PDA

Просмотр полной версии : Tavria Kit-car from rallybox


L@RT
19.12.2010, 17:08
оскільки я на цьому форумі проводив багато часу в пошуках корисної інформації,прийшов час розповісти тут про проект яким я займався декілька "важких" років))
всі події відбуваються у Львові.Маючи 19 років я назбирав на свій перший хоч дуже вбитий але автомобіль))) заз-1102 з обємом 1.2! проїздивши на ньому близько року було принняте рішення трохи вдосконалити його:от тут мабудь і настав цей переломний момент коли шляху назад вже не було.При спілкуванні з різними людьми потрохи концепція авто вдосконалювалась і мінялась!в результаті чого на світ появилась ось така раллійна Таврія.по трохи буду викладати процес роботи з описом і фотками,бо інформації назбиралось дуже багато)))

L@RT
19.12.2010, 17:32
і так заїхала в гараж вона на дуже довго: кузов-був в дуже плачевному вигляді(( оскільки надхненя було робити все своїми руками було придбано багато всяких інструментів,і почався армагедон весь кузов був очищений від антикору і всякої ху...,хто займався цим той знає наскільки цей процес неприємний і довготривалий!!!
потім всі дири заварились,до чого руки дістались поусилювалось!

Alex Miha
19.12.2010, 18:29
Ооо. Думаю, этот бортовик будет не только мне интересен))
L@RT, не закидуй его ;)

L@RT
19.12.2010, 18:31
зразу почався пошук людей які б помогли з установкою каркаса,оскільки при початковому проекті каркаса не зналось під що машина будується то почали з самої простої варної конструкції а вже потім зрозумівши що простих покатушок буде маловато і треба буде виходити на інший рівень змагань вирішили зробити каркас от таким.... для контрасту з білим авто його задули в темно синій колір океан 449

L@RT
19.12.2010, 18:32
думаю я тут на довго!!!;))

Terix
19.12.2010, 20:56
У меня вопрос ?Как крепится каркас к кузову болтами с пластинами или сваркой. Если сваркой то не рвет ли метал по шву при нагрузке?

ramon
19.12.2010, 21:14
У меня вопрос ?Как крепится каркас к кузову болтами с пластинами или сваркой. Если сваркой то не рвет ли метал по шву при нагрузке?

каркас кріпиться сваркою. Місце кріплення каркасу на кузові укріплюється металевою пластиною.
навантаження розподіляється рівномірно по усім точкам кріплення каркасу, плюс каркас робить кузов набагато жорсткішим, що в свою чергу ще зменшує навантаження на точки кріплення.

тому метал залишається цілим!

L@RT
19.12.2010, 23:43
каркас кріпиться сваркою. Місце кріплення каркасу на кузові укріплюється металевою пластиною.
навантаження розподіляється рівномірно по усім точкам кріплення каркасу, плюс каркас робить кузов набагато жорсткішим, що в свою чергу ще зменшує навантаження на точки кріплення.

тому метал залишається цілим!

до цих слів фото!

Даня
20.12.2010, 11:34
Я не разираюсь в каркасах.Но выглядит мего!Без срезания крыши нелязя было сделать?
Диски Казанки?Скоько по деньгам?

Alex Miha
20.12.2010, 13:32
Насколько я знаю, крышу срезают для того, шоб крест хорошо и правильно проварить. Та и проще без крыши варить будет.

ramon
20.12.2010, 13:56
Насколько я знаю, крышу срезают для того, шоб крест хорошо и правильно проварить. а и проще без крыши варить будет.

Все правильно )

L@RT
20.12.2010, 14:09
впринципі її зрізати(висверлити) не викликає великих проблем займає по часі біля 1год.
казанки обійшлись орєнтовно 3200+на них стояло 4 сліка))))правда добряче потертих!

L@RT
20.12.2010, 14:33
паралельно з підготовкою кузова скуплялись компоненти ходової,гальма,і все решта...
зробили 3-ох опорну рульову рейку.Гальмівні і бензо трубки пустили через салон.
Гальма тепер складаються з таких компонентів:перід-14ваз,зад-13ваз,головний гальмівний волга 2410))),регулятор від газелі!,гідравлічний ручнік на основі циліндру від мазди.всі трубки зовні броньовані металевою гофрою.
ходова зад плаза спорт+ваз пружини,перід аморти без імені +ваз пружини.
також було докуплено ще один комплект дисків SLIK.
акумулятор перемістився за штурманську сідушку,бачок омивача в багажнік.

L@RT
22.12.2010, 01:42
а ще на рахунок ходової забув уточнити що передні стойки повністю від ваз оскільки хід тавро плаза стойок виявився занапто малим( також разом з стойками було переварено ваз стакани!щось не можу найти фото стаканів(
відповідно і колію розширили на 15 см.через розширену колію довелось виточувати нові палки приводів,гранати сток поки що.
двигун також від ваза поки що обємом 1.4-був зняти з ралійної 08 що там дороблялось сильно не в курсі.
в КПП зараз така компоновка-пара 4.3 + 7 ряд.
ще паро свіжих фото авто...

Aprox
22.12.2010, 10:39
Фигасе у неё колея ! О_о

DenweR
22.12.2010, 16:59
Ну вот, была себе милая машинка, да еще и беленького цвета, на работу там ездить, в магазин за булочками ... Так нет же, надо было все разобрать, и слепить некоего Ралли-Монстра !
А на работу ты теперь на чем ездить будешь ?! :))))

ramon
22.12.2010, 19:28
Ну вот, была себе милая машинка, да еще и беленького цвета, на работу там ездить, в магазин за булочками ... Так нет же, надо было все разобрать, и слепить некоего Ралли-Монстра !
А на работу ты теперь на чем ездить будешь ?! :))))

На маршрутці :)))

Molf
22.12.2010, 23:02
У меня вопрос)
А где ездить собираешся ?) В свои классы не попадаеш, а ездить с Киткарами - то збочення)))

L@RT
23.12.2010, 01:45
Фигасе у неё колея ! О_о
))) через ваз стакани появився простір щоб її розширити і залишити правильну роботу стойки!

L@RT
23.12.2010, 01:47
Ну вот, была себе милая машинка, да еще и беленького цвета, на работу там ездить, в магазин за булочками ... Так нет же, надо было все разобрать, и слепить некоего Ралли-Монстра !
А на работу ты теперь на чем ездить будешь ?! :))))

заради такого можна і потерпіти)))

L@RT
23.12.2010, 01:48
У меня вопрос)
А где ездить собираешся ?) В свои классы не попадаеш, а ездить с Киткарами - то збочення)))

для початку хочеться проїхати декілька гонок нульом, щоб набратися трохи досвіду першого пілота (бо до того їздив тільки штурманом) і відповідно по тестувати трошки машину, привикнути до неї... а дальше буде видно... кубок, чемпіонат.

А на рахунок класу, то все просто! оскільки в машини вийшла давним давно омологація, а також планується двигун 1,6, то машина сертифікується національною федерацією... згідно додатку "J"
і попадає в клас У10... )))
для прикладу в цьому класі останні декілька років їздить хонда сівік 1.6 16V приблизно 190к.с.... що набагато цікавіше 90 % вісімок ))

L@RT
23.12.2010, 02:16
от такі ковші, ремені ,замки стоять на тавроні.....до речі до теми може когось щось цікавить з спорядження є можливість привезти ціни досить таки симпатичні!!!!
руль б/у невідомо що до мене пережив але в принципі досить зручний)))

Quattro
23.12.2010, 02:54
Руль у тебя с фиата , у папика на копейке такой же стоит , по шлицам подошел )
а ковш сабельт сколько по деньгам обошелся?

Molf
23.12.2010, 09:26
і попадає в клас У10... )))
для прикладу в цьому класі останні декілька років їздить хонда сівік 1.6 16V приблизно 190к.с.... що набагато цікавіше 90 % вісімок ))
Хонда в этом сезоне може уже и не поехать, а вот в этом же классе ездять еще и Кит-кары 2112, а они куда серьезней Цивика) да и пилоты в них ой какие серьезные;) хотя ходять слухи, что их выделять в отдельный класс
В любом случае удачи в бояз ;)

ramon
23.12.2010, 10:30
Хонда в этом сезоне може уже и не поехать, а вот в этом же классе ездять еще и Кит-кары 2112, а они куда серьезней Цивика) да и пилоты в них ой какие серьезные;) хотя ходять слухи, что их выделять в отдельный класс
В любом случае удачи в бояз ;)

не-не! кіт кари лада 112 ще мають діючу омологацію, і потрапляють в клас А7.

так-що якусь та й конкуренцію можна в класі у 10 і створити:)

Molf
23.12.2010, 17:21
не-не! кіт кари лада 112 ще мають діючу омологацію, і потрапляють в клас А7.

так-що якусь та й конкуренцію можна в класі у 10 і створити:)
у тебя двигатель не штатный и ты автоматом попадаеш в класс киткаров ;)

dimon.zp
23.12.2010, 17:24
дык на тавры с завода ставили моторы ВАЗ :)

Molf
23.12.2010, 17:25
дык на тавры с завода ставили моторы ВАЗ :)

тогда вопросов нет) не знал я )

Даня
23.12.2010, 17:32
Руль,судя по стакану,не травмобезопасен.
Сколько за замки отдал?

ramon
23.12.2010, 17:39
Руль,судя по стакану,не травмобезопасен.
Сколько за замки отдал?

травмо-безпечний руль більш важливий в стандартних машинах, де при ударі бєшся грудьми об нього... а тут жостко кріпишся 6-ти точечними ремнями, плюс каркас, так що зустріч з рулем майже не реальна.... а якщо і станеться, то думаю травмо беспечний стакан руля вже не допоможе.... )))
а на рахунок замків то ціна 150 грн.)

L@RT
24.12.2010, 00:21
Руль у тебя с фиата , у папика на копейке такой же стоит , по шлицам подошел )
а ковш сабельт сколько по деньгам обошелся?

можливо і з фіата,він вже досить довго в "сімї" тому стояв на різних машинах.а шліц знизу приварений від тавро! ковші по 200 евро були можливо ціна зараз відрізняється! +доставка

L@RT
24.12.2010, 00:25
Руль,судя по стакану,не травмобезопасен.
Сколько за замки отдал?

та-та по суті "зустрітись" з рулем планів немаю)))
доречі комплектик замків зараз є в наявностя!!! якість досить хороша!

L@RT
24.12.2010, 00:54
і так щоб закрити нашу колію довелось також побавитись і з арками які до речі прикріпили на закльобки для зручності. дуже багато часу зайняли заміри для того щоб арки були максимально одинакові)))) фото процесу на телефоні а з USB проблемка( так що закидаю практично фінальніу стадію. шліф паперу пішло декілька кілометрів)))))

L@RT
24.12.2010, 01:30
а до речі забув додати ще одну дійову особу,а саме мого брата,його величність-RAMON
людина яка дуже серйозно допомагала в побудові цього проекту!! доречі за це йому ДЯКУЮ(хоч раз це зроблю)))))))!
так що він також при справах і в курсі всіх подій!
з проводкою і приборами якраз він бавився:була куплена нова ваз проводка після цього її зробили максимально простою!прибори використовувались ваз-вольтметр,бенз їх 2(1 стоїть біля баку)тиск масла, темп.тосолу,тах від іномобіля!
патрубки пічки були максимально загерметизовані силіконом і хомутами,центральний вихід в салон заблокований замість нього появились тумблера.замість місця під маф і регулятора пічки появився електро щиток...

Даня
24.12.2010, 11:01
Петли капота с эксклюзива?Те что на форуме продавались?

ramon
24.12.2010, 11:22
Петли капота с эксклюзива?Те что на форуме продавались?

Петлі HAND made.
Робили своїми руками...
Мільйон раз перемірювали, прикладали, відкривали і закривали... І нарешті добилися нормального відкривання.
Думаю якби зустрів це оголошення про продаж петель, то жодної хвилини б не вагався!
Бо дуже багато сил, часу і здоров'я було потрачене на виговлення цих механізмів:)

Даня
24.12.2010, 17:05
...да,на фоуме продавались петли,визуально очень похожие.Дома даже есть листик с размерами.

L@RT
25.12.2010, 02:31
[QUOTE=Даня;966197]...да,на фоуме продавались петли,визуально очень похожие.Дома даже есть листик с размерами.[/QUOTE

давай-давай ділись тим кресленням))

L@RT
01.01.2011, 19:36
під час побудови свого проекту на мене вийшло декілька людей яким було цікаво теж вставити в свої таврольоти ваз мотори,а оскільки практики багато не буває я з радістю брався їм в цьому помагати:сходившись на умовах власники за 2-3 дні забирали свої тавровази))) з щасливими посмішками на обличчі))всього поки що я вставив крім своєї ще 2 ваз мотори...
і власники тих таврончиків виявились теж "обезбашиними" людьми в хорошому сенсі)))
1-ий таврон синього колору є чувака який займається музикою,досить серйозний проек з купою вложеного бабла в нього хоча машина ще не дороблена і ніде ще не світилась!
2-ий тавро машин належить Данкові десь навіть тут має бути його тема... машина досить цікава,власник теж не жаліє часу і коштів для неї,ага ще доречі вона 1-ша у львові ламбо таврія))))

L@RT
01.01.2011, 19:58
останні доробки:забацали пильнник рульової тяги)))через необережність зламав 3 свердла((трошки не зручно висвердлювати там дирки.
тепер запаска кріпиться досить надійно.
також докупились аптечка,трос,знак аварійної зупинки.
30 грудня вирішив провести невеликий 1.5годиний тест в змішаному режимі,але перд тим заскочив на розвал-тепер перід в нас з 1,5 градусами))) машинко поїхала рівніше!!!!
на сервісі в людішок були досить цікаві вирази обличчя)))і з дивними питанями вони надалі підтвердили мої думки що не завжди на сервісах працюють професіонали(((
а в заголом обкаткою радий))) хоча як завжди не обійшлось без маленьких негативних проблем: вкінці вже перед самим заїздом в гараж вмер один з патрубків тосолу(( і водяний насос((( весь тосол в утиль.
також через погодку і через дороги які всі в льоді невийшло докінця настроїти регулятор ЗДГ.....

SASHOK&S
04.01.2011, 12:01
молодец отличный проект, када боевой выезд?

L@RT
05.01.2011, 00:05
дякую!думаю до повністю бойового ще трохи далеко,а в планах після свят провести декілька напів бойових треніровок,є в нас тут закинутий аеродром з цікавими доріжками))
по системі охолодженя: був викинутий термостат(тепер довше треба прогрівати!),радіатор від 08,кулери від ниви) один з них від датчика + тумблер,другий тільки з тумблера

softm
05.01.2011, 03:05
давай-давай ділись тим кресленням))

У меня лежат те петли с эксклюзива ... вроде как.
Все руки не доходят переставить.

L@RT
08.01.2011, 00:29
маючи вдосталь часу і прочитавши що у Львові сьогодні так як би по графіку має відбутися тавро зустріч вирішив катнутись туди і познайомитись з народом,але мене спіткало горе виявилось що ніхто не приїхав крім мене((((
тому щоб розігнати лінь вирішив забацати відео і фото сесії)))правда машинка трохи бруднувата)))

softm
08.01.2011, 00:38
маючи вдосталь часу і прочитавши що у Львові сьогодні так як би по графіку має відбутися тавро зустріч вирішив катнутись туди і познайомитись з народом,але мене спіткало горе виявилось що ніхто не приїхав крім мене((((
тому щоб розігнати лінь вирішив забацати відео і фото сесії)))правда машинка трохи бруднувата)))

о прикол, я лично - не мог у пьяном виде за руль :)
Некст тайм.

L@RT
08.01.2011, 23:40
о прикол, я лично - не мог у пьяном виде за руль :)
Некст тайм.

розумію тебе,це взагалі не проблема!!!
просто в мене зараз на алкоголь табу тому розїжаю куда тільки можна)))

softm
09.01.2011, 00:02
розумію тебе,це взагалі не проблема!!!
просто в мене зараз на алкоголь табу тому розїжаю куда тільки можна)))

полосатыепалки не пристают?

L@RT
09.01.2011, 01:02
та постів ще не зустрічав на своєму шляху))))
ті що проїжали на зустріч сильно не звертали уваги на мене)) надіюсь так і буде продовжуватись!!!
відео загального вигляду білої
http://www.youtube.com/watch?v=B-_SEr3DKkU

ganss
09.01.2011, 08:30
эх....
Так держать !!!

L@RT
14.01.2011, 01:57
эх....
Так держать !!!
сенкс!
ну що,машинка їздить)))серйозних пробем ще не було)))тфу-тфу...
як виявилось гол.гальмівний циліндр від волги був трохи бракований тому і потік-через що знов перейшов на ваз циліндр((( жаль но нічо не поробиш шукаю знов з більшим обємом циліндр,дімаю може від ниви поставити))
знайшов фотку своєї задньої балки з розтяжками)))
маючи декілька днів вихідних вирішив доробити бризговики,передні,задні,і на дні...

Даня
14.01.2011, 11:53
Резонатор как-то низковато у тебя висит,или мне показалось?
А ГТЦ Нива не такой,как 2101?

L@RT
14.01.2011, 13:14
може і низькувато,но дивився на нього з низу то ніде не царапаний-значить ще ніщо до нього не діставало))але якщо щось то там 5хв його переробити))
ГТЦ від шевроле ниви мав на увазі,воно зразу тільки з 2 виходами перід-зад+в нього повинен бути більший внутрішній обєм,все таки які гальма в ниви)))ну нарахунок від копійки,навіть незнаю,щось я сумніваюсь що це толковий варіант!

Даня
14.01.2011, 18:09
Если с Шнивы,то понятно.Я потому и спросил.Мне казалось что 21213 и 2101 ГТЦ одинаковые,а 2101 и Таврия тоже))

L@RT
17.01.2011, 01:28
сьогодні як виявилось получився дуже "цікавий"день а саме :
оскільки за цей тиждень сьогодні була сама нормальна погодка(без опадів)було вирішено катнутись на ракеті)їхавши з братом згадалась нам давніша розмова про одну цікаву дорогу біля лісосміги)))вот і вирішили туди зїздити і подивитись що там і як....
проїхались по знайомим дорожкам в полі-результат весною взяти паро лопат-кататись можна буде,но тут як кажуть "папутал бєс"))) і захотілось проїхатись ближче до дерев їхали доти поки не оп і ми мордою сидимо в болоті)))хоча чого тільки передом в принципі майже всім пузом)))так що прощавайте мої новенькі болотники з днища((((
тут пропускаєм .....(через нецензурність))))) мої думки які в мене крутились в голові протягом 1год.поки її витягували ....
повезло що домкрат то з волги!!! в мене,підносили машину,підкидали каміння,результат 2-3метра назад бо в перед смислу вже не було їхати!газували-газували результат був практично незмінний((( почав видзвонювати до друзів щоб висилали підмогу якусь повно привідну,но тут як грім серед ясного неба направлявся на нас Крузер)))яке моє було приємне здивування коли за кермом я побачив досить таки симпатичну дівчину з подругою))) випрошувати про допомогу не довелось !!! сказанула чіпляйся що я і зробив на радості за лічені секунди!!! звичайно що за першим разом трос рванув,щиро подякувавши дівчинці направились ми додому((((
завтра зранку берем відерко і радісно визволяєм від бруду мій таврольот)))

Varggoth
17.01.2011, 04:45
надіюсь десь пересічемся на змаганнях, ми в 2010 проїхали, поки що нулями 3 гірські гонки, а в 2011 на заході має бути етап ЧУ на Шурдині, етап кубку в Франківській області і 3-4 етапи "гір", на рахунок мотора то лишай 1,4, навчишся їздити, та і в У-9 легше на подіум заїхати, а вже з часом можна і 1,6 поставити, а машинка мего успіху тобі в цій нелегкій справі, правда маю паро питань

Aprox
17.01.2011, 09:48
можно регаться в 4х4 клубе :)

L@RT
17.01.2011, 12:29
та 1,6 це в планах))думаю аж на наступний рік!але якщо глянути на деякі етапів то У-9 все рівно кидають до У-10 через ненаповнювальність класу(((сама перша задумка це зробити щось з ходовою поцікавіше!
3 гірських-це які саме ви їхали???давай скидай фотку щоб я знав до кого чіплятися в Сервісі)))))
чекаю запитання...?

L@RT
17.01.2011, 12:33
можно регаться в 4х4 клубе :)

та для них то напевно дєтскій лєпєт)))якась там калюжка)))))
дай Боже щоб це був останій раз коли я так влип на тавроні!!))))зараз то мені смішнувато а вчора вже смеркає, я з братом всі в болоті машину не зрушити-жесть)))

Varggoth
17.01.2011, 19:59
чого цього року У-9 получився, їхали 3 гори - франківську чернівецьку і ужгородську
http://s51.radikal.ru/i134/1010/c4/be96e07c60abt.jpg (http://radikal.ru/F/s51.radikal.ru/i134/1010/c4/be96e07c60ab.jpg.html)
і ще фотки тут http://forum.rally.in.ua/viewtopic.php?f=28&t=368&st=0&sk=t&sd=a&start=50

L@RT
18.01.2011, 12:14
оце сила!!!мотор,коробка?охолод ення?
афігєть машина!!!!!
часом Славіка Терновського не знаєш? бо щось мені він про схожий такий агрегат як в тебе розказував!

Varggoth
18.01.2011, 17:17
зараз трохи всьо перебудовується і поміняється, Славіка Терновського вроді не знаю

L@RT
24.01.2011, 00:55
і так часу писати щось не було,але машину крутив тому є що написати)))
так,перше це балка-дісталась вона мені з кросової машини,все чудово якби не той факт що розтяжки балки були приварені з врахуваням того що на тамтій таврії бак був на 10-15 літрів,тобто набагато меншим.тому поставивши її на свою думав що все гуд поки не проїхався по горбатій дорозі(((розтяжки досить таки сильно хірачать по захисті баку,без захисту щось неохота їздити,тому поставив назад просто усилену балку від тавро пікапа.тепер пох на ями))))
друге гальма-тобто здг ну ніяк не вийшло відрегулювати їх,2 рази чуть немав через гальма пригоди)))тому кинув назад барабани.машинка тепер хоч гальмує.але про здг не забуваю требе придумати якийсь інший варіант!!!

Varggoth
26.01.2011, 02:40
зад переторможує чи не тормозить, в будь якому випадку тобі тре гідроручнік і кран

blgorka
26.01.2011, 03:20
Блин, я шо-то не доганяю... шо за изобретения велосипеда, когда он уже давно изобретен... Это строительство таврии на которой уже N-ое количетсво лет гоняют или космического корабля, который никто никогда не видел?
1. Балка. На балку ставтся тяги, рулевые, от места крепления стойки до середины балки. На салентах или на ШСах - кому как угодно. И работает это уже давно, долго и безотказно. Могу сфоткать. Если балка будет жесткой - лопнет нафиг - проверено. Должна грунться. От пикапа хорошо, крепка, весит больше - плохо. Вариант с тягами на салентах или на ШСах и обычная балка - лучшее что можно придумать. 8ая балка запрещена, думали делать симбиоз таврийской и 8ой.
2. ЗДТ. Ну это ж вообще для стритракеров, понтов типа у меня ЗДТ. 8ой барабан тормозит на таврии больше чем надо, уже надо делать ограничитель. Накуя дисковые, какие плюсы, а геммора и надежности ппц сколько. А тем более пустая таврия. Да 8ых барабанов - хватает в 2 раза больше чем надо...
3. Ограничитель назад. В чем проблема? Стоит 100 баксов. Возле ручника ставится и крутится под каждую гонку, в зависимости от покрытия и других условий. И тут хот ЗДТ, хоть барабаны...
http://img17.imageshack.us/img17/8576/26092009005u.jpg

Varggoth
26.01.2011, 14:42
2. ЗДТ. Ну это ж вообще для стритракеров, понтов типа у меня ЗДТ. 8ой барабан тормозит на таврии больше чем надо, уже надо делать ограничитель. Накуя дисковые, какие плюсы, а геммора и надежности ппц сколько. А тем более пустая таврия. Да 8ых барабанов - хватает в 2 раза больше чем надо...

ага попробуй шурдин проехать 4 раза посмотрим на преимущество барабанов над дисками даже на легкой машыне, что ти з перегревом делать будеш, машини с такой компоновкой к концу спецучастка фактически без тормозов едут, не говоря уже про гидроручник

blgorka
26.01.2011, 14:52
а шо такое шурдин? не знаю
знаю: на Ялте ездят и 8ки с барабанами и даже таврии на тавроходовке. И там бюджеты такие что если бы была необходимость - ставили дисковые. Какой перегрев барабанов? )) Ты потрогай после торможений передний диск и задний барабан. Тебе не кажется что при торможении наперед идет чуть-чуть, совсем чуть-чуть больше силы чем назад. Зад нигреется нифига по сравнению с передом

L@RT
26.01.2011, 18:56
Шурдин це СД на ралі в Чернівцях,рахується одним з самих серйозних ралійних СД в Україні.бюджети)))наведи приклад 5 команд з класу У-9,У-10 з серйозними грошима???)))щось не вловлюю хід твоїх думок???
хочеш показати що розумніший за всіх??
1.балка та що стояла була практично сепер варіант,якби не 2 але,1-вона була без перехідників,а зразу приварені так сказати кінці від балки з 08,і вони були приварені з зміщеням назад!!тобто колесо пішло в зад і терло,зараз стоїть по центрі!!! 2-це несумісність її з захистом в тому виконані що зараз! почались пошуки матеріалу на правильніший захист!!!
2.от перший раз почув що ЗДГ це панти)))для стрітракірів!!!!!які проблеми ти маєш на увазі крім їх регулюваня?гальм багато не буває!!!!!
3.ти хоть читав що я писав в мене виникла проблема з регулятором???
регулятор працює справно,просто його перекритя не хватає щоб зад получав ту кількісь рідини яка потрібна!!!
якщо не помиляюсь ти кросовик?

L@RT
26.01.2011, 19:00
зад переторможує чи не тормозить, в будь якому випадку тобі тре гідроручнік і кран

гідроручник є,регулятор тоже!
все гальмує,при екстреному зад перший намертво за ним перід!
при плавному х... гальмує!

blgorka
26.01.2011, 19:13
Забудьте, я был не трезв...

Varggoth
26.01.2011, 19:15
в тебе який регулятор?

L@RT
26.01.2011, 19:18
Забудьте, я был не трезв...

всьо гуд!!)))

L@RT
26.01.2011, 19:19
з соболя!))тобто саморобний,поки що!

Varggoth
26.01.2011, 23:57
я так розумію що треба нормальний без компромісів

L@RT
27.01.2011, 00:57
треба-треба,але з барабанами це вже не дуже критично)))
чого ти бортовик не створиш?

Varggoth
27.01.2011, 10:56
та хз, може і створю

L@RT
29.01.2011, 13:56
створюй-створюй,багатьом буде цікавий твій бортовик!!!!

L@RT
04.02.2011, 00:40
і так...
30.01.11р. Львівські пацани з Team West організували невеличкі зимові покатушки в форматі раллі-спринт,а оскільки останнім часом через брак вільного часу не було можливості кудись виїжати вирішив цієї можливості не пропустити,ще й до того погодка заманювала стабільним морозом і хорошим сніговим покриттям!
в машині до покатушок тільки поміняв масло-тепер катаюсь на Castrol edge Sport 10w-60)
довжина траси була близько 2 км. переважно з сніговим покриттям, в деяких місцях лід, катнувся в своє задоволення))))отримав море позитиву і дофігіща інформації про поведінку машини і свої численні недопрацьовки(( досвіду бракую дуже сильно,оскільки після того як я зібрав машину до купи це був мій перший "нормальний"виїзд на снігову трасу!!!так що сидячи зараз на роботі і маючи декілька вільних хвилин читаю книжки Циганкова))) дочекаюсь вихідних і якщо знов повезе з погодкою планую знов чухнути на ту трасу і покататись пару годин)))

Varggoth
04.02.2011, 00:46
завидую білою завистю

MS7
27.02.2011, 02:57
Крута машинка:)дійсно багато часу і зусиль на неї пішло,але результат вартий того!

L@RT
03.03.2011, 00:41
сенкс!!!
щось ніяк руки не дійдуть написати декілька слів((
і так до моїх рук попав ще один таврончик, в якому я переробляв ходову під ваз гальма,я вам скажу все таки працювати з новими деталями це одне задоволення)))все знімається і ставиться на раз)))
результат тепер таврон буде їздити на 14 дисках,а конфіг гальм перід14 ,зад барабан

L@RT
19.03.2011, 02:25
далеченько моя тема закотилась,ледь її знайшов тут))))
ну що на місті не стоємо,вічно щось робиться перобляєть і тд...просто ніяк руки не доходять до бортовика(((
26.02.11р чуваки з одної ралійної команди прикупили собі тренувальну ралійну 08 (на фото червона) і вирішили її тестанути само собою,а оскільки як кажуть-" гуртом легше і батька бити" то зібралась невеличка компанія з 3 спартівок і 2 цивільних авто і рушили на закинутий аеродром))) снігу тоді було до... багато одним словом,тому перші проїзди вийшли більш схожі на роботу грейдерів)))
але нова тренувальна 08 виявилась ой якою впертою,і ну ніяк не хотіла нормально їхати.помучила нас трохи і втикнула повністю( як потім виявив розти причина вся була в електриці. як штурман тої 08 потім зрадів дізнавшись що з 5 машин тільки в мене був буксир.трос))))який і був використаний по призначеню))))
але і моє щастя тривало не довго(((( катаючись так хв.десь 40-50 замітив що з під капота почала фігачити пара,подумав що може датчик темп. завис і машина перегрілась,а насправді патрубок тосолу який йде на пічку був трохи задовгий,діснав до колектора і прогорів((( ситуацію трохи виправила ізолента і хомути, на тому тренуваня для мене теж закінчились.
п.с.ще в подарок дістались 2 наклейки молодої ралійної команди))))

Arzamascev
11.07.2011, 01:13
Качественно собранная гонка, приятно читать.

Alex Miha
15.05.2012, 20:28
Шо с машиной? Чего бортовик забросили?

L@RT
22.05.2012, 23:10
Зміна професії-налагодження власного бізнесу-машинка пішла як донор під інший проект,теж Таврія але менш зовнішньо "розкачана" зате технічно в рази так 2 сильніша!!!!!

Czar
22.05.2012, 23:56
Хорошая Гонка !!

какой сейчас двигатель ??
Есть что-то новое в подвеске ?)

L@RT
23.05.2012, 20:07
це зовсім інша таврія))) попередня стоїть розібрана(((((
зараз після гонки"Ворота України-галіція" мотор скинули-прогорів поршеньок і ще паро багів вилізло в моторі((((всетаки ми машину склали з стану ржавий кузов з каркасом і без кріпленя ковшів щей з вдареним крилом в бойову за 1 місяць часу))))
катати тренування будемо зараз швидше всього на сток ваз 1.3, і в той час будувати якийсь правильний мотор-правда зараз стоїть делема який саме 1.4 чи 1.6)))))
підвіска ваз ричаги-сам ричаг на резині кріпленя на балці на ШС.аморт Більштейн Б6 перенастроєний більш під гравій,хоча з стоком Б6 не велика різниця)) опорний підшипник на ШС пружина ваз сток.зад плаза спорт(таврія) здається -30 і ваз сток пружина. Галіцію проїхав на такому конфігу-перід сподобався зад засильно козлить і дуже часто пробивав((((
плани - перід новий корпус регульований усилений аморти ті самі швидше всього пружини вузькі на 40 кг.
-зад ваз аморти буде видно з бюджету які,і пружини теж сток тут вже в тестах вирішим чи ваз чи тавро.

vadozz
23.05.2012, 21:58
Так подождите, Б6 - однотрубник
Как вы его заправили то?:)
Сзади легко Плазу переделать, а с передом...Мудня(

Если ВАЗ пружина сзади - может жесткие слишком? пробовали родную таврическую поставить?

С передом с винтами придется попариться, сошку придется переносить...



пружини вузькі на 40 кг


Это жестче или мягче родных?

Задние аммики вазовские длинее немного

L@RT
23.05.2012, 22:44
самі ні,відправляли в Київ на ремонт-доводку(я їх 2 власник)яку отримав інфу про них таку і викладаю.
плаза буде асфальтовий варіант.
все що було в наявності те й поставили щоб пошвидше виїхати!!! машина з боксу виїхала тільки в день прописки))))))) так що про якісь налаштування навіть мови не могло бути-ще й всю гонку проїхали без розвалу(все було зроблено на око)))))
так побудова правильної ходової в майбутньому,зробляться правильні корпуси і можна буде бавитись з налаштуваннями.
40 кг по жорсткості практично гравійні бойові пружини(це разом з хелпером)
задній ваз аморт має і відповідно більший хід ,здається на 4 чи 5 см менший чим справжні бойові гравійні аморти.
превілегія зараз в побудові максимально похожої до справжньої бойової підвіски для ваз це в плані ходу підвіски.а далі будуть всі решта налаштування по ходовій.
як говорив один дуже серйозний чоловік(головний механік в бувшій команді Ростоцького) правильна налаштована ходова це практично 60% успіху на гонці!!!

vadozz
23.05.2012, 23:10
Ну если нужен бОльший ход сзади - либо крепить стойку ближе к оси балки, либо под наклоном
Ну а если на основе вазовской стойки - то надо вверх стакан поднимать. Ну крепление штока к кузову

А фото есть передних стоек? Как хоть выглядят?:)

L@RT
24.05.2012, 12:37
якщо перенести стакан верх,при максимально великому навантажені на колесо воно буде діставати до внутрішньої частини арки.
переміряли різні варіанти,самим по ходам робочим виявилось стандартне місце кріплення получається десь біля 10/8см зжаття відбій.хз що з того вийде)))))
нічого надзвичайного сток усилений корпус і Б6 і шс чи ти про щось інше?
з плазою профі(гравій)не стикався???

vadozz
24.05.2012, 22:16
Если самым рабочим оказалось стандартное крепление - то зачем туда ваз амортизаторы?

Ну да, я именно про корпус, и сам амик, а еще лучше в разборе:)

Бачек есть на амортизаторе?

Неа, у нас попробуй найди такое... Задние делаются отлично, а вот перед... Либо бак выносной мутить, что в принципе реально очень даже, и появляется возможность регулировки не снимая стойки

ramon
10.08.2012, 00:23
О, давно я тут не був.
Час іде,робота робиться...
Після довгих експерементів з підвіскою, вирішили, що потрібно брати нормальні аморти, і не паритись...
В результаті ми стали щасливими власниками передніх DMS 50mm з двома регулюваннями... Правда без балонів :)
На фото такий самий аморт, тільки для Ібіци.
Для таврії ніяк не дойдуть руки доробити корпуса (а саме сошки).
Від Ібіци відрізняється мягшою пружиною, більшим на 15мм ходом (190мм), ну і сошкою на корпусі...
Також придбали потужні дюралєві опори для ШС.
З заду поки що залишиється ВАЗ амортизатор. ще будемо бавитись з настройками....

vadozz
10.08.2012, 00:35
А сам амортизатор разборной?
И сколько стоят такие стойки?

ramon
10.08.2012, 00:46
А сам амортизатор разборной?
И сколько стоят такие стойки?

Амортизатори розбираються до найменшої детальки, все можна придбати окремо...
2 амортизатори б\у з корпусами, пружинами, опорами ШС і повним ребілдоб обійшлись приблизно в 1000у.о
Але повірте на слово, воно цього вартує!....

vadozz
10.08.2012, 00:52
А где купить можно?
А фото разобранного есть?
Газ через штуцер какой-то закачивается?

ramon
10.08.2012, 21:25
А где купить можно?
А фото разобранного есть?
Газ через штуцер какой-то закачивается?

Потрібно питати спортсменів, може у когось лежать непотрібні б\у...
Якщо потрібно, можу допомогти з покупкою нових...
Фото розібраних немаю, в середині схема звичайного однотрубного амортизатора
Як газ закачують не вкурсі, але шгтуцерів на амортизаторі немає ніяких....

vadozz
10.08.2012, 21:38
А их в украине собирают где?

ramon
10.08.2012, 21:50
А их в украине собирают где?
Асканія, АТ, можливо ще хтось цим займається

vadozz
10.08.2012, 22:17
Потрібно питати спортсменів, може у когось лежать непотрібні б\у...
Якщо потрібно, можу допомогти з покупкою нових...
Фото розібраних немаю, в середині схема звичайного однотрубного амортизатора
Як газ закачують не вкурсі, але шгтуцерів на амортизаторі немає ніяких....

Их я так понял в украине и обслуживают, запчасти, да?

ramon
10.08.2012, 22:55
Их я так понял в украине и обслуживают, запчасти, да?

так, в Україні