ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Автозвук

Автозвук Как сделать так, чтоб Ваш автомобиль "зазвучал"

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 29.10.2011, 20:29   #1
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Обсуждение акустики и инсталяции в таврию

Друзья - аудиофилы,
Что скажете по поводу сочетания такого(бюджетного по меркам аудиофилов) наборчика(?) Если что-то не так или не сочетается поправьте)
Голова - Pioneer MVH-8300BT или MVH-7300
Фронт - Helix Dark Blue 62.1 (6.5")
Саб - Helix Dark Blue 10 (10")
Усилитель - Helix Dark Blue Four или Helix Dark Blue FIVE
Для начинающего любителя музыки некоторые элементы в этом наборе рекомендуются авторитетными людьми на:
http://autozvuk.org/forum2/showthrea...t=%D0%EE%F1%F2
Ну и понятно, что это все необходимо еще и правильно установить)
Что хотелось бы получить - хорошее, естественное звучание...

Последний раз редактировалось Igor A.; 29.10.2011 в 21:42.
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 21:16   #2
skipper
 
skipper
 
Адрес: Киевская обл
Возраст: 58
Сообщений: 1,984
Машина: 1,2SI; Pajero: 3.0 V6
Длина: 51130мкм
Диаметр: 32мм
По умолчанию

Не хватает оформления и объёмов, куда это всё планируется инсталлировать для Фронта с Helix Dark Blue 62.1 и саба с Helix Dark Blue 10.
ИМХО: Усилитель Helix Dark Blue Four для фронта подойдёт.
Если хотите 6", то можно посмотреть в сторону Kicx PRO 62D в подсидельник от 9,5 литров.
На саб нужен отдельный усилитель.
ССылка на авторитетов не открылась.
__________________
И при железных дорогах лучше сохранять двуколку.
skipper вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 21:37   #3
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Чего-то сайт у них барахлит...
Временно сделаю цитату здесь пока сайт не заработает:

Про початковий рівень, або про те, на що так не хочеться тратити гроші
Рост ®

Або модні нещодавно 10 кроків на зустріч людям, які бажають отримати повноцінну автомобільну систему початкового рівня при мінімальних затратах.

Чому я це пишу? Тому що, не дивлячись на багаторічні просвітницькі спроби декого з парта геноссе реально мало що міняється на краще. Люди далі не знають, в чому відмінність акустичної підготовки і шумоізоляції, не розуміють, чому з дверима взагалі треба щось робити, перш ніж ставити туди динаміки, не знають, чому твітери ставляться не там, де вони будуть найкраще дивитись, чи де проблем з їх установкою буде найменше, а тільки в одному єдиному правильному для цього місці, не розуміють, що не з сабвуфера починається будування системи, а ним закінчується, не знають...
А ще є такий „синдром читання в інтернеті”. „А я читав в інтернеті, що...”
Ну і також дехто переможець минулорічного фіналу ЕММА дуже мені скаржився, що ви його тут замучили дурнуватими запитаннями
І ще одне. Весь наступний текст призначений для адекватних людей. Ті ж, хто вважає, що гучне „умц” – найголовніше достоїнство аудіо системи, можуть не тратити час на читання.
Добре, поїхали. Покрокували.

Крок перший. Джерело звуку, тобто компакт-дисковий ресівер. Розвиток техніки на сьогоднішній день пропонує і інші джерела звуку, про вибір яких можна подискутувати окремо, але я зараз розглядаю варіант найдешевшої системи.
Тому компакт-дисковий ресівер. Вартість порядка 100-150 уо. Який саме? А який сподобається. Візуально. Тому що в цьому діапазоні цін усі вони будуть мати певні огріхи в звучанні. І з ними, з цими огріхами, потім все рівно доведеться боротись – інсталяцією, налаштуванням кросоверів і т.д.
Що ще потрібно прийняти до уваги – будувати систему обов’язково саме на тому джерелі звуку, яке і стоятиме в ній надалі. Тобто варіант „в мене зараз ось ця голова, але я її буду потім міняти, просто зараз давайте все зробимо, а я вже потім...” – це дуже неправильний варіант. Тому що фазові неузгодженості тракту різних головних пристроїв дуже різні. І зведена для однієї „голови” система може дуже сильно розбалансуватися при використанні іншої. Я вже мовчу про специфіку АЧХ і т.д.
Також в жодному разі не робіть вибір за функціоналом апарату, тобто, за кількістю еквалайзерів-прикрашайзерів-дсп і такого іншого – все це барахло повинне по життю бути відключеним. Єдина певною мірою іноді корисна річ – параметричний еквалайзер. Якщо салон вашого автомобіля буде мати незборимий страшний резонанс, то параметриком можна буде поправити АЧХ. Хоча не так часто воно зустрічається (не сам резонанс салону, а саме незборимий резонанс ).
Якщо автомобіль новий і оснащений штатним головним пристроєм, його цілком можна використати, але скоріш за все доведеться як мінімум випаювати лінійні виходи, а ще (в більшості випадків) коректувати звучання методом Паяльника, здійснюючи втручання в схемотехніку з метою корекції АЧХ та ФЧХ. В принципі, така модернізація співмірна по вартості з простенькою „головою”, тому фінансовий розклад залишається такий самий.

Крок другий. Фронтальна акустична система. Це основна акустична система! Саме вона і відіграє всю музику. Усі інші акустичні системи, які можуть бути встановлені, лише допоміжні, або специфічного призначення. Фактично, класика жанру – це фронт + сабвуфер. Чому відсутній в цій схемі „тил”? Тому що, коли ви йдете вулицями міста і побачите людину, що грає, ну нехай на контрабасі, то всі звуки, і басове звучання струн, і їх високочастотне бряжчання об гриф, все буде доноситись до ваших вух з однієї точки – звідти, де стоїть сам інструмент. Якщо вам подобається звучання, коли ви дивитесь на контрабасиста, але низькочастотні звуки доносяться до вас ззаду, середньочастотні спереду, а високочастотні десь бігають довкола – вибачте, але в цьому випадку звертатись треба не в автозвукову студію, а в дещо інший заклад лікувального профілю.
Так от. Ви можете ставити на собі експерименти, можете слухати поради друзів, ну і т.д. і т.п. В мене ж для початкових систем є стовідсотково опробувана 2-компонентка – Helix DB 62.1, вартістю 98 американських доларів (це для встановлення мідбасів в двері, інші варіанти встановлення треба розглядати окремо), яка здатна забезпечити дуже непогану для такої вартості натуральність звучання, рівну АЧХ, цілком грамотний бас. І це не корислива реклама Хелікса, працюючи уже чимало років в галузі караудіо, я маю доступ до ділерських цін практично усіх наявних в Україні брендів, тому свої 10-20 доларів я зароблю, продаючи будь-яку апаратуру. Але мені не все рівно, який буде результат. А це чи не єдина система, в якій мідбаси, твітери і кросовери одного, цілком пристойного рівня. Це направду рідкість. Крім того вона... хоча, я вже сказав, що хотів.
Звичайно, можуть бути варіанти в різних часткових випадках, але для цього і звертаються люди до фахівця, щоб він знайшов найкращий вихід з тієї чи іншої ситуації. Я ж описую випадок усереднений.

Крок третій. Сабвуфер. В принципі, якщо вже зовсім зле з грошима, цей крок можна пропустити. Але, знову ж, я взявся описати низькобюджетну повноцінну систему, тому крок третій. Якщо ви власник седана – вам повезло. Пара достатньо пристойних коаксиальних динамічних головок 6”х9”, або як їх називають в народі – блінів, овалів, яєць, – і вуаля, зовсім непоганий варіант добавити низького басу, тільки лов-пас-фільтром обрізати мідбасовий та високочастотний діапазон. Задню поличку, куди їх встановлюється, доведеться зміцнити, ну та про це далі. І не треба недооцінювати такий варіант, я цілком серйозно.
Якщо ж ви власник автомобіля з кузовом хетч-бек чи універсал, доведеться купувати корпусний сабвуфер, хоча значно краще купити тільки сабвуферну головку, а корпус виготовити з міцної фанери 20-ки. Розмір динаміка краще 10 дюймів (25 см), такі головки будуть чутливіші і швидші за 12-дюймові. Тобто, звучання їх буде більш якісним. І заради Лінквіца – ніяких фазоінверторів, вже краще включити на підсилювачі бас-буст (хоча це теж неправильно). Бо за такі гроші ніхто вам нормально фазоінверторне оформлення не візьметься налаштовувати.
Є, звісно, ще інші варіанти сабвуферної ланки, але ці варіанти достатньо специфічні, як наприклад, виготовлення сабвуферів в задніх дверях автомобіля, чи щось таке от, вони вимагають врахування специфіки конкретного автомобіля.

Крок четвертий. Підсилювач. Раніше я радив вибирати підсилювач, вартість одного каналу підсилення якого не менше 50 уо. Тобто 2-канальник мінімум за сотню, 4-канальник за 200. Але часи міняються і все зараз далеко не так однозначно. Наприклад, купує людина підсилювач, від однієї назви бренду якого раніше люди пісяли кип’ятком і впадали в аудіофільський екстаз (назву не даю, як Halin захоче, сам розкаже). Присилає цього підсилювача Halin-у, щоб той подивився його на предмет можливих доопрацювань. І от, вечір, тихо сопе Лапа під кріслом (Лапа – це мій пудель карликовий), неголосно гуде вентиляторами комп’ютер. Телефонний дзвінок, беру трубку, звідти лунає голос Михаїла: „Рост, які ти знаєш слова пом’якше, щоб не дуже розстроїти людину, розказуючи, що їй надлежить зробити з цим, купленим за 500 доларів підсилювачем, в якому не лише операційники, але конденсатори і резистори якості, нижче якої поставити комплектуючі – це ще треба десь такі знайти?”
Тому не знаю, що сказати. Знову ж, Helix DB Four, варіант перевірений, хороший. Ну або щось таке... Зрештою, цілком можна пошукати щось з вищих лінійок, бувших у вжитку. Коротше кажучи, доларів 200 плюс-мінус пів слона на мало-мальськи пристойний 4-канальник доведеться викласти. Або менше, якщо ви не плануєте встановлювати сабвуфер, тоді вистачить 2-канальника.

Крок п’ятий. Проводка. Спеціальна автомобільна безкиснева мідь, позолочені клеми 24 карати – забудьте. В середньому на автомобіль вам буде потрібно:
1) силового багатожильного мідного кабелю 16 кв. мм – 7-8 метрів;
2) силового багатожильного мідного кабелю 4 кв. мм – 7-8 метрів;
3) багатожильного мідного кабелю 0,35…0,5 кв. мм – 5 метрів;
4) багатожильного мідного кабелю 0,35…0,5 кв. мм – 3 мотки по 30 метрів кожен, зручно, якщо вони будуть різних кольорів, ну або один моток на 90 метрів;
5) багатожильного мідного кабелю в подвійній ізоляції 2х2,5 кв. мм (використовується для прокладання проводки в квартирах) – 15-20 метрів.
Увесь цей кабель виробництва „Тумен” Одеса-кабель.
Кабель (1) потрібен для силового живлення підсилювача, фрагмент довжиною 5-6 метрів від „+” клеми акумулятора і метр-два на землю, тобто, до найближчого надійного болта чи гайки на кузові автомобіля.
Кабель (2) – для живлення головного пристрою. „+” треба буде взяти з якогось силового „+” під торпедо, з блоку запобіжників чи ще десь там, через додатковий ножовий запобіжник. А землю доведеться притягнути від отих болта чи гайки, куди заведена земля підсилювача.
Кабель (3) – це ремоут, від головного пристрою до підсилювача для ввімкнення останнього.
Кабель (4) – для міжблочників. Кожен з мотків доведеться розрізати на 4 фрагменти і заплести їх в косички. Вийде 4 міжблочники по 5-6 метрів кожен, які можна буде розпаяти за псевдобалансною схемою.
Кабель (5) – акустичний кабель, для під’єднання до підсилювача динаміків.
В кожному конкретному випадку необхідна кількість кабелю може бути відмінною від озвученої, але у випадку автомобілів середніх розмірів, з розміщенням підсилювача в багажнику наведені мною значення дуже близькі до реальних.
Також будуть потрібні наконечники з отвором під болт для силових кабелів (мідні лужені, продаються в тому ж магазині, як правило, де і кабель „Тумен”): 2 шт. для кабелю 16 кв. мм, одна шт. для 4 кв. мм, але щоб вічко було достатньо широке під болт (гайку) землі.
Тримач головного запобіжника і сам запобіжник, дуже бажано типу ANL або miniANL. І в жодному разі не AGU, оті циліндричні. І один тримач для стандартного автомобільного ножового запобіжника.
1-2 упаковки автомобільної гофри, грубшої і тоньшої, для захисту проводки. 1-2 мотки ізоляційної стрічки, я дуже люблю користуватись тканинною – і тримається надійно, і вигляд солідний. Упаковку стяжок.
RCA-роз’єми для міжблочників, 8 шт. Хороші – наприклад, neutrik, є по 1,5 і по 2,5 уо за штуку. Паяються добре як одні, так і другі, але дорожчі забезпечують надійніший контакт.
Невелику котушку свинцевого припою (60/40) з флюсом. Свинцевого – в сенсі, що олов’яний припой містить свинець. А от припої зі сріблом не рекомендую для наших кліматичних умов.
В сумі все перечислене кабельне господарство коштуватиме 70-80 уо. Ну і стільки ж мінімум коштуватиме прокладання-паяння цього всього добра.

Крок шостий. Виготовлення акустичного оформлення мідбасових динаміків.
Це акустична підготовка дверей (не плутати з шумоізоляцією), тобто, виготовлення з дверей акустичного оформлення для мідбасів. Вартість цієї процедури для різних автомобілів коливається приблизно від 150 до 300 уо за обидвоє передніх дверей. Це вартість матеріалів і роботи. В більшості автомобілів для бюджетних проектів вистачить отих 150 уо, але є унікуми, наприклад Логан, де і 300 може бути замало, щоб ці дверні конструкції привести хоч в якийсь порядок.
Потрібно усунути усі призвуки дверей і дверних механізмів (наскільки це можливо), максимально унерухомити великі плоскі поверхні, зміцнити місця встановлення мідбасів, забезпечити прийнятні кути довороту динаміків і т.д. Все це робиться для того, щоб коли буде звучати динамік, самі двері мовчали. Також здійснюється фазове зведення правого і лівого динаміків між собою. Якщо цього не буде досягнуто, звукова картина вийде розмитою, порушиться фокусування звукових образів.
Наступне – встановлення твітерів. Салони в автомобілів різні, але в більшості випадків твітери зводяться по фазі з мідбасами тоді, коли вони (твітери) будуть встановлені на стійки лобового скла. Ну і як я вже згадував – не будь-де на стійки, а в цілком конкретні місця. Які саме – це визначається з допомогою прослуховування.
Також часто заводські грилі (решітки, які прикривають динаміки) бувають надто густими, наприклад, так є в Маздах, вони приглушують середні частоти, створюють опір повітрю при роботі динаміків в компресійному режимі, від чого страдає низькочастотний діапазон. В таких випадках їх потрібно міняти. Як це виглядає і скільки коштує – залежить від кожного конкретного випадку.
Також є варіанти встановлення мідбасів не в двері, а в закриті ящики (наприклад, характерно для Таврій/Славут), але, знову ж, це часткові випадки, які вимагають індивідуального підходу.

Крок сьомий – акустичне оформлення твітерів. Хоча напевно правильніше говорити про акустичне середовище, тому що твітер в принципі завершена самодостатня конструкція. Але якщо ви його не просто прикрутите до стійки в його штатному корпусі, але виготовите міцний подіум, який перетягнете алькантарою, це благотворно вплине на звукову картину в цілому, – в основному зменшить паразитні перевідбивання, що дозволить практично повністю уникнути прив’язки до твітерів навіть при такій низькобюджетній апаратурі. Теж доларів 100-150 на це діло, в залежності від об’єму роботи. Наголошу – це не просто ціна столярки, тобто виготовлення подіума, в ціну входить фазове зведення твітерів. Говорю про це, тому що не раз чув „а, мені там зроблять подіуми і за 50 доларів”. Зроблять-то зроблять...

Крок восьмий – акустичне оформлення сабвуфера. Якщо автомобіль седан і в якості сабвуфера використовуються динаміки 6”х9”, потрібно виконати наступні роботи: обезшумити віброізоляційними матеріалами металічну поличку під заднім склом, виготовити силову поличку з фанери товщиною міліметрів 15 хоча би, декоративно оздобити її, якщо не вдасться поверх цього всього встановити заводську. Все це повинно бути надійно скручено в один моноліт. Пустоти дуже бажано заповнити перед скручуванням всього до купи войлоком.
У випадку з ящичним сабвуфером все простіше, єдине, що він вимагатиме більше потужності від підсилювача, тобто, підсилювач повинен мати запас, щоб з сабвуфером справитись.

Крок дев’ятий – налаштування.
Тут мушу зробити ліричний відступ. Уже неодноразово до мене звертались люди з наступним проханням: „мені зробили інсталяцію, але треба ще все налаштувати”. Люди! Чоловіки! Процес інсталяції – це і є налаштування системи! Не можна бездумно ставити динаміки, а потім просто покрутити різні регулятори і, о чудо, все зазвучить. Не буває такого.
Тому налаштування, про яке я зараз говоритиму – це просто приведення характеристик системи в наперед заплановані і визначені інсталяцією рамки.
Отже, налаштування.
Очевидно, що виробник випускає апаратуру з усередненими характеристиками, і при встановленні її в конкретний автомобіль цілком можливо буде потрібна деяка підгонка по місцю.
Фронт. Проблема, яка може виникнути – вирівнювання гучності мідбасових динаміків і твітерів. Наприклад, твітери можуть виявитись ближче до вух, ніж хотілося б, і їх рівень виявиться завищеним. А далеко не всі кросовери бюджетної акустики мають так звану атенюацію. Проте це не біда – послідовно твітеру можна додатково включити резистор номіналом в декілька Ом (найкраще купити такі в білих прямокутних корпусах, 5-ватні, неіндуктивні). Який конкретно номінал – це вже на слух. Є і інші схеми атенюації, кращі, але і цієї найпростішої цілком вистачить.
Сабвуфер. У випадку встановлення „блінів” їх краще під’єднати послідовно (8 Ом), в мостовому режимі підсилювача, в протифазі до фронту. При синфазному підключенні, як показує досвід, результат виходить гірший. Звичайно, що зовсім правильно включити синфазно і через плавний фазокоректор, але чим більше додаткових пристроїв, тим небюджетнішою вийде інсталяція.
Стандартний сабвуфер теж можливо доведеться включати в протифазі, але тут уже можливі варіанти.
Очевидно, що в будь-якому випадку без фазокоректора дуже хорошого зведення сабвуфера з фронтом не добитись, це питання низького бюджету. Але ситуація з ледь помітною локалізацією і зовсім незначним відставанням в швидких жанрах – реальна. Якщо чесно, то людина, що не чула ніколи, як звучить дійсно хороша система, може цього відставання і не помітити, навіть якщо буде прислухатися
Налаштування частоти розділу фронт-сабвуфер. У випадку, коли підсилювач буде добре контролювати мідбасові динаміки, тобто, навіть при максимальних гучностях вони не будуть стукати котушками, фронт знизу хай-пас-фільтром можна не підрізати, пустивши його, як кажуть, в повну смугу, і тільки сабвуфер обрізати зверху лов-пас-фільтром на частоті, до якої дограють мідбаси. Якщо ж міди котушками стукають, то їх треба буде знизу підрізати на тій частоті, при якій вони перевантажуватись перестануть.

Крок десятий – отримання задоволення. Це справді задоволення, слухати зібране, чітке звучання системи, з хорошим фокусуванням звукових образів, усвідомлюючи, що хоч і потратили більше грошей, ніж сусід по гаражу, але результат не йде ні в яке порівняння з його сабвуфером-бочкою і блінами в задній поличці, розпущеними в повну смугу

Звичайно, все це повинен робити грамотний інсталятор і клієнту не потрібно знати усіх описаних аспектів, але ситуація на ринку така, що ці знання будуть вам зовсім не зайвими, я так думаю.

Ну і фраза дня в тему: не тратьте нерви на те, на що ви можете потратити гроші!

PS. Якщо у вас виникне потреба щось уточнити чи задати запитання – прошу в приват чи в мило. Форум останнім часом я не читаю, багато роботи, та й надоїло, чесно кажучи.

И еще цитата:

В зв'язку з новим досвідом хочу зробити доповнення до сказаного.

Зараз закінчую проектець (зовсім простий) в Логан. Схема - головний пристрій + фронт.
Так от, до Блаупункт Бремена під'єднана в пасивній поканалці, щоб потужність не втрачати (тобто мідбаси до тилових каналів, твітери до фронтальних, при пасивній фільтрації) акустика Хелікс Преціжн, П206 та П1.
І я дещо вражений результатом, тому що навіть на досить високій гучності (як на мене) практично нема нелінійних спотворень. Тому готовий запропонувати одинадцяту пораду - замість купувати дешевий головний пристрій і знову ж дешевий підсилювач можна розглянути варіант придбання Бремена, як раз на ті ж гроші вийде, при цьому втративши на максимальному рівні неспотвореної гучності, можна виграти в якості. Хоч кінцеві каскади внутрішнього підсилювача Бремена і слабші, але ми не додаємо в тракт ще купу операційників, прохідних конденсаторів, що явно благотворно впливає на подальше фазове зведення системи.
Хм, цікаво би заглянути в Бремен, що дозволяє так звучати його внутрішньому підсилювачу, чи там вольтодобавку яку зробили, чи конденсаторів більших наставили хоча би... Треба буде при нагоді подивитись.
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 21:56   #4
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от skipper Посмотреть сообщение
Не хватает оформления и объёмов, куда это всё планируется инсталлировать для Фронта с Helix Dark Blue 62.1 и саба с Helix Dark Blue 10.
ИМХО: Усилитель Helix Dark Blue Four для фронта подойдёт.
Если хотите 6", то можно посмотреть в сторону Kicx PRO 62D в подсидельник от 9,5 литров.
На саб нужен отдельный усилитель.
ССылка на авторитетов не открылась.
А пятиканальный усилитель подойдет для фронта и саба(?) или лучше два усилителя(?)
Мидбасы хочу инсталировать либо в кик-панели либо в двери... но с дверьми надо очень помучаться..., а ВЧ на стойки лобового стекла... саб в багажник в специально изготовленный ЗЯ...
PS
Если задаю глупые вопросы не злитесь))) я пока в этом вопросе - неофит) как в прочем, и многие профи когда-то были) но я быстро учусь...

Последний раз редактировалось Igor A.; 29.10.2011 в 21:59.
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 21:59   #5
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Шкипер прав. тавронодверь не трожь. Искать подсидельное.

Усилитель на фронт - да, на саб надо что-то 2хканальное и помощнее.

Я бы поступил так: все так, только мид для ящега, а пищ взял Ситроен/Рено, как в моей теме. Этот пищ господин Куряка (автозвук.орг), судья, знающий человек после прослушки позиционирует так: "переигрывает много пищей" ценового диапазона 1000грн. Назар (автозвук.орг), сказал тоже самое. Снимали АЧХ - ровненькая +2/-3Дб на всем диапазоне. Тот же Назар не знает теперь, что ставить в 3 полоску эти пищики или Eton CX280!!! последние в рекламе не нуждаются, у меня такие же. Я себе в славку поставил эти Ситроен/Рено....Но конечно же они потенциал не откроют от магнитолы.

Рецепт для них прост: родную банку выкинуть и пустить поканально. Или хороший кросс взять.

Единственное, что я не потрудился узнать - до скольки добивает этот пищ и годится ли в двушку... Постараюсь это осилить.

Главное - стоимость розница 120грн!!! Если на вашем рынке продают эти пищики - смело брать (фотки в моей теме про славуту). Если нет - стучите в личку!

PS^ это не реклама! Просто я был в шоке. когда услышал такое!!!
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 22:06   #6
skipper
 
skipper
 
Адрес: Киевская обл
Возраст: 58
Сообщений: 1,984
Машина: 1,2SI; Pajero: 3.0 V6
Длина: 51130мкм
Диаметр: 32мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Igor A. Посмотреть сообщение
Також є варіанти встановлення мідбасів не в двері, а в закриті ящики (наприклад, характерно для Таврій/Славут), але, знову ж, це часткові випадки, які вимагають індивідуального підходу.
Я бы рассмотрел именно этот вариант.
Двери Таврии не очень хороши для инсталляции акустики, тем более в размере 6" (причин на то очень много, начиная от слабых петель, переделка стеклоподъёмников и пр.)
Киксы, можно и на про 6020, включить на 2 канала усилителя, в последствии докупишь хеликсы 204, которые в небольшой объём в кики, которые включишь на вторые 2 канала усилителя, пассивно разделенные с пищами. Будет в конце неплохая трёхполоска на фронт. Я бы планировал так. Саб бы оставил на закуску после построения фронта, что бы определится с его размером и оформлением.
На первое время он может и не понадобится. Постепенно выйдешь на хорошую систему.
kostyaizznu, сюда я бы посоветовал смотреть на пищь не хуже, чем МТ 23, рено не слушал, может действительно хорош.
__________________
И при железных дорогах лучше сохранять двуколку.

Последний раз редактировалось skipper; 29.10.2011 в 22:09.
skipper вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 22:09   #7
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

А голова пойдет?
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 22:16   #8
skipper
 
skipper
 
Адрес: Киевская обл
Возраст: 58
Сообщений: 1,984
Машина: 1,2SI; Pajero: 3.0 V6
Длина: 51130мкм
Диаметр: 32мм
По умолчанию

ИМХО, Пионеры мне не очень нравятся по звучанию, но это выбор индивидуальный, бананы в ушах у всех разного цвета.
__________________
И при железных дорогах лучше сохранять двуколку.
skipper вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 22:16   #9
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от skipper Посмотреть сообщение
Я бы рассмотрел именно этот вариант.
Двери Таврии не очень хороши для инсталляции акустики, тем более в размере 6" (причин на то очень много, начиная от слабых петель, переделка стеклоподъёмников и пр.)
Киксы, можно и на про 6020, включить на 2 канала усилителя, в последствии докупишь хеликсы 204, которые в небольшой объём в кики, которые включишь на вторые 2 канала усилителя, пассивно разделенные с пищами. Будет в конце неплохая трёхполоска на фронт. Я бы планировал так. Саб бы оставил на закуску после построения фронта, что бы определится с его размером и оформлением.
На первое время он может и не понадобится. Постепенно выйдешь на хорошую систему.
kostyaizznu, сюда я бы посоветовал смотреть на пищь не хуже, чем МТ 23, рено не слушал, может действительно хорош.
Да я сам его еще нормально не слушал. Вот куплю еще пару и отслушаю в своей машине, раз люди такое говорят.
Забыл добавить: Отличается резковатостью на верхушке, но мне так не показалось.... Обсудим это.

А оно надо 3 полосы с нуля городить?

А вот на счет ГУ, то если таким начинать заниматься, то грех не смотреть на процевые бошки, в продайке их продают в среднем по $200. Потенциал все системы откроется именно с таким ГУ. ИМХО.
ЗЫ: не надо стесняться покупать б.у. Чаще всего, чтобы послушать вещь, надо покупать б.у. , т.к. она прогрета (динамик, усилитель, ГУ). Например железяки от ЭОС надо греть по 2-3, ато и 6 месяцев...
У мну с продайке едва не полсистемы, если че. Но на состояние ГУ надо обращать особое внимание и проверять после приема с возможностью возврата. Ожегся разок - вернул. Но нормальные продавцы не обманут. Сам такой.

ССЫЛЬ

Последний раз редактировалось K.O.S.; 29.10.2011 в 22:41.
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.10.2011, 23:50   #10
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kostyaizznu Посмотреть сообщение
А вот на счет ГУ, то если таким начинать заниматься, то грех не смотреть на процевые бошки, в продайке их продают в среднем по $200. Потенциал все системы откроется именно с таким ГУ. ИМХО
А ссылочку не дадите на образцы(?)

Последний раз редактировалось Igor A.; 30.10.2011 в 00:01.
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.10.2011, 01:39   #11
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Igor A. Посмотреть сообщение
А ссылочку не дадите на образцы(?)
Pioneer P80/88RS/RSII
Clarion 785, 775
Alpine 9812/13/33/35/53/55/87
Blaupunkt Bremen MP 74, 76

Ну и как всегда.... про пионер ваш Шкипер сказал, альпы красят верхнюю серединку и верх. Клара вроде как самая ровная. Бремен тоже хороший.
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.10.2011, 13:13   #12
MCuk
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Igor A. Посмотреть сообщение
Друзья - аудиофилы,
Что скажете по поводу сочетания такого(бюджетного по меркам аудиофилов) наборчика(?) Если что-то не так или не сочетается поправьте)
Голова - Pioneer MVH-8300BT или MVH-7300
Фронт - Helix Dark Blue 62.1 (6.5")
Саб - Helix Dark Blue 10 (10")
Усилитель - Helix Dark Blue Four или Helix Dark Blue FIVE
Для начинающего любителя музыки некоторые элементы в этом наборе рекомендуются авторитетными людьми на:
Ну и понятно, что это все необходимо еще и правильно установить)
Что хотелось бы получить - хорошее, естественное звучание...
рассмотрите вариант с процеовй башкой.
  Ответить с цитированием
Старый 30.10.2011, 21:51   #13
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Пошел я дальше ботанить)))
PS
Спасибо всем за инфу)
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.10.2011, 21:54   #14
Olenevod
 
Адрес: Киев
Сообщений: 1,628
Длина: 2090мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Olenevod с помощью ICQ
По умолчанию

Вот так вот, человек просит бюджетного звука, а ему сразу процевую башку и прочие радости жизни.
Хеликс дарк блю НЕ САБОВЫЙ усилитель, будет греться и гудеть. Есть дешевле и лучше.
16см динамикам в таврии делать нечего, ни в дверях, ни в киках, ни в ящиках. 13 см отыграет ниже и сочней. Инсталляции а-ля Дядя, бюджет которых в несколько раз превышает цену автомобиля не в счет.
От головы в этом ценовом сегменте вообще ничего не зависит. Хоть это кларион будет, хоть сони, хоть челенджер с пролоджи - разницу не услышишь.
И вообще, при начальном уровне на конечный результат в разы большее влияние окажет качество самой инсталяции( места под динамики, расчет объемов, качество проводов,...) чем выбор компонентов.
__________________
Шуруп забитый молотком держится все равно крепче, чем гвоздь закрученный отверткой.
Olenevod вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.10.2011, 22:36   #15
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Дело в том, что почитал БЖ Vavasikа и так зацепило... тем более давно думал что-то делать со звуком в таврии... бо эти громкоговорители сзади уже достали за несколько лет.
Тем более, решая этот вопрос, убиваешь сразу двух зайцев =:-)
вибро-звукоизоляция делает таврию комфортней + хороший звук(по меркам новичка)

Итак, подкорректирую...
Схема - ГУ + фронт:
Голова - xxx
Фронт - Helix Dark Blue 52.1 (13см или 5.25") это для начала, а там будет видно...
Твитеры в стойки лобового, а мидвуферы в кик-панели... придумать там ЗЯ. Но с мидами, понимаю не лучшая идея установки...

Последний раз редактировалось Igor A.; 30.10.2011 в 23:28.
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 31.10.2011, 12:00   #16
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

его бюджет на магнитолу позволяет купить проц. Еще и останется! Смотрите первый пост.
Ну мид 5ка хороший. А за пищ-стою на своем!
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 31.10.2011, 17:29   #17
Igor A.
Очень давно не заходил
 
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kostyaizznu Посмотреть сообщение
его бюджет на магнитолу позволяет купить проц. Еще и останется! Смотрите первый пост.
Ну мид 5ка хороший. А за пищ-стою на своем!
Понял Вас...
А с мидами в киках сильно потеряю, если грамотно сделать? Просто хочется, чтобы аппаратура не занимала, по возможности, полезное пространство. А в кик-панелях, с точки зрения эргономики, отличное место, но вот какое качество звучания.....
А может, с моими бананами в ушах новичка, нормально покажется)))
Igor A. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 31.10.2011, 20:56   #18
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

делай подсидельники. Это дешевле и лучше.
Моему отцу с 180 они не мешают и он очень доволен ними. В киках не наберешь объем! При том их изготовление значительно сложнее и дороже.
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.11.2011, 20:06   #19
Olegarh
 
Адрес: Харьков
Сообщений: 76
Машина: Таврия Nova 11028 1998 г.в.
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Я себе все на киксах сделал. В двери позапихивал, пищалки на торпеду. В багажник саб в закрытом ящике, на него усилок мю дименшн на 150 Вт. голова сони четверка (в ней много настроек). звук очень даже ничего и мощности хватает. Я понимаю что казалось бы не фонтан, но чтоб сделать лучше нужно было обесшумлевать салон, делать подиумы и т.д. а не покупать дорогие динамики и усилки. и еще правильной настройкой головы можно поуберать большинство огрехов. так что нюансов куча в этом деле
Olegarh вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.11.2011, 21:31   #20
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Olegarh Посмотреть сообщение
Я себе все на киксах сделал. В двери позапихивал, пищалки на торпеду. В багажник саб в закрытом ящике, на него усилок мю дименшн на 150 Вт. голова сони четверка (в ней много настроек). звук очень даже ничего и мощности хватает. Я понимаю что казалось бы не фонтан, но чтоб сделать лучше нужно было обесшумлевать салон, делать подиумы и т.д. а не покупать дорогие динамики и усилки. и еще правильной настройкой головы можно поуберать большинство огрехов. так что нюансов куча в этом деле
какие киксы?
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.11.2011, 12:39   #21
Olegarh
 
Адрес: Харьков
Сообщений: 76
Машина: Таврия Nova 11028 1998 г.в.
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

спереди 13-ки, сзади 16-ки. модели вечером на коробках посмотрю напишу.
Olegarh вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.11.2011, 13:26   #22
Olegarh
 
Адрес: Харьков
Сообщений: 76
Машина: Таврия Nova 11028 1998 г.в.
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

PD 5.2 и PD 6.2 Если надумаешь их ставить, пиши, раскажу нюансы установки и настройки.
Olegarh вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.11.2011, 20:15   #23
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Olegarh Посмотреть сообщение
PD 5.2 и PD 6.2 Если надумаешь их ставить, пиши, раскажу нюансы установки и настройки.
Ты мне? Шутишь? Думаю они 'вызовут у меня рвотный рефлекс' (с) Змей.
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.11.2011, 21:41   #24
Olegarh
 
Адрес: Харьков
Сообщений: 76
Машина: Таврия Nova 11028 1998 г.в.
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Этот комплект потягается с любой системой в ценовом диапазоне 1000 баксов, хотя сам он стоит намного дешевле. Сам я инженер-акустик и знаю о чем говорю. А если стоит задача поставить реально крутой звук, то в таврии это будет сделать очень тяжело: резонирующий пластик, панели которые скрепят и торохтят, места в салоне и так мало, шумоизоляция никакая....
Olegarh вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.11.2011, 22:49   #25
K.O.S.
 
K.O.S.
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 35
Сообщений: 747
Машина: Заз 1103
Длина: 2020мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Olegarh Посмотреть сообщение
Этот комплект потягается с любой системой в ценовом диапазоне 1000 баксов, хотя сам он стоит намного дешевле. Сам я инженер-акустик и знаю о чем говорю. А если стоит задача поставить реально крутой звук, то в таврии это будет сделать очень тяжело: резонирующий пластик, панели которые скрепят и торохтят, места в салоне и так мало, шумоизоляция никакая....
безусловно. Особенно когда они со всех сторон в машине

если я не ошибаюсь, то в этих комплектах только пищ нормальный за эти деньги (если не ошибаюсь).

дядь, а вы сравнивали эти шедевры акустической инженерии с системой за 1000 баксофф? описание прилагается?
K.O.S. вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 23:37. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.