Цитата:
Сообщение от Сергей Алексеевич
.Просто найти компромис между движением на бензине и газе не получится.
|
компроміс називається "кут випередження запалювання"
але його можливості не безмежні
мій випадок: Mitsubishi Colt, двигун 4G13 (1.3 12-клапанний), з ГБЦ знято 1.7мм (максимум, що можна було)
зараз компресія вже 17 (спочатку була 18 з лишнім, пробіг з того часу вже 130 тисяч, загальний 340)
ГБО Stag 2 покоління, варіатор, під газ кути експериментальні
запуск на 92 бензині (бензинові кути сток мінус 4 градуси), за потреби можна і їхати на ньому ж, але обережно і не вище третьої передачі
зараз потроху збираю субарівський двигун з геометричною ступінню 14:1
що з того вийде розкажу пізніше. Якщо не скисне відразу після пуску

планую ГБО 5го покоління на нього