![]() |
|
Автозвук Как сделать так, чтоб Ваш автомобиль "зазвучал" |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Етапи довгого шляху. Частина перша.
Спочатку було слово, і слово було двадцять чотири біти. І було воно в Накамічі семисотому, який був... А був, тому що механіка і схемотеніка цього негідного потомка самураїв - дві великі різниці. І уподобав він якось диск, який не захотів повертати власнику, та так і не повернув. Хірургічно диск з нього видалили, але без повної імплантації нового пікапу працювати Нак відмовлявся. І тоді появився інший нащадок тих же самураїв - Піонер П-нуль дев'ятий. І слово в ньому те ж, але не до кінця, бо в сабовому каналі, як виявилось, завелася дельта-сигма, через що бас в нього не те, щоб нікудишній, але від Накамічі відрізняється не в кращу сторону. У всьому ж іншому породу чути одразу. І дизайном теж видався нівроку - нічого зайвого, як і личить апарату такого рівня. А згодом його прооперується - чудо піонеробудування, легато лінк, виріжеться, ще дещо поміняється і буде, як порядний мультибітник. Проблема поки що була тільки із встановленням - в жипі-то штатна голова дводінова. Тому довелось ввімкнути думалку і вичавити з себе алюмінієву ідею. А потім три дні зранку до ночі, спаливши 5 дисків до болгарки і перевівши декілька напильників, купу наждачки і тюбік ремонтного поліролю втілити її в осязаєму матеріальну форму. Фотки зроблені мобілкою, так що вибачайте. А далі буде. Просто часу бракує просто так форум почитати, не те що самому щось написати... |
![]() |
![]() |
#2 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Перша примірка.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Перша спільна примірка.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Ну і нарешті довгоочікуваний момент - фінішна примірка перед остаточним поліруванням і лакуванням. Уже направду викликає повагу, аж самому сподобалось
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Кировоградская обл. г.Знаменка
Сообщений: 391
Машина: Renault Scenic RX4
Длина: 1010мкм
Диаметр: 39мм
|
![]()
Подход серьезный. Уважаю :wink:
Только не будет ли свет отражаться от алюминия и "бить" по глазам :roll:
__________________
С ув. Дмитрий. Запчасти для DACIA (новые и б/у): 097-4245105, 066-4429129 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Очень давно не заходил
|
![]()
а чего бы не воспользоваться готовыми решениямии и не изобретать по новому велосипед? :roll: Ведь есть в продаже готовые уже переходники с 2 дин на 1 дин, которые представляют собой заглушку и одновременно крепеж... да и внешний вид у них вполне приличный и не портит общую картину салона :wink:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Ну и как сцена появилась, каторая не исчезала? Это тот же Широкий?
Ведь раньше моветон был процесор (при Наке) а типер с Пионером можно!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Мдя Ростик, поражаюсь терпению.
__________________
Дорогу осилит идущий |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Рамка не полірована до зеркального блиску, а... Як би це пояснити?
Поверхня матувалась шестисоткою а потім полірувалась. Тобто залишились сліди матування, ніби покриті полірованою плівкою. Бррр. Перечитав і сам не зрозумів ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
Крім того в Черокі не стандартна 2-дінова голова, а трошки менша. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
CrowHunter
|
![]()
По любому получилось здорово. Мне нравится. :-)
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
![]() |
![]() |