![]() |
![]() |
#1 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Добрий день усім!
Може хто підкаже, з чим повязана жорстка робота двигуна. Цокотить як на швейній машинці, наче троїть. Данні для аналізу: Таврія 1.3 інжектор. Взяв з рук. Запуск тяжкуватий (20-30сек.), хапає по одному цилідру. При прогріванні потрібно притискати газ. На теплу хостий хід тримає добре. При розгоні якись провал (1-1.5сек.) потім тягне добре, але звук жорсткий наче не правильно виставлене запалювання. Відрузу переобладнав на газ. Проїхав 15 км, загорівся Check. Горить постійно, іноді помигує. Двигуном кидає, буває що глохне на холостих на світлофорах, а через деякий період холості нормальнізуються. Дивився на мітки ГРМ - співпадають. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Диагностику делали? Какие показания ДК? Давление в рампе? Газ пока отключите, сперва отремонтируйте чтоб на бензине работала нормально. Должна прогреваться без нажатия на газ, никаких провалов быть не должно.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
В понеділок поїду на діагностику. Поки що викрутив свічки, прочистив, збільшив зазор (робив 0,6 мм на газ). Свічки закопчені, але працюють. Перейшов на бензин. Заводиться легко (5-10сек.) Але жорсткість роботи залишилась. Якби на карбюраторі, крутив би суміш, або трамплер. А що робити з інжектором не знаю.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Зазор 0.7....0.8 поставьте. Свечи на инжекторе должны быть светлыми даже после значительного пробега, это не карбюратор. Может просто дырка в глушителе? Ждем результатов диагностики.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Так і зробив. Дірка? Малоймовірно, але подивлюсь. Але якщо дірка після ДК то не думаю що це якось впливає на роботу двигуна.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Зазор поверніть 1 мм, відрегулюйте клапана, перевірте компресію. Ну і, звісно, запамятайте при діагностиці, чому горить ЧЕК.
Можливий підсос повітря, хай перевірять при діагнотиці
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Адрес: киев. виноградарь
Сообщений: 37
Машина: ваз 21011
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
CrowHunter
|
![]()
На газу закоптились? Хм...
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Закоптились на бензині. Збільшити зазор? Можливо є резон, але основна експлуатація буде на газу, тому вирішив залишити 0,7-0,8. Хоча подивлюсь як буде працювати при 1мм. З приводу клапанів. Думаю що не в них причина. Клапана мають дзвінкіший звук. Про підсос повітря, можливо, поскільки при переобладнані на газ хлопці кудись врізались.
А при перевірці на компютері якись витяг з показниками дається? Хто знає? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Якщо у вас горить чек, то запитайте при діагностиці, чому саме він горить, який код помилки, його розшифровка. Тоді легше буде вам допомогти з пошуком причини. Щодо зазору, то 1 мм. передбачено виробником через конструкцію котушки, а не вид пального. Залиште так, як радить виробник - 1 мм. І ще одна порада, вже з мого досвіду - поставте звичайні свічки Енгельсівського заводу ДВРМ17 1.0.
Ще хай перевірять вам тиск пального у рампі, а також скажуть час вприску пального, щось мені шепоче, що там є проблема з форсунками.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Доброго дня всім!
Доповідаю про хід превірки показання блоку управління. 1. Помилка - пропуск запалювання в 3 ціліндрі. (авто троїло) І як результат була перебагачена суміш, звідси - ЧЕК. 2. Перевірка наявності іскри на свічках показала відсутність іскри після катушки. На цьому подальша діагностика була припинена. Купив нову катушку, скинули ЧЕК. Завели, не троїть, хоча, як на мене, всерівно працює жорсковато. Що стало причиною виходу катушки? Елементарне незнання правил перевірки наявності іскри. Перед цим я пробував перевірити по принципу карбюратора, зняттям дротів високої напруги на свічках. Що робити не можна. Механік мені сказав, що таким чином я вбив катушку. Він перевіряв за допомогою тестера у вигляді двоконтактного розрива, де відстань між контактами можна змінювати (він виставляв приблизно 1 см.).Також він вважає, що катушка виходить з ладу через свічки. Подяка Veisу за пораду при виборі свічок. Хоча я намірився купувати спеціалізовані під газ. Катушку поставив ЗАО "СОАТЭ" Старий Оскол. Ціна - 240 грн. Що до тиску пального в рампі. Робити це не став через те, що авто буде працювати на газу, тому бензин не вприскується. П.С. Двигун всеж таки працює жорстковато, але механік запевнив, що так на Таврії так і має бути. І ще одне. ЧЕК загорівся ще раз через 10 хвилин після відїзду з СТО. Потім після зупинки (10 хв.) і заводки вже не горить, але завтра заїду ще раз, аби подивитись чому загорівся. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,533
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Справа в тім, що там дві КЗ , кожна має два виводи на дві свічки. Куди могла подітись одна іскра?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Так і є. Пропуск запалювання був у 3, а потім і у 2 ціліндрі. Заміна катушки виправила проблему.
__________________
Вперед! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Проверьте регулировку клапанов. В 90% случаев причина такой ошибки - пережатые клапана, с нагревом пропадает компрессия.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Так і є - регулювання клапанів обов"язково зробіть! І ще одне - якого року у вас авто? Питаю це до того, щоб знати, яка прошивка у вас стоїть. В авто 2010-11 рр - глючні прошивки, які треба міняти. І ще - оскільки у вас газ - повірте: робіть не просто прогрів на бензині, але хоча б 10% РЕГУЛЯРНОГО ПРОБІГУ на бензині.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Авто 2010 року.
Прошу пробачення, прошивка це що, перепрограмування? Де роблять, яке потрібно, як визначити якість прошивки? Для чого потрібен пробіг на бензині? Хто підкаже де є толковий опис процесу регулювання клапанів власними силами? Де стоїть блок управління (щоб побачити його назву)?
__________________
Вперед! Последний раз редактировалось Тавроюзер; 18.02.2013 в 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Блок управления стоит за бардачком, прочитать название без компьютера тяжело, но возможно, надо согнуться в три погибели. Описание процесса регулировки клапанов есть любой книжке по Тавриям, нужно иметь только 2 щупа, на 0.15 и 0.3мм, домкрат и несколько гаечных ключей. По поводу ГБО смотря какое у Вас поколение, читайте соответствующий раздел форума.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
ГБО другого покоління.
Зазор колись регулював власноруч на "запорожці". Напевно є якісь особливості і свої приховані нюанси в Таврії тай ще з інжектором, тому запитую. Може хто описав власний досвід, послідовність, що потрібно мати. (Дякую за підказку про щупи).
__________________
Вперед! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Пробіг регулярний на бензині (тим більше, коли ГБО лише другого покоління) потрібен для того, щоб не так швидко закоксовувалися форсунки.
Стосовно прошивки у вашому блоці, то там стоїть, швидше за все 111-та версія прошивки. Ця прошивка глючна з завода, глюки виражаються у тому, що машина глохне при переході на нейтральну передачу, зависають оберти тощо. Якщо у вас ця версія, треба перепрошивати, бо будете мучатися...
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]()
І вкажіть у профілі, звідки ви, з якого міста.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,533
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Нічого там з клапанами святого та мудрого, все теж саме. Про процес- довжелезна тема в Ремонті вже є, різниця тільки в ідолах, та розмірі бубна шаманського...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |