![]() |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Привіт!
Мене звати Саша,мені 27 років.Народився і проживаю в Тернополі. це моя перша машинка,яку купив 25 липня цього року.Це Таврія Дана 1.1 карбюратор,1995 р.в.,рідний пробіг на той момент 20500,колір червоний.Стан чесно кажучи був...(не хочеться нецензурщини) скажем так поганий,але як то кажуть по машині видно господара,а він був трохи неуважний до неї. І одразу почалось: 1.Поміняно рульову колонку в зборі - 300 2.Наконечники рульових тяг - 120 3.Шарові опори - 100 4.Нові передні стойки - 270 5.Установлено новий ГТЦ з вакуумником (після цього зявилось відчуття що до цього гальм не було) - 300 6.Поміняно заводські свічки на NGK V-Power - 100 7.Нові ВВ провода - 50 8.Установлено центральні замки на усі двері + 9.Установлено сигналізацію Top Guard = 800 10.Зроблено комплекс по карбюратору 11.Нові ручки склопідіймачів 25 12.Ручка КПП - 25 13.Накладки на педалі - 25 14.Новий замок на багажнік - 50 15.Нові зеркала - 75 16.Нова щітка переднього склоочисника в зборі. - 50 17.Повітряний фільтр - 10 18.Замінили паливний фільтр + поставили ше один додатковий між бензонасосом і карбюратором. 10 19.Було куплено більше десятка хомутів, якими були замінені ше заводські, хомути на штуцер - 25 20.Поміняли кришку бачка тормозної рідини. - 30 21.замінили масло в двигуні, попередньо промивши його промивочним маслом, Castrol Magnatec 10w40 + масляний фільтр і в КПП ВАМП 80w90 - 170 22. насадили на болти дверних замків кембрік, і поклеїли додатковий ущільнювач,ефект не заставив себе довго чекати двері почали закриватись легше і якось так ну не по радянському, а від уплотнітєля в салоні стало трішки тихіше... - 50 23.поставлено нижню розпорку на ричаги - 70 24.поставлено передню розпорку на стакани - 100 25.заміненили габаритні лампочки-тепер стоять світодіодні HENKEL - 10 26.замінили лампи головного світла-тепер OSRAM Night Breaker +90% - 100 27.встановили білі поворотніки на головну оптику і на крила - 100 28.Задня розпорка - 150 29. Замінили антіфріз - 100 30.Модернізовані кронштейни реактивних тяг - колеса стоять рівно по центру арок і керувати машиною стало значно легше. - 130 31. оброблено герметиком лобове стікло яке нехило текло - 80 32. розвал сходження - 80 33. Тюнінг руль + перехідник - 350 34. Центральний тунель - воздуховод 35. "Астро" - 250 36. Зимова гума Gislaved Euro Frost 3 165/70 R13 (2 шт. на перед) - 760 37. набір автомобіліста-аптечка,вогнегасник і знак аварійної зупинки, буксировочний трос - 125 38. поміняли ремінь ГРМ і генератора, натяжний ролік. Бокову подушку двигуна - 125 Машина просто переродилась.Після робіт по ходовій (які проводились на СТО) зявився мінімальний комфорт при їзді.Оновлений карбюратор яким займався Kritik (ЯКОМУ ВЕЛИЧЕЗНИЙ РЕСПЕКТ І УВАЖУХА) Дав ривок і розгон після натискання педалі газу.Все просто супер!!! Але це тільки початок важкої і кропіткої роботи по перетворенню Дани.Планів дуже багато але краще їх показати ділом а не пустими словами! Шо робилося з карбюратором: Карбюратор був повністю розібраний, цілу добу відмокав у розчиннику, помінялися всі діафрагми, були поставлені жикльори які дають найкращу динаміку ( які Kritik підбирав на своїй машині, довго і нудно, але все ж таки найшов оптимальний варіант з найкращою динамікою і не великим розходом), я половину робочого дня полірував дифузори, потім було все зібрано, поставлено назад на машину, і відрегульовано. Після цього машина пройшла провірку, 120 км/год, політ нормальний. Також було заварено передній лівий стакан. Фотки машини: Крітік ставить нижню розпорку ![]() ![]() Зправа сток габарити, а зліва світлодіоди. ![]() Розпорка ![]() Дякую за допомогу в ремонті і тюнінгу Крітіку Далі буде... |
![]() |