Просмотр полной версии : Slavuta 1.2s by Twister (на 14-х тапках)
Ітак всім привіт, тут зареєстрований давно, форум курю, але майже нічого не пишу..
Нарешті вирішив завести свій бортовик і тут... можливо комусь буде цікаво..
Розкажу що зроблено на даний момент:
Екстер"єр:
сток
Інтер"єр:
замінена стеля на пластикову
плафон від ланоса+діодна лампочка
перетянуті боковини карт
минулого року зроблена бюджетна шумка багажніка, дверей, криші, задніх крил
Ходова:
розпорка передня стаканів та ричагів
зад поміняний на ВАЗ ходову
перід сток( на днях буду переробляти на ВАЗ)
диски 14"
резина:
Зад michelin energy e3b 175/60
Перід белшина 155/70(їй ще не довго)
Двігло:
сток
було впринципі зроблено ще купа дрібниць але всього згадати не можу
трохи фоток:
така була колись
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x7/0400/000/000/3b3/caf/48cece94c08673ec-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x7/0400/000/000/3b3/cb0/48cece94ca42cc16-large.jpg
перші починання в тюнінгу :D
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x7/0400/000/000/3b3/caa/48cece93f38dea2a-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x7/0400/000/000/3b3/cae/48cece938394622e-large.jpg
Здав на права машинка стала моя:
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/3860/000/000/033/2d6/48cf009c89bdc81f-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/3860/000/000/033/2d7/48cf009c9b7b89aa-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/3860/000/000/033/2d8/48cf009cacd08ea9-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/3860/000/000/033/2da/48cf009cd406998c-large.jpg
http://a.d-cd.net/b9a638u/960.jpg
http://a.d-cd.net/e62638u/960.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/0400/000/000/4e6/baa/48cf142ba62e22b9-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/0400/000/000/4e6/bab/48cf142bef013c1b-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/3860/000/000/0a4/ef2/48cf1f7949bb9cfa-large.jpg
http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x8/3860/000/000/0a4/ef4/48cf1f795cde6cee-large.jpg
Ну і ось буквально вчора зняв всю зайву пластмасу, китайске вигорівше і потріскавше тонування і зараз вигляє ось так:
http://a.d-cd.net/660bb8u/960.jpg
http://a.d-cd.net/19fb8u/960.jpg
http://a.d-cd.net/6e0bb8u/960.jpg
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ВСЕ МОЖНА ВЗНАТИ ТУТ:
http://www.drive2.ru/cars/zaz/1103/1103/twister-lviv/
Всім привіт. Нарешті лід рухнувся. 22,08 вирішив починати переробляти передок загнав авто а гараж, відкрутив гайки кріплення коліс і почав брати за відкручування гайок ступиці 2 години секаса і результату 0 прийшов додому давай гуглити. і зрозумів що я не один такий. довелося просити допомогу в тата,а іменно щоб він дістав інструмент. ітак напишу інструкцію що до чого і як ...
п.с. сам користувався звітом Andriyxa-dir (Dir) за що йому СПАСИБІ!
на пам'ять:
http://a.d-cd.net/1cb744u/960.jpg
РОЗБІР:
1) Поки авто стоїть на землі зриваємо (привідкручуєм) гайки кріплення коліс і також гайки ступиці
як я вже говорив гайку ступиці мені просто так в перший день відкрутити не вдалося, на снаступний день батя приніс ключ від газелі (на 27) а я тим часом обточив болгаркою здоровенний шматок арматури (приблизно160см), який був в гаражі для зняття мотора і т. д. в результаті вийшов чудовий "ричаг":
http://a.d-cd.net/e1b744u/960.jpg
і справа пішла. гайки відкрутились.
2) Залазимо під авто і привідкручуєм гайки шарової:
http://a.d-cd.net/b88f44u/960.jpg
3) Піднімаємо авто і ставимо на якісь опори..
4) Знімаємо колесо, відкручуємо гальмівний шланг (краще це робити Спеціально ключем для торм. трубок)
5) Відкручуємо болти стійки:
http://a.d-cd.net/148f44u/960.jpg
6) Відкручуємо гайку ступиці і знімаємо все разом (кулак + ступиця і т.д)
7) Відкручуємо 3 гайки на стакані (у мене на розпорці) і ловимо стойку знизу.
http://a.d-cd.net/1b2f44u/960.jpg
8) і ось що у нас виходить:
http://a.d-cd.net/b6af44u/960.jpg
проробляємо теж з другої сторони
http://a.d-cd.net/faaf44u/960.jpg
Також раджу за день до розбирання попшикати все ведешкою.
Авто так і стояло до сьогодні. сьогодні займався стойками попереду ще переварка кріплень під ваз кулак і відправка Вадозу на прокачку.
Всім дякую за увагу якщо є питання або побажання висловлюйте, з радістю відповім *DRINK* .
Що б переробити стойки під ВАЗ кулак потрібно або розрізати нижню дирку (як це зробив dir (правда він ще їх симпатично обварив і виглядає суперово)) або ж якщо хочете зовсім по фен-шую тоді потрібно мучатись як я
Беремо корпусу стойки від ВАЗ нам потрібна буде тільки нижня частина своїх реальних фото немає тому поки так, і відрізаємо нижню частину:
http://a.d-cd.net/7988f4u-960.jpg
http://a.d-cd.net/7a8f4u-960.jpg
тепер потрібно відпиляти і зачистити низ нашої стойки. тільки обережно що б не пошкодити корпус!
відрізаємо зварку:
http://a.d-cd.net/b48f4u-960.jpg
відрізаємо "вухо" з двох сторін
http://a.d-cd.net/2b48f4u-960.jpg
малим зубилом або ще чим підбиваємо і відбиваємо:
http://a.d-cd.net/7b48f4u-960.jpg
Даллі прорізаєм знизу по колу і також підбиваємо і відламуючи:
http://a.d-cd.net/2748f4u-960.jpg
якщо взаді тож приварено то я зробив так:
п.с. якщо розрізати на 2 частини то можна буде з легкістю відламати, тому рекомендую акуратно розрізати
http://a.d-cd.net/f628f4u-960.jpg
http://a.d-cd.net/ce28f4u-960.jpg
І получиться ось так:
http://a.d-cd.net/ae28f4u-960.jpg
тепер зачищаємо все і запихаєм в низ від стійки ВАЗ (п.с фото вже не мої):
зліва сток праворуч переварено
http://a.d-cd.net/87a8f4u-960.jpg
ну і приварюють. і у нас вже готові стійки під ВАЗ кулак. правда цей спосіб дуже гамірно і напевно непотрібний))
Тепер що зробив я після:
29.08.12-переварив стойки
30.08.12-відправив ВАДОЗУ НЕ перепаковку (одна стойка була старого зразка а друга нового та що старого була дуже вбита і не хотіла навіть розкручуватись тому вадоз взяв свій корпус, тому прийшлось переварювати ще одну стойку)
13.08.12-нарашеті прийшли стойки ... переварив ще одну
14.08.12-почав збирати (вже вилізло трохи проблем, ну короче як завжди нічого не може бути гладко.)
сьогодні буде продовження вже про установку.
Отже почну з того які запчастини потрібно для переходу ходової під ВАЗ кулак:
1) Ваз кулак в зборі (поворотна цапфа) 2шт
2) перехідники 2шт
2) супорта в зборі 2шт
3) торм. диски 2шт
4) торм. колодки 4шт
5) шарові опори ваз 2шт
6) торм. шланги (якщо ставити супорта спереду так як стоять в ВАЗів (так і ставив я) то купувати з москвича 2140 якщо ззаду так як ставлять багато то звичайні 8-ні)
7) захисний кожух торм. дисків 2шт (на фото їх немає)
8) ну і стойки перероблені під кріплення ваз кулака (як переробляв я читати трохи вище)
Тепер про мої запчастини:
Ступицы як і задні вже зі шпильками купував у Толяна (адмін 2108 клубу говорив що варили їх на чайці і т.д)
Спочатку я купив супорта під 14" тормозульки і торм.дискі 14" Брембо але потім подумав що не хочу відмовлятися від 13-х дисків тому продав диски і обміняв скоби супорта під 13 "вентеля. Торм. Диск принципово хотів новий ну а якщо вже робити то робити тому прикупив вентеля BREMBO торм. колодки TRW типу найякісніші зі штатних тому що у Ferodo останнім часом багато підробок.
Шарові MOOG теж порадили як якісні.
Ну і торм шланги купив з москвича 2140
Пружини Фобос -40 2110 нижче стокових передніх на 3.5см
Стойки пеперкованние в Вадозза по жорсткості повинні бути жорсткіше стокових
Тепер переходимо до установки:
ось це все добро потрібно і поставити:
http://a.d-cd.net/6ed12cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/81d12cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/d1d12cu-960.jpg
1) прикручуємо перехідники
2) збираємо стойку (якщо була розібрана):
http://a.d-cd.net/51312cu-960.jpg
3) встановлюємо стойки на свої місця і закручуємо зверху 3-ма гайками
http://a.d-cd.net/87b12cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/26b12cu-960.jpg
4) якщо вас буде бентежити ось такий зазор між піввіссю і поворотною цапфою (кулаком):
http://a.d-cd.net/d1712cu-960.jpg
робимо ось такий "пильник" з кришки від банки :D :
http://a.d-cd.net/bdb12cu-960.jpg
5) тепер потрібно підкласти з внутрішньої сторони кулака шайби (у стандарті шайба на 4мм) але її буде не вистачати і піввісь буде вилазити з коробки тому під ліву піввісь мені виготовили шайбу товщиною в 10мм а на праву я підклав 2 стаднартних
http://a.d-cd.net/93b12cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/a4f12cu-960.jpg
6) прикручуємо шарову до кулака:
http://a.d-cd.net/c1f12cu-960.jpg
7) запихаєм кулак на піввісь потім шарову в перехідник і верхню частину кулака в стойку:
http://a.d-cd.net/7a092cu-960.jpg
вставляємо болти
http://a.d-cd.net/8092cu-960.jpg
якщо вставити тільки верхній побачимо ось таке неспівпадіння нижнього отвору:
http://a.d-cd.net/98892cu-960.jpg
якщо притиснути стойку і запхнути нижній болт то буде сильний від"ємний розвал + стойка впреться в кузов + верхня чашка піде під перекіс (це те що я описував в попердньому записі
http://a.d-cd.net/e0892cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/a4892cu-960.jpg
тому я пропиляв нижнє отвір у стійці що б воно збігалося з дикою в кулаці, правда потім потрібно буде підварити або поставити шайбу яка впреться в корпус стойки .. що б не збивався розвал але я поки просто сильно закрутив болт. Все стало на свої місця перекосу немає розвал майже точно не більше -1градуса думаю навіть десь до 0.5
8) вставляємо і прикручуємо наконечники рульової
9) прикручуємо торм.кожух (я поки не встановив так як не знайшов таких болтів *WALL* )
10) прикручуємо торм. диск
11) встановлюємо колодки в супорт і прикручуємо до кулака
12) встановлюєм торм шланги:
http://a.d-cd.net/aa492cu-960.jpg
Верх-москвич
по середині-ваз
низ-сток (заз)
13) встановлюємо колеса
14) заливаємо торозну і прокачуємо тормоза
15) їдемо на розвал
Тепер про мене .. я поки все зібрав в купу правда в тестовому вигляді .. так як напевно буду міняти краби на Ріккаровскі або проточувати тяги так як колесо впритик до задньої частини арки Тормоза прокачав стали ще трохи гірше ніж були треба ще качати а потім походу під заміну ГТЦ на вазовський ..
Завтра прокачати тормоза проїдуся трохи подивлюся що як до чого і буду вже доробляти все до кінця :)) скоро будуть фотки і продовження!!
Дякую всім форумчнам хто допомагав порадами і підбадьорював ато вже був момент коли руки опустилися і хотів замовляти нові стойки і ставити все стокове назад!
Кому цікаво коментуєм запитуєм із задоволенням відпишу!
п.с. вже не можу дочекатись повноцінного виїзду!!!!!
SASHOK&S
27.09.2012, 11:13
ну когда поедешь на развал, спроси у спеца про угол аккермана, отчет конечно хорош но есть ошибки, и если все делалось как я понял по фото то развал будет явно проблемным
serdgio ну походу подивимось вже проїхав 40км ситуація помінялась починають тормозити
VladimirNN
пізніше викладу))
ну чашка в жовтий мб і класно але поки я робив ходову і ставив знімав стойки по 100500 раз вона вся покоцалась і вийшло тільки гірше :( а пружини це фобос 2110 -40 вони самі по собі жовті))
супорта в червоний не дились би в мене нормально) це під інші якісь кольори)) в чорний саме це.. якраз все супер виглядає ;)
короче читаєм :)
Доречі ще як ви побачите поставив білі поворотники і ще потрібно поставити білі поворотники на крила ..
Прийшов вчора в гараж, залив масло в кпп про нього в наступному записі, поставив розпорку ух і намучився поки поставив ніяк не хотіла ставати на своє місце, ще разок качнув тормоза стало більш менш нормально ... але точно треба буде щось з ними робити .. почав заводити не заводиться .. як і підозрював здох акумулятор .. так як часто включав музику коли крутив авто .. ну ніче викотили на двір з гаража, і тут сейфеті каром послужила "дача" батька :)
довелося завести дачу ато моя заводитися ніяк не хотіла .. тільки завів дачу, славка завелася з пів обороту О_о вона іноді при щоденному використанням заводиться з другого разу :D а тут опа, напевно сподобалися їй зміни і нові тапки 8) поїхали))
http://a.d-cd.net/6ae6cu-960.jpg
всі 100-200 метрів які їхав через кооператив і дорогу яка веде до нормальної дороги згадував Вадоза з думками "що ж ти гад мені зі стойками накрутив :D " (машина тепер трохи нагадує табуретку .. після роздовбаних заводських стойок звикнути було складно + ще пружини жорсткіші і нижчі)
поїхав на заправку залив трохи бензо та покотив на мийку, ато авто вкрилось шаром пилу мазути і масла, але виїхав на нормальну дорогу і проїхав кілька 90градусних поворотів я просто не впізнав машину .. я навіть не міг собі повірити що славка може так рулится і при тому що задні стойки ще заводські .. спасибі Вадозу що прокачав мої стойки :D \m/ ))
авто рулится просто казка ... але стойки тут половина від усього .. так як тепер колія набагатоооооооо ширша через ВАЗ кулак + пружини пожорсткіше і нижче + гума пошире і профілем нижче ..
з тієї радості авто майже не фотав тому поки кілька фоток для затравки, коли зроблю розвал сходження і скручу все як має бути замучу фотосетик :)
коротше задоволений як слон і виглядає круто і рулится .. але ще потрібно зробити розвал / сходження, прикатати тормоза(диски/колодки) ну і напевно замінити ГТЦ
дякую всім хто цікавиться
http://a.d-cd.net/2eae6cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/9eae6cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/c1ae6cu-960.jpg
http://a.d-cd.net/e1ae6cu-960.jpg
ще два тижні назад 27,09 поїхав на розвал
з першого разу нічого не вдалося, так як датчики кріпляться перпиндикулярно до землі то вони не залазили під арку задніх коліс .. на наступний день я подумав "а що якщо встановити зимові 13-ки" поставив і о дааа зазор є, і поїхав на розвал сходження ...
ось як
то все виглядало:
http://a.d-cd.net/a3e0d2u-960.jpg
http://a.d-cd.net/13e0d2u-960.jpg
датчики налізли все нармал, правда до землі залишилось буквально 1см..
тепер про розвал максимально можна було вивести десь в -40минут (праве колесо, ліве думаю повинно б і далі піти), але я вирішив раз робити то вже робити і поставили в мінус 1градус
сходження ідеально в 0 кастер 2,0 короче ось фото:
http://a.d-cd.net/9310d2u-960.jpg
п.с. поки доїхав відірвав подкрильнікі дорога туди ужос *WALL*
Тепер про перші 350км:
ніби все виглядає непогано але вилізли такі косяки:
1) після їзди і тормозінь правий торм. диск набагато гаряче лівого, хз в чому може бути проблема ...
сильно гальмувати ще не пробувати так що хз не розгортає чи машину ..
2) стойки ... перші 100км я був задоволений як слон, тому що рулилось ппц, а потім знову все повернулося до колишнього .. знову ужасні крени :( й ніфіга не рулится :'( .. так що хз що тепер з ними робити :( .. розвал то зробив і знімати куди то везти вийти знову розтрати на розвал і т.д
ну і трохи тре по підкрилки при великих навантаженнях .. але це таке ..
п.с. скоро викладу вартість усього цього і т.д
п.с.2 розвал 80грн
Ставь Стабилизатор !!!!!
У нас В Запорожье продется , он через брус крепится!!! Если интересно будет , привари крепления к кузову !! но зато эфект очень будет ощутимый !!!
Отже ще 2 тижні тому в сусідньому місті Тернопыль(130км) повинні були выдбутись гонки Спринт-слалом. так як у нас на заході з такими гонками дуже туго і тихо (немаэ таких змагань взагалі) надумав їхати поки є шанс, їхав потестити авто як воно себе веде після переробок ходовки та й самому майстерність підняти. Було трохи страшно, так як після таких переробокїхати досить таки далеко + ще там і приймати участь.
Дорога в цю сторону просто жах, трасою це назвати не можна, хіба що напрямком. Реєстрація повинна закінчитись в 12:00 і ми приблизно спізнювалися на пів години. походу зловив 2 прогини асфальту (хз як поясните це. типу не яма а плавний спук і підйом на ділянці в 1-2метра) і при цьому добре зачепив колесом об арку. підкрилки в тому місці вже стерлися і тепер залишився метал. так що поки доїхав до гонками побачив ось таке:
http://a.d-cd.net/f3eeaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/5beeaau-960.jpg
жалко шо ппц! резина то ж нова *WALL* (ну що вже поробиш. *SORRY*
зареєструвався, передній привід все ж розприділили по ЗАЗ ВАЗ + китайці та іномарки
в моєму класі було 8 машин 2 з них таврія і славута)) Правда 2 з 8 після тренування зійшли. (
траса:
http://a.d-cd.net/b99eaau-960.jpg
на останньому тренувальному заїзді я сів до свого тернопільського друга Саші (Крітіка) славутовода в минулом :( щоб хоча б глянути на трасу перед своїм заїздом. так як вони накаталися до цього а я ще й не був на трасі. машинка його валить супер! непогано над нею попрацювали))
відкатав тренування, говорили що валив як дурний гиии :[
коротше трохи фото з заїздів:
http://a.d-cd.net/647eaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/59deaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/39deaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/b9deaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/35deaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/f9deaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/c5deaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/75deaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/83beaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/d3beaau-960.jpg
більше фото тут:
vk.com/photo10844461_293339419
Начебто проїхався непогано, але жахливо відставав від усіх на прямій :( :( :( треба крутити трохи двігло і карб з весни
але в кінцевому підсумку 3 МІСЦЕ! в своєму класі ЮХУУУУУ *YAHOO* *YAHOO* *YAHOO* *DANCE*
Перші для мене гонки і перший кубок. задоволений шо слон. + без тренувань. ніколи так не ганяв так що потенціал є і в мені і в авто.
http://a.d-cd.net/8beaau-960.jpg
http://a.d-cd.net/48beaau-960.jpg
Дорогою додому ще пару раз зачіпив колесом об арку так як вертались в глуху ніч. Тепер потрібно щось робити з передніми арками. Ну і авто порадувало так як ні однієї поломки і глюків!! *BRAVO*
ну і наступний день заслужена мийка 8) :
http://a.d-cd.net/d5deaau-960.jpg
П.С. ВЕЧРОМ або завтра закину ще й ВІДЕО!
Ставь Стабилизатор !!!!!
У нас В Запорожье продется , он через брус крепится!!! Если интересно будет , привари крепления к кузову !! но зато эфект очень будет ощутимый !!!
треба ставити полюбе!!! після сприн-слалому поняв шо машина крениться ппц!
ти про такий говорив??
http://detali.zp.ua/shop/zaz/9/9p_49931.html
треба ставити полюбе!!! після сприн-слалому поняв шо машина крениться ппц!
ти про такий говорив??
http://detali.zp.ua/shop/zaz/9/9p_49931.html
кренится она будет в любом случае
Пока конструкцию не изменишь кузова и ходовой
С таким вылетом передних дисков машина суперски смотрится http://noid.su/fu/cool.gif
кренится она будет в любом случае
Пока конструкцию не изменишь кузова и ходовой
ну це само собою)) але зменшити крени реально ;) чого треба буде і добитись
п.с. ходова вже ж тіпа на ваз кулаці..
С таким вылетом передних дисков машина суперски смотрится http://noid.su/fu/cool.gif
ахахах хз.. мені щось деколи навпаки смішно дивитись.. так як в стоковому вигляді з такою колією виглядає смішно трохи)) колеса виходять за арки
літо в тебе 186\60р14, а зима? р13?
Десь тиждень назад був настрій пофоткати авто ось що з того получилось:
http://a.d-cd.net/b38d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/ab8d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/278d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/dd8d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/1f8d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/4d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/484d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/384d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/144d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/464d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/6b7d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/8b7d7au-960.jpg
І ще трохи залишилось "прикрас" з хелоувіну, то теж поклацав:
http://a.d-cd.net/9c4d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/f24d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/4a4d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/ea4d7au-960.jpg
http://a.d-cd.net/d14d7au-960.jpg
літо в тебе 186\60р14, а зима? р13?
літо 175/60 а не 185)) я ж всюди пишу що специфічний розмір, але зато ніде нічого не затирає))
зима 155/70 р13) сток короч
Перед початком Зими яакраз коли похоладало перестав рухатись регулятор пічки і завжди дуло холодне повітря, спочатку думав що порвався трос але коли заліз під панель побачив, що обірвалася гумова оплетка троса яка притискається защолкою під панеллю, вирішив купити новий так як старий вже трохи проржавів і т. д. При заміні довелося назайматся секасом поки зняв старий і встановив новий, ну і як большість наших деталей він не встав так як рідний)) довелося перегинати і т.д.. коротше на установку реально пішло мало не 2год. .. ужос нах, зате все встановив відрегулював так що тепер повністю відкривається і закривається краник, при регулюванні ..
Також знову почав тріщати та скакати тросик спідометра, ще влітку купив новий але тоді добре набив старий салідоолом попустило але вистачило ненадовго .. замінив і о диво спідометр працює супер чотко і без стрибків і дивних звуків
Ну і заодно замінив щітку склоочисника, ато коли був дощ жахливо розмазувало, легше було їздити з крапельками дощу ніж включати скоочисник) купив Бош звичайну після установки був дуже радий результатом так як витерає на ура і без розмазувань ..
було це все давно фотки з телефону тому що в мене на фотіку вмерли батарейки і втратив карту пам'яті
http://a.d-cd.net/3aef888s-960.jpg
Тепер про початок зими:
перший день застав мене в расплох, а саме в обід виїхали був тільки мокрий сніг, а коли їхав ввечері додому то все було вже вкатанним льодом і снігом, де не де навіть не міг стартанути ..
зимової гуми було тільки 2шт, я вже розповідав і кидал фото Сава ЕКСІМО і то не в найкращому вигляді (4мм по суті це вже літо) але на сезон доїздтьт вистачить. Їх і поставив на наступний день і вечерком вирішив прокататись на Арену Львів там великий майданчик і ніби як не виганяють .. ну як і слід було очікувати при швидкості 40 машина навіть не повертала при різкому повороті , і взагалі було дуууже помітно недостатню поворотність, трохи покатався подьоргав ручнік туда сюда повчився виходити із заносу і поставив авто в гараж приблизно на півтора тижні, так як ніяк не міг купити ще пару зимової гуми
відео правда там нічого цікавого:
http://youtu.be/nDQ0HinC0rY
п.с. Хто не в курсі то на зиму я ставлю стік розмір 155/70 р13.
Довго мучився що купити, хотів Good Year Ultra grip8 правда все відмовляли так як вони дуже тверді і т.д а от Нокіан фінансово не стягував, тому купив ще Саву)) брав через знайомих вийшло 320грн/шт
фото знову з тіла:
http://a.d-cd.net/18fc488s-960.jpg
http://a.d-cd.net/a4fc488s-960.jpg
http://a.d-cd.net/8cfc488s-960.jpg
п.с. минулої неділі брав участь у ралі-спринт, днями розкажу, так що заходьте в гості! 8)
sasha2080
24.12.2012, 00:05
Десь тиждень назад був настрій пофоткати авто ось що з того получилось:
Доречі красиві фотографії вийшли.
sasha2080 Мені теж сподобались)) правда ще б фотік якись покрутіше))
16 грудня у нас запланували проведення зимового ралі-спринту, зараз трохи опишу що обіцяли, що відразу не сподобалося і т.д, зараз буде купа тексту кому важко перечитувати то знизу є відео))
Отже схема:
http://a.d-cd.net/c93b988s-960.jpg
Довжина траси 4.4км О_О нехіло так да? так що перше що я подумав це розподіл по класах, так як там траса по суті прямі ділянки, але орги казали що все буде гуд, буде рівноцінний поділ по класах, друге ціна-150грн, при тому що в минулому році інші хлопці організовували по 70 і не було спонсорів і т.д 3) за ці гроші немає ні телеметрії ні чого 4) орги обіцяли і зробили тільки 3 класи: ПП, ЗП і абсолют, і мені з моїми 58к.с. довелося б їздити з тачками по 150к.с. а у нах нас таких багато форди СТ, Драгові СРХ і т.д це ті що постійно беруть участь. Ну і + орги нічого не хотіли сказати тільки типу все буде круто приїжджайте .. Я подумав і вирішив що за такі гроші це марнотраство, оскільки шансів не буде та й взагалі ганяти з такими тачками не прикол
єдний + -це що так, фіг де поганяєш!!
Приїхав в неділю взяв з собою на всяк випадок 100грн і залився бензом :D і тут сюрприз машин учасників майже немає максимум було 10машин поговорив з оргами і мене пропустили за 100грн правда потім наїхало ще кілька машині, і в ПП було 10 машин, а в ЗП 5, абсолют не відбувся але тут орги знову порадивали пропхали свого друга на Тойоті РАВ 4 з шипом на обох осях (за регламентом лише на одну) в ПП, тобто з'явився у мене ще один веселий конкурент)) або як його назвати) з заряджених тачок в ПП приїхали тільки 2 СРХ ну коротше було зрозуміло хто забере перші 3 місця
Виїхав на тренування занесло мене 3 рази .. останній відторможувався з 100 і понесло зад, вирівняти не зміг та й нікуди було, правда повезло так як швидкість була десь 60-70 а коли злетів у сугроб різко уповільнився і не розбився бо виступ, а тільки плавно вперся в нього, думав що розбив нафіг бампер, фари і т.д правда тільки доламав тріснтий кусочок бампера, і загнув його кріпелння
ось відео онбоарда з тренування правда забув протерти вікно там де прикріпив телефон ..:
http://www.youtube.com/watch?v=Z1zs09sTQDI&feature=youtu.be
занесло на:
3:18 3:37 ну і найстрашніше 4:52 їхав 100% 100км/год ато і більше по звуку двігла чутно і видно як авто різко уповільнилось коли злетів з траси, просто повезло ..
і фото де застряг правда вже витягли авто:
http://a.d-cd.net/1c35988s-960.jpg
виїжджаючи на друге тренування вже було страшно після того зльоту але ніби проїхав так нічо, знову правда занесло там де і в перший раз, трасу начебто вивчив і більше вирішив не виїжджати
Нарешті почалися залікові заїзди перші почали ПП
перед першим заїздом сильно нервував, тому що після зльоту було не по собі, та й швидкість на тренувальних була ще повільною, а треба було валити сильніше
отже викладаю онбоард першого заїзду:
п.с. про швидкість здається канешно що повільно але в реалі валили ппц, я там на відео підписав де яка швидкість була ..
п.с.2 тепер розумію чому ралійники на онбоардах завжди рулем вліво вправо крутять на прямій .. тачку при 100-120км тупо кидає вліво-вправо, доводилося на такій швидкості рулити туди сюди .. страшно ппц особливо там де злетів так як можна і в стінку залетіти ..
http://www.youtube.com/watch?v=dHD2LVcrOXQ
отже як видно з першого відео-купа помилок майже всі повороти по хреновій траєкторії + занесло майже перед фінішем після колеса, ну я думаю було видно ..
йшов час, орги вже конкретно невписувались в таймінг так як по таймінгу фініш мав бути о 15:00 а заїзди почалися тільки в 13:30 так що другий проїзд вже проїжджав у сутінках, близько 17:00 при тому що я був на старті 5 -й в ПП а наступні взагалі їхали в ніч
подивився відео першого проїзду, зрозумів помилки, виїхав на 2-й заїзд, відео не знімав, так як було темно .. перші враження-траса перетворилася на жахливу колію, і машину кидало просто жахливо, по прямій вже сцикотно було їхати 100-110 тому вирішив просто проїхати правильно і не ризикувати, оскільки на подіум ітак не іду їхав максимум 90 .. Всі повороти пройшов майже відмінно, за гарною траєкторією, ніде не знесло, і в результаті ще й приїхав на 4сек швидше, впринципі я і на це розраховував, так як в перший раз занадто багато помилок було .. а якщо б валили на повну думаю ще 2-5 можна було спокйно скинути але я і цим був задоволений ..
п.с. орги придумали ще одну фішку-той хто злітає і не може виїхати має перезаїзд))
а тепер давайте подивимося на результати:
Задній привід:
№ 13 ВАЗ 2106: 4:25.05 +4:33.60 = 8:58.65 (1 місце)
№ 32 ВАЗ 2105: 4:29.73 +4:29.77 = 8:59.5 (2 місце)
№ 12 BMW: 5:22.96 +5:11.13 = 10:34.09 (3 місце)
№ 2 ВАЗ 2105: 5:41.19 +5:49.24 = 10:90.43
№ 18 ВАЗ 2101: 5:50.32 +6:02.16 = 11:52.48
Передній привід:
№ 17 CRX: 4:09.07 +4:05.07 = 8:14.14 (1 місце)
№ 16 CRX: 4:17.94 +4:09.97 = 8:27.91 (2 місце)
№ 1 RAV-4: 4:23.29 +4:14.23 = 8:37.52 (3 місце)
№ 36 Шевролле: 4:14.70 +4:23.29 = 8:37.99
№ 11 Славута: 4:29.38 +4:26.49 = 8:55.87
№ 23 ВАЗ 2110: 4:22.66 +4:33.73 = 8:56.39
№ 3 ВАЗ 2108: 4:45.61 +4:58.08 = 9:03.69
№ 7 ВАЗ 2110: 4:35.94 +4:44.64 + штраф3сек = 9:10.58
№ 4 ВАЗ 2113: 5:06.09 +5:36.69 + штраф6сек = 11:02.78
№ 30 ВАЗ 2109: 4:40.35 -----------
Коротше кажучи я виграв у всіх ВАЗів і ЗП, навчився їздити на снігу виходити із заносу ну і як я казав доламав ще бампер .. потрібно буде Zipties замутити))
ну і кину ще трохи фото і відео:
це класне відео мого друга:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TKC_mDAnO9o
розворот 270градусов
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xh2OrLqOXQc
новини п.с. дивитись з 1:20 а я в самому кінці:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ed8JAbXi6Qg
http://a.d-cd.net/98a3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/f4a3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/22a3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/baa3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/7aa3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/91a3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/31a3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/b5a3988s-960.jpg
http://a.d-cd.net/e25b988s-960.jpg
п.с. якщо хто не пам"ятаю після ВАЗ ходовки у мене жорсткий перетормоз задка .. тому тільки тиснеш по гальмах зад зразу іде, куди йому хочеться)) були б хороші гальма ще кілька сек можна було б зняти ..
п.с.2 вже встановив кодун і ГТЦ але про літку вже в наступному записі!
як я говорив в минулому записі що відразу після ралі-спринту розірбрався нарешті з тормозами ..
я вважаю що це повинен зробити кожен хто переходить на ВАЗ ходову інакше те що
після переходу тормозами не назвеш!!
Був куплений ваз ГТЦ і в народі так званий колдун (Регулятор тормозних зусиль) про колдуна поговоримо пізніше. Сам це все ставити не хотів, тому звернувся до ромкозема
Так як вазовські гальмівні циліндри значно більші в об"ємі то стандартного ГТЦ катастрофічно не вистачало, тому час від часу потрібно було качнути пару раз що тормоза схопили + педаль брала тільки по середині коли в стоку відразу зверху .. Поставили ГТЦ тепер його вистачає щоб нормально працювали торм. циліндри
На рахунок колдуна, взагалі не знаю як їздити на тормзной системі від ВАЗ без нього ... коли був асфальт дискомфорту не помічалося, от коли почалися дощі вже був якийсь дискомфорт, а на снігу взагалі не відчував себе комфортно трошки пережмеш тормоз і відразу жопа тікає .. я вже мовчу як я мучився на ралі, або при екстренному тормозінні)) після утснаовки тепер блокуються рівномірно 4 колеса .. правда ніяк не можу вибратис і налаштувати його добре, але жопа НЕ переторможує швидше передка і це радує
ну і ось як це все виглядає:
http://a.d-cd.net/eeee028s-960.jpg
http://a.d-cd.net/1ee028s-960.jpg
http://a.d-cd.net/701e028s-960.jpg
http://a.d-cd.net/49ee028s-960.jpg
фото не втановлення і окремо виточеного ковпачка пропали .. так як почистив картку фотіка і не скинув на комп (
ПІДСУМОК: тормозитсья тепер все супер, нарешті можна сказати що тормоза працюють .. тепер не можу чекатись весни щоб протестувати це все на широкий резині і сухому асфальті)
Вирішив написати про вартість ВАЗ ходовки
Я думаю дуже багато людей цікавить вартість переходу на ВАЗ ходовку, так от після закінчення переходу (установка ГТЦ і колдуна) на ВАЗ ходовку, для цього і створюю цю запис що б все роз'яснити. Так як я люблю вести облік типу що за чим купив і скік портатив на авто то всі запчастини які були куплені записувалися зараз викладу кілька скріншотів і поясню що до чого:
http://a.d-cd.net/9709c28s-960.jpg
б.в.-б.у. запчастини
нов-нові запчастини
Зараз буде багато тексту ну хто дійсно задумується про перехід рекомендую прочитати
Як ви бачите всі запчастини у мене вийшли в сумі 3160грн (в цю суму вже входить доставка всіх запчастин + розхідники (які вам можуть і не знадобиться) + робота по переварці стойок і розвал.
Давайте порахуємо куди ж так втекли гроші))
1) Хто читав минулі БЖ про перехід той знає що торм. диски і колодки я хотів виключно нові і вентильовані (якщо робити то вже робити)! тому були куплені тринадцяті вентеля BREMBO + нові колодки ТРВ це задоволення мені коштувало 590грн + супорта під вентеля теж подорожче будуть, якщо купувати звичайні тринадцятий б.у. торм диски і колодки то можна і вкластись до 200грн спокійно + дешевше супорта і зекономити на цьому близько 500грн, але як на мене то на тормозах економити не можна, краще поставити хороші і якісні і насолоджуватись ..
2) Це ваз кулак, хоча мені вони + ступиці попалися за дуже солодкою ціною та ще з бойової машини + вже були шпильки і т.д якщо робити на заз кулаці можна зекономити близько 150-250грн (бо ще потрібно буде перетравлювати низ стойки), але я не довіряю пиляеим кулакам, тим більше я робив не тільки що б поставити норм диски але що б можна було і поганяти тому робилося вже на славу)
Коротше кажучи можна і вкластись по запчастинах в 2500, але чи варто жаліти цих 500-800грн що б потім мучиться з кривими дисками і т.д (Наприклад про мої задні барабани: після установки і гальмування почала бити педаль і авто жахливо дьоргало, виною цьому були криві торм. барабани, я продав їх за 50грн людині (з них робляться відмінні проставки), і так як не було грошей купив за 50 трохи більше б.в. але рівні, навесні куплю взагалі нові барабани і буду мати повністю нову торм.систему
п.с . колодки ТРВ були куплені ще при закупити всіх запчастин але не було сенсу їх псувати на старих барабанах)
Можна звичайно і купувати і все нове тоді бюджет вже вийде такий як в мого тески Cayenne але чи потрібно? є деталі які можна сміливо купувати б.в.
літні диски мені обійшлися в 1100грн +100 грн доставка, зимові купував у себе в місті обійшлися в 200грн (при наявності грошей на наступну зиму обзаведуся симпатичними 13-ми), ну і гума в рідкісному розмірі 1000грн ..
старі запчастини та колеса були продані за 1100грн (правді ще повністю залишився передок думаю що за 500-800грн ще їх допродам
що можна було зробити по іншому: купити литі тавробублики за 1000грн + нову гуму ще 1000грн + поміняти всі колодки, шарові, може ще що то там разом вийшло б 2300 але я б залишився на рідних тормозілках і на дисках яких є тільки кілька видів і під якими все ті ж не красиві ступиці і т.д)
або те що зробив я: ВАЗ ходовка з новим передніми гальмами під тринадцяті вентеля+ відмінні шпильки які робилися на Чайці + симпатичні 14-ті литі диски з новою передньою гумою і в хорошом стан задньої що обійшлося мені в 5360грн ну або якщо відняти старі запчастини та колеса 4260 ну і, то що у мене залишилося коротше пішло близько 3700грн + час + трохи нервів
чи задоволений я тим що витратив трохи більше грошей і купа часу зробивши 2-й варіант?
скажу величезне <b> ТАК! </ b> були звичайно моменти коли хотів на все плюнути і поставити назад сток, але в міру рішення всіх проблем я все більше насолоджувався зроблено роботою
так що переходити чи не переходити вирішувати вам! а я це зробив і задоволений, якщо кому-небудь буде потрібна допомога чи порада по переході звертайтеся з радістю допоможу
http://a.d-cd.net/6759c28s-960.jpg
стартував у нас в місті зимовий кубок з ралі, все там же в Черлянах
розповідати так як про минуле ралі не буду але коротенько розповім:
я був один з організаторів, до нас приїхало кілька машин з Тернополя, за що їм і спасибі .. було 4-СД 2 в одну сторону 2 в реверсі, інтервал між авто 2хв
було 4 класи
н1-ЗП
н2-ПП до 1,5
Н3-ПП більше 1,5
Н4-повноприводний + повністю на шиповці і т.д. типу анліму короче
н1-заявилося 5 машин
н2-11 машин О_о
Н3-2машини, все засцалі СРХ-в які майже і не приїхали
Н4-3машини ралійне ево + ралійний сеат Ібіца і Фікус
погодка було просто суперська, що буде видно на фото і відео, все йшло по таймінгу, правда дуже довго рахували результати, так як не підготувались до цього заздалегідь, а так ніби все пройшло успішно ..
я зайняв перше місце, задоволений ппц, не знаю дало мені це те, що я встиг потренуватись ще до гонки, або просто добре їхав, але боротьба була цікава, клас був добре наповнений і було з ким ганяти, так що ралі і спринти потроху набирають оберти в нашому регіоні .. ну і дуже порадував трамплін у зворотний бік))
дивимося фото))
http://a.d-cd.net/4e56a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/5496a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/e296a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/fa96a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/c696a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/ba96a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/b296a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/ca96a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/1a96a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/2696a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/6296a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/a696a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/9656a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/86d6a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/a6d6a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/95d6a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/3a56a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/f656a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/4e36a28s-960.jpg
http://a.d-cd.net/1496a28s-960.jpg
на фото і відео видно як спорт замки багажника так і просяться для установки, але поки я не готовий сверлити багажник, та і до цього проблем із багажником не було .. але це ралі вже було досить таки серйозне і навантаження на авто теж .. впринципі авто пережило ралі успішно, правда вже на СД-4 почала тупити, я відразу не зрозумів що робиться чому машину не вирівнюється коли я тисну на газ, а на прямій я зрозумів що коли я тисну на газ вона сповільнюється .. але якось до фінішу доїхав, і на стопі вже машина здохла повністю, відіпхали в закритий парк завелася, але тільки хотів рушити одразу заглохла, розібрав кришку карба і т.д трохи залитий карб, потім по дорозі додому, 2 рази теж глохла не заводилася і т. д ..зараз ніби все норм, але потрібно чистити і настроювати карб .. давно вже напрошується ..
ну і наостанок відео:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FwoPBGw5YnM
Aprox, та не то слово)) от ше фото з ним:
http://cs323628.userapi.com/v323628477/74bd/Z7rkQODslMc.jpg
Ще за день до НР прикупив собі рекаровськіе сидуння з опеля астри ф давно шукав такі за хорошою ціною і в хорошом стані!
http://f.a.d-cd.net/9fc4ca8s-960.jpg
Було вирішено ставити на стандартні салазки так як не хотів нічого варити + на опелівських було б занадто високо. спочатку встановив пасажирську (стало вище десь на 1см + сидіння трохи зміщене вправо теж десь на 1см, це робилося щоб не піднімати сидіння на 2-3см, на фото видно чому не вийшло б по центру)
http://e.a.d-cd.net/13c4ca8s-960.jpg
http://b.a.d-cd.net/f3c4ca8s-960.jpg
http://a.a.d-cd.net/a7c4ca8s-960.jpg
Потім я вирішив перекинути її на водійську сторону вийшло так що я не міг включити 2-гу передачу, так як вона виіралась в сідушку, яка зміщена вправо. Але відносно руля я сидів якраз по центрі (в стоці сидіння стоїть трохи лівіше центру руля). Тому це означало що я повинен був зміщувати сідуху вліво тобто буду ще більше зміщений щодо центру. але діватись вже нікуди.
ще одна проблема-ручка яка відповідає за рух сідушки по салазкам впиралась в "перехідник" спочатку відрізав пів кутника, так як робив можна так сказати тестове кріплення:
http://e.a.d-cd.net/fc4ca8s-960.jpg
але потім переробив все як має бути:
http://b.a.d-cd.net/6024ca8s-960.jpg
http://a.a.d-cd.net/a824ca8s-960.jpg
http://c.a.d-cd.net/c424ca8s-960.jpg
перехідники робив з кутників (куплено в Епіцентр) - тестові були товщиню з 2.5мм але цього недостатньо!, у фінішному варіанті 3мм досить міцні, але в ідеалі було б 3.5мм
коли встановлював водійську сідушку викинув з задніх болтів (які кріплять салазки до кузова) пластикові проставки щоб сідухи сіли трохи нижче (десь 2см) тому вийшло по висоті десь так як в стоці. На пасажирскій залишив тому там трохи вище сидиться.
встановив 2 сідухі:
http://f.a.d-cd.net/cc24ca8s-960.jpg
тепер про враження:
сидттсья дуже приємно і комфортно, коли сідаєш таке відчуття що вона повністю охоплює форму тіла, в повортах тримаєшся намертво можна,фіг вилетиш з них)) короче радості повні штани а ще що дуже порадувало так це те що добавилось взаді місяця десь 2-3см і пасажири тепер не впираются колінами в сідушки! коротше кажучи одні плюси, ставив би таке ЗАЗ з заводу хаха)) єдине що спочатку не звично- це вилазити з них. але швидко звикається. сідухи подобаються всім, друзі взагалі сказали що це найкорисніша доробка в машині))
Тепер про тахометр:
давно шукав собі тахометр хотів щоб розмітка була до 7-8тис. і з помірними розмірами, так як 10-12 і т.д. НЕ прикольно)) тахометр далі половини навіть б не доходив і був би дуже великий. придивився на китайські autogauge які коштують в нас по 300-400грн, почитав відгуки у багатьох вони брешуть і нестабільно працюють, взявся за ебей знайшов собі подохдящій варіант made in USA але новий такий коштує 50 $ + ~ 20 $ доставка разом 70баксів дужее дорого вирішив шукати б.в. на аукціонах, і ось в листопаді виграв аукціон за 20 $ за станом як новий, йшов він до мене майже 2 місяці, і Нарешті установив його:
http://f.a.d-cd.net/8224ca8s-960.jpg
єдине що не сподобалось це підсвітка! .. ужос.
http://d.a.d-cd.net/f224ca8s-960.jpg
Ціна сідух: 800грн +61 доставка
Кутники близько 100грн
тахометр: 20 $ (ціна тахометра) +15 $ (доставка в Україну) +8 $ (доставка по США)
разом: 1250грн
Cayenne та щось пропав я немає ніяк часу написати тут..
З музикою у мене в авто завжди була проблема, після батька з музики у мене був старий касетник kenwood, на фронті в кік панелях старі 16-ті динаміки kenwood, взаді зліва один динамік 10-ка і все)) Грало це все так що відкриваючи двері десь на природі навіть не було чути музики і від після такого виїзду вирішив потрібно треба щось робити.
Купив акустичні проводи, порився в гаражі і було знайдено ще 2 динаміка 16-х динаміка blaupunkt і магнітолу kenwood але вже на CD. Засунув 16-ті динаміки на зад в стандартні місця, кинув проводи, все заграло набагато цікавіше, тепер хоча б було щось чутно, але все одно звук як з унітазу + все хрипить. Зробив це десь аж рік на зад.
Пів року тому друзі подарували 16-ті динаміки aviator coaxial 6, фірма якась дивна але говорив з різними людьми і сказали що досить якісні динаміки + там шовковий твістер. Хотіли подарувати Alpine SXE-1725S але продавець в магазині їх не рекомендував, та й послухавши на стенді звучання, все було зрозуміло. І от коли я побачив ці динаміки я зрозумів що в кіки ставити їх сенсу немає, так як все одно будуть грати в ноги, вирішив потрібно зліпити під них подіуми!! Минуло пів року: D і гарешті я знайшов на це час!
Отже про подіуми
почну з вдячності до dir який подарував свої старі кік панелі, які взялися за основу
що потрібно:
1) Старі кік панелі
2) Фанера + брусок
3) Дві дівчини з колготками : D (для чого побачите нижче)
4) Скловолкно і епоксидна смола + багато пензликів
5) Шпаклівка (хотя необов'язково)
6) Карпет + клей (я використовував 88)
7) ДУЖЕ БАГАТО терпіння
Починаємо виготовлення:
Спочатку робимо каркас
для цього вирізаємо 2 кола під динаміки, а з бруска кріплення для кільця, скручуємо це все саморізами (для водійського подіуму дав на 1см коротше):
http://a.a.d-cd.net/ae5dd8s-960.jpg
Потім коли вже є каркас клеїмо на пластик віброізоляцію для кращого звуку, і роздягаємо дівчат :D :[ , і забираємо у них колготки)) натягуємо на каркас кіків, щоб вийшла ось така форма:
http://b.a.d-cd.net/33e5dd8s-960.jpg
http://b.a.d-cd.net/8be5dd8s-960.jpg
Промащуємо першим шаром епоксидки, після висихання вся ця справа стає трохи жорсткіше, я намазав ще один шар епоксидки правда, особливої жорсткості це не дало
http://g.a.d-cd.net/9be5dd8s-960.jpg
Тому беремося зміцнювати все це скловолкном, я наклав ще 2 шари , після цього конуструкція була вже як камінь
http://b.a.d-cd.net/7c15dd8s-960.jpg
http://c.a.d-cd.net/a215dd8s-960.jpg
Потім в один шар щоб зарівняти великі нерівності шпаклюєм зовнішню сторону:
http://f.a.d-cd.net/d615dd8s-960.jpg
Починаємо обтягувати карпетом:
http://f.a.d-cd.net/9e15dd8s-960.jpg
І ось що у нас вийшло:
http://g.a.d-cd.net/8115dd8s-960.jpg
http://a.a.d-cd.net/6115dd8s-960.jpg
Встановлюємо в авто:
http://a.a.d-cd.net/e95dd8s-960.jpg
http://d.a.d-cd.net/3e95dd8s-960.jpg
http://a.a.d-cd.net/f195dd8s-960.jpg
http://b.a.d-cd.net/9995dd8s-960.jpg
http://b.a.d-cd.net/5595dd8s-960.jpg
http://h.a.d-cd.net/4d95dd8s-960.jpg
http://g.a.d-cd.net/395dd8s-960.jpg
Тепер висновок:
витрачений час на картинках може це все виглядає легко, але у мене пішло десь 4-7 днів на те щоб зробити їх правда приходив у гараж вечерком на 1-2 години ..
<b> об'єм: </ b> Водійський кік близько 3л пасажирского десь 3.3-3.5л
Ось відео як заливали 2л, правда конструкція виявилася не надто герметичною, але все ж, заливати ще можна було ого го скільки
http://www.youtube.com/watch?v=i0bY22j9FeQ
зовнішній вигляд Вживу навіть ніхто і не догадується, що це не заводська деталь, вписується в інтер'єр відмінно. Ногам не заважає взагалі, місця купа, можна було робити побільші, тоді об`эм був би ще десь на півлітра більше
звук я просто не очікував що у Славуті може так грати музика, колись я крутив магнітофон до 17 і вже все хрипіло, скрипіло, басів не було зовсім, та й звуку теж, тепер колонки направлені в салон + мають хороший об`єм, і звучання вийшло просто супер, хоча колонки самі по собі не для низьких частот але з'явився приємний бас,тепер коли кручу магнітолу на 24 то вони тільки починають загинатся, звучання чисте, і приємне
Я напевно ВПЕРШЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ своєю роботою на всі 100%!
п.с. швидше за все незабаром буду займатися виготовленням подіумів під наші машинки, кого цікавить пишіть в ПП
Почнемо із зважування , дуже довго мене мучило питання скільки ж важить моє авто після всіх переробок , і 2 дні тому запланував вивезти металолом і заодно зважити авто
сток вага ніби як 790 а в мене вийшло:
860кг
З зайвого була баклажка з водою 4л ну і в цей день сильно падав дощ так що ще десь 1кг , ітак в підсумку авто без запаски ~ 10- 15л в баку і без мотлоху важить 855кг . Звідки все набілгло :
всяка дрібниця : сидіння , акум більше стоку , килимки і т.д
10кг -2 розпорки + задній стаб ( читаємо нижче)
5кг - музика ( кіки важкі трохи +4 динаміка + мафон )
хз.кг шумка (повністю заклеєні передні двері і всі карти + повністю підлогу і стелю + задні крила )
хз.кг ваз ходовка + 14- е диски з 175 -й гумою
ось так от і набирається все потрохи :(
Десь ще на початку серпня захотів поміняти задні аморти + пружини + поставити стабілізатор який лежит в гаражі вже рік..
Аморти зняти нормально не вдалося , одна знялася за хвилин 10, а от з другої мудохався години 3 , і в кінцевому результаті сайлентблок залишився на балці , після чого був успішно зрізаний .
Купив аморти KLS які все на форумах хвалять , планував їх і ставити але почав зжимати свої стандартні і нові КЛС- и і зрозумів що вони м'якше моїх старих будуть. Перевіряв так ( може це не правильно поправте ) : взяв дві стойки і рівним зусиллями починав стискати перша опускалася КЛС сток десь через 2сек витягав назад сток 2-ма руками з напрягом , а КЛС однією..
Так що вирішив залишити сток аморти але поставити на зад передні пружини! в стоці взад стояли на 4 насічки тобто найжорсткіші , але передні на 2 насічки виявились ще жорсткішими , якраз те що і потрібно ну і були на 10мм нижче (це ще краще) але мало) ) тому було вирішено відрізати 1виток , тому відрізали 1.5витка )) чого не рекомендую робити так як шток занадто довгий і при цьому якщо зібрати все в купу пружина бовтається , але так як я вирішив ставити стаб а він сильно колесу падати не дає , я на це поки забив.
http://h.a.d-cd.net/7bd8af8s-960.jpg
перший пішов
п.с. наконецто футболка пішла в справу ато лежала року 3
http://a.a.d-cd.net/97d8af8s-960.jpg
ліворуч передня вкорочена праворуч задня сток
Ну і походу праворуч помітив ось такі неприємні кадри :
http://f.a.d-cd.net/2678af8s-960.jpg
всі зачистив за грунтовав і заклеїв віброю як антикором )
http://b.a.d-cd.net/1fd8af8s-960.jpg
Тепер трохи про стаб ще рік тому прикупив і пробував встановити , але зробити цього не вдалося , так як не міг його нормально розтягнути і прикріпити . Доречі це не єдина проблема , до цього ще довелося загинати розгинати кріплення за балку , так як болт НЕ залазив і напильником вручну розпилювати отвори так як болти які ішли в комплекті теж туди не залазили . от такий от тюнінх на наші автомобілі .
ну коротше наживив одну сторону другу притиснув + прив"язав до балки закрутилося і встановилося все , але на цьому не закінчилося після тижня їзди помітив дратівливий звук , виявилося один зажим з балки тупо розкрутився і загубився , ось хтось обрадувався коли побачив на дорозі , зробив саморобний з металу , фото стабу поки немає але додам десь в понеділок
Виїхав на тест , відразу помітно як сіла машина (тепер -50 від стоку ) , по керованості значно зменшились крени , та й стало помітно жорсткіше на ямах , так що стало менш комфортно ( ( але спорт вимагає жертв.
Ну і тепер трохи фото як лежить :
було:
http://e.a.d-cd.net/19f8af8s-960.jpg
стало:
http://c.a.d-cd.net/9584af8s-960.jpg
Ну і ще трохи фото :
http://f.a.d-cd.net/8e84af8s-960.jpg
http://b.a.d-cd.net/4e84af8s-960.jpg
http://d.a.d-cd.net/184af8s-960.jpg
http://g.a.d-cd.net/a184af8s-960.jpg
За ходовці ніби як фініш хіба що на перед ще хотілося б встановити -50 замість -40 оскільки після того як зад опустився він трохи піднявся .
Та щось я закрутився блін..
Отже про слаломи:
Ще 14.07.13 був 2-й етап , додали фігуру для новачка (без заднього ходу і розворотів типу 360 і т.д) і я вирішив попробувати свої сили..
http://a.a.d-cd.net/74335f8s-960.jpg
http://g.a.d-cd.net/4d735f8s-960.jpg
Якраз за тиждень до цього занизив і поставив стаб , так що захотілося все це випробувати . У моєму класі було 6 авто зі мною (на фото видно)
У кваліфікації зайняв перше місце , і в бойових теж їхав не погано , взяв перше місце але з не великим відставання від другого . Фото відео майже немає, так як погода не льотна! ось є відео тільки останнього заїзду :
http://www.youtube.com/watch?v=YTRXAkPvh0g
http://h.a.d-cd.net/d5735f8s-960.jpg
http://g.a.d-cd.net/75735f8s-960.jpg
Ну і про свіжіший слалом: відбувся 3-й етап кубка, зміщений з етапом ЧУ по слалому . Але тепер була дууже хороша погода , багато учасників та глядачів , знову зробили аматорський клас , але тепер було набагато цікавіше оскільки в цей клас зареєструвалися люди які вже до цього ганяли слаломи , і т.д значить з досвідом , тому я дуже чекав цей етап , так як хотів зрозуміти чи везе мені в усіх заходах,або дійсно є якісь перспективи ..
Набарлось в мій клас 9 учасників , фігура виглядала ось так:
http://b.a.d-cd.net/cb735f8s-960.jpg
http://b.a.d-cd.net/ad735f8s-960.jpg
http://c.a.d-cd.net/178b5f8s-960.jpg
http://c.a.d-cd.net/a78b5f8s-960.jpg
Кваліфікацию пройшов успішно ось 2 відео з квали( доречі можете подивитися як працює задня ходовка із стабом , крени набагато зменшились :
1
http://www.youtube.com/watch?v=aWDuOZ5M-Z0
2
http://www.youtube.com/watch?v=XKAUp62C4CY
2- й заїзд тільки відео з Реєстратора
http://www.youtube.com/watch?v=1xt9Nr3lNGE
та з салону:
http://www.youtube.com/watch?v=hjTU01KwYDI
Квала
http://e.a.d-cd.net/eab3204s-960.jpg
Ну і тепер перейдемо до бойових ! Перший теж проїхав успішно , а от другому нерви взяли своє (перед заїздом сказали що авто перед мною проїхало за 38сек , це коли кращий час був поки 44 , потім виявилось що там не правильно проїхали фігуру ) і я не проїхав одну фішку і заблукав .. Тому 3-й заїзд теж був на нервах , так як вирішувалось все: або 1 -2-е місце або нічого .. тому зосередився тільки на правильному проходженні дивимося відео:
1
http://www.youtube.com/watch?v=Rrk3nYTl0FA
2
https://www.youtube.com/watch?v=USssxKQcqPk
3
http://www.youtube.com/watch?v=VWQ7KoYpFCc
бойові :
http://f.a.d-cd.net/fab3204s-960.jpg
Як результат знову виграв перше місце , щоправда фото з нагородження поки немає напевно і не буде.. , так що викладаю що є. Я був дуже задоволений результатом , так як це доводить що мої виїграш не просто везіння, і є в мені хоть якись потенціал , але все як завжди впирается у фінанси : (
http://e.a.d-cd.net/2d735f8s-960.jpg
http://a.a.d-cd.net/778b5f8s-960.jpg
п.с. ну і звичайно спасибі нашим професіоналам , які з задоволень допомагають порадами , вказують на помилки , і відкриті до спілкування , без них результат був би гірше ( і також друзям які прийшли підтримати
Красавчик !!! Поздравляю !
Czar, дякую приємно)
п.с. я походу тут монолог веду :D
п.с. я походу тут монолог веду :D
Так БЖ ведут, в первую очередь, для себя... А разные "всем чмоки в этом чатике" - это лучше на "драйве" БЖ сделать... Там вообще всем пофиг на машину - лишь бы были подписчики и лайки у бортовика...
П.С. Написал, а потом уже увидел ссылку на драйв... ;-)
Хорошо, что тут такого пока не намечается...
Лично я рад за Twister-а ...
Рулишь очень круто !!! Пожелаю удачи в дальнейших Этапах , и что бы техника не подводила!
п.с Пиши и дальше бортовик , интересно читать !
Aprox, ну так, це теж вірно)) головне щоб комусь хоть якась інфа звідси знадобилась)
Czar дякую, будем тсратись, лиш би фінансів на все вистчаило) продовжую і далі ;)
Tomor :D
Тижня 3 назад поміняв 2 задніх підшипника ступиці , так як був люфт ( добив на останньому слаломі ) , брав волгоградський . і ось зараз походу за 500км один вже здох , якість запчастин просто пздц
Тижня 2 назад вирішив замінити бендикс , ато час від часу почав пявлятся характерний звук , трохи намудохався із зняттям стартера , а при скручуванні стартера зламав болт , який ніде на базарах не продають .. :( Через 2дні дістав болт із старого тавро стартера , він виявився занадто довгим але 5шайб і гровер зробили свою справу , тепер крутитися з іншим звуком ну і ніби все гуд ..
Також покидаю фотки на різних дисках і резинах які приміряв на своє авто :
BBS r14 185 /60
http://a.a.d-cd.net/6f99e84s-960.jpg
Shaper r14 185 /60
http://b.a.d-cd.net/799e84s-960.jpg
ENZO r15 195 /50
http://f.a.d-cd.net/6799e84s-960.jpg
http://d.a.d-cd.net/d799e84s-960.jpg
Ну і фотки які пояснюють чому машинка залишилася в сім'ї:
один день везу плитку (близько 200- 250кг посадка (думав низько ) :
http://f.a.d-cd.net/aa05e84s-960.jpg
на вихідних потрібно було перевезти картоплю з села в місто , дорога туди просто жах
ну і тепер рекордна вага який перевозив 10цілих мішків і 2 по половині разом близько 450кг посадка , така що відразу можна на виставку їхати :
http://b.a.d-cd.net/ef99e84s-960.jpg
http://f.a.d-cd.net/bff9e84s-960.jpg
це фотки для тих хто любить підняти авто на рідних бубликах з 155- ю гумою "бо тре"
скоро зроблю ще одну запис про косяки авто : (
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot