

Сьогодні Люська отримала татушку у вигляді рожевих вінілів.
Робили в нас в гаражі. Виконували працівники Фабрики Рекламних Ідей.
Спочатку я гарно витер та обезжирив поверхню, прогрів гараж, а далі пішли монтажні роботи...


На виході маємо вот таку каросотєнь:



По ходу робіт рожевий колір отримали ще деякі дівайси:


Тавро вікенд

Діодна підсвітка салону. Реагує на відкривання дверей. Ціна - 57 грн.


Перетягнуті сідушки. Задню частину залишили рідну так як вона зроблена з доброї шкіри.


Модуль заднього ходу. Треба буде лише висоу виставити щоб літаки не сліпив.


Новий блок запобіжників. Робив Назік. Звели два блоки в один. Все чудово працює.


Власне монтаж панелі. Почав в 12 ночі, закінчив в 5.30 ранку.
Все закріпив, дроти, блоки запобіжників, блоки сигналізації, магнітолу і т.п... Єдиний хто постраждав це ручка бардачка...


Величезне дякую Назіку за роботи по електриці.
Перший етап проекту майже на фініші. Залишився один міліон дрібничок....
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 19:16   #21
ATOM
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

Пока-что это все, что сделано по машинке...
Хотелось бы услышать ваши мнения, замечиния, советы...
Несмотря на то что правила форума запрещают писать здесь каменты....

Дальше буду вести бортовик в режиме онлайн.
  Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 19:40   #22
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 34мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

Ну шо тут можна сказати, робота проведена неймовірна, все зроблено чудово.

ТТК - РУЛЕЗ!!! Тернопіль по трошки приєднується до великої Тавро - Тюнерської сім"ї.
Kritik вне форума   Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 19:56   #23
acid
 
acid
 
Адрес: Киев
Сообщений: 3,716
Длина: 2380мкм
Диаметр: 41мм
Отправить сообщение для acid с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

афтар! жжошь! пещы ищо!
acid вне форума   Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 20:27   #24
kkk
Кулверстукас
 
kkk
 
Адрес: Киев, Воскресенка
Возраст: 45
Сообщений: 16,076
Машина: Dana 1.2HTP Ambition
Длина: 473040мкм
Диаметр: 64мм
Отправить сообщение для kkk с помощью ICQ Отправить сообщение для kkk с помощью Skype™
По умолчанию Re: Re: Re: ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

Круто. Дофига труда вложено, и главное - по делу, в том смысле что весело провели кучу времени Торпеда мне ващще не нравится, и очень жаль, что не хватило вас на хорошую музыку Судя по увиденному - руки достаточно ровные для того, чтоб сделать нормально
__________________
Не думай о людишках свысока.
kkk вне форума   Ответить с цитированием
Старый 26.03.2008, 21:20   #25
Dr@gOn
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ТАВРИЯ ЛЮСЬКА-ПОДСНЕЖНИК

Мне вот интерестно сколько вы денег сюда положили! а сколько убитого времени! я просто в шоке... я на свой тавролёт таких жертв сделать не могу!
  Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 08:51. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.