|  | 
| 
 | |||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал | 
|   | 
|  | Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра | 
|  19.12.2010, 17:08 | #1 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |  Tavria Kit-car from rallybox 
			
			оскільки я на цьому форумі проводив багато часу в пошуках корисної інформації,прийшов час розповісти тут  про проект яким я займався декілька "важких" років)) всі події відбуваються у Львові.Маючи 19 років я назбирав на свій перший хоч дуже вбитий але автомобіль))) заз-1102 з обємом 1.2! проїздивши на ньому близько року було принняте рішення трохи вдосконалити його:от тут мабудь і настав цей переломний момент коли шляху назад вже не було.При спілкуванні з різними людьми потрохи концепція авто вдосконалювалась і мінялась!в результаті чого на світ появилась ось така раллійна Таврія.по трохи буду викладати процес роботи з описом і фотками,бо інформації назбиралось дуже багато))) Последний раз редактировалось L@RT; 22.12.2010 в 00:33. | 
|   | 
|  19.12.2010, 17:32 | #2 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			і так заїхала в гараж вона на дуже довго: кузов-був в дуже плачевному вигляді(( оскільки надхненя було робити все своїми руками було придбано багато всяких інструментів,і почався армагедон весь кузов був очищений від антикору і всякої ху...,хто займався цим той знає наскільки цей процес неприємний і довготривалий!!! потім всі дири заварились,до чого руки дістались поусилювалось! | 
|   | 
|  19.12.2010, 18:29 | #3 | 
|   
			
			Ооо. Думаю, этот бортовик будет не только мне интересен)) L@RT, не закидуй его   
				__________________ Славута 1.2 S Кармен | |
|   |   | 
|  19.12.2010, 18:31 | #4 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			зразу почався пошук людей які б помогли з установкою каркаса,оскільки при початковому проекті каркаса не зналось під що машина будується то почали з самої простої варної  конструкції а вже потім зрозумівши що простих покатушок буде маловато і треба буде виходити на інший рівень змагань вирішили зробити каркас от таким.... для контрасту з білим авто його задули в темно синій колір океан 449
		 | 
|   | 
|  19.12.2010, 18:32 | #5 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			думаю я тут на довго!!!  ) | 
|   | 
|  19.12.2010, 20:56 | #6 | 
| 
					Сообщений: 217
				 Машина: Таврия 1.2 Длина: 1320мкм Диаметр: 34мм
				
				 |   
			
			У меня вопрос ?Как крепится каркас к кузову болтами с пластинами  или сваркой. Если сваркой то не рвет ли метал по шву при нагрузке?
		 | 
|   |   | 
|  19.12.2010, 21:14 | #7 | |
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   Цитата: 
 навантаження розподіляється рівномірно по усім точкам кріплення каркасу, плюс каркас робить кузов набагато жорсткішим, що в свою чергу ще зменшує навантаження на точки кріплення. тому метал залишається цілим! | |
|   | 
|  19.12.2010, 23:43 | #8 | |
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   Цитата: 
 | |
|   | 
|  20.12.2010, 11:34 | #9 | 
| Адрес: Киев    Виноградарь 
					Сообщений: 1,175
				 Длина: 1990мкм Диаметр: 36мм
				
				 |   
			
			Я не разираюсь в каркасах.Но выглядит мего!Без срезания крыши нелязя было сделать? Диски Казанки?Скоько по деньгам? 
				__________________ клуб тавросисек на капоте | 
|   |   | 
|  20.12.2010, 13:32 | #10 | 
|   
			
			Насколько я знаю, крышу срезают для того, шоб крест хорошо и правильно проварить. Та и проще без крыши варить будет.
		 
				__________________ Славута 1.2 S Кармен Последний раз редактировалось Alex Miha; 20.12.2010 в 16:02. | |
|   |   | 
|  20.12.2010, 13:56 | #11 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   | 
|   | 
|  20.12.2010, 14:09 | #12 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			впринципі її зрізати(висверлити) не викликає великих проблем займає по часі біля 1год.  казанки обійшлись орєнтовно 3200+на них стояло 4 сліка))))правда добряче потертих! | 
|   | 
|  20.12.2010, 14:33 | #13 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			паралельно з підготовкою кузова скуплялись компоненти ходової,гальма,і все решта... зробили 3-ох опорну рульову рейку.Гальмівні і бензо трубки пустили через салон. Гальма тепер складаються з таких компонентів:перід-14ваз,зад-13ваз,головний гальмівний волга 2410))),регулятор від газелі!,гідравлічний ручнік на основі циліндру від мазди.всі трубки зовні броньовані металевою гофрою. ходова зад плаза спорт+ваз пружини,перід аморти без імені +ваз пружини. також було докуплено ще один комплект дисків SLIK. акумулятор перемістився за штурманську сідушку,бачок омивача в багажнік. Последний раз редактировалось L@RT; 20.12.2010 в 14:35. | 
|   | 
|  22.12.2010, 01:42 | #14 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			а ще на рахунок ходової забув уточнити що передні стойки повністю від ваз оскільки хід тавро плаза стойок виявився занапто малим( також разом з стойками було переварено ваз стакани!щось не можу найти фото стаканів( відповідно і колію розширили на 15 см.через розширену колію довелось виточувати нові палки приводів,гранати сток поки що. двигун також від ваза поки що обємом 1.4-був зняти з ралійної 08 що там дороблялось сильно не в курсі. в КПП зараз така компоновка-пара 4.3 + 7 ряд. ще паро свіжих фото авто... | 
|   | 
|  22.12.2010, 16:59 | #16 | 
| Адрес: Киев 
					Сообщений: 302
				 Машина: есть Длина: 1660мкм Диаметр: 33мм
				
				 |   
			
			Ну вот, была себе милая машинка, да еще и беленького цвета, на работу там ездить, в магазин за булочками ... Так нет же, надо было все разобрать, и слепить некоего Ралли-Монстра !  А на работу ты теперь на чем ездить будешь ?!  ))) | 
|   |   | 
|  22.12.2010, 19:28 | #17 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   | 
|   | 
|  22.12.2010, 23:02 | #18 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			У меня вопрос)  А где ездить собираешся ?) В свои классы не попадаеш, а ездить с Киткарами - то збочення))) | 
|   | 
|  23.12.2010, 01:45 | #19 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   | 
|   | 
|  23.12.2010, 01:47 | #20 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   | 
|   | 
|  23.12.2010, 01:48 | #21 | |
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   Цитата: 
 А на рахунок класу, то все просто! оскільки в машини вийшла давним давно омологація, а також планується двигун 1,6, то машина сертифікується національною федерацією... згідно додатку "J" і попадає в клас У10... ))) для прикладу в цьому класі останні декілька років їздить хонда сівік 1.6 16V приблизно 190к.с.... що набагато цікавіше 90 % вісімок )) | |
|   | 
|  23.12.2010, 02:16 | #22 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			от такі ковші, ремені ,замки стоять на тавроні.....до речі до теми може когось щось цікавить з спорядження є можливість привезти ціни досить таки симпатичні!!!! руль б/у невідомо що до мене пережив але в принципі досить зручний))) | 
|   | 
|  23.12.2010, 02:54 | #23 | 
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   
			
			Руль у тебя с фиата , у папика на копейке такой же стоит , по шлицам подошел ) а ковш сабельт сколько по деньгам обошелся? | 
|   | 
|  23.12.2010, 09:26 | #24 | |
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   Цитата: 
  хотя ходять слухи, что их выделять в отдельный класс В любом случае удачи в бояз   | |
|   | 
|  23.12.2010, 10:30 | #25 | |
| Гость 
					Сообщений: n/a
				 |   Цитата: 
 так-що якусь та й конкуренцію можна в класі у 10 і створити   | |
|   |