Цитата:
Сообщение от kudrik
Ну так додати ще фактор різкого виділення тепла мотором.
Тепловтрата мотора підскакує на порядок. Так можливо приблизно в 10 разів підскочити.
Якщо порівняти обороти ХХ і навантаження мотора.
|
Все замічене відбувається на трасі при стабільній швидкості і нагрузці.
Цитата:
Сообщение от kudrik
Звідси висновок. Те , що ви бачите на БК і (думаєте про відкриття клапана) - насправді є ознакою різкого виділення тепла мотором.
|
85 градусів, це є стабільна температура після відкриття термостата.
Цитата:
Сообщение от kudrik
Для гідравліки, найменший вигин труби - це вже втрати, на тертя ... А ви кажете про діаметри ... діаметри - це вже дроселирование, і втрати прохідного перетину, тут втрати (на тертя) йдуть в рази більші....
|
Я більше схиляюсь до того, що з відкриттям великого круга, зменшується циркуляція через пічку, а через відсутність, чи погану конструкцію турбуляторів в трубках радіатора, на малій швидкості протікання рідини радіатор віддає більше тепла. Було замічено що на відкритому крані на 1/3, пічка гріє так само як і на повністю відкритому