ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 25.11.2005, 13:16   #1
Коляда
Очень давно не заходил
 
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Вітаю всіх "тавроводів". Приймете в "кумпанію"? Сам я "таврюсь" з травня 2004 року на вказаному в темі тавромобілі. Переховувати, що я вже з нею робив - забагато місця треба Врешті-решт, моя таврюшка стала більш-менш пристойним засобом для пересування на близькі й далекі відстані. Наїздив я на ній вже десь 40 т.км. (забув, які були цифри на лічільнику, коли її купив, цифра навскидку). Сьогодні зняв з неї стартер, бендекс міняти (дякую всім, хто писав раніше на форумі як це робити, поради пригодились, правда зняти можна й без шарніра, як тут хтось писав, але довелося вийняти з штатного місця АКБ). Після заміни буду писати далі.
Коляда вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.11.2005, 15:10   #2
Коляда
Очень давно не заходил
 
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Нє, ну я чайнік, канєха, та не до такоїж міри. Виявилося, що проблема геть не в стартері. ремінь ГРМ порвався. Буду сьогодні длубатись-міняти.
Коляда вне форума   Ответить с цитированием
Старый 01.12.2005, 11:23   #3
Коляда
Очень давно не заходил
 
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Ура! Знову в строю! Самостійна заміна ременя ГРМ (я з мануалом і виписками з форму в руках + асистент, який вміє гайки крутить, але не знає які ). З другого разу попали в мітки, завівся (підсос, тапка в пол, взрєвєлла, тапку одпустив, зажурчала). Я :smt026 . Радості не було меж. Тепер потрібен толковий електрик, бо глюків піднакопичилось.

Форуму і форучанам respect 3 раза. Мануал - добре, але поради, знайдені пошуком ("поиск рулит" (с)) виявилися дуже корисними.

Так і не зрозумів навіщо та скоба знизу, яку не можна одкрутити не залізши під машину, а ремінь не одягти, поки її не одкрутиш.
Коляда вне форума   Ответить с цитированием
Старый 01.12.2005, 23:40   #4
Валера
 
Валера
 
Адрес: Белая Церковь
Возраст: 46
Сообщений: 1,262
Машина: ZAZ 110307, Renault Trafic
Длина: 1280мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Валера с помощью ICQ
По умолчанию Re: Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Гы.... Приятно поговорить с умным человеком
Валера вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.12.2005, 13:03   #5
Коляда
Очень давно не заходил
 
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Це я - умний чєловєк???????????

Розумний би побачив, що з-під помпи тече - поміняв би її зразу. А так тепер антифризь прьоть звідтіля. Треба купувати помпу і міняти. #-o
Коляда вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.12.2005, 13:06   #6
Коляда
Очень давно не заходил
 
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Їду і думаю: шось вона не так їде і стрілка економетра (чи як його там) зліва в червоній зоні при легкому дотику(!) до педалі газу. Лізу під капот і бачу шо трубочка гумова ПРОГОРІЛА ЗАРАЗА. Одірвав прогорілу частину, натягнув по новій. КРАСАТА.
Коляда вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2005, 19:39   #7
Коляда
Очень давно не заходил
 
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Заїхав о 8.00 (на полчасика палюбому) на СТО (Богатирська) поміняти підшипник ступиці (лівий). В результаті з"їздив за додатковими запчастинами і виїхав звідти о 16.20 після заміни шарових, заміни підшипника, наконечників рульових, купи гемороя з розвалом (довго писати) і з повідомленням що треба міняти передні стойки
У-у-у-у-у (вию на місяць)

Майстри на Богатирський хороші, особливо сподобався ГригОрович, який все коментував і давав поради і Влад, що робив розвал.
Коляда вне форума   Ответить с цитированием
Старый 17.02.2006, 11:47   #8
Коляда
Очень давно не заходил
 
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Таврія-1994 тіпа люкс 1.1

Заміна правого ступичного підшипника (підшипник 80 грв.), рульової рейки (196 грв.), сайлентів рульових тяг (10 грв. Х 2), проварка тріщини під рульовою рейкою :shock: :shock: ще один розвал, тепер правильний, бо нікуди не веде, їде прямо. Загальна вартість роботи щось близько 300 грв. В передній ходовій тепер практично все новеньке. (задню перебрали повністю в 2004 році - поки політ нормальний).
ремонт фа-факалки (відсох контакт), заміна (друга, блін, за місяць) насоса писялки (поставив маненький чорненький)
встановив врізані в задні карти колоночки зі страшним словом "панасонік" на решітках. Радіо слухати - годиться. Правда коли ззаду повно народу, то канєха звук ні в дугу. Зате коли сам їдеш - то шо нада.
Коляда вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 15:11. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.