17.08.2011, 20:52 | #1 |
мій пепелац :)
вирішив создати свій бортовичок щоб не засирати теми своїми фотками
Начну з САМОГО начала мої машинки.Знайшов її мій одногрупнік зі Шпикова,показав фотки.вроді нормальна.поїхали з ФСВ(фсб) подивитись. ФСВ окрема подяка за все що зробив..приїхали вечером і нотаріус звісно вже не робив+хазяїн мав зранку їхати в москву+доверку не міг дати бо був 3 власником.написав росписку на бумажці(яка немала ніякої дійсності). хазяїн в добавку до авто віддав 2 нових покришки САМУРАЙ(зимова). в такому стані була як приїжали дивитись: глину шо була по всій машині відмив з третього разу. пригнав до ФСВ додому! тому що сігналка була відключина і не всі двері закривались. насобиравши грошей поїхали з ФСВ в Хотин до 2 власника який дав доверку до 2017 року(перший власник хотів тільки переоформляти,доверку не давав). Машина стояла...небуло грошей на страховку.... через тиждень була готова страховка+помаленько ремонтував(поміняв масло,відрегав клапана,ФСВ перебрав карб+кулісу відрегулював).на швидкості більше 80км починало дуже сильно руль трусити=замінив рульові наконечники(поставив КЕДР) відбрації припинились. машинка була на ходу..і нада було переганяти в село бо місяць стояла у ФВс і місця багато займала.Загнав в село...машинка знов стала бо потрібно було АКБ.робота=новий акум)))) снявши пласмасові накладки на пороги побачив піну між аркою і порогом.+під накладками добре пороги погнили. пізніше насобирав на пороги і арки(звіру спасибі шо виручив з порогами) відправив варити після поварки машини поїхав на море.....гаманець став тоньшим печка капала в салон...сняв повністю печку,перебрав,змастив,пос авив нові шланги(посадив на герметік). підробивши трохи ...купив шумку... в салоні снімав все до поварки шоб не мішало сварщику +знав шо буду шумку кидати: кінець літа...роботи майже нема а машинку нада собирати.шумку автомобільну не брав бо виходило мені не по кишені.в епіцентрі єврорубероїд і ізолон(на форумі всі хвалять)+2 банки мастіки=500грн. шумку зробив не повністю (50%) фото по шумці : ліва передня дверька мала великий люфт на петлях=поміняв на клапана..робота не дуже весела і потребує великого запасу ненормативної лексики...но воно того стоє.пізніше і праву дверьку перероблю. приборку зняв бо двері так тяжко відкручувати(гайка заржавіла)+удобніше шумку клеїти: а петлі то тяжко вибиваються отвір для смазки вирішив сверлити зразу: 1)задири від сверла знімуться розверткою 2)налив переробку щоб коли розвертував постійно змастювалась розвертка. за половину або порний прохід промивав розвертку в бензові щоб струшку змити.розвертка регулюється тому до потрібного розміру нада було зробити по 15-20 проходів.можна було відрегулювати щоб побільше металу знімало но неудобно розвертати в дверьці пока що все.. з часом буду доповнювати. Последний раз редактировалось _АНТОН_; 06.11.2011 в 23:45. |
|
2 (2)
|
19.08.2011, 08:22 | #2 |
Адрес: Винница, Киев
Возраст: 33
Сообщений: 5,167
Машина: Tavria Nova 1.3Li, LPG4 Stag
Длина: 8220мкм
Диаметр: 28мм
|
Антон ти як вибивав дверні штирі петель?
|
0 (0)
|
19.08.2011, 08:41 | #3 |
|
|
0 (0)
|
21.08.2011, 22:37 | #4 |
майже закінчив обезшумлювати машинку.
дніще все віброю обліпляне+ніколи не грійте лампою(так як я робив) бо: 1) нада багато пар рукавиць бо він смоли повністю залипають 2) відкритий вогонь біля машини 3)довго і неудобно робити 4) всі руки пообпікаєте(на собі провірено) краще купити,позичити...на крайняк спи...вкрасти технічний фен.з ним набагато краще працювати перший листок шумки: зверху кинув заводську шумку: під задньою сідушкою віброю обклеїв.осталось шумку кинути +на багажнік залишились двері обезшумити і кришу.це вже потім.далі буде перебиратись проводку(сігнала нема,трабл зі стопами+поворотами and противотуманки підключити) |
|
2 (2)
|
24.08.2011, 09:47 | #5 |
Адрес: Винница
Возраст: 72
Сообщений: 9,134
Машина: 1102-тротил 93г.в
Длина: 89640мкм
Диаметр: 33мм
|
с учетом будущего ремонта кузова проблемно потом чистить кузов от мастики. а как варить если надо? коврики от шума это есть гут . а мастика сам увидишь.
|
0 (0)
|
25.08.2011, 21:44 | #6 |
а как варить если надо?
машина вже поваряна) |
|
0 (0)
|
25.08.2011, 21:46 | #7 |
Адрес: Винница, Киев
Возраст: 33
Сообщений: 5,167
Машина: Tavria Nova 1.3Li, LPG4 Stag
Длина: 8220мкм
Диаметр: 28мм
|
На его век хватит, всеравно машина на 3-5 лет.
|
1 (1)
|
28.08.2011, 12:02 | #8 |
сьогодні були купляний радіотор LSA(180грн),уплотнітелі дверей від "девятки"=120грн.колпаки на колеса=108грн
1) у радіатора зверху обидва отвори(маленьких) відкриті.чечер тройнічок підключати обидва чи один заглушити.продавець сказав шо краще шоб 2 робочих було 2) уплотнітелі нічим не нуно мастити?герметік.... Продавець Василенко(Сатурн) |
|
0 (0)
|
29.08.2011, 23:35 | #9 |
вчора після обіду поїхав в село собирати машинку.:
постелив коврік: сідушки : поставив розпорку з свої бившої таврії: спереді наклеїв маленьку ПОРНООРГІЮ: ззаду стандартну: болти ременів безпеки змастив літолом щоб лекше викручувались.(хто хоть раз викручував пойме) торпедку нуно кинути і карти шумкою обклеїти і поставити+ЦЗ підключити Последний раз редактировалось _АНТОН_; 30.08.2011 в 08:34. |
|
1 (1)
|
04.09.2011, 23:13 | #10 |
|
|
0 (0)
|
19.09.2011, 00:34 | #11 |
фотки думаю вже не потрібні,бо сфоткана зі всіх сторін.а повторюватись нема смисла.сьогодні було зроблено:
1) поставив нові шланги на радіатор.прокатався..ніде не текло.залив тосол 2) Підключив китайчеГа.на перід вивів обичні провода шо в наборі а на задні кинув мідний провод 0.75мм. звук влаштовує.кожен провод ізолірував термоусадкою 3)поставив торпедку.майже всю підключив.. далі буде... Последний раз редактировалось _АНТОН_; 19.09.2011 в 20:44. |
|
0 (0)
|
19.09.2011, 16:07 | #12 |
Адрес: Винница, Киев
Возраст: 33
Сообщений: 5,167
Машина: Tavria Nova 1.3Li, LPG4 Stag
Длина: 8220мкм
Диаметр: 28мм
|
Ты зделай фотки как тяги установлены на задних дверях, там же не шпингалет а тросик, ты к тросику цепляешь?
|
0 (0)
|
19.09.2011, 18:42 | #13 |
|
|
0 (0)
|
25.09.2011, 18:11 | #14 |
вчора обтянув карти
завів машинку.прокатався по селі...О УЖАС...печка тече..хотя літом знімав її промивав і не текла.на воді проїздив все нормально було.а тосол залив і начало капати.була нова запасна в гаражі.торпедку не знімав умкдрився так сняти радіатор.на заміну печки пішло десь 1-1.2 год.час постояла поки герметік застиг і знов кататись.машина практично готова(не враховуючи покраски).залишилось ЦЗ підключити і сігналку |
|
0 (0)
|
25.09.2011, 22:47 | #15 |
ПОМИТИ МАШИНКУ і КАРТИ!
добре вибирає грязь з наших карт звичайний поліроль з воском чи без для меблів, у мну ПРОНТО, нічим краще не відмієш, і пилюка меньше чіпляється |
|
2 (2)
|
26.09.2011, 07:45 | #16 |
така лажа.заварили глушак а він падло збоку від латки прогорів.на новий нема грошей.валяється прямоток з нержавейки(Абублика).незна ставити чи нє.гаїшніки не "покарають"?
|
|
0 (0)
|
07.10.2011, 17:00 | #17 |
|
|
0 (0)
|
07.10.2011, 21:09 | #18 |
ше 2 місяці на літній покатаюсь.кстать це та різіна яку з тобою купляли весною
|
|
0 (0)
|
27.10.2011, 17:40 | #19 |
Адрес: Винница, Киев
Возраст: 33
Сообщений: 5,167
Машина: Tavria Nova 1.3Li, LPG4 Stag
Длина: 8220мкм
Диаметр: 28мм
|
ЦЗ на задні двері поставив?
|
0 (0)
|
27.10.2011, 18:17 | #20 |
да
|
|
0 (0)
|
27.10.2011, 22:52 | #21 |
Адрес: Винница, Киев
Возраст: 33
Сообщений: 5,167
Машина: Tavria Nova 1.3Li, LPG4 Stag
Длина: 8220мкм
Диаметр: 28мм
|
Так де фото? або розкажи як ставив.
|
0 (0)
|
28.10.2011, 22:14 | #22 |
Антоха зкинь фото як вночы свытить задный додатковий фонар стопа, на шо крыпив, собы хочу такий
|
|
0 (0)
|
28.10.2011, 23:12 | #23 |
Гость
Сообщений: n/a
|
мне поставили на багажник таким макаром:
двигатель двигает стержень, который проходит сквозь язычек (насквозь него отверстие). Т.е. если даже провтыкаешь повернуть ключем на 90 гр. замок - то всеравно при поставленной сигналке багажник не откроешь. |
0 (0)
|
28.10.2011, 23:17 | #24 |
Адрес: Винница, Киев
Возраст: 33
Сообщений: 5,167
Машина: Tavria Nova 1.3Li, LPG4 Stag
Длина: 8220мкм
Диаметр: 28мм
|
Вот у мене есть така штука тоже
|
0 (0)
|
29.10.2011, 16:33 | #25 |
|
|
0 (0)
|
|
Метки |
вдуватель на колесах, прищепочка, он всем вдует |
|
|