ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 10.07.2008, 03:34   #1
Grom_84
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию ЗАЗ-110217 Codename "Tavi"

Наразі машина досі не моя. Просто я почав на ній частіше їздити, значно частіше, що змусило мій здоровий організм зацікавитись безпекою пересування цього організму на даних колесах.
За перші 7 років експлуатації мій батько, до слова природжений лікар, заливав у неї бензин, час від часу міняв масло. Двічі замінив водяну помпу, один раз гальмівні колодки у задньому лівому колесі, діафрагму у бензонасосі та двічі помив...
Оскільки машина все одно не їздить (на одометрі 85 тис...) і взагалі якась незручна... і не тяне... і дьоргається... і погано гальмує...

Одним словом я "отримав" екземпляр у досить не поганому стані. Банальна промивка карбюратора дала машині нормально дихати. Правда потім переросла у велику любов до карбюратора типу Солекс ДААЗ 21081. Тому я спочатку відполірував його, зачистив усі виступи та облой, а лише потім почав читати форум і книжки. Епопея з розсверлюванням карбюратора закінчилася спробою збільшити дросельні заслонки.... купив б/в корпус і розточив його до 22/26. З цього приводу радію і досі.

Далі більше: Тонування скла! Тонувальна плівка за 20грн рулон була наклеєна на всі бокові остеклені поверхні. Батя мало не бортанув якогось мерса, тому довелось із передніх дверей її зняти ](*,)
  Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 19:15. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.