![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Очень давно не заходил
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Вітаю всіх "тавроводів". Приймете в "кумпанію"? Сам я "таврюсь" з травня 2004 року на вказаному в темі тавромобілі. Переховувати, що я вже з нею робив - забагато місця треба
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Очень давно не заходил
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Нє, ну я чайнік, канєха, та не до такоїж міри. Виявилося, що проблема геть не в стартері. ремінь ГРМ порвався.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Очень давно не заходил
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ура! Знову в строю! Самостійна заміна ременя ГРМ (я з мануалом і виписками з форму в руках + асистент, який вміє гайки крутить, але не знає які
![]() Форуму і форучанам respect 3 раза. Мануал - добре, але поради, знайдені пошуком ("поиск рулит" (с)) виявилися дуже корисними. Так і не зрозумів навіщо та скоба знизу, яку не можна одкрутити не залізши під машину, а ремінь не одягти, поки її не одкрутиш. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Гы.... Приятно поговорить с умным человеком
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Очень давно не заходил
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Це я - умний чєловєк???????????
![]() Розумний би побачив, що з-під помпи тече - поміняв би її зразу. А так тепер антифризь прьоть звідтіля. Треба купувати помпу і міняти. #-o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Очень давно не заходил
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Їду і думаю: шось вона не так їде і стрілка економетра (чи як його там) зліва в червоній зоні при легкому дотику(!) до педалі газу. Лізу під капот і бачу шо трубочка гумова ПРОГОРІЛА ЗАРАЗА. Одірвав прогорілу частину, натягнув по новій. КРАСАТА.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Очень давно не заходил
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Заїхав о 8.00 (на полчасика палюбому) на СТО (Богатирська) поміняти підшипник ступиці (лівий). В результаті з"їздив за додатковими запчастинами і виїхав звідти о 16.20 після заміни шарових, заміни підшипника, наконечників рульових, купи гемороя з розвалом (довго писати) і з повідомленням що треба міняти передні стойки
![]() У-у-у-у-у (вию на місяць) Майстри на Богатирський хороші, особливо сподобався ГригОрович, який все коментував і давав поради і Влад, що робив розвал. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Очень давно не заходил
Адрес: Киев
Сообщений: 403
Машина: Славута 1,2Sб. FIAT NUOVO DOBLO Panorama
Длина: 1260мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Заміна правого ступичного підшипника (підшипник 80 грв.), рульової рейки (196 грв.), сайлентів рульових тяг (10 грв. Х 2), проварка тріщини під рульовою рейкою :shock: :shock: ще один розвал, тепер правильний, бо нікуди не веде, їде прямо. Загальна вартість роботи щось близько 300 грв. В передній ходовій тепер практично все новеньке. (задню перебрали повністю в 2004 році - поки політ нормальний).
ремонт фа-факалки (відсох контакт), заміна (друга, блін, за місяць) насоса писялки (поставив маненький чорненький) встановив врізані в задні карти колоночки зі страшним словом "панасонік" на решітках. Радіо слухати - годиться. Правда коли ззаду повно народу, то канєха звук ні в дугу. Зате коли сам їдеш - то шо нада. |
![]() |
![]() |