ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Двигатель

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 15.02.2013, 22:17   #1
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Жорстка робота двигуна

Добрий день усім!
Може хто підкаже, з чим повязана жорстка робота двигуна. Цокотить як на швейній машинці, наче троїть. Данні для аналізу: Таврія 1.3 інжектор. Взяв з рук. Запуск тяжкуватий (20-30сек.), хапає по одному цилідру. При прогріванні потрібно притискати газ. На теплу хостий хід тримає добре. При розгоні якись провал (1-1.5сек.) потім тягне добре, але звук жорсткий наче не правильно виставлене запалювання. Відрузу переобладнав на газ. Проїхав 15 км, загорівся Check. Горить постійно, іноді помигує. Двигуном кидає, буває що глохне на холостих на світлофорах, а через деякий період холості нормальнізуються. Дивився на мітки ГРМ - співпадають.
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 15.02.2013, 22:33   #2
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
По умолчанию

Диагностику делали? Какие показания ДК? Давление в рампе? Газ пока отключите, сперва отремонтируйте чтоб на бензине работала нормально. Должна прогреваться без нажатия на газ, никаких провалов быть не должно.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.02.2013, 23:15   #3
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

В понеділок поїду на діагностику. Поки що викрутив свічки, прочистив, збільшив зазор (робив 0,6 мм на газ). Свічки закопчені, але працюють. Перейшов на бензин. Заводиться легко (5-10сек.) Але жорсткість роботи залишилась. Якби на карбюраторі, крутив би суміш, або трамплер. А що робити з інжектором не знаю.
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.02.2013, 23:22   #4
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
По умолчанию

Зазор 0.7....0.8 поставьте. Свечи на инжекторе должны быть светлыми даже после значительного пробега, это не карбюратор. Может просто дырка в глушителе? Ждем результатов диагностики.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 17.02.2013, 00:32   #5
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Так і зробив. Дірка? Малоймовірно, але подивлюсь. Але якщо дірка після ДК то не думаю що це якось впливає на роботу двигуна.
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 17.02.2013, 10:14   #6
Veis
 
Veis
 
Адрес: Кременчуг
Возраст: 53
Сообщений: 751
Машина: Славута 1.2Li
Длина: 5420мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Veis с помощью ICQ
По умолчанию

Зазор поверніть 1 мм, відрегулюйте клапана, перевірте компресію. Ну і, звісно, запамятайте при діагностиці, чому горить ЧЕК.
Можливий підсос повітря, хай перевірять при діагнотиці
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85
Veis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 17.02.2013, 16:39   #7
зажигатель
 
Адрес: киев. виноградарь
Сообщений: 37
Машина: ваз 21011
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Тавроюзер Посмотреть сообщение
Добрий день усім!
Може хто підкаже, з чим повязана жорстка робота двигуна. Цокотить як на швейній машинці, наче троїть. Данні для аналізу: Таврія 1.3 інжектор. Взяв з рук. Запуск тяжкуватий (20-30сек.), хапає по одному цилідру. При прогріванні потрібно притискати газ. На теплу хостий хід тримає добре. При розгоні якись провал (1-1.5сек.) потім тягне добре, але звук жорсткий наче не правильно виставлене запалювання. Відрузу переобладнав на газ. Проїхав 15 км, загорівся Check. Горить постійно, іноді помигує. Двигуном кидає, буває що глохне на холостих на світлофорах, а через деякий період холості нормальнізуються. Дивився на мітки ГРМ - співпадають.
малый зазор клапанов-отрегулируйте
зажигатель вне форума   Ответить с цитированием
Старый 17.02.2013, 23:52   #8
Storag
CrowHunter
 
Storag
 
Адрес: Киев
Сообщений: 12,800
Машина: Geely CK2
Длина: 19840мкм
Диаметр: 45мм
Отправить сообщение для Storag с помощью AIM Отправить сообщение для Storag с помощью Yahoo Отправить сообщение для Storag с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Тавроюзер Посмотреть сообщение
Поки що викрутив свічки, прочистив, збільшив зазор (робив 0,6 мм на газ). Свічки закопчені, але працюють.
На газу закоптились? Хм...
__________________
________________________________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Storag вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 00:23   #9
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Закоптились на бензині. Збільшити зазор? Можливо є резон, але основна експлуатація буде на газу, тому вирішив залишити 0,7-0,8. Хоча подивлюсь як буде працювати при 1мм. З приводу клапанів. Думаю що не в них причина. Клапана мають дзвінкіший звук. Про підсос повітря, можливо, поскільки при переобладнані на газ хлопці кудись врізались.
А при перевірці на компютері якись витяг з показниками дається? Хто знає?
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 11:15   #10
Veis
 
Veis
 
Адрес: Кременчуг
Возраст: 53
Сообщений: 751
Машина: Славута 1.2Li
Длина: 5420мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Veis с помощью ICQ
По умолчанию

Якщо у вас горить чек, то запитайте при діагностиці, чому саме він горить, який код помилки, його розшифровка. Тоді легше буде вам допомогти з пошуком причини. Щодо зазору, то 1 мм. передбачено виробником через конструкцію котушки, а не вид пального. Залиште так, як радить виробник - 1 мм. І ще одна порада, вже з мого досвіду - поставте звичайні свічки Енгельсівського заводу ДВРМ17 1.0.
Ще хай перевірять вам тиск пального у рампі, а також скажуть час вприску пального, щось мені шепоче, що там є проблема з форсунками.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85
Veis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 21:20   #11
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Катушка

Доброго дня всім!
Доповідаю про хід превірки показання блоку управління.
1. Помилка - пропуск запалювання в 3 ціліндрі. (авто троїло) І як результат була перебагачена суміш, звідси - ЧЕК.
2. Перевірка наявності іскри на свічках показала відсутність іскри після катушки.
На цьому подальша діагностика була припинена. Купив нову катушку, скинули ЧЕК. Завели, не троїть, хоча, як на мене, всерівно працює жорсковато.
Що стало причиною виходу катушки? Елементарне незнання правил перевірки наявності іскри. Перед цим я пробував перевірити по принципу карбюратора, зняттям дротів високої напруги на свічках. Що робити не можна. Механік мені сказав, що таким чином я вбив катушку. Він перевіряв за допомогою тестера у вигляді двоконтактного розрива, де відстань між контактами можна змінювати (він виставляв приблизно 1 см.).Також він вважає, що катушка виходить з ладу через свічки.
Подяка Veisу за пораду при виборі свічок. Хоча я намірився купувати спеціалізовані під газ.
Катушку поставив ЗАО "СОАТЭ" Старий Оскол. Ціна - 240 грн.
Що до тиску пального в рампі. Робити це не став через те, що авто буде працювати на газу, тому бензин не вприскується.
П.С. Двигун всеж таки працює жорстковато, але механік запевнив, що так на Таврії так і має бути. І ще одне. ЧЕК загорівся ще раз через 10 хвилин після відїзду з СТО. Потім після зупинки (10 хв.) і заводки вже не горить, але завтра заїду ще раз, аби подивитись чому загорівся.
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 21:28   #12
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,533
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Справа в тім, що там дві КЗ , кожна має два виводи на дві свічки. Куди могла подітись одна іскра?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 21:31   #13
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Так і є. Пропуск запалювання був у 3, а потім і у 2 ціліндрі. Заміна катушки виправила проблему.
__________________
Вперед!
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 22:21   #14
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
По умолчанию

Проверьте регулировку клапанов. В 90% случаев причина такой ошибки - пережатые клапана, с нагревом пропадает компрессия.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 22:40   #15
Veis
 
Veis
 
Адрес: Кременчуг
Возраст: 53
Сообщений: 751
Машина: Славута 1.2Li
Длина: 5420мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Veis с помощью ICQ
По умолчанию

Так і є - регулювання клапанів обов"язково зробіть! І ще одне - якого року у вас авто? Питаю це до того, щоб знати, яка прошивка у вас стоїть. В авто 2010-11 рр - глючні прошивки, які треба міняти. І ще - оскільки у вас газ - повірте: робіть не просто прогрів на бензині, але хоча б 10% РЕГУЛЯРНОГО ПРОБІГУ на бензині.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85
Veis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 23:02   #16
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Авто 2010 року.
Прошу пробачення, прошивка це що, перепрограмування? Де роблять, яке потрібно, як визначити якість прошивки?
Для чого потрібен пробіг на бензині?
Хто підкаже де є толковий опис процесу регулювання клапанів власними силами?
Де стоїть блок управління (щоб побачити його назву)?
__________________
Вперед!

Последний раз редактировалось Тавроюзер; 18.02.2013 в 23:05.
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.02.2013, 23:22   #17
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,725
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
По умолчанию

Блок управления стоит за бардачком, прочитать название без компьютера тяжело, но возможно, надо согнуться в три погибели. Описание процесса регулировки клапанов есть любой книжке по Тавриям, нужно иметь только 2 щупа, на 0.15 и 0.3мм, домкрат и несколько гаечных ключей. По поводу ГБО смотря какое у Вас поколение, читайте соответствующий раздел форума.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2013, 00:59   #18
Тавроюзер
 
Тавроюзер
 
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

ГБО другого покоління.
Зазор колись регулював власноруч на "запорожці". Напевно є якісь особливості і свої приховані нюанси в Таврії тай ще з інжектором, тому запитую. Може хто описав власний досвід, послідовність, що потрібно мати.
(Дякую за підказку про щупи).
__________________
Вперед!
Тавроюзер вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2013, 11:43   #19
Veis
 
Veis
 
Адрес: Кременчуг
Возраст: 53
Сообщений: 751
Машина: Славута 1.2Li
Длина: 5420мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Veis с помощью ICQ
По умолчанию

Пробіг регулярний на бензині (тим більше, коли ГБО лише другого покоління) потрібен для того, щоб не так швидко закоксовувалися форсунки.
Стосовно прошивки у вашому блоці, то там стоїть, швидше за все 111-та версія прошивки. Ця прошивка глючна з завода, глюки виражаються у тому, що машина глохне при переході на нейтральну передачу, зависають оберти тощо.
Якщо у вас ця версія, треба перепрошивати, бо будете мучатися...
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85
Veis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2013, 11:45   #20
Veis
 
Veis
 
Адрес: Кременчуг
Возраст: 53
Сообщений: 751
Машина: Славута 1.2Li
Длина: 5420мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Veis с помощью ICQ
По умолчанию

І вкажіть у профілі, звідки ви, з якого міста.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85
Veis вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.02.2013, 11:56   #21
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,533
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Тавроюзер Посмотреть сообщение
ГБО другого покоління.
Зазор колись регулював власноруч на "запорожці". Напевно є якісь особливості і свої приховані нюанси в Таврії тай ще з інжектором, тому запитую. Може хто описав власний досвід, послідовність, що потрібно мати.
(Дякую за підказку про щупи).
Нічого там з клапанами святого та мудрого, все теж саме. Про процес- довжелезна тема в Ремонті вже є, різниця тільки в ідолах, та розмірі бубна шаманського...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 22:23. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.