Вход

Просмотр полной версии : Таврия 1.2L "Универсал"


Страницы : 1 2 3 [4]

ShurikStar2007
22.01.2023, 00:35
Підням килим зі сторони водія. Мат вологий. Сушу.
Десь пропала права протитуманка. Як габарит світить і все. Вона була впріла трохи.
Розворушив кульки у форсунці омивача скла. Наче налаштував струмені так, як хотів.

стосовно войлоку. зараз перепади температури великі, конденсат на металі збирається, й відповідно войлок його впитує. раніше теж були мокрі. постилив між войлоком й кузовом сплєн (підложка під ламінат наприклад) товщиною 10 мм, з тих пір войлок сухий

кук
22.01.2023, 11:21
І підложка суха?

ShurikStar2007
27.01.2023, 00:20
І підложка суха?

так, а що їй буде. ні ну вона від конденсату намокне, але й потім висохне, оскільки не поглинає в себе вологу як войлок.

Раніше кожну весну приходилося доставати віджимати воду з войлока та на заборі пару днів сушити, обробляти рижики з салону на підлозі. після того як поклав цей матеріал, то дані маніпуляції вже немає необхідності робити

Tavrolet
31.01.2023, 14:13
Зловив козу, тобто коротить десь. Заглох і все. Перший раз за 4 роки мене на краватці тягнули.

Симптоми такі
Навіть без ключа в замку клацали реле в приборці
Мигали лампи тиску мастила та АКБ також без ключа
Не реагувало на поворот ключа в замку запалювання
Зараз, коли зняв приборку і торпедо, маю 12В до замка і 6 після замка.

Один раз завелася. Моргнув дальнім світлом і все спочатку.

Що робив(проблема не вирішена)
Відкидав живлення споживачів (сигнашка, доводчик, ЕСП)
Запобіжники поки що всі цілі.
Міняв реле в зумку запалювання

Маю ще відкинути фонарі по кругу. АКБ видає 12.44

Якщо виймаю реле замка, КЗ пропадає, стартер крутить. Тільки ставлю реле одразу КЗ

кук
31.01.2023, 16:22
А фонарі до чого тут, якшо там 12.44? Тоді вже і бампери знімати пора... Шо там з масами мінус АКБ/кузов/двигун..., плюс АКБ/генератор/ і т.д...

Tavrolet
31.01.2023, 16:57
А фонарі до чого тут, якшо там 12.44? Тоді вже і бампери знімати пора... Шо там з масами мінус АКБ/кузов/двигун..., плюс АКБ/генератор/ і т.д...

Відкидав все по черзі. Хрін його зна де та заколхозяня проводка коротнула.

Дійшов до того, що проблема в системі запалювання. Якщо відкинути провода з контактів катушки, КЗ зникає або якщо зняти роз'єм з комутатора, а на катушці провода залишити. А ще у мене МПСЗ. Пробую проводку з комуктатора, мпсз, ДХ та катушки прозвонити. Бо це ні в які ворота вже не лізе.

кук
31.01.2023, 17:52
Якби таки коротнула, обов'язково було би і видно і чути запах перегрітої ізоляції дротів.
Оце-... маю 12В до замка і 6 після замка...(с) тут або просту вульгарний недоконтакт в КГ ЗЗ, а це таки буває, або таки ...дим, вонь, потім вогонь..., отих 6-ти вольт вистачить

masster
31.01.2023, 18:10
Колодку від замка відкидав? Можливо проблема в самому замку. Замкни ті самі провода, які замикає реле, щоб знати, що немає проблеми в реле.

Tavrolet
31.01.2023, 19:22
Якби таки коротнула, обов'язково було би і видно і чути запах перегрітої ізоляції дротів.
Оце-... маю 12В до замка і 6 після замка...(с) тут або просту вульгарний недоконтакт в КГ ЗЗ, а це таки буває, або таки ...дим, вонь, потім вогонь..., отих 6-ти вольт вистачить

Ніякої вульгарної КГ ЗЗ і ТД. Їбе мозок знову блок МПСЗ. Якщо відкидаю від нього роз'єм, все працює. Накидаю - коротить (просідає напруга). Проводку перевірив від нього до комутатора та іншого, комутатор рядом кидав новий. Якщо пересмикнути роз'єм МПСЗ вистачає пару раз провернути ключ в замку, потім коротить. Якщо залишити закороченим, гасне все в салоні та по електриці, а потім відкинути роз'єм з блока МПСЗ, електрика з'являється. Мабуть пора вернути назад звичайний розподільник.

Як о це ремонтувати чи хочаб мультиметром перевірити?
https://i.ibb.co/dQkYtkv/IMG-20230131-181817152-HDR.jpg

кук
31.01.2023, 19:41
Якшо нема схеми- х/з як...

Tavrolet
31.01.2023, 19:56
Якшо нема схеми- х/з як...

В принципі воно просте. Мікруха скоріше за все Pic, понижуюча мікруха з 12 до 5в, захист портів і жменя розсипухи повинна бути. Баночки на перший погляд цілі. Щось десь пробите. Дістати плату як? На обороті бачу доріжки. Смола заважає.

Tavrolet
01.02.2023, 10:04
Добув плату з під тої смоли. Флюс незмитий знайшов, пайка трохи така собі і дроти дуже тонкі, прямо неймовірно. Плата видно, що замовлена окремо. Заміряв напругу, прозвонив елементи, які знав як. Напруга в нормі. Прийшло 13.48 В, після стабілізатора рівних 5 В. По маркуванню тільки головна мікросхема в гуглі є, стабілізатори чи транзистори нема інформації.

Треба відмити плату, замінити ниточки на дроти. Роботи непочатий край. Відновлюватиму свій трамбльор, десь ті пружинки та вантижики мають бути. Вакуумний регулятор тільки придбати треба.

https://photos.app.goo.gl/KaRFioYwUMrPv74L8
https://photos.app.goo.gl/fCH3MypVzaFHj4SQ9

кук
01.02.2023, 10:51
При такому перепаді 12-6 вольт ті ниточки вже здохли б. Шукайте десь далі.
Шо написано на товстих тр-рах чи стаб-рах?

Tavrolet
01.02.2023, 11:04
Головний процесор PIC 16F876A

Стаб RNJ18. Видає 5 в на датчик абсолютного тиску та все інше, ключаючи головний проц.

N75KAC схоже на транзистор(чи щось таке), дає 12 В на клапан холостого ходу

Схоже на транзистор або щось таке - FL 14. Судячи з распіновки проводки посилає сигнал на комутатор, типу як від датчика Хола.

Мікросхеми закінчились. Є купа резисторів, вони з номіналом своїм. На перший погляд все працює.

Tavrolet
01.02.2023, 13:40
Відмив плату від флюсу, замінив дроти на МГТФ. Бо ті що були, це халтура повна. Двума пальцями рвуться. Перевірив, поки що працює. Старт двигуна з пів оберта. Пізніше почну збірку авто, весь салон, під капотом розібрано



Не набагато красивіше, можливо так само, але дріт тепер людський - МГТФ з аліекспрес)) Також поклав пакетик силікагелю в корпус МПСЗ, точніше приклеїв щоб до плати не торкався.

https://photos.app.goo.gl/nk2F26L1yv9SJB23A

Авто зібрав, все працює. Загубив ЕСП, потім знайду, скоріше за все запобіжник.

кук
01.02.2023, 19:28
Більший перетин міді, чи інша ізоляція на них?

Tavrolet
01.02.2023, 21:23
Більший перетин міді, чи інша ізоляція на них?

Більший переріз та ізоляція фторопластова. Переріз мінімум в два рази більший.

https://photos.app.goo.gl/uzxNmxPSG1sFajbt5


Виникло таке питання. Якщо поряд високовольтна катушка, яка створює імпульсні перешкоди, може треба екранувати хоча б головний процесор? І взагалі нормальні дроти та екранований роз'єм та корпус. Фольгу наклеїти, чи типу того. Я вже після збірки додумався.

Саныч
02.02.2023, 10:37
Виникло таке питання. Якщо поряд високовольтна катушка, яка створює імпульсні перешкоди, може треба екранувати хоча б головний процесор? І взагалі нормальні дроти та екранований роз'єм та корпус. Фольгу наклеїти, чи типу того. Я вже після збірки додумався.

ніяких екранів немає і працює багато років без проблем. вірніше одна мпсз працює без проблем) у неї вже корпус почав розсипатися чи то від старості чи від вібрації, а от друга схожа на вашу (Славиного виробництва) почала вимикатися, схоже що десь шось почало неконтачити, але до того працювало як годинник без усіляких екранів

Tavrolet
02.02.2023, 14:00
ніяких екранів немає і працює багато років без проблем. вірніше одна мпсз працює без проблем) у неї вже корпус почав розсипатися чи то від старості чи від вібрації, а от друга схожа на вашу (Славиного виробництва) почала вимикатися, схоже що десь шось почало неконтачити, але до того працювало як годинник без усіляких екранів

Слава відповів на мої запитання відправляй на ремонт. Я таким не дуже займаюсь, на ремонт відправляти, навчений вже. Плата вся у флюсі і дроти дуже тонкі, більша частина їх рвалася та обломувалася від одного погляду. Помив в ацетоні, спірті та воді, просушив, перепаяв дроти. Напруги всі є, нічого не підгоріло. Що це було я не знаю. Коротке замикання через вологу. Треба цю коробочку ставити в салоні. І взагалі, я не знав про існування Secu. Взяв би Secu 3T. Зараз простіше паливну систему на інжектор змінити, ніж купувати нове МПСЗ.


Перевірте масу, той болт під АКБ. У мене вже були проблеми з МПСЗ через поганий контакт маси на кузові. Пропадала іскра. Клацав клапан ХХ. Бажано б провести окрему проводку до блока МПСЗ, щоб виключити проблеми по живленню. Але це не наш варіант))

Саныч
02.02.2023, 16:15
Перевірте масу, той болт під АКБ. У мене вже були проблеми з МПСЗ через поганий контакт маси на кузові. Пропадала іскра. Клацав клапан ХХ. Бажано б провести окрему проводку до блока МПСЗ, щоб виключити проблеми по живленню. Але це не наш варіант))

з масами там було все добре, я одразу почав з того що пропаяв усю проводку і почистив контакти, а потім машина продалась і Славине МПСЗ лежить в далекому кутку (ще й БК від Кварца є, але його так і не поборов).
Зараз стоїть МПСЗ що звалося здається MPSZ-ZH у нього виносний ДАД і блок може перешиватися в усі 4 варіанти як у Слави, але четвертий варіант у мене так і не поїхав то ж катаюсь на першому та й не лізу туди, хоча треба б замінити корпус поки зовсім не розвалився;-)

Tavrolet
05.02.2023, 17:05
На пластиковому крані радіатора опалення відрізало/відломало кусок штуцера. Побачив, що кран ковзає в шланзі. Підтягнув хомут, воно не допомагає. Кусочок тої шланги зі сторони головки став схожий на жовану сраку. Коли замінив, то побачив кусочок пластика (кільце від краю крана) всередині старої шланги. Замінив шлангу на іншу, шланг Fagumit, гума добра, поки що потримає. Думаю замінити на шаровий.

https://i.ibb.co/rQtrpbN/59.png

Також не працюють склопідйомники та магнітола. Десь мабуть запобіжник здох. Не пам'ятаю звідки живлення бралося. Холодно на дворі, не хочеться лазити там

Знайшов запобіжник. Він на вільному місці у блоку запобіжників. Тепер все працює, як і раніше.

Tavrolet
11.02.2023, 14:43
Прийшла пора вивалитигривні на оливу. 16.02 буде рік. Пробіг від сили 6 тисяч. Хадо атомік оіл коштує нічогенько так тепер

кук
11.02.2023, 14:47
І шо, шо рік, шо таке 6 тисяч для такого масла?

Володимир
11.02.2023, 17:19
Я міняю масло один раз на два роки, це 8-10 тисяч.

кук
11.02.2023, 18:48
Таки по пробігу, чи календарю? Ніде не написано- хх т.км АБО х місяців, бо це- дурниця.

Tavrolet
11.02.2023, 21:49
І шо, шо рік, шо таке 6 тисяч для такого масла?

Керуюся наліпкою на звороті капота. Рік або 15к. Треба замінити. Зараз колеса повинні бути в справному стані завжди. По можливості :D
Є така тема, якщо зараз не купиш, пізніше буде ще дорожче

кук
12.02.2023, 08:45
В Керівництві такого не було і нема, бо це дурниця. Правда, коли грошей багато, то можна і через 5 т.к. міняти.

Tavrolet
12.02.2023, 13:09
В Керівництві такого не було і нема, бо це дурниця. Правда, коли грошей багато, то можна і через 5 т.к. міняти.

В керівництві незнають про омивайку для скла зимову. Написано заливайте чисту воду, а зимою зливайте та продувайте повітрям. Все. Як рухатися з брудним склом не написали

кук
12.02.2023, 13:17
В Керівництві не пишеться про виконання ПДР, не пишеться, шо взимку треба їхати не так, як влітку- можна ввімкнути обігрів салона та підняти скло, треба міняти шини по сезону,і- нажаль, не пишеться про здоровий глузд, то як бути???

Володимир
12.02.2023, 13:27
Таки по пробігу, чи календарю? Ніде не написано- хх т.км АБО х місяців, бо це- дурниця.Раніше по пробігу, бо за два роки набігало рівно 10 тисяч, зараз перейшов на календар, раз на два роки, бо не дотягую 2 тисячі до пробігу.

Tavrolet
12.02.2023, 14:01
В Керівництві не пишеться про виконання ПДР, не пишеться, шо взимку треба їхати не так, як влітку- можна ввімкнути обігрів салона та підняти скло, треба міняти шини по сезону,і- нажаль, не пишеться про здоровий глузд, то як бути???

Викинути те керівництво написане ще для горбатого

кук
12.02.2023, 14:01
Я думав, шо це тільки в Америці на посудині з кавою треба писати "Обережно, гаряча!" аби по судах не затаскали...
Відносно наліпки- то не догма, а шанс в сервісі заробити зайвих пару копійок, бо здравого глузду там таки нема- масло при роботі в рази більше втрачає свої властивості, ніж на стоянці, бо спокійна поверхня не дає повітрю окислити його. Втім- як хочете.

Tavrolet
12.02.2023, 14:05
Вчора прикинув приблизно. За чотири роки володіння цим спорткаром, він обходився 4грн/км. Це з паливом та ремонтом.

Tavrolet
14.02.2023, 13:01
Пас безпеки мене дратує, мій водійський. Пас інерційний. Не можу витягнути нормально, його клинить і назад не втягується. Треба розбирати, а так впадлу. А тепер питання)

Чи можливо зробити його так, як на іномарках? Легко, палавно та зручно. Чи це треба від іномарки чіпляти?

Дістав котушку паса безпеки. Вона проста, як двері. Пружину по новому натягнув, пас намотав. Вирівняв положення котушки, трохи ліпше стало.

IndeeЦ
16.02.2023, 09:36
Я сразу от иномарки ставил. Правда с некоторыми переделками крепления катушки (чтоб спрятать под обшивку).

кук
16.02.2023, 09:58
В таврославутах ремені і так були імпОртні. Чи наші теж навчились?
Просто авти надто прості і люблять ловити пилюку.

Tavrolet
16.02.2023, 15:59
Саме цікаве, що з котушки воно легко розмотується. А ось уже в петлі пластиковій, на боковій стійці, виникає тертя і тяженько йде. Сам пас пересох чи що, бо на котушці він слизький, як наче з пропиткою. По ходу мої називаються Norma

Tavrolet
21.02.2023, 00:00
Світяться високовольтні дроти в темряві. Місцями вздовж дроту. Перша свічка прямо по колу. Дроти Тесла, їм роки 4, пробігу хай буде 15 тисяч

кук
21.02.2023, 08:59
Ну і хай світяться, кому це заважає? Перебої в роботі двигуна є, проблеми є? І свічка може світитися без тих же проблем. Про це вже писав 100500 разів- там провідник скоріше віртуальний, ніж дротяний- така собі вугільна нитка з високим опором, так звані реактивні провідники, і тільки. І зараз вони скрізь, як і резистори в свічках для тих же цілей. Мало того, опір цих дротів різний, може відрізнятись залежно від довжини кожного в 1,5...2 рази, це легко перевірити.
От коли вже іскра лупить на корпус через тріщину в ізоляції- інша справа.
Особливо добре все світиться при підвищеній вологості.
Головне- ніколи не тягнути за сам дріт, тільки за наконечник і акуратно, бо і там можна зробити вавку.

Tavrolet
21.02.2023, 18:56
Ну і хай світяться, кому це заважає? Перебої в роботі двигуна є, проблеми є? .

Хрін його знає. Може їм вже пора. Наче двигун рівно працює. Тільки от не стартує на пропані. По ходу не вистачає йому розрідження щоб потягнути холодну мембрану. Раніше добре стартувало. Може газ такий, а може ще щось. На бензині стартує краще, з пів оберта. Хоча бенз мабуть ще літом залитий.

кук
21.02.2023, 19:52
Ще раз- такі дроти з таким світінням- давно відоме явище, нічого крамольного нема. Одна умова- на них, на відміну від старих дубових жигулівських, не можна тягати причіп чи авто, або корчувати дерева. Є ще одна версія високоомних дротів, але вони не світяться так, як вуглепровідні. А функціонально- 1 в 1.
На моєму Фіаті 16 років служать без проблем заводські дроти. І нічого не трапилось ні разу.

Tavrolet
21.02.2023, 20:42
Зрозумів. Дякую. Пробоїв не чути на корпус

Tavrolet
27.02.2023, 19:28
Погасла лампочка правого габарита. Наче діодна встановлена.

кук
27.02.2023, 20:12
І шо, шо діодна? Нульова економія.

masster
28.02.2023, 15:00
Світяться високовольтні дроти в темряві. Місцями вздовж дроту. Перша свічка прямо по колу. Дроти Тесла, їм роки 4, пробігу хай буде 15 тисячВ мене дротам було років 18, і нічого не світилось. Протри їх чимсь типу спирту чи розчинника. Можливо це по сажі , пилу йде пробій.

Tavrolet
28.02.2023, 20:03
Забрав з магазину сьогодні замовлену оливу Mannol 75W85 - 330 грн
Взяв до купи лампочки габаритів діодні 2шт х 25 - 50 грн.

Оливу треба долити до рівня в коробці.

romuald
28.02.2023, 21:05
Лампи габаритів на перед? Стояли звичайні лампи накалювання...світились собі. Встановив діодні, то три- чотири місяці і починає мерехтіть. Але да, краще світять ніг звичайні. В задніх ліхтарях залишив штатні...хоча раз на півроку -рік міняю патрони...бо потроху оплавляються...

Tavrolet
28.02.2023, 22:17
Габарити перед. Вони були діодні коли авто купував. 5й рік пішов їм. По пробігу загальному 23 тисячі.

кук
01.03.2023, 09:39
Б-М довго служать в таких системах, де напруга від 10 до 16 вольт лампи з електронним баластом. Все інше- як вийде.

Володимир
01.03.2023, 10:29
Забрав з магазину сьогодні замовлену оливу Mannol 75W85 - 330 грн
Взяв до купи лампочки габаритів діодні 2шт х 25 - 50 грн.

Оливу треба долити до рівня в коробці.І як тобі олива, я на такій вже роки 4-и їзджу, то поки що це найкраще з того що було в КПП.

Tavrolet
01.03.2023, 16:40
І як тобі олива, я на такій вже роки 4-и їзджу, то поки що це найкраще з того що було в КПП.

Порівняти нема з чим в принципі :D Мягенько наче. Я брав авто вже з нею. Промиває добре, на прикладі сища, який був під підшипником внутрішнього ШРУС. Я зливаю з КПП всю оливу, потім наливаю нової і доливаю тим що злив до рівня. Залишки ставлю на відстій, а потім теж доливаю. Після такої операції з того свища майже полилося, а до цього тільки краплини звисали на нижньому ребрі. Міняти не збираюся на щось інше. Ціна та якість влаштовує.

Tavrolet
22.03.2023, 13:20
Кран опалювача мене мучить. Відрізало обмежувач шланги (потовщення на кінці штуцера) і тепер воно тримається за рахунок упору шланг одна в другу. Дивлюся ціну на крани, є типу оригінальний за 320 грн і купа аналогів від 130 грн. Може встановити шаровий латунний кран та не ризикувати?

romuald
22.03.2023, 13:32
Давно таке зробив...

Володимир
22.03.2023, 15:04
Кран опалювача мене мучить. Відрізало обмежувач шланги (потовщення на кінці штуцера) і тепер воно тримається за рахунок упору шланг одна в другу. Дивлюся ціну на крани, є типу оригінальний за 320 грн і купа аналогів від 130 грн. Може встановити шаровий латунний кран та не ризикувати?Можна від якогось вага.
https://images.prom.ua/2917459155_w640_h640_kran-pechki-volkswagen.jpg
https://prom.ua/ua/p1353480805-kran-pechki-volkswagen.html

Tavrolet
22.03.2023, 16:55
Я про це думав. У нього регулювання в другу строну і не вистачає довжини відкривання/закривання стандартної на панелі. Але ціна рішає! FEBI коштує 150 грн.
Але ще одна деталь, штуцери цього крана 17,5 мм.

Замовив ось тут
Febi (https://repart.com.ua/ua/products/febi-bilstein-15920?gclid=CjwKCAjwzuqgBhAcEiwAdj5dRovuy8Odz8TswJ Aqy-MSx5mD56avPo_iu3Lm5EXSyenBgFTIiI2bnhoCjakQAvD_BwE)

Tavrolet
22.03.2023, 22:35
Перевзувся на літо. Погода у нас норм поки що.
Підварив петлю буксирування. Вона по ходу одноразова.
Почистив кінцевий вимикач пасажирської двері. Він погано контачив.
Долив оливи в КПП до рівня
Вирівняв тиск повітря в колесах

О це писав і дойшло до мене, що забув балон з СО закрити. Прийлося підскочити)

Володимир
23.03.2023, 10:32
Я про це думав. У нього регулювання в другу строну і не вистачає довжини відкривання/закривання стандартної на панелі. Але ціна рішає! FEBI коштує 150 грн.
Але ще одна деталь, штуцери цього крана 17,5 мм.

Замовив ось тут
Febi (https://repart.com.ua/ua/products/febi-bilstein-15920?gclid=CjwKCAjwzuqgBhAcEiwAdj5dRovuy8Odz8TswJ Aqy-MSx5mD56avPo_iu3Lm5EXSyenBgFTIiI2bnhoCjakQAvD_BwE) Отвір на ричажку можна висверлити ближче до центру обертання, також, так як кріплення на болті, то можна переставити його в іншу сторону, для кріплення кожуха тоді вже потрібно придумати якийсь додатковий кронштейн.

Саныч
23.03.2023, 11:07
Кран опалювача мене мучить. Відрізало обмежувач шланги (потовщення на кінці штуцера) і тепер воно тримається за рахунок упору шланг одна в другу. Дивлюся ціну на крани, є типу оригінальний за 320 грн і купа аналогів від 130 грн. Може встановити шаровий латунний кран та не ризикувати?

на додаток перекинути трос крана на заслонку зима-літо і мати майже нормальне регулювання температури салону;-)

кук
23.03.2023, 12:27
+100500! Робив так- трос вниз, а кран два рази на рік тудом-сюдом, результат відмінний.

Tavrolet
23.03.2023, 21:54
Хлопці дякую. Наступного разу так зроблю, бо ВАГовський кран вже їде до мене.

кук
24.03.2023, 08:15
Десь були фотки приводу заслінок.

Tavrolet
24.03.2023, 13:08
У мене поламалася тяга пластикова на переключення зима/літо. Все збираюся якійсь аналог з металу зробити

Володимир
24.03.2023, 14:34
У мене поламалася тяга пластикова на переключення зима/літо. Все збираюся якійсь аналог з металу зробитиВони є в продажу.

Tavrolet
24.03.2023, 14:46
Вони є в продажу.

Колись були на запчастях, я зажав ту десятку, а зараз не бачу її

Володимир
24.03.2023, 15:15
Колись були на запчастях, я зажав ту десятку, а зараз не бачу її
https://www.avtomig.com.ua/product/tyazhki-pechki-dlya-upravl-shtorkami-pechki-kom/

кук
24.03.2023, 18:34
Всратися можна! 400 грн за шматок пластика....

Tavrolet
25.03.2023, 09:25
Якісь мутний сайт. Мені одна потрібна сама довга. Її можна зробити в металу. А за такі гроші, я їх буду кожну окремо переключати)

Tavrolet
25.03.2023, 19:36
Кран замінив. Став норм. Штуцери крана меншого діаметра наче. Стандартний трос теж став. Закріпив стяжкою. Фото вже нового крана пізніше, тілько замінив. Регулювання плавне, але довжини троса не вистачає. Прийдеться погратися з вибором режимів відкритий/закритий.
https://i.ibb.co/kqCDCfW/IMG-20230325-161913950-HDR.jpg

Tavrolet
05.04.2023, 14:05
Замовив в місцевому гамазині

Kroonoil 10w40
Mann 914/2
Mann C 2443/1

Сума - 1600 грн.

Хада нині дорога. Порівняв таблиці характеристик того, що брав з Kroon і вони майже однакові. Виробник Нідерланди в обох випадках.

XADO Atomic Oil 10W-40 SL / CI-4
https://i.ibb.co/MgWg6k7/101.png

KROON OIL EMPEROL 10W-40 4л
https://i.ibb.co/h7C6DRw/102.png

Tavrolet
06.04.2023, 17:36
Заміна оливи KROON OIL EMPEROL 10W-40 4л
Заміна фільтра для оливи та повітряного
Пробіг 98692 км

romuald
10.04.2023, 13:06
Якісь мутний сайт. Мені одна потрібна сама довга. Її можна зробити в металу. А за такі гроші, я їх буду кожну окремо переключати)

І мені одна треба...довга з отворами. Мо хто розміри зніме..?..по можливості...

Tavrolet
18.04.2023, 21:22
Недовго грала музика. Кран опалювача від FEBI потік через вісь.

Володимир
19.04.2023, 09:23
Може проблема в агресивному тосолі? Я колись мав необачність після тріщини чергового розширювального бачка долити тосол Аляска, наступного дня всі прокладки по всьому периметру стали мокрі, включаючи прокладку під ГБЦ.

кук
19.04.2023, 09:50
А шо там може бути агресивного? Може, просто свіжий розчинив всі пробки зі шламу від старих ОР?

Tavrolet
19.04.2023, 11:11
Ні, просто це гівно дешеве китайське. Кран новий. Хочу рідний від Aurora поставити. Антифриз у мене з концентрату G12+ зроблений. Треба також замінити дешеві дюрітові рукави на нормальні від Fagumit/Semperit. І ще викинути ластівку з патрубка, де тоненький пісюнчик відходить на карбюратор (колектор), бо тоненький пісюнчик є на термостаті ланос, від нього кинути на карбюратор (колектор).

Володимир
19.04.2023, 11:16
А шо там може бути агресивного? Може, просто свіжий розчинив всі пробки зі шламу від старих ОР?Звідки шлам, коли авто тоді мало пробіг максимум 30 тисяч.

Володимир
19.04.2023, 11:20
Треба також замінити дешеві дюрітові рукави на нормальні від Fagumit/Semperit.В мене фагуміт стоїть на редуктор, то зі сторони редуктора постави по два хомути, і то не знаю чи вони допомогли чи присадка. А семперіт стояв між редуктором і форсунками, верхній шар резини був слабо вулканізованим, постійно підтягував хомути щоби не сопливив газ, потім замінив на фагуміт.

Tavrolet
19.04.2023, 20:56
Було. Гівно тонке та важіль прикручений на саморіз по металу.
https://i.ibb.co/5vwHxFN/IMG-20230419-163921609.jpg

Стало. Кран Аврора, якість наче норм, добротне лиття, тугий.
https://i.ibb.co/zGfwTmb/IMG-20230419-172846842.jpg
https://i.ibb.co/KD1ps6M/IMG-20230419-172841208.jpg

Володимир
20.04.2023, 10:28
https://i.ibb.co/5vwHxFN/IMG-20230419-163921609.jpgНе пробував відкрутити болтика що тримає ричажок і подивитись чи не можна усунути підтікання без заміни?

Tavrolet
20.04.2023, 21:13
Він коштував 160 грн, що з нього взяти. Підмотувати ганчірку та доливати антифриз не хочу. Зараз норм, сухо та гаряче.


Пробував. Там білий пластик і тонка щілина між корпусом та цим білим пластиком, якщо намастити герметика та не чіпати важіль, то буде тримати. Також в цьому крані тонкий пластик, кінці круглі стали вже овалами. Не рекомендую займатися таким колгоспом. Найкращий варіант рідне, а вічний варіант - водопровідний.

Tavrolet
24.04.2023, 00:27
Мені сьогодні здалося, що в блокові МПСЗ непрацює ДАД. Як знімаю силіконову шлангу, нічого не відбувається при заведеному двигуні. Оберти не змінюються.

Ні, здалося. Все працює

Tavrolet
26.04.2023, 20:27
Придбав шланг на вакуумний підсилювач гальм та силіконову трубочку для ДАД (бувша для вакуум коректора)


Замінив шланг вакуума підсилювача гальм та силіконову трубочку.

Tavrolet
20.05.2023, 16:10
Замовив скло заднього ляхтаря. Чим його можна приклеїти? Воно нового зразка, тобто під вклейку.

кук
20.05.2023, 16:28
Будь-який герметик не підходить?

Tavrolet
20.05.2023, 17:54
Переживаю щоб не відпало десь по дорозі))) Супер клей + герметик думаю. Герметик по кругу, а супер клей точково

Tavrolet
27.05.2023, 20:53
Новий ліхтар та кришка бачка омивача
https://i.ibb.co/q7WnNBD/IMG-20230527-194553785.jpg
https://i.ibb.co/VgfK4cG/IMG-20230527-194641352-HDR.jpg

Tavrolet
19.06.2023, 18:46
Скоро 100 000 км на одометрі. Позавчора мотався у столицю області, витратив на 180км 11,51л газу. Вважаю дану витрату палива просто пречудовою

RAVC
19.06.2023, 21:25
6.4, більше 110 не їхали?

Tavrolet
20.06.2023, 19:11
6.4, більше 110 не їхали?

Летів місцями більше 120. Коли виконував обгін, а позаду почав притискати Ікс 5))

Tavrolet
26.06.2023, 20:01
https://i.ibb.co/LYXBhTW/IMG-20230625-073233371-HDR.jpg

Tavrolet
03.07.2023, 19:46
Вчора облизувався на Пассат Б5 дизель 1.9 АКПП. Ціна добра та кузов наче. Старий він вже правда - 97й рік. Але шкіра, комфорт і таке інше. АКПП теж лякає, дідько його зна, як на ньому каталися.

Подивився додатково купу відео оглядів. Приблизно 50/50. Хтось насолоджується, а хтось має головний біль.

Tavrolet
04.07.2023, 22:00
Замінив прокладку під карбюратором та між половинками карбюратора. Якось місцями оберти плавали, хоча тяга на місці. Стара прокладка була дуже мокрою, гівно не параніт.

Підтягнув стоянкове гальмо. Аж 6 клацань було.

Шукав звуковий сигнал знову. Кожні пів року зникає. Тепер знайшов його у кермі, зачистив контакти.

Відновив вимикач сигналу повороту заміною нижньої кришки керма.

Tavrolet
18.07.2023, 19:51
Щось тарабанить, як їду. Поки що не заглядав, підозрюю саморобний екран для чохлів шарнірів трапеції (трапеція на шарнірах) від штанів. Гума дуже швидко пересихає від тих градусів.

кук
19.07.2023, 07:08
А звідки в Таврії трапеція? Там дві махалки зі щітками?

Володимир
19.07.2023, 09:33
А звідки в Таврії трапеція? Там дві махалки зі щітками?То напевне мова йде про рулюві тяги.

Tavrolet
21.07.2023, 12:27
Трапеція рульових тяг на шарнірах (тюнінг) - 1102-3414030-93 (https://zapchastizaz.com.ua/uk/zapchasti-tavriya-slavuta/5976-trapeciya-rulevykh-tyag-na-sharnirakh-tyuning-1102-3414030-93)

Tavrolet
21.07.2023, 12:39
Вчора розбирав генератор. Почав дзвеніти. Діагностика вухом показала на гену, а скидання ременя підтвердило джерело дзвону.

Перед розборкою генератора купив підшипники. Вони виявилися не ті. Взяв 62303+62202. В гені менший 201й, а більший не подивився. Вони були в нормі, тільки сухі майже. Заклав змазки крутої, від повітродувки роторної, котра працює 24/7.

А взагалі, генератор працює, поки працює. Скоріше за все заміна потрібна буде. Струмознімальні кільця з канавками від щіток, катушка в двох місцях вдарена. На дротах видно. Саме головне, ледь не забув, вал ротора та шківа має добрий зазор. Шків гуляє вісімкою. Виявилося, що гайка була не затягнута.

Також відкрутилася гайка реактивної штанги. При гальмуванні був риплячий звук. Не знаю як так, перевіряю при нагоді всі кріплення.

Tavrolet
22.07.2023, 10:22
Як могла потекти катушка запалювання? Відносно нова, написано Болгарія. Побачив випадково, зняв центральний провод з неї, а він мокрий

Почитав інтернет, наче як перегрів. Рідна чомусь робоча до цих пір, мабуть встановлю її. Замінив колись, бо іскра пропала, думав катушка, а виявилось МПСЗ.

кук
22.07.2023, 14:48
Просто- струм через первинні обмотку дякуючи МПСЗ тік собі і тік...

Tavrolet
22.07.2023, 20:33
Як на мене, це просто китайське барахло з буквами Булгарі. Рідна катушка їздила на МПСЗ і нічого їй не було.

кук
23.07.2023, 07:37
А як же оце: ...іскра пропала, думав катушка, а виявилось МПСЗ...(с)

Tavrolet
25.07.2023, 19:13
Так рідна катушка в нормі. Я нову купив тільки через те, що МПСЗ мозок почало любити, а думав, що катушка. Воно вже кілька разів в дорозі підводило.

Tavrolet
30.07.2023, 15:17
З'явилася вібрація на початку руху, як пускаю зчеплення. Маю провести діагностичні заходи, можливо щось відрутилося, бо знімати КПП не дуже хо, а тим більше витрачати купу грошей на зчеплення.


Після перевірки всіх видимих болтів і гайок виріший зняти КПП. Лопнула пружина на демпферному диску
https://i.ibb.co/6yKP483/IMG-20230730-173900925.jpg (https://ibb.co/RgX0CNx)
https://i.ibb.co/WsnHG90/IMG-20230730-173654984-HDR.jpg (https://ibb.co/XVXWjBD)

Tavrolet
30.07.2023, 18:21
Який диск краще взяти? Валео чи заводський?

Tavrolet
30.07.2023, 20:24
И так продолжение драмы замена сцепы часть 2
Судячи з цього запису зчеплення відбуло 13 років та 62 тисячі плюс мінус км.

Tavrolet
05.08.2023, 20:53
Замінив кілька днів назад диск зчеплення. Поки накинув коробку, ледь не загинув. Ніяк не хотів вал у новий диск лізти, купа синяків та здертого епітелію. З 18.00 до 22.00 воював.

Зараз зчеплення м'якеньке, не шуршить нічого. Диск заводський і пара втулок під вилку витискання. Підшипник в чудовому стані, промив і змастив.
https://i.ibb.co/SsZNZW4/IMG-20230802-180410534-HDR.jpg (https://ibb.co/qy2B2X3)
https://i.ibb.co/f1Vtg4p/IMG-20230802-180425292.jpg (https://ibb.co/qyL9Sks)
https://i.ibb.co/D4z85Zk/IMG-20230802-180604937-HDR.jpg (https://ibb.co/MnZGMmp)
https://i.ibb.co/RgLjCdK/IMG-20230802-191745452-HDR.jpg (https://ibb.co/K5CK9Sg)

1071,00 грн.

Tavrolet
09.08.2023, 22:47
Знайшов дирочку
https://i.ibb.co/3hhSf5h/IMG-20230808-211254256-HDR.jpg (https://ibb.co/cTT2bKT)

А ще задні колодки на лівому колесі не повністю контачат з барабаном. Одна з них йде боком. Колодки Томекс і вони мені не подобаються, гальма не такі цупкі, як були. Починаю гальмувати завчасно. Якщо різко втиснути педаль, не відбувається різкого гальмування, носом кермо не клюнути. Тобто екстренного гальмування не відбудеться

Tavrolet
11.08.2023, 20:59
Дирочка трохи більша ніж здається.

https://i.ibb.co/R0jyhr0/IMG-20230811-192218626.jpg (https://ibb.co/Yk0ZDnk)
https://i.ibb.co/fCfq5SP/IMG-20230811-202839346-HDR.jpg (https://ibb.co/Hr6Bs2k)


Підготував під зварювання на завтра.

Tavrolet
12.08.2023, 13:01
Заварено!

https://i.ibb.co/fHmykp2/IMG-20230812-111750239-HDR.jpg (https://ibb.co/1THPrqL)

Загрунтував. Зараз вже висихає мастика. Через 6 год треба в колір пофарбувати

Tavrolet
12.08.2023, 21:54
https://i.ibb.co/Qv0fBVy/IMG-20230812-175639091-HDR.jpg (https://ibb.co/qY6dG8T)
https://i.ibb.co/L6LLWwt/IMG-20230812-183436461.jpg (https://ibb.co/pZtt8Dz)

Роботи завершено

Tavrolet
22.08.2023, 20:32
Відкручується гайка шківа генератора. Починає дзвеніти добре. Треба замінити на самоконтрящу чи що.

кук
23.08.2023, 12:54
Шків- на шпонці, завжди- нормальний гровер, чи аналог + гайка і все. Не пам'ятаю таких проблем. Частіше ту пару відкрутити- проблема з матюками. Може, шось там з посадками не так?

Tavrolet
24.08.2023, 18:29
Шків- на шпонці, завжди- нормальний гровер, чи аналог + гайка і все. Не пам'ятаю таких проблем. Частіше ту пару відкрутити- проблема з матюками. Може, шось там з посадками не так?

Схоже що вал-шків вже спрацювання має. Як затиснув була вісімка при обертанні. Видно давненько бовтається з відпущеною гайкою.

З'явилася противна вібрація з-під торпедо. Мацав зі всіх сторін, поки не знайшов що це.
Також після заміни диска зчеплення з'явилося смикання при повороті вліво, особливо на вищій передачі.

Tavrolet
28.08.2023, 17:48
Розібрав спинку водійського сидіння. Відірвівався пруток утримуючий пружину спинки. Підварив, обшивку спинки виправ.

Tavrolet
10.09.2023, 10:55
Схоже, що глохне переривчасто при вході в лівий поворот. Думав зчеплення, тому що почалося після заміни диска демпіерного. Сьогодні стало зрозуміло, що глохне. Глушак стрельнув. Паливо тільки пропан. На бензині не пробував, спробую. Цікаво стає.

Конденсату немає в редукторі. Працює задовільно на холостих, тяга на місці. Тільки роблю віраж лівий ривками може йти, а може і не йти. Якось і на невеликих обертах засмикалась

Tavrolet
10.09.2023, 19:26
Прогорів глушник, можна сказати повністю. Відкатав півтора роки. Сьогодні отримав субару саунд. Думав заварю ту дирочку, а там решето. Зліпив нового майже з нуля, з трьох металоломів.

https://i.ibb.co/Z6QxLW9/IMG-20230910-152045561-HDR.jpg (https://ibb.co/FbQzxgp)

На бензині перевірив вхід у лівий поворот, норм, нема смикання і тягло дай боже. Вилетів під горку.

nicola
11.09.2023, 09:18
Може зробити ревізію газового балона?
Було подібне ,коли попало в різних режимах ,але до поворотів не привязано.
Продули головну магістраль і все пройшло.

Tavrolet
12.09.2023, 19:56
Може зробити ревізію газового балона?
Було подібне ,коли попало в різних режимах ,але до поворотів не привязано.
Продули головну магістраль і все пройшло.

Підозра на нього самого. В редукторі мембрани замінив взимку, чи напочатку зими минулої. Не хочеться знімати мультиклапан, пропан залишається в балоні. Може сіточка на трубці мультиклапана забилась.

Tavrolet
24.09.2023, 14:36
Розпиздячило пальцем наконечника отвір в стойці. Якого дідька! Гайка заіржавіла, прийшлося надрізати, щоб відкрутити. Підклав шайбу і новою гайкою затягнув.

Я думаю, що там зліва підстукує.

Сам наконечник в нормі. Подібне трапилялось з попередніми стойками та наконечниками.


Провів ревізію резонатора, він виявився прямоточний. В ньому калатало щось, надрізав та прибрав. Це була шмаркля металу з дротом від полуавтомата. Стінки добрі, ще буде ходити.

Подивляюся трубу на саморобний глушник, бо ці штуки по 1500 грн якось мені не вселяють довіри, а тим більше 500-800. За півтора роки в решето розсипався

Tavrolet
01.10.2023, 16:04
Шукав вібрацію десь в районі ніг пасажира і дійшов до бокової подушки двигуна. Подушка надірвана і болт випускного колектора біля цієї подушки був незатягнутий. Подушку треба замінити буде. Болт затягнув.

Ще масло душить десь зверху.

Викрутив свічки, провірив зазори. Прийшлося підстукати електрод на всіх. В другому циліндрі незрозуміла штука на поверхні пошня. Чи то нагар, чи то прогар. Самий чистий виявився 4й циліндр.

Tavrolet
16.11.2023, 19:51
Щось оберти не тримає на гарячу на пропані. На бензині не пробував. Якщо переключити заслонку воздухана на зиму, оберти тримаються. Підозрюю підсмоктування повітря під карбюратором.

Tavrolet
18.11.2023, 18:51
Перевзувся на зиму.

Замінив прокладку під карбюратором, злегка притер фланець карбюратора. Воно нічим не допомогло. Трохи підкрутив гвинти регулювальні на слух. Треба по зазорам заслонок пройтися нормально, тобто превірити.

Tavrolet
19.11.2023, 18:56
Сьогодні продув карбюратор, відрегулював зазори пускові, ХХ, замінив прокладку на нову (метал азбест). Випалив тучу бензину поки налаштував і все одно не впевнений в правильності, але холостий рівний, старт швидкий, просто поверни ключ. Пропан теж підкрутив, холостий тримає, старт з пів оберта. Подивлюся що завтра буде при - 5 зранку.

Бажано мати газоаналізатор і тахометр

Tavrolet
20.11.2023, 09:29
Зранку старт на пропані не дуже був, прийшлося покрутити стартером. Але після старту все гуд, тяга на місці, холостий хід теж.

Tavrolet
27.11.2023, 21:27
Замінив високовольтні дроти та свічки. В старих дротах різний опір став, 14 кОм в другому, 7кОм в першому, центральний теж змінився. 3й та 4й п'ять з копійками. Дроти Тесла.

Взяв також Тесла, іншого немає, тільки дешевші. В цих дротах опір 10 плюс мінус. Свічки Brisk A-Line №2, опір мають 6,6 кОм

Пробіг 103000 Км


Причина заміни. Помітно троїння двигуна, не рівний холостий і з приходом холодів важкий старт. Зараз по суб'єктивним відчуттям дуже рівний холостий, старт на пропані поки що незрозумілий, наче є, але не такий жвавий.

кук
28.11.2023, 10:01
14 кОм таки дофуя, а решта- норма, типове значення для маси авто та дротів. Свічки- анаолгічно, є і 16 кОм, і навіть більше.

Володимир
28.11.2023, 11:30
Без резистора потрібно ставити.

кук
28.11.2023, 12:08
Чого, коли мануал пише про А-17ДВР, саме з резистором, та і аналоги путні всі з ними? Наскільки іскра потовстішає?

Володимир
28.11.2023, 13:13
Чого, коли мануал пише про А-17ДВР, саме з резистором, та і аналоги путні всі з ними? Наскільки іскра потовстішає?На інжекторі пише таке саме, але моя славута з нулювими свічками від"їздила >60000 км, залишилась ціла не пробита спарена котушка і живі провода. Я це робив з метою уникнення пробою високовольтної частини, бо лишній опір збільшує напругу на виході котушки.

Tavrolet
28.11.2023, 13:15
Треба мабуть ще кришку розподільника замінити. Там якась Аврора, але з мідними контактами і на них борозди. Я регулярно чищу нагар з контактів, а от борозди вже не приберу. Бігунок рідний прогорів в цьому році разом із резистором.

Володимир
28.11.2023, 14:37
Треба мабуть ще кришку розподільника замінити. Там якась Аврора, але з мідними контактами і на них борозди. Я регулярно чищу нагар з контактів, а от борозди вже не приберу. Бігунок рідний прогорів в цьому році разом із резистором.Там нема прямого контакту, а тільки зазор між контактом бігунка, тому ні на що не впливає.

кук
28.11.2023, 14:54
... Бігунок рідний прогорів в цьому році разом із резистором...(с) це тому, шо іскрі нікуди було бігти. Це часто буває, коли здирають дроти зі свічок і довго маслають стартером, або з КЗ виходу нема.

Tavrolet
04.12.2023, 21:22
... Бігунок рідний прогорів в цьому році разом із резистором...(с) це тому, шо іскрі нікуди було бігти. Це часто буває, коли здирають дроти зі свічок і довго маслають стартером, або з КЗ виходу нема.

Воно на ходу сдохло, в центрі містечка заглох. Добре, що магазин був під боком.

Tavrolet
06.12.2023, 18:47
Старт в мінусову температуру важкий, і тільки на бензині. І таке враження, що бензин тече річкою в два циліндри. При старті є спалах, але одразу глохне, запуск двигуна відбувається з другого разу

Tavrolet
09.12.2023, 17:15
Відрегулював карб знову. Рівень бензину в поплавковій камері і трохи додав пускового зазору на дросельну заслонку. За роки їзди на пропані, рідний поплавок просів, низ трохи протерся, в одному місці важіль поплавка ребром навів риску в корпусі карбюратора. Тепер рівень бензину 25+- 1 мм.

Ще хочу мультиметр з тахометром, щоб налаштувати ХХ по ньому

romuald
09.12.2023, 21:21
Ще хочу мультиметр з тахометром, щоб налаштувати ХХ по ньому

Цифровий тахометр замість попільнички (і перед очима не мерехтить і видно, коли треба)...туди ж вольтметр китайський. Вже років чотири в роботі...

Tavrolet
10.12.2023, 13:53
Цифровий тахометр замість попільнички (і перед очима не мерехтить і видно, коли треба)...туди ж вольтметр китайський. Вже років чотири в роботі...

Не хочеться того колхозу, його в Тавріях вистачає. І налаштувати по ньому не вийде. Треба чисто для налаштування, знайшов дві моделі
Mastech MS8239D та UNI-T UT 107.

Tavrolet
11.12.2023, 19:00
Навчився стартувати нав пропані, зараз стабільно сходу

Storag
15.12.2023, 19:44
На інжекторних в принципі можна завести авто на газу при любому морозі, там газові форсунки. А на карбових наприклад при морозі -10 буде замість газової фази рідка, редуктор не буде працювати - переливатиме. Не заведеш.

RAVC
15.12.2023, 23:28
В мене тавра на газу (вирізки) заводилася до -13. В-14 вже не зміг.

Tavrolet
16.12.2023, 15:21
В -15 стартував на пропані. На бензині важко, він точно не випаровується і туманом не стає, а просто льється, двигун стрибає на двох циліндрах

Storag
25.12.2023, 13:43
Ніколи не було проблем старту на бензині, навіть у мороз -20, а більшого морозу за час володіння таврославутою не пам'ятаю. Повітряна заслонка максимально закрита, тисну на педаль газу 2рази і більше не чіпаю, ключ на старт. 2-3 секунди на морозі і двигун працює. По мірі прогріву поступово відкриваю заслонку. При плюсовій температурі холодний двигун запускав таким же чином але без підкачки педаллю. І одразу вимикав бензонасос, поки вигорав бензин із поплавкової камери мотор трохи прогрівався. При температурі вище +10 запускав на газу.

Tavrolet
26.12.2023, 20:13
Раніше так і було, з пів оберта взимку після ночі на морозі. Колеги дивували. Зараз так не виходить чомусь.

Володимир
27.12.2023, 11:51
Раніше так і було, з пів оберта взимку після ночі на морозі. Колеги дивували. Зараз так не виходить чомусь.Можливо після зупинки двигуна в карбі та каструлі залишається пропан, то потрібно покрутити стартером щоби продути циліндри.

Tavrolet
30.12.2023, 12:34
Я ще підозрюю АКБ, можливо за 5 зим він втомився, дає просадку при запуску двигуна. Десь треба накружити пускове, та перевірити. Або вольтметр підключити

Tavrolet
01.01.2024, 19:19
Перевіряв вчора мітки отих всіх ГРМ, МЗ, ВМТ. Таке враження, що мітка шківа колівнава (ямочка) знаходиться раніше від штарька в блокові. Десь з пів зуба. Як я не крутив той ремінь, воно не виходить виставити однаково шестерню голови та шків колінвала. Але мітка на кришці ремня та насічка на шківу колінвала знаходиться в положенні МЗ.

Так повинно бути?

Володимир
01.01.2024, 20:39
Треба орієнтуватись на мітку на шківу та позначку ВМТ на кожусі, бо виямка вказує на зуб який потрібно сумістити із штифтом а не є міткою, але коли двигун на машині то нема огляду щоби поставити точно, хіба брати ендоскоп.

кук
02.01.2024, 09:16
Пів-зуба- нічого смертельного. Особливо, коли балаковський ремінь. В кінці-кінців, ВМТ першого поршня можна точно встановити, коли нема свічки.

Tavrolet
02.01.2024, 22:11
Ремінь Гейтс або Континенталь. Треба ще раз буде все перевірити. Замовив на Алі мультиметр з тахометром та кутом випередження запалювання - UT 107+. У нас дорожчий на 400 грн + доставка, а так прийдеться зачекати.

Щось думалось про шестерню ГРМ розрізну, але сумніви поки що

кук
03.01.2024, 07:58
А звідки м/метр бере дані про ВМТ і інше? І ще раз- нема чого тратити час на оті 1/2 зуба, шоб абсолютно точно, і на більш серйозних авто таке буває, і нічого, їздять.
От як бути з оцим параметром-...Измерение угла замкнутого состояния контактов (УЗСК), единица измерения: градус...- коли такого явища в Таврії взагалі нема?

Tavrolet
04.01.2024, 21:33
По інструкції з катушки запалювання або компуктера керуючого. Не знаю. Мені потрібен нормальний мультиметр для авто, спробую і відпишу, що там з тим кутом

В ньому багато, що є

https://i.ibb.co/V30xtwd/167.png


До речі, в МПСЗ показує УОЗ та оберти. Останній раз УОЗ був 16,5

Tavrolet
04.01.2024, 21:44
Супер класні чохли шарнірів від Кременчуг порепали обидва. Один замінений давно, 4 роки витерпів, другий два роки тільки. Порепали однаково. Думаю, що сьогодні ця гума ще гірша, які можна взяти хрін його зна

кук
05.01.2024, 08:39
Оте УЗСК можливе тільки в контактних системах запалювання. Більше ніде.

Tavrolet
05.01.2024, 21:00
Оте УЗСК можливе тільки в контактних системах запалювання. Більше ніде.

Нічого страшного. Мені потрібний функціональний мультиметр. І саме цікаве, що МПСЗ десь бере дані про кут випередження.

кук
06.01.2024, 11:18
Мабуть, з ДПКВ, як мінімум.

Tavrolet
06.01.2024, 11:49
Мабуть, з ДПКВ, як мінімум.

У мене самий простий варіант, без додаткових датчиків. Модуль з датчиком абсолютного тиску, трамблер роздає іскру. При підключенні комп'ютера до модуля, можна побачити
https://i.ibb.co/82mK5YR/IMG-20230423-184434314.jpg

кук
06.01.2024, 12:23
Це не зовсім те, шо треба, бо точкою відліку повинен бути момент ВМТ від ДПКВ. А трамб. не можна робити законодавцем, бо його можна вертіти як завгодно відносно положення РВ, а не КВ.
А вже коли є імпульс ДПКВ та іскри першого циліндра, тоді можна говорити про УОЗ.

Tavrolet
07.01.2024, 19:42
Замовив два чохла на зовнішні гранати, скло ліхтаря заднього лівого. Саме морози йдуть, щоб замінити))

wint
07.01.2024, 22:05
Перевіряв вчора мітки отих всіх ГРМ, МЗ, ВМТ. Таке враження, що мітка шківа колівнава (ямочка) знаходиться раніше від штарька в блокові. Десь з пів зуба. Як я не крутив той ремінь, воно не виходить виставити однаково шестерню голови та шків колінвала. Але мітка на кришці ремня та насічка на шківу колінвала знаходиться в положенні МЗ.

Так повинно бути?

Да, это норм

Storag
08.01.2024, 14:47
Конструктивна особливість. Одні ставлять ремінь на півзуба раніше, інші на півзуба пізніше - як кому більше подобається. У випадку сильного бажання поставити мітки точно - встановлюють розрізну шестерню.
Зсув міток на півзуба трохи впливає на температуру двигуна і випускного колектора, бо трошки міняються фази газорозподілення. Ну і на динаміку двигуна. Як краще - невідомо, бо кожному подобається щось своє.

Tavrolet
09.01.2024, 18:39
Хлопці, дякую за роз'яснення!

Вмер сьогодні АКБ. Мороз -17 зранку був. Сів, хотів поїхати, а дудки! Шоста зима йому пішла, не витримав більше. Вчора добре завівся, з пів оберта.

Купив новий - Forse 50A/480A - 2000 грн.
Старий був такий самий, тільки обслуговуваний

Володимир
10.01.2024, 10:22
Купив новий - Forse 50A/480A - 2000 грн.
Старий був такий самий, тільки обслуговуванийНе вдалий вибір за таку ціну, півтора роки тому брав такий самий, з верху він точно такий самий як і веста і ті самі параметри, але на пів кілограма легший і в кожній банці по 9 пластин, коли у весті по 10 пластин.

Раджу перед експлуатацію АКБ зарядити, я свою першу весту не заряджав, ту що купив недавно зарядив, то зовсім інша поведінка в плані тримання заряду, тут https://www.youtube.com/watch?v=W5AdDNQsTik і відео.

Tavrolet
10.01.2024, 10:42
По місцевому були тільки цей і Вега за ті ж самі гроші. Зарядив перед заміною старого.


У нового вольтаж був з магазина 12.68
У старого 12.2.



ЗУ у мене автоматичне, нову батарею зарядив до повного. Зранку встановив нову батарею, старт з пів оберта.

Tavrolet
10.01.2024, 19:30
Приїхало скло ліхтаря лівого заднього та чохли зовнішніх шарнірів Кременчук

705 грн.

Скло ліхтаря мабуть на вихідних заміню, а от чохли шарнірів поки не знаю коли

Tavrolet
17.01.2024, 21:14
Скло заднього лівого ліхтаря замінив. З одного кутка відклеїлося, зафіксував додатково цианокрилатом.

Приїхав від китайців мультиметр з тахометром. Заміри обертів двигуна робить по першому циліндру, плюсовий щуп прикладається до ВВ провода.

Кут випередження запалювання пробував по катушці запалювання заміряти, показало 10,7

romuald
18.01.2024, 07:50
А який там принцип вимірювання кута...?..відносно чого?

кук
18.01.2024, 08:54
Так отож! Взагалі, з трамблером , де точність конструкції з врахуванням люфтів десь +/- х градусів. То тільки в книжках він гарно виглядає.

Tavrolet
18.01.2024, 19:26
А який там принцип вимірювання кута...?..відносно чого?

А звідки я знаю))

кук
18.01.2024, 19:31
О! То з цього і треба починати. Коли є датчик ВМТ, він же ДПКВ, тоді простіше, а коли його нема, від чого танцювати?

Tavrolet
18.01.2024, 20:38
Нема часу і погода не дуже, щоб гратися більш змістовно. Пізніше напишу враження та інше. Сам мультиметр мені підходить по якості. Працю від двох батарейок ААА, купа всього в ньому, те що треба + тахометр.

romuald
18.01.2024, 23:01
А звідки я знаю))
Значить то понти...

Tavrolet
20.01.2024, 11:38
Значить то понти...

Весь світ стоїть на такому)) Понти, накручування з нічого. Я ж не продаю ці мультиметри, просто пишу, що придбав і буду з ним проводити налаштування

Давайте подискутуємо тоді :shit:
Стробоскоп звідки бере імпульс, який змушує лампу засвітитися? Правильно з катушки, з провода ВВ. Спочатку цей імпульс приходить з комутатора на катушку.

Мультиметр має лічильник, мікроконтролер повинен рахувати кількість імпульсів і час відсутності імпульса, або щось таке. Китайська формула для 2/4 циліндрового двигуна обчислює значення. Це моє припущення, я не спеціаліст. Але якщо треба, то стану ним)

Tavrolet
20.01.2024, 12:05
Останнім часом поглядую на інші авто... Відганяю цю зраду коханій Таврії, але час бере своє. Три основні авти, на які дивлюся
Гольф 4 дизель 1.9 або 1.6 бензин
Пасат Б5 дизель 1.9 або 1.8Т бензин, можна по бідному 1.6 бензин
Опель Зафіра А дизель.
Це все вже дуже старе лахміття, але воно мені подобається

Ще можна Пасат Б6, але дороговато

Як варіан Реган Міно 3й дизель 1.5. Вони свіжіші


Гольф 4 це моя мрія ідіота. Дуже подобається його дизайн і до нього була купа двигунів та комплектацій. Я вважаю, що даане авто варте того, що в нього вкласти та кататися в задоволення.

Пасат 5 це вже дуже по багатому, багато важільна підвіска, двигунів на будь який смак. Шкіряний салон просто відпад, навіть після 20 років експлуатації.

Зафіра подобається простором і функціональністю. В міру велика, високо сидиш.

Tavrolet
21.01.2024, 18:04
Почав дуже часто відкриватися замок водійської двері. По ходу віджив своє. Не можу з середини закрити, тобто захлопнути двері, воно відскакує, а потім на ходу відкривається. Спробував змастити зсередини.


Також знайшов калюжу справа в кутку багажника. Звідки тече, поки невідомо. Кілька можливих джерел є.

Tavrolet
28.01.2024, 18:13
Двері поки що прийшли в норму, джерело калюжі знайшов, це ущільнювач кришки багажника зверху. Вода протікає, капає на сітку динаміка, самого динаміка немає, а потім поза обшивку тече під килимок і та накопичується. Обшивка багажника люкс.


Наближається потепління, планую замінити чохли шарнірів зовнішніх і ще на правій цапфі відсутній бризговик підшипника внутрішній. Бризговик новенький лежить вже давненько.


Мльтиметр з тахометром не виправдав очікування. Кут випередження показує і навіть схожий з тим, що показує МПСЗ. А от оберти не показує. Треба перевірити на іншому схожому авто.


Ще треба знизити рівень бензину в поплавковій камері. По книжці рівень переливає, так здалося.

кук
29.01.2024, 09:20
Імпульси для тахометра звідки брались?

Storag
29.01.2024, 13:23
Нічого страшного. Мені потрібний функціональний мультиметр. І саме цікаве, що МПСЗ десь бере дані про кут випередження.
Кут випередження і кут замкнутого стану контактів зовсім різні речі.


Пасат 5 це вже дуже по багатому,
Згоден. Щоб поміняти хоча б ремінь розподільчого валу - потрібно весь передок розібрати... На СТО баксів 200 здеруть.

Імпульси для тахометра звідки брались?
Або з котушки або прямо з комутатора, різні комутатори є як і різні тахометри. Тахометр на мегапанелі до катушки підключають.

кук
29.01.2024, 14:09
Або до КЗ, або до ДПКВ, крім того- параметри КЗ- КСЗ та БКСЗ різні, амплітуди імпульсів теж різні, як і схеми, тому просто так- купив-приліпив не завжди проходить...

Tavrolet
29.01.2024, 16:09
По інструкції тах до катушки або до контакту тахометра який дає блок керування, якщо система без розподільника. Потрібно на іншому карбюраторному авто спробувати

Tavrolet
29.02.2024, 13:03
Як думаєте болти ГБЦ рідні в третій раз можна використовувати?


Вчора ендоскопом глядів 2й циліндр, має задири на стінці циліндра та нагар на поршні, хон ще трохи видно. Це думаю зняти голову обдивитись та почистити. Ще треба дошарошити випускні канали на колекторі, може полірнути впускні канали.

https://i.ibb.co/JyrJL19/Image-2024-02-28-14-43-16-324.png
https://i.ibb.co/FWB0vcj/Image-2024-02-28-14-43-34-516.png

Tavrolet
29.02.2024, 13:28
Ще така штука на карбюраторі при їзді на пропані постійно - карбюратор
не пересихає і таке інше, з часом просідає поплавок і при старті на бензині починає переливати дико. Як показала практика, часу на просідання поплавка потрібно небагато - місяць-півтора. Вчора виставив знову.

Tavrolet
09.03.2024, 20:09
Замінив чохол ШРКШ лівий зовнішній. Використав стрічковий хомут, зліпив приблуду для затяжки стрічкових хомутів. Додав свіжої змазки.

Tavrolet
27.03.2024, 21:18
Заміна оливи. Пробіг 105205 км.

Оливу брав з сайту Хадо, була знижка добра - 860 грн. Тормозну рідину в навантаження, треба замінити на гарну нову. Фільтри по місцевому придбав. З оливою поклали сертифікат на оригінальність продукції. Але маю скарги, горловина каністри та кришка низькоякісні, ручки відірвалися, кришка просто зіскочила з різьби і саму горловину прийшлося плоскогубцями витягувати. На тормозній рідині кришка крутиться разом з горлишком. Це якісь звиздець, заробітчани бляха муха.

https://i.ibb.co/55mysZn/IMG-20240327-183006793.jpg

Tavrolet
10.04.2024, 17:29
Підвезли нових отворів

https://i.ibb.co/ts1FF1J/IMG-20240410-074839621.jpg

Tavrolet
21.05.2024, 16:10
На днях підгоріли запобіжники на ЦЗ по черзі. Прямо один за одним. Після заміни та огляду проводки все працює штатно.

кук
22.05.2024, 11:17
В електриці дві головні проблеми- поганий контакт там, де треба і хороший- де не треба... НА жаль, ніколи не бачив нормальних блоків запобіжників в радянському автопромі. В інших- аналогічно.

Tavrolet
27.06.2024, 17:53
Нова кастомна банка замість резонатора з нержавіючої сталі повністю

https://i.ibb.co/5KBtpwy/IMG-20240615-191719176.jpg

Щось накшталт стронгера, трубка внутрішня із зябрами спіралевидного виконання. Без наповнювача. Планую ще глушак таким зробити, як по Фучаджи тільки нержавіючий.

https://i.ibb.co/ZTS6ndR/IMG-20240729-183703498.jpg

Tavrolet
27.09.2024, 18:59
Десь пропала функція омивача лобового. Запобіжник цілий наче. Якби насос з бачка не працював, то ясно, а це не запускається щітка. Окремо очищення лобового працює, по циклічному реле.

Можливо контакти в тубусі накрилися

Володимир
30.09.2024, 09:47
Десь пропала функція омивача лобового. Запобіжник цілий наче. Якби насос з бачка не працював, то ясно, а це не запускається щітка. Окремо очищення лобового працює, по циклічному реле.

Можливо контакти в тубусі накрилисяБуло таке саме, але причину так і не знайшов, тягнеш ричаг на себе насос працює, а щітка ні, якщо увімкнути двірник примусово, то потім працювало. Правий перемикач знімав, контакти дивився, нічого не знайшов. Проблема була не постійна, появлялась з холодами. Можливо релюшка що керує двірником, треба вивчати схему по якій вона вазничає в якому положенні перемикач.

Tavrolet
19.10.2024, 16:28
Розібрав, пошевелив провода на тубусі і запрацювало. Ще знайшов причину пропажі сигналу автомобііля, втрачає пружність латунний контакт під кермом.

Tavrolet
18.11.2024, 22:02
Якось ця підписка щорічна на глушник вже втомлює. Пора з нержі варити. Аби тльки гумки не повідривав

Tavrolet
20.02.2025, 20:52
Проситься замок запалювання. Ключ буває туго прокручується та як коли не спарцьовує омивач скла. Можливо я щось плутаю, треба схему глянути.

Глушник заварив тимчасово ще в минулому році, поки що катаюсь
Водійське сидіння треба відремонтувати, знову відламалася дуга на рівні поясниці зі сторони дверей.

Майжке рік як оливу замінив, відповідно прийшла пора. Пробігу мало, заміна раз в рік.

Tavrolet
28.05.2025, 08:48
109000 км

Заміна оливи та фільтрів. Kroon 10w40, Mann фільтри

Tavrolet
28.05.2025, 08:55
Стучить рульова рейка. Не хочеться її знімати.

Купив втулку та сайлентблоки для тяг.

Зараз установлена трапеція на шарнірах. Хочу тимчасово поставити звичайну, поки перевіряю шарніри — може, стукіт від них?

Tavrolet
29.05.2025, 17:59
Запресував яйця в тяги. Взяв КРТ, а вони м'які дуже. Зрозумів коли запресував

Також прийшлося купити згон, це та штука якою регулюють сходження коліс.
Мать його так, якість просто пушка! Колір жовтий робився з гайками разом. Тобто, якщо прокрутити гайку, то видно білий цинк. Вся різьба потовчена, прийшлося проганяти гайкою.

Tavrolet
11.07.2025, 20:52
Порвався чохол ШРУСа правого. Заміна десь на днях.
Чохол є, змазка ХАДО з молібденом сьогодні куплена.

Зняв рейку, замінив втулку, змазку та додав під пружину шайбу. Вся проблема зі стуком в тій пружині, вона просідає.

Tavrolet
13.07.2025, 22:28
Чохол замінено. ШРУС гарненько вимито та закладено нову змазку ХАДО, хомути стрічкові під затяжку приблудою. Приблуду зробив сам.

https://i.ibb.co/5xKFfrGY/IMG-1631.jpg (https://ibb.co/5xKFfrGY) https://i.ibb.co/1YVqkh7F/IMG-1630.jpg (https://ibb.co/1YVqkh7F) https://i.ibb.co/XkFQ6kcg/IMG-1629.jpg (https://ibb.co/XkFQ6kcg)

Чохли пройшли не багато тай не зовсім мало, в 21 році замінені були. Враховуючи те, що я проїжджаю 5000 за рік, то можна підрахувати скільки виходили. Приблизно 15-20 тисяч. Це Кременчук

Tavrolet
29.07.2025, 19:46
Обломався трос спідометра вчора. Біля КПП була підплавлена пластикова гайка на тросі, трималося, але з перекосом. Відломався чисто квадратний кінець.

Замовив новий, обіцяли Автозаз.

Tavrolet
03.08.2025, 22:00
Трос спідометра замінено.
https://i.ibb.co/G4Zhn6Zf/IMG-1754.jpg https://i.ibb.co/4zwS1Cn/IMG-1753.jpg (https://ibb.co/4zwS1Cn)


Встановлено було якісь Автопартнер
https://i.ibb.co/gLSPtmLh/IMG-1757.jpg (https://ibb.co/gLSPtmLh)

Tavrolet
12.08.2025, 18:25
Знайшов на просторах інтернетів ущільнювач дверей однокамерний саме для Таврії від ЕвроЕХ.
Не раджу. Щілини з палець, один прим'ятий, другий норм, але в дощ пускає.
https://i.ibb.co/35Sw5TMx/IMG-1698.jpg (https://ibb.co/35Sw5TMx)

Tavrolet
16.08.2025, 20:41
Замінив ремкомплект ГБО редуктора. Старі резинки всі дубові. На гарячу старт повернувся в норму, на холодну поки що не знаю.