|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
19.12.2010, 17:08 | #1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Tavria Kit-car from rallybox
оскільки я на цьому форумі проводив багато часу в пошуках корисної інформації,прийшов час розповісти тут про проект яким я займався декілька "важких" років))
всі події відбуваються у Львові.Маючи 19 років я назбирав на свій перший хоч дуже вбитий але автомобіль))) заз-1102 з обємом 1.2! проїздивши на ньому близько року було принняте рішення трохи вдосконалити його:от тут мабудь і настав цей переломний момент коли шляху назад вже не було.При спілкуванні з різними людьми потрохи концепція авто вдосконалювалась і мінялась!в результаті чого на світ появилась ось така раллійна Таврія.по трохи буду викладати процес роботи з описом і фотками,бо інформації назбиралось дуже багато))) Последний раз редактировалось L@RT; 22.12.2010 в 00:33. |
19.12.2010, 17:32 | #2 |
Гость
Сообщений: n/a
|
і так заїхала в гараж вона на дуже довго: кузов-був в дуже плачевному вигляді(( оскільки надхненя було робити все своїми руками було придбано багато всяких інструментів,і почався армагедон весь кузов був очищений від антикору і всякої ху...,хто займався цим той знає наскільки цей процес неприємний і довготривалий!!!
потім всі дири заварились,до чого руки дістались поусилювалось! |
19.12.2010, 18:29 | #3 |
Ооо. Думаю, этот бортовик будет не только мне интересен))
L@RT, не закидуй его
__________________
Славута 1.2 S Кармен |
|
19.12.2010, 18:31 | #4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
зразу почався пошук людей які б помогли з установкою каркаса,оскільки при початковому проекті каркаса не зналось під що машина будується то почали з самої простої варної конструкції а вже потім зрозумівши що простих покатушок буде маловато і треба буде виходити на інший рівень змагань вирішили зробити каркас от таким.... для контрасту з білим авто його задули в темно синій колір океан 449
|
19.12.2010, 18:32 | #5 |
Гость
Сообщений: n/a
|
думаю я тут на довго!!!)
|
19.12.2010, 20:56 | #6 |
Сообщений: 217
Машина: Таврия 1.2
Длина: 1320мкм
Диаметр: 32мм
|
У меня вопрос ?Как крепится каркас к кузову болтами с пластинами или сваркой. Если сваркой то не рвет ли метал по шву при нагрузке?
|
19.12.2010, 21:14 | #7 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
Цитата:
навантаження розподіляється рівномірно по усім точкам кріплення каркасу, плюс каркас робить кузов набагато жорсткішим, що в свою чергу ще зменшує навантаження на точки кріплення. тому метал залишається цілим! |
|
19.12.2010, 23:43 | #8 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
Цитата:
|
|
20.12.2010, 11:34 | #9 |
Адрес: Киев Виноградарь
Сообщений: 1,175
Длина: 1990мкм
Диаметр: 35мм
|
Я не разираюсь в каркасах.Но выглядит мего!Без срезания крыши нелязя было сделать?
Диски Казанки?Скоько по деньгам?
__________________
клуб тавросисек на капоте |
20.12.2010, 13:32 | #10 |
Насколько я знаю, крышу срезают для того, шоб крест хорошо и правильно проварить. Та и проще без крыши варить будет.
__________________
Славута 1.2 S Кармен Последний раз редактировалось Alex Miha; 20.12.2010 в 16:02. |
|
20.12.2010, 13:56 | #11 |
Гость
Сообщений: n/a
|
|
20.12.2010, 14:09 | #12 |
Гость
Сообщений: n/a
|
впринципі її зрізати(висверлити) не викликає великих проблем займає по часі біля 1год.
казанки обійшлись орєнтовно 3200+на них стояло 4 сліка))))правда добряче потертих! |
20.12.2010, 14:33 | #13 |
Гость
Сообщений: n/a
|
паралельно з підготовкою кузова скуплялись компоненти ходової,гальма,і все решта...
зробили 3-ох опорну рульову рейку.Гальмівні і бензо трубки пустили через салон. Гальма тепер складаються з таких компонентів:перід-14ваз,зад-13ваз,головний гальмівний волга 2410))),регулятор від газелі!,гідравлічний ручнік на основі циліндру від мазди.всі трубки зовні броньовані металевою гофрою. ходова зад плаза спорт+ваз пружини,перід аморти без імені +ваз пружини. також було докуплено ще один комплект дисків SLIK. акумулятор перемістився за штурманську сідушку,бачок омивача в багажнік. Последний раз редактировалось L@RT; 20.12.2010 в 14:35. |
22.12.2010, 01:42 | #14 |
Гость
Сообщений: n/a
|
а ще на рахунок ходової забув уточнити що передні стойки повністю від ваз оскільки хід тавро плаза стойок виявився занапто малим( також разом з стойками було переварено ваз стакани!щось не можу найти фото стаканів(
відповідно і колію розширили на 15 см.через розширену колію довелось виточувати нові палки приводів,гранати сток поки що. двигун також від ваза поки що обємом 1.4-був зняти з ралійної 08 що там дороблялось сильно не в курсі. в КПП зараз така компоновка-пара 4.3 + 7 ряд. ще паро свіжих фото авто... |
22.12.2010, 16:59 | #16 |
Адрес: Киев
Сообщений: 302
Машина: есть
Длина: 1660мкм
Диаметр: 32мм
|
Ну вот, была себе милая машинка, да еще и беленького цвета, на работу там ездить, в магазин за булочками ... Так нет же, надо было все разобрать, и слепить некоего Ралли-Монстра !
А на работу ты теперь на чем ездить будешь ?! ))) |
22.12.2010, 19:28 | #17 |
Гость
Сообщений: n/a
|
|
22.12.2010, 23:02 | #18 |
Гость
Сообщений: n/a
|
У меня вопрос)
А где ездить собираешся ?) В свои классы не попадаеш, а ездить с Киткарами - то збочення))) |
23.12.2010, 01:45 | #19 |
Гость
Сообщений: n/a
|
|
23.12.2010, 01:47 | #20 |
Гость
Сообщений: n/a
|
|
23.12.2010, 01:48 | #21 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
Цитата:
А на рахунок класу, то все просто! оскільки в машини вийшла давним давно омологація, а також планується двигун 1,6, то машина сертифікується національною федерацією... згідно додатку "J" і попадає в клас У10... ))) для прикладу в цьому класі останні декілька років їздить хонда сівік 1.6 16V приблизно 190к.с.... що набагато цікавіше 90 % вісімок )) |
|
23.12.2010, 02:16 | #22 |
Гость
Сообщений: n/a
|
от такі ковші, ремені ,замки стоять на тавроні.....до речі до теми може когось щось цікавить з спорядження є можливість привезти ціни досить таки симпатичні!!!!
руль б/у невідомо що до мене пережив але в принципі досить зручний))) |
23.12.2010, 02:54 | #23 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Руль у тебя с фиата , у папика на копейке такой же стоит , по шлицам подошел )
а ковш сабельт сколько по деньгам обошелся? |
23.12.2010, 09:26 | #24 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
Цитата:
В любом случае удачи в бояз |
|
23.12.2010, 10:30 | #25 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
Цитата:
так-що якусь та й конкуренцію можна в класі у 10 і створити |
|