|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
21.08.2012, 14:23 | #1 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Slavuta 1.2s by Twister (на 14-х тапках)
Ітак всім привіт, тут зареєстрований давно, форум курю, але майже нічого не пишу..
Нарешті вирішив завести свій бортовик і тут... можливо комусь буде цікаво.. Розкажу що зроблено на даний момент: Екстер"єр: сток Інтер"єр: замінена стеля на пластикову плафон від ланоса+діодна лампочка перетянуті боковини карт минулого року зроблена бюджетна шумка багажніка, дверей, криші, задніх крил Ходова: розпорка передня стаканів та ричагів зад поміняний на ВАЗ ходову перід сток( на днях буду переробляти на ВАЗ) диски 14" резина: Зад michelin energy e3b 175/60 Перід белшина 155/70(їй ще не довго) Двігло: сток було впринципі зроблено ще купа дрібниць але всього згадати не можу трохи фоток: така була колись перші починання в тюнінгу Здав на права машинка стала моя: Ну і ось буквально вчора зняв всю зайву пластмасу, китайске вигорівше і потріскавше тонування і зараз вигляє ось так: ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ВСЕ МОЖНА ВЗНАТИ ТУТ: http://www.drive2.ru/cars/zaz/1103/1103/twister-lviv/ |
27.08.2012, 22:58 | #2 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Всім привіт. Нарешті лід рухнувся. 22,08 вирішив починати переробляти передок загнав авто а гараж, відкрутив гайки кріплення коліс і почав брати за відкручування гайок ступиці 2 години секаса і результату 0 прийшов додому давай гуглити. і зрозумів що я не один такий. довелося просити допомогу в тата,а іменно щоб він дістав інструмент. ітак напишу інструкцію що до чого і як ...
п.с. сам користувався звітом Andriyxa-dir (Dir) за що йому СПАСИБІ! на пам'ять: РОЗБІР: 1) Поки авто стоїть на землі зриваємо (привідкручуєм) гайки кріплення коліс і також гайки ступиці як я вже говорив гайку ступиці мені просто так в перший день відкрутити не вдалося, на снаступний день батя приніс ключ від газелі (на 27) а я тим часом обточив болгаркою здоровенний шматок арматури (приблизно160см), який був в гаражі для зняття мотора і т. д. в результаті вийшов чудовий "ричаг": і справа пішла. гайки відкрутились. 2) Залазимо під авто і привідкручуєм гайки шарової: 3) Піднімаємо авто і ставимо на якісь опори.. 4) Знімаємо колесо, відкручуємо гальмівний шланг (краще це робити Спеціально ключем для торм. трубок) 5) Відкручуємо болти стійки: 6) Відкручуємо гайку ступиці і знімаємо все разом (кулак + ступиця і т.д) 7) Відкручуємо 3 гайки на стакані (у мене на розпорці) і ловимо стойку знизу. 8) і ось що у нас виходить: проробляємо теж з другої сторони Також раджу за день до розбирання попшикати все ведешкою. Авто так і стояло до сьогодні. сьогодні займався стойками попереду ще переварка кріплень під ваз кулак і відправка Вадозу на прокачку. Всім дякую за увагу якщо є питання або побажання висловлюйте, з радістю відповім *DRINK* . |
23.09.2012, 13:51 | #3 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Що б переробити стойки під ВАЗ кулак потрібно або розрізати нижню дирку (як це зробив dir (правда він ще їх симпатично обварив і виглядає суперово)) або ж якщо хочете зовсім по фен-шую тоді потрібно мучатись як я
Беремо корпусу стойки від ВАЗ нам потрібна буде тільки нижня частина своїх реальних фото немає тому поки так, і відрізаємо нижню частину: тепер потрібно відпиляти і зачистити низ нашої стойки. тільки обережно що б не пошкодити корпус! відрізаємо зварку: відрізаємо "вухо" з двох сторін малим зубилом або ще чим підбиваємо і відбиваємо: Даллі прорізаєм знизу по колу і також підбиваємо і відламуючи: якщо взаді тож приварено то я зробив так: п.с. якщо розрізати на 2 частини то можна буде з легкістю відламати, тому рекомендую акуратно розрізати І получиться ось так: тепер зачищаємо все і запихаєм в низ від стійки ВАЗ (п.с фото вже не мої): зліва сток праворуч переварено ну і приварюють. і у нас вже готові стійки під ВАЗ кулак. правда цей спосіб дуже гамірно і напевно непотрібний)) Тепер що зробив я після: 29.08.12-переварив стойки 30.08.12-відправив ВАДОЗУ НЕ перепаковку (одна стойка була старого зразка а друга нового та що старого була дуже вбита і не хотіла навіть розкручуватись тому вадоз взяв свій корпус, тому прийшлось переварювати ще одну стойку) 13.08.12-нарашеті прийшли стойки ... переварив ще одну 14.08.12-почав збирати (вже вилізло трохи проблем, ну короче як завжди нічого не може бути гладко.) сьогодні буде продовження вже про установку. |
23.09.2012, 13:55 | #4 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Отже почну з того які запчастини потрібно для переходу ходової під ВАЗ кулак:
1) Ваз кулак в зборі (поворотна цапфа) 2шт 2) перехідники 2шт 2) супорта в зборі 2шт 3) торм. диски 2шт 4) торм. колодки 4шт 5) шарові опори ваз 2шт 6) торм. шланги (якщо ставити супорта спереду так як стоять в ВАЗів (так і ставив я) то купувати з москвича 2140 якщо ззаду так як ставлять багато то звичайні 8-ні) 7) захисний кожух торм. дисків 2шт (на фото їх немає) 8) ну і стойки перероблені під кріплення ваз кулака (як переробляв я читати трохи вище) Тепер про мої запчастини: Ступицы як і задні вже зі шпильками купував у Толяна (адмін 2108 клубу говорив що варили їх на чайці і т.д) Спочатку я купив супорта під 14" тормозульки і торм.дискі 14" Брембо але потім подумав що не хочу відмовлятися від 13-х дисків тому продав диски і обміняв скоби супорта під 13 "вентеля. Торм. Диск принципово хотів новий ну а якщо вже робити то робити тому прикупив вентеля BREMBO торм. колодки TRW типу найякісніші зі штатних тому що у Ferodo останнім часом багато підробок. Шарові MOOG теж порадили як якісні. Ну і торм шланги купив з москвича 2140 Пружини Фобос -40 2110 нижче стокових передніх на 3.5см Стойки пеперкованние в Вадозза по жорсткості повинні бути жорсткіше стокових Тепер переходимо до установки: ось це все добро потрібно і поставити: 1) прикручуємо перехідники 2) збираємо стойку (якщо була розібрана): 3) встановлюємо стойки на свої місця і закручуємо зверху 3-ма гайками 4) якщо вас буде бентежити ось такий зазор між піввіссю і поворотною цапфою (кулаком): робимо ось такий "пильник" з кришки від банки : 5) тепер потрібно підкласти з внутрішньої сторони кулака шайби (у стандарті шайба на 4мм) але її буде не вистачати і піввісь буде вилазити з коробки тому під ліву піввісь мені виготовили шайбу товщиною в 10мм а на праву я підклав 2 стаднартних 6) прикручуємо шарову до кулака: 7) запихаєм кулак на піввісь потім шарову в перехідник і верхню частину кулака в стойку: вставляємо болти якщо вставити тільки верхній побачимо ось таке неспівпадіння нижнього отвору: якщо притиснути стойку і запхнути нижній болт то буде сильний від"ємний розвал + стойка впреться в кузов + верхня чашка піде під перекіс (це те що я описував в попердньому записі тому я пропиляв нижнє отвір у стійці що б воно збігалося з дикою в кулаці, правда потім потрібно буде підварити або поставити шайбу яка впреться в корпус стойки .. що б не збивався розвал але я поки просто сильно закрутив болт. Все стало на свої місця перекосу немає розвал майже точно не більше -1градуса думаю навіть десь до 0.5 8) вставляємо і прикручуємо наконечники рульової 9) прикручуємо торм.кожух (я поки не встановив так як не знайшов таких болтів *WALL* ) 10) прикручуємо торм. диск 11) встановлюємо колодки в супорт і прикручуємо до кулака 12) встановлюєм торм шланги: Верх-москвич по середині-ваз низ-сток (заз) 13) встановлюємо колеса 14) заливаємо торозну і прокачуємо тормоза 15) їдемо на розвал Тепер про мене .. я поки все зібрав в купу правда в тестовому вигляді .. так як напевно буду міняти краби на Ріккаровскі або проточувати тяги так як колесо впритик до задньої частини арки Тормоза прокачав стали ще трохи гірше ніж були треба ще качати а потім походу під заміну ГТЦ на вазовський .. Завтра прокачати тормоза проїдуся трохи подивлюся що як до чого і буду вже доробляти все до кінця ) скоро будуть фотки і продовження!! Дякую всім форумчнам хто допомагав порадами і підбадьорював ато вже був момент коли руки опустилися і хотів замовляти нові стойки і ставити все стокове назад! Кому цікаво коментуєм запитуєм із задоволенням відпишу! п.с. вже не можу дочекатись повноцінного виїзду!!!!! |
27.09.2012, 11:13 | #5 |
Гость
Сообщений: n/a
|
ну когда поедешь на развал, спроси у спеца про угол аккермана, отчет конечно хорош но есть ошибки, и если все делалось как я понял по фото то развал будет явно проблемным
|
27.10.2012, 18:10 | #6 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
serdgio ну походу подивимось вже проїхав 40км ситуація помінялась починають тормозити
VladimirNN пізніше викладу)) ну чашка в жовтий мб і класно але поки я робив ходову і ставив знімав стойки по 100500 раз вона вся покоцалась і вийшло тільки гірше а пружини це фобос 2110 -40 вони самі по собі жовті)) супорта в червоний не дились би в мене нормально) це під інші якісь кольори)) в чорний саме це.. якраз все супер виглядає короче читаєм Доречі ще як ви побачите поставив білі поворотники і ще потрібно поставити білі поворотники на крила .. Прийшов вчора в гараж, залив масло в кпп про нього в наступному записі, поставив розпорку ух і намучився поки поставив ніяк не хотіла ставати на своє місце, ще разок качнув тормоза стало більш менш нормально ... але точно треба буде щось з ними робити .. почав заводити не заводиться .. як і підозрював здох акумулятор .. так як часто включав музику коли крутив авто .. ну ніче викотили на двір з гаража, і тут сейфеті каром послужила "дача" батька довелося завести дачу ато моя заводитися ніяк не хотіла .. тільки завів дачу, славка завелася з пів обороту О_о вона іноді при щоденному використанням заводиться з другого разу а тут опа, напевно сподобалися їй зміни і нові тапки 8) поїхали)) всі 100-200 метрів які їхав через кооператив і дорогу яка веде до нормальної дороги згадував Вадоза з думками "що ж ти гад мені зі стойками накрутив " (машина тепер трохи нагадує табуретку .. після роздовбаних заводських стойок звикнути було складно + ще пружини жорсткіші і нижчі) поїхав на заправку залив трохи бензо та покотив на мийку, ато авто вкрилось шаром пилу мазути і масла, але виїхав на нормальну дорогу і проїхав кілька 90градусних поворотів я просто не впізнав машину .. я навіть не міг собі повірити що славка може так рулится і при тому що задні стойки ще заводські .. спасибі Вадозу що прокачав мої стойки \m/ )) авто рулится просто казка ... але стойки тут половина від усього .. так як тепер колія набагатоооооооо ширша через ВАЗ кулак + пружини пожорсткіше і нижче + гума пошире і профілем нижче .. з тієї радості авто майже не фотав тому поки кілька фоток для затравки, коли зроблю розвал сходження і скручу все як має бути замучу фотосетик коротше задоволений як слон і виглядає круто і рулится .. але ще потрібно зробити розвал / сходження, прикатати тормоза(диски/колодки) ну і напевно замінити ГТЦ дякую всім хто цікавиться |
27.10.2012, 18:10 | #7 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
ще два тижні назад 27,09 поїхав на розвал
з першого разу нічого не вдалося, так як датчики кріпляться перпиндикулярно до землі то вони не залазили під арку задніх коліс .. на наступний день я подумав "а що якщо встановити зимові 13-ки" поставив і о дааа зазор є, і поїхав на розвал сходження ... ось як то все виглядало: датчики налізли все нармал, правда до землі залишилось буквально 1см.. тепер про розвал максимально можна було вивести десь в -40минут (праве колесо, ліве думаю повинно б і далі піти), але я вирішив раз робити то вже робити і поставили в мінус 1градус сходження ідеально в 0 кастер 2,0 короче ось фото: п.с. поки доїхав відірвав подкрильнікі дорога туди ужос *WALL* Тепер про перші 350км: ніби все виглядає непогано але вилізли такі косяки: 1) після їзди і тормозінь правий торм. диск набагато гаряче лівого, хз в чому може бути проблема ... сильно гальмувати ще не пробувати так що хз не розгортає чи машину .. 2) стойки ... перші 100км я був задоволений як слон, тому що рулилось ппц, а потім знову все повернулося до колишнього .. знову ужасні крени й ніфіга не рулится :'( .. так що хз що тепер з ними робити .. розвал то зробив і знімати куди то везти вийти знову розтрати на розвал і т.д ну і трохи тре по підкрилки при великих навантаженнях .. але це таке .. п.с. скоро викладу вартість усього цього і т.д п.с.2 розвал 80грн |
27.10.2012, 18:27 | #8 |
Адрес: Запорожье
Сообщений: 2,130
Длина: 10570мкм
Диаметр: 29мм
|
Ставь Стабилизатор !!!!!
У нас В Запорожье продется , он через брус крепится!!! Если интересно будет , привари крепления к кузову !! но зато эфект очень будет ощутимый !!! |
04.11.2012, 13:56 | #9 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Отже ще 2 тижні тому в сусідньому місті Тернопыль(130км) повинні були выдбутись гонки Спринт-слалом. так як у нас на заході з такими гонками дуже туго і тихо (немаэ таких змагань взагалі) надумав їхати поки є шанс, їхав потестити авто як воно себе веде після переробок ходовки та й самому майстерність підняти. Було трохи страшно, так як після таких переробокїхати досить таки далеко + ще там і приймати участь.
Дорога в цю сторону просто жах, трасою це назвати не можна, хіба що напрямком. Реєстрація повинна закінчитись в 12:00 і ми приблизно спізнювалися на пів години. походу зловив 2 прогини асфальту (хз як поясните це. типу не яма а плавний спук і підйом на ділянці в 1-2метра) і при цьому добре зачепив колесом об арку. підкрилки в тому місці вже стерлися і тепер залишився метал. так що поки доїхав до гонками побачив ось таке: жалко шо ппц! резина то ж нова *WALL* (ну що вже поробиш. *SORRY* зареєструвався, передній привід все ж розприділили по ЗАЗ ВАЗ + китайці та іномарки в моєму класі було 8 машин 2 з них таврія і славута)) Правда 2 з 8 після тренування зійшли. ( траса: на останньому тренувальному заїзді я сів до свого тернопільського друга Саші (Крітіка) славутовода в минулом щоб хоча б глянути на трасу перед своїм заїздом. так як вони накаталися до цього а я ще й не був на трасі. машинка його валить супер! непогано над нею попрацювали)) відкатав тренування, говорили що валив як дурний гиии :[ коротше трохи фото з заїздів: більше фото тут: vk.com/photo10844461_293339419 Начебто проїхався непогано, але жахливо відставав від усіх на прямій треба крутити трохи двігло і карб з весни але в кінцевому підсумку 3 МІСЦЕ! в своєму класі ЮХУУУУУ *YAHOO* *YAHOO* *YAHOO* *DANCE* Перші для мене гонки і перший кубок. задоволений шо слон. + без тренувань. ніколи так не ганяв так що потенціал є і в мені і в авто. Дорогою додому ще пару раз зачіпив колесом об арку так як вертались в глуху ніч. Тепер потрібно щось робити з передніми арками. Ну і авто порадувало так як ні однієї поломки і глюків!! *BRAVO* ну і наступний день заслужена мийка 8) : П.С. ВЕЧРОМ або завтра закину ще й ВІДЕО! |
04.11.2012, 13:57 | #10 | |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
ти про такий говорив?? http://detali.zp.ua/shop/zaz/9/9p_49931.html |
|
04.11.2012, 14:22 | #11 | |
главбух АО
|
Цитата:
Пока конструкцию не изменишь кузова и ходовой |
|
05.11.2012, 10:20 | #13 | |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
п.с. ходова вже ж тіпа на ваз кулаці.. ахахах хз.. мені щось деколи навпаки смішно дивитись.. так як в стоковому вигляді з такою колією виглядає смішно трохи)) колеса виходять за арки Последний раз редактировалось Twister; 05.11.2012 в 10:23. |
|
02.12.2012, 20:25 | #14 |
Адрес: Кировоград
Возраст: 38
Сообщений: 475
Машина: Opel Astra H Caravan cdti
Длина: 1710мкм
Диаметр: 34мм
|
літо в тебе 186\60р14, а зима? р13?
__________________
Славута 1,3Li 2003 Mikas 10.3 |
21.12.2012, 18:17 | #15 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Десь тиждень назад був настрій пофоткати авто ось що з того получилось:
І ще трохи залишилось "прикрас" з хелоувіну, то теж поклацав: Последний раз редактировалось Twister; 21.12.2012 в 18:20. |
21.12.2012, 18:17 | #16 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
літо 175/60 а не 185)) я ж всюди пишу що специфічний розмір, але зато ніде нічого не затирає))
зима 155/70 р13) сток короч Перед початком Зими яакраз коли похоладало перестав рухатись регулятор пічки і завжди дуло холодне повітря, спочатку думав що порвався трос але коли заліз під панель побачив, що обірвалася гумова оплетка троса яка притискається защолкою під панеллю, вирішив купити новий так як старий вже трохи проржавів і т. д. При заміні довелося назайматся секасом поки зняв старий і встановив новий, ну і як большість наших деталей він не встав так як рідний)) довелося перегинати і т.д.. коротше на установку реально пішло мало не 2год. .. ужос нах, зате все встановив відрегулював так що тепер повністю відкривається і закривається краник, при регулюванні .. Також знову почав тріщати та скакати тросик спідометра, ще влітку купив новий але тоді добре набив старий салідоолом попустило але вистачило ненадовго .. замінив і о диво спідометр працює супер чотко і без стрибків і дивних звуків Ну і заодно замінив щітку склоочисника, ато коли був дощ жахливо розмазувало, легше було їздити з крапельками дощу ніж включати скоочисник) купив Бош звичайну після установки був дуже радий результатом так як витерає на ура і без розмазувань .. було це все давно фотки з телефону тому що в мене на фотіку вмерли батарейки і втратив карту пам'яті Тепер про початок зими: перший день застав мене в расплох, а саме в обід виїхали був тільки мокрий сніг, а коли їхав ввечері додому то все було вже вкатанним льодом і снігом, де не де навіть не міг стартанути .. зимової гуми було тільки 2шт, я вже розповідав і кидал фото Сава ЕКСІМО і то не в найкращому вигляді (4мм по суті це вже літо) але на сезон доїздтьт вистачить. Їх і поставив на наступний день і вечерком вирішив прокататись на Арену Львів там великий майданчик і ніби як не виганяють .. ну як і слід було очікувати при швидкості 40 машина навіть не повертала при різкому повороті , і взагалі було дуууже помітно недостатню поворотність, трохи покатався подьоргав ручнік туда сюда повчився виходити із заносу і поставив авто в гараж приблизно на півтора тижні, так як ніяк не міг купити ще пару зимової гуми відео правда там нічого цікавого: [video]http://youtu.be/nDQ0HinC0rY[/video] п.с. Хто не в курсі то на зиму я ставлю стік розмір 155/70 р13. Довго мучився що купити, хотів Good Year Ultra grip8 правда все відмовляли так як вони дуже тверді і т.д а от Нокіан фінансово не стягував, тому купив ще Саву)) брав через знайомих вийшло 320грн/шт фото знову з тіла: п.с. минулої неділі брав участь у ралі-спринт, днями розкажу, так що заходьте в гості! 8) |
24.12.2012, 00:05 | #17 |
Гость
Сообщений: n/a
|
|
25.12.2012, 10:57 | #18 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
sasha2080 Мені теж сподобались)) правда ще б фотік якись покрутіше))
16 грудня у нас запланували проведення зимового ралі-спринту, зараз трохи опишу що обіцяли, що відразу не сподобалося і т.д, зараз буде купа тексту кому важко перечитувати то знизу є відео)) Отже схема: Довжина траси 4.4км О_О нехіло так да? так що перше що я подумав це розподіл по класах, так як там траса по суті прямі ділянки, але орги казали що все буде гуд, буде рівноцінний поділ по класах, друге ціна-150грн, при тому що в минулому році інші хлопці організовували по 70 і не було спонсорів і т.д 3) за ці гроші немає ні телеметрії ні чого 4) орги обіцяли і зробили тільки 3 класи: ПП, ЗП і абсолют, і мені з моїми 58к.с. довелося б їздити з тачками по 150к.с. а у нах нас таких багато форди СТ, Драгові СРХ і т.д це ті що постійно беруть участь. Ну і + орги нічого не хотіли сказати тільки типу все буде круто приїжджайте .. Я подумав і вирішив що за такі гроші це марнотраство, оскільки шансів не буде та й взагалі ганяти з такими тачками не прикол єдний + -це що так, фіг де поганяєш!! Приїхав в неділю взяв з собою на всяк випадок 100грн і залився бензом і тут сюрприз машин учасників майже немає максимум було 10машин поговорив з оргами і мене пропустили за 100грн правда потім наїхало ще кілька машині, і в ПП було 10 машин, а в ЗП 5, абсолют не відбувся але тут орги знову порадивали пропхали свого друга на Тойоті РАВ 4 з шипом на обох осях (за регламентом лише на одну) в ПП, тобто з'явився у мене ще один веселий конкурент)) або як його назвати) з заряджених тачок в ПП приїхали тільки 2 СРХ ну коротше було зрозуміло хто забере перші 3 місця Виїхав на тренування занесло мене 3 рази .. останній відторможувався з 100 і понесло зад, вирівняти не зміг та й нікуди було, правда повезло так як швидкість була десь 60-70 а коли злетів у сугроб різко уповільнився і не розбився бо виступ, а тільки плавно вперся в нього, думав що розбив нафіг бампер, фари і т.д правда тільки доламав тріснтий кусочок бампера, і загнув його кріпелння ось відео онбоарда з тренування правда забув протерти вікно там де прикріпив телефон ..: [video]http://www.youtube.com/watch?v=Z1zs0...ature=youtu.be[/video] занесло на: 3:18 3:37 ну і найстрашніше 4:52 їхав 100% 100км/год ато і більше по звуку двігла чутно і видно як авто різко уповільнилось коли злетів з траси, просто повезло .. і фото де застряг правда вже витягли авто: виїжджаючи на друге тренування вже було страшно після того зльоту але ніби проїхав так нічо, знову правда занесло там де і в перший раз, трасу начебто вивчив і більше вирішив не виїжджати Нарешті почалися залікові заїзди перші почали ПП перед першим заїздом сильно нервував, тому що після зльоту було не по собі, та й швидкість на тренувальних була ще повільною, а треба було валити сильніше отже викладаю онбоард першого заїзду: п.с. про швидкість здається канешно що повільно але в реалі валили ппц, я там на відео підписав де яка швидкість була .. п.с.2 тепер розумію чому ралійники на онбоардах завжди рулем вліво вправо крутять на прямій .. тачку при 100-120км тупо кидає вліво-вправо, доводилося на такій швидкості рулити туди сюди .. страшно ппц особливо там де злетів так як можна і в стінку залетіти .. [video]http://www.youtube.com/watch?v=dHD2LVcrOXQ[/video] отже як видно з першого відео-купа помилок майже всі повороти по хреновій траєкторії + занесло майже перед фінішем після колеса, ну я думаю було видно .. йшов час, орги вже конкретно невписувались в таймінг так як по таймінгу фініш мав бути о 15:00 а заїзди почалися тільки в 13:30 так що другий проїзд вже проїжджав у сутінках, близько 17:00 при тому що я був на старті 5 -й в ПП а наступні взагалі їхали в ніч подивився відео першого проїзду, зрозумів помилки, виїхав на 2-й заїзд, відео не знімав, так як було темно .. перші враження-траса перетворилася на жахливу колію, і машину кидало просто жахливо, по прямій вже сцикотно було їхати 100-110 тому вирішив просто проїхати правильно і не ризикувати, оскільки на подіум ітак не іду їхав максимум 90 .. Всі повороти пройшов майже відмінно, за гарною траєкторією, ніде не знесло, і в результаті ще й приїхав на 4сек швидше, впринципі я і на це розраховував, так як в перший раз занадто багато помилок було .. а якщо б валили на повну думаю ще 2-5 можна було спокйно скинути але я і цим був задоволений .. п.с. орги придумали ще одну фішку-той хто злітає і не може виїхати має перезаїзд)) а тепер давайте подивимося на результати: Задній привід: № 13 ВАЗ 2106: 4:25.05 +4:33.60 = 8:58.65 (1 місце) № 32 ВАЗ 2105: 4:29.73 +4:29.77 = 8:59.5 (2 місце) № 12 BMW: 5:22.96 +5:11.13 = 10:34.09 (3 місце) № 2 ВАЗ 2105: 5:41.19 +5:49.24 = 10:90.43 № 18 ВАЗ 2101: 5:50.32 +6:02.16 = 11:52.48 Передній привід: № 17 CRX: 4:09.07 +4:05.07 = 8:14.14 (1 місце) № 16 CRX: 4:17.94 +4:09.97 = 8:27.91 (2 місце) № 1 RAV-4: 4:23.29 +4:14.23 = 8:37.52 (3 місце) № 36 Шевролле: 4:14.70 +4:23.29 = 8:37.99 № 11 Славута: 4:29.38 +4:26.49 = 8:55.87 № 23 ВАЗ 2110: 4:22.66 +4:33.73 = 8:56.39 № 3 ВАЗ 2108: 4:45.61 +4:58.08 = 9:03.69 № 7 ВАЗ 2110: 4:35.94 +4:44.64 + штраф3сек = 9:10.58 № 4 ВАЗ 2113: 5:06.09 +5:36.69 + штраф6сек = 11:02.78 № 30 ВАЗ 2109: 4:40.35 ----------- Коротше кажучи я виграв у всіх ВАЗів і ЗП, навчився їздити на снігу виходити із заносу ну і як я казав доламав ще бампер .. потрібно буде Zipties замутити)) ну і кину ще трохи фото і відео: це класне відео мого друга: [video]http://www.youtube.com/watch?feature...&v=TKC_mDAnO9o[/video] розворот 270градусов [video]http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Xh2OrLqOXQc[/video] новини п.с. дивитись з 1:20 а я в самому кінці: [video]http://www.youtube.com/watch?feature...&v=ed8JAbXi6Qg[/video] п.с. якщо хто не пам"ятаю після ВАЗ ходовки у мене жорсткий перетормоз задка .. тому тільки тиснеш по гальмах зад зразу іде, куди йому хочеться)) були б хороші гальма ще кілька сек можна було б зняти .. п.с.2 вже встановив кодун і ГТЦ але про літку вже в наступному записі! Последний раз редактировалось Twister; 25.12.2012 в 11:08. |
02.02.2013, 14:03 | #19 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
як я говорив в минулому записі що відразу після ралі-спринту розірбрався нарешті з тормозами ..
я вважаю що це повинен зробити кожен хто переходить на ВАЗ ходову інакше те що після переходу тормозами не назвеш!! Був куплений ваз ГТЦ і в народі так званий колдун (Регулятор тормозних зусиль) про колдуна поговоримо пізніше. Сам це все ставити не хотів, тому звернувся до ромкозема Так як вазовські гальмівні циліндри значно більші в об"ємі то стандартного ГТЦ катастрофічно не вистачало, тому час від часу потрібно було качнути пару раз що тормоза схопили + педаль брала тільки по середині коли в стоку відразу зверху .. Поставили ГТЦ тепер його вистачає щоб нормально працювали торм. циліндри На рахунок колдуна, взагалі не знаю як їздити на тормзной системі від ВАЗ без нього ... коли був асфальт дискомфорту не помічалося, от коли почалися дощі вже був якийсь дискомфорт, а на снігу взагалі не відчував себе комфортно трошки пережмеш тормоз і відразу жопа тікає .. я вже мовчу як я мучився на ралі, або при екстренному тормозінні)) після утснаовки тепер блокуються рівномірно 4 колеса .. правда ніяк не можу вибратис і налаштувати його добре, але жопа НЕ переторможує швидше передка і це радує ну і ось як це все виглядає: фото не втановлення і окремо виточеного ковпачка пропали .. так як почистив картку фотіка і не скинув на комп ( ПІДСУМОК: тормозитсья тепер все супер, нарешті можна сказати що тормоза працюють .. тепер не можу чекатись весни щоб протестувати це все на широкий резині і сухому асфальті) |
02.02.2013, 21:14 | #20 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Вирішив написати про вартість ВАЗ ходовки
Я думаю дуже багато людей цікавить вартість переходу на ВАЗ ходовку, так от після закінчення переходу (установка ГТЦ і колдуна) на ВАЗ ходовку, для цього і створюю цю запис що б все роз'яснити. Так як я люблю вести облік типу що за чим купив і скік портатив на авто то всі запчастини які були куплені записувалися зараз викладу кілька скріншотів і поясню що до чого: б.в.-б.у. запчастини нов-нові запчастини Зараз буде багато тексту ну хто дійсно задумується про перехід рекомендую прочитати Як ви бачите всі запчастини у мене вийшли в сумі 3160грн (в цю суму вже входить доставка всіх запчастин + розхідники (які вам можуть і не знадобиться) + робота по переварці стойок і розвал. Давайте порахуємо куди ж так втекли гроші)) 1) Хто читав минулі БЖ про перехід той знає що торм. диски і колодки я хотів виключно нові і вентильовані (якщо робити то вже робити)! тому були куплені тринадцяті вентеля BREMBO + нові колодки ТРВ це задоволення мені коштувало 590грн + супорта під вентеля теж подорожче будуть, якщо купувати звичайні тринадцятий б.у. торм диски і колодки то можна і вкластись до 200грн спокійно + дешевше супорта і зекономити на цьому близько 500грн, але як на мене то на тормозах економити не можна, краще поставити хороші і якісні і насолоджуватись .. 2) Це ваз кулак, хоча мені вони + ступиці попалися за дуже солодкою ціною та ще з бойової машини + вже були шпильки і т.д якщо робити на заз кулаці можна зекономити близько 150-250грн (бо ще потрібно буде перетравлювати низ стойки), але я не довіряю пиляеим кулакам, тим більше я робив не тільки що б поставити норм диски але що б можна було і поганяти тому робилося вже на славу) Коротше кажучи можна і вкластись по запчастинах в 2500, але чи варто жаліти цих 500-800грн що б потім мучиться з кривими дисками і т.д (Наприклад про мої задні барабани: після установки і гальмування почала бити педаль і авто жахливо дьоргало, виною цьому були криві торм. барабани, я продав їх за 50грн людині (з них робляться відмінні проставки), і так як не було грошей купив за 50 трохи більше б.в. але рівні, навесні куплю взагалі нові барабани і буду мати повністю нову торм.систему п.с . колодки ТРВ були куплені ще при закупити всіх запчастин але не було сенсу їх псувати на старих барабанах) Можна звичайно і купувати і все нове тоді бюджет вже вийде такий як в мого тески Cayenne але чи потрібно? є деталі які можна сміливо купувати б.в. літні диски мені обійшлися в 1100грн +100 грн доставка, зимові купував у себе в місті обійшлися в 200грн (при наявності грошей на наступну зиму обзаведуся симпатичними 13-ми), ну і гума в рідкісному розмірі 1000грн .. старі запчастини та колеса були продані за 1100грн (правді ще повністю залишився передок думаю що за 500-800грн ще їх допродам що можна було зробити по іншому: купити литі тавробублики за 1000грн + нову гуму ще 1000грн + поміняти всі колодки, шарові, може ще що то там разом вийшло б 2300 але я б залишився на рідних тормозілках і на дисках яких є тільки кілька видів і під якими все ті ж не красиві ступиці і т.д) або те що зробив я: ВАЗ ходовка з новим передніми гальмами під тринадцяті вентеля+ відмінні шпильки які робилися на Чайці + симпатичні 14-ті литі диски з новою передньою гумою і в хорошом стан задньої що обійшлося мені в 5360грн ну або якщо відняти старі запчастини та колеса 4260 ну і, то що у мене залишилося коротше пішло близько 3700грн + час + трохи нервів чи задоволений я тим що витратив трохи більше грошей і купа часу зробивши 2-й варіант? скажу величезне <b> ТАК! </ b> були звичайно моменти коли хотів на все плюнути і поставити назад сток, але в міру рішення всіх проблем я все більше насолоджувався зроблено роботою так що переходити чи не переходити вирішувати вам! а я це зробив і задоволений, якщо кому-небудь буде потрібна допомога чи порада по переході звертайтеся з радістю допоможу |
10.02.2013, 12:11 | #21 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
стартував у нас в місті зимовий кубок з ралі, все там же в Черлянах
розповідати так як про минуле ралі не буду але коротенько розповім: я був один з організаторів, до нас приїхало кілька машин з Тернополя, за що їм і спасибі .. було 4-СД 2 в одну сторону 2 в реверсі, інтервал між авто 2хв було 4 класи н1-ЗП н2-ПП до 1,5 Н3-ПП більше 1,5 Н4-повноприводний + повністю на шиповці і т.д. типу анліму короче н1-заявилося 5 машин н2-11 машин О_о Н3-2машини, все засцалі СРХ-в які майже і не приїхали Н4-3машини ралійне ево + ралійний сеат Ібіца і Фікус погодка було просто суперська, що буде видно на фото і відео, все йшло по таймінгу, правда дуже довго рахували результати, так як не підготувались до цього заздалегідь, а так ніби все пройшло успішно .. я зайняв перше місце, задоволений ппц, не знаю дало мені це те, що я встиг потренуватись ще до гонки, або просто добре їхав, але боротьба була цікава, клас був добре наповнений і було з ким ганяти, так що ралі і спринти потроху набирають оберти в нашому регіоні .. ну і дуже порадував трамплін у зворотний бік)) дивимося фото)) на фото і відео видно як спорт замки багажника так і просяться для установки, але поки я не готовий сверлити багажник, та і до цього проблем із багажником не було .. але це ралі вже було досить таки серйозне і навантаження на авто теж .. впринципі авто пережило ралі успішно, правда вже на СД-4 почала тупити, я відразу не зрозумів що робиться чому машину не вирівнюється коли я тисну на газ, а на прямій я зрозумів що коли я тисну на газ вона сповільнюється .. але якось до фінішу доїхав, і на стопі вже машина здохла повністю, відіпхали в закритий парк завелася, але тільки хотів рушити одразу заглохла, розібрав кришку карба і т.д трохи залитий карб, потім по дорозі додому, 2 рази теж глохла не заводилася і т. д ..зараз ніби все норм, але потрібно чистити і настроювати карб .. давно вже напрошується .. ну і наостанок відео: https://www.youtube.com/watch?featur...&v=FwoPBGw5YnM |
10.02.2013, 23:49 | #23 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Aprox, та не то слово)) от ше фото з ним:
http://cs323628.userapi.com/v3236284...7rkQODslMc.jpg |
04.03.2013, 11:36 | #24 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Ще за день до НР прикупив собі рекаровськіе сидуння з опеля астри ф давно шукав такі за хорошою ціною і в хорошом стані!
Було вирішено ставити на стандартні салазки так як не хотів нічого варити + на опелівських було б занадто високо. спочатку встановив пасажирську (стало вище десь на 1см + сидіння трохи зміщене вправо теж десь на 1см, це робилося щоб не піднімати сидіння на 2-3см, на фото видно чому не вийшло б по центру) Потім я вирішив перекинути її на водійську сторону вийшло так що я не міг включити 2-гу передачу, так як вона виіралась в сідушку, яка зміщена вправо. Але відносно руля я сидів якраз по центрі (в стоці сидіння стоїть трохи лівіше центру руля). Тому це означало що я повинен був зміщувати сідуху вліво тобто буду ще більше зміщений щодо центру. але діватись вже нікуди. ще одна проблема-ручка яка відповідає за рух сідушки по салазкам впиралась в "перехідник" спочатку відрізав пів кутника, так як робив можна так сказати тестове кріплення: але потім переробив все як має бути: перехідники робив з кутників (куплено в Епіцентр) - тестові були товщиню з 2.5мм але цього недостатньо!, у фінішному варіанті 3мм досить міцні, але в ідеалі було б 3.5мм коли встановлював водійську сідушку викинув з задніх болтів (які кріплять салазки до кузова) пластикові проставки щоб сідухи сіли трохи нижче (десь 2см) тому вийшло по висоті десь так як в стоці. На пасажирскій залишив тому там трохи вище сидиться. встановив 2 сідухі: тепер про враження: сидттсья дуже приємно і комфортно, коли сідаєш таке відчуття що вона повністю охоплює форму тіла, в повортах тримаєшся намертво можна,фіг вилетиш з них)) короче радості повні штани а ще що дуже порадувало так це те що добавилось взаді місяця десь 2-3см і пасажири тепер не впираются колінами в сідушки! коротше кажучи одні плюси, ставив би таке ЗАЗ з заводу хаха)) єдине що спочатку не звично- це вилазити з них. але швидко звикається. сідухи подобаються всім, друзі взагалі сказали що це найкорисніша доробка в машині)) Тепер про тахометр: давно шукав собі тахометр хотів щоб розмітка була до 7-8тис. і з помірними розмірами, так як 10-12 і т.д. НЕ прикольно)) тахометр далі половини навіть б не доходив і був би дуже великий. придивився на китайські autogauge які коштують в нас по 300-400грн, почитав відгуки у багатьох вони брешуть і нестабільно працюють, взявся за ебей знайшов собі подохдящій варіант made in USA але новий такий коштує 50 $ + ~ 20 $ доставка разом 70баксів дужее дорого вирішив шукати б.в. на аукціонах, і ось в листопаді виграв аукціон за 20 $ за станом як новий, йшов він до мене майже 2 місяці, і Нарешті установив його: єдине що не сподобалось це підсвітка! .. ужос. Ціна сідух: 800грн +61 доставка Кутники близько 100грн тахометр: 20 $ (ціна тахометра) +15 $ (доставка в Україну) +8 $ (доставка по США) разом: 1250грн |
06.10.2013, 10:00 | #25 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Cayenne та щось пропав я немає ніяк часу написати тут..
З музикою у мене в авто завжди була проблема, після батька з музики у мене був старий касетник kenwood, на фронті в кік панелях старі 16-ті динаміки kenwood, взаді зліва один динамік 10-ка і все)) Грало це все так що відкриваючи двері десь на природі навіть не було чути музики і від після такого виїзду вирішив потрібно треба щось робити. Купив акустичні проводи, порився в гаражі і було знайдено ще 2 динаміка 16-х динаміка blaupunkt і магнітолу kenwood але вже на CD. Засунув 16-ті динаміки на зад в стандартні місця, кинув проводи, все заграло набагато цікавіше, тепер хоча б було щось чутно, але все одно звук як з унітазу + все хрипить. Зробив це десь аж рік на зад. Пів року тому друзі подарували 16-ті динаміки aviator coaxial 6, фірма якась дивна але говорив з різними людьми і сказали що досить якісні динаміки + там шовковий твістер. Хотіли подарувати Alpine SXE-1725S але продавець в магазині їх не рекомендував, та й послухавши на стенді звучання, все було зрозуміло. І от коли я побачив ці динаміки я зрозумів що в кіки ставити їх сенсу немає, так як все одно будуть грати в ноги, вирішив потрібно зліпити під них подіуми!! Минуло пів року: D і гарешті я знайшов на це час! Отже про подіуми почну з вдячності до dir який подарував свої старі кік панелі, які взялися за основу що потрібно: 1) Старі кік панелі 2) Фанера + брусок 3) Дві дівчини з колготками : D (для чого побачите нижче) 4) Скловолкно і епоксидна смола + багато пензликів 5) Шпаклівка (хотя необов'язково) 6) Карпет + клей (я використовував 88) 7) ДУЖЕ БАГАТО терпіння Починаємо виготовлення: Спочатку робимо каркас для цього вирізаємо 2 кола під динаміки, а з бруска кріплення для кільця, скручуємо це все саморізами (для водійського подіуму дав на 1см коротше): Потім коли вже є каркас клеїмо на пластик віброізоляцію для кращого звуку, і роздягаємо дівчат :[ , і забираємо у них колготки)) натягуємо на каркас кіків, щоб вийшла ось така форма: Промащуємо першим шаром епоксидки, після висихання вся ця справа стає трохи жорсткіше, я намазав ще один шар епоксидки правда, особливої жорсткості це не дало Тому беремося зміцнювати все це скловолкном, я наклав ще 2 шари , після цього конуструкція була вже як камінь Потім в один шар щоб зарівняти великі нерівності шпаклюєм зовнішню сторону: Починаємо обтягувати карпетом: І ось що у нас вийшло: Встановлюємо в авто: Тепер висновок: витрачений час на картинках може це все виглядає легко, але у мене пішло десь 4-7 днів на те щоб зробити їх правда приходив у гараж вечерком на 1-2 години .. <b> об'єм: </ b> Водійський кік близько 3л пасажирского десь 3.3-3.5л Ось відео як заливали 2л, правда конструкція виявилася не надто герметичною, але все ж, заливати ще можна було ого го скільки [video]http://www.youtube.com/watch?v=i0bY22j9FeQ[/video] зовнішній вигляд Вживу навіть ніхто і не догадується, що це не заводська деталь, вписується в інтер'єр відмінно. Ногам не заважає взагалі, місця купа, можна було робити побільші, тоді об`эм був би ще десь на півлітра більше звук я просто не очікував що у Славуті може так грати музика, колись я крутив магнітофон до 17 і вже все хрипіло, скрипіло, басів не було зовсім, та й звуку теж, тепер колонки направлені в салон + мають хороший об`єм, і звучання вийшло просто супер, хоча колонки самі по собі не для низьких частот але з'явився приємний бас,тепер коли кручу магнітолу на 24 то вони тільки починають загинатся, звучання чисте, і приємне Я напевно ВПЕРШЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ своєю роботою на всі 100%! п.с. швидше за все незабаром буду займатися виготовленням подіумів під наші машинки, кого цікавить пишіть в ПП Почнемо із зважування , дуже довго мене мучило питання скільки ж важить моє авто після всіх переробок , і 2 дні тому запланував вивезти металолом і заодно зважити авто сток вага ніби як 790 а в мене вийшло: 860кг З зайвого була баклажка з водою 4л ну і в цей день сильно падав дощ так що ще десь 1кг , ітак в підсумку авто без запаски ~ 10- 15л в баку і без мотлоху важить 855кг . Звідки все набілгло : всяка дрібниця : сидіння , акум більше стоку , килимки і т.д 10кг -2 розпорки + задній стаб ( читаємо нижче) 5кг - музика ( кіки важкі трохи +4 динаміка + мафон ) хз.кг шумка (повністю заклеєні передні двері і всі карти + повністю підлогу і стелю + задні крила ) хз.кг ваз ходовка + 14- е диски з 175 -й гумою ось так от і набирається все потрохи Десь ще на початку серпня захотів поміняти задні аморти + пружини + поставити стабілізатор який лежит в гаражі вже рік.. Аморти зняти нормально не вдалося , одна знялася за хвилин 10, а от з другої мудохався години 3 , і в кінцевому результаті сайлентблок залишився на балці , після чого був успішно зрізаний . Купив аморти KLS які все на форумах хвалять , планував їх і ставити але почав зжимати свої стандартні і нові КЛС- и і зрозумів що вони м'якше моїх старих будуть. Перевіряв так ( може це не правильно поправте ) : взяв дві стойки і рівним зусиллями починав стискати перша опускалася КЛС сток десь через 2сек витягав назад сток 2-ма руками з напрягом , а КЛС однією.. Так що вирішив залишити сток аморти але поставити на зад передні пружини! в стоці взад стояли на 4 насічки тобто найжорсткіші , але передні на 2 насічки виявились ще жорсткішими , якраз те що і потрібно ну і були на 10мм нижче (це ще краще) але мало) ) тому було вирішено відрізати 1виток , тому відрізали 1.5витка )) чого не рекомендую робити так як шток занадто довгий і при цьому якщо зібрати все в купу пружина бовтається , але так як я вирішив ставити стаб а він сильно колесу падати не дає , я на це поки забив. перший пішов п.с. наконецто футболка пішла в справу ато лежала року 3 ліворуч передня вкорочена праворуч задня сток Ну і походу праворуч помітив ось такі неприємні кадри : всі зачистив за грунтовав і заклеїв віброю як антикором ) Тепер трохи про стаб ще рік тому прикупив і пробував встановити , але зробити цього не вдалося , так як не міг його нормально розтягнути і прикріпити . Доречі це не єдина проблема , до цього ще довелося загинати розгинати кріплення за балку , так як болт НЕ залазив і напильником вручну розпилювати отвори так як болти які ішли в комплекті теж туди не залазили . от такий от тюнінх на наші автомобілі . ну коротше наживив одну сторону другу притиснув + прив"язав до балки закрутилося і встановилося все , але на цьому не закінчилося після тижня їзди помітив дратівливий звук , виявилося один зажим з балки тупо розкрутився і загубився , ось хтось обрадувався коли побачив на дорозі , зробив саморобний з металу , фото стабу поки немає але додам десь в понеділок Виїхав на тест , відразу помітно як сіла машина (тепер -50 від стоку ) , по керованості значно зменшились крени , та й стало помітно жорсткіше на ямах , так що стало менш комфортно ( ( але спорт вимагає жертв. Ну і тепер трохи фото як лежить : було: стало: Ну і ще трохи фото : За ходовці ніби як фініш хіба що на перед ще хотілося б встановити -50 замість -40 оскільки після того як зад опустився він трохи піднявся . |