Показать сообщение отдельно
Старый 09.01.2017, 13:56   #1016
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,204
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kudrik Посмотреть сообщение
Ну так додати ще фактор різкого виділення тепла мотором.
Тепловтрата мотора підскакує на порядок. Так можливо приблизно в 10 разів підскочити.
Якщо порівняти обороти ХХ і навантаження мотора.
Все замічене відбувається на трасі при стабільній швидкості і нагрузці.
Цитата:
Сообщение от kudrik Посмотреть сообщение
Звідси висновок. Те , що ви бачите на БК і (думаєте про відкриття клапана) - насправді є ознакою різкого виділення тепла мотором.
85 градусів, це є стабільна температура після відкриття термостата.
Цитата:
Сообщение от kudrik Посмотреть сообщение
Для гідравліки, найменший вигин труби - це вже втрати, на тертя ... А ви кажете про діаметри ... діаметри - це вже дроселирование, і втрати прохідного перетину, тут втрати (на тертя) йдуть в рази більші....
Я більше схиляюсь до того, що з відкриттям великого круга, зменшується циркуляція через пічку, а через відсутність, чи погану конструкцію турбуляторів в трубках радіатора, на малій швидкості протікання рідини радіатор віддає більше тепла. Було замічено що на відкритому крані на 1/3, пічка гріє так само як і на повністю відкритому
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием