ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Электрика

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 19.12.2017, 20:43   #1026
UzzzVer
 
UzzzVer
 
Возраст: 50
Сообщений: 9,958
Длина: 52440мкм
Диаметр: 36мм
По умолчанию

А, нахрена, собсно тебе 317???? Толку с него понт.
В куда можно форсить и так разогнаный на заводе дрыг????
UzzzVer вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.12.2017, 21:51   #1027
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
<b>UzzzVer Володимир</b> дякую за відповіді і підказки.
Трохи не в тему, але ж.
Якщо прошивка з ДК, то для Klz~1 Gox виставляю від 10 до 20 в залежності від прошивки. напруга на ДК міняеться від 0.1 до 0.9, як і потрібно. Але ж двигун працює нерівномірно і після прогазовки обороти плавають до встановлення холостих, намагається захлохнути зразу після скидання газу.
Якщо прошивка без ДК то для того щоб двигун нормально переходив після газу на ХХ Gox виставляю на рівні 40-45.
Гайка під ДК вварена в штанах перед кріпленням резонатора приблизно в горизонтальному положенні.
Питання. Це глюче ДК, не там вварена гайка під ДК, чи таки 317 РВ таке "чуде"?
То що за така прошивка що G0XX треба ставити 10-20 одиниць?

G0XX треба піднімати щоби Klz був в діапазоні порядка 0.95-0.98, так в перехідних режимах суміш багатша і двигун без проблем стабілізує оберти на ХХ.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.12.2017, 22:54   #1028
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от UzzzVer Посмотреть сообщение
А, нахрена, собсно тебе 317???? Толку с него понт.
Ну во первых потому что был(когда-то устанавливал на карб, но не пошел), во вторых - есть фаска под отметчик фаз, в третьих - гладкая поверхность под сальник. Смысл не в понтах, а в том что сказано выше.

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
То що за така прошивка що G0XX треба ставити 10-20 одиниць?
Та на любій прошивці, що 069, що Т8. До речі на Т8 менше ніж на 069, десь 10-12 одиниць.
ось лог здається стокової 069 прошивки https://fex.net/#!772576528834

Последний раз редактировалось Vadim_k; 19.12.2017 в 23:14.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 20.12.2017, 20:57   #1029
UzzzVer
 
UzzzVer
 
Возраст: 50
Сообщений: 9,958
Длина: 52440мкм
Диаметр: 36мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Та на любій прошивці, що 069, що Т8.
Странно. У меня на 40 уже глохнет.
UzzzVer вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 11:05   #1030
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Та на любій прошивці, що 069, що Т8. До речі на Т8 менше ніж на 069, десь 10-12 одиниць.
ось лог здається стокової 069 прошивки https://fex.net/#!772576528834
069 з 096 мають аналогічні таблиці, то на ХХ KLZ в мене був рівний одиниці при G0XX=55. З заводу G0XX в мене чогось був 42, то в перехідних режимах машина постійно глохла і плавав холостоий. На мікасах з 069 прошивкою з заводу по замовчуванню G0XX=60, G0b=170.

Дивився логи, тут або хтось приложив руки до прошивки, або стоять нестандарнті форсунки, або тиск в рампі зашкалює, бо за стокових параметрів при G0XX=18, G0b=70 двигун працювати не буде. В мене при G0b=120, на хостому якщо дати газу то вже йде провал.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 11:27   #1031
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
069 з 096 мають аналогічні таблиці, то на ХХ KLZ в мене був рівний одиниці при G0XX=55. З заводу G0XX в мене чогось був 42, то в перехідних режимах машина постійно глохла і плавав холостоий. На мікасах з 069 прошивкою з заводу по замовчуванню G0XX=60, G0b=170.

Дивився логи, тут або хтось приложив руки до прошивки, або стоять нестандарнті форсунки, або тиск в рампі зашкалює, бо за стокових параметрів при G0XX=18, G0b=70 двигун працювати не буде. В мене при G0b=120, на хостому якщо дати газу то вже йде провал.
Сам в непонятках. Тиск в рампі на ХХ 2,8-2,9, при перегазовках 3,0-3,1, міряв сам саморобним пристроєм, манометр новий. Форсунки стандартні, перед встановленням промивав Карбоклінером дома, сітки в усіх форсунках поміняв на нові. Факел розпилу на всіх форсунках нормальний, під тиском форсунки не травлять, тримають(перевіряв перед встановленням на авто).
Гадаю, що "проблема" таки в 317 РВ. Не дарма ж на Ланосах 1,4 G0b=90.
Можна припустити, що для 1,2 об"єму, і G0XX потрібно менше.
Власне тому й запитував, чи часом ніхто на такі самі граблі не наступав, як я.
До речі собі також встановив G0b=90 коли без ДК налаштовував. На 70 потрібно сильніше тиснути на газ коли рушаєш, а при G0b=90 рушає добре, практично без газу.

Вчора ввечері після різних варіацій прошивок, таки залив 069 стандартну прошивку з 1,2. На ній на ХХ більш рівномірно працює, фази не міняв. На Т8 на ХХ обороти плавають.

Ще мене цікаве тиск в ресивері. Не замалий він у мене? На ХХ на прогріту в районі 260.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 21.12.2017 в 11:31.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 11:43   #1032
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Сам в непонятках. Тиск в рампі на ХХ 2,8-2,9, при перегазовках 3,0-3,1, міряв сам саморобним пристроєм, манометр новий. Форсунки стандартні, перед встановленням промивав Карбоклінером дома, сітки в усіх форсунках поміняв на нові. Факел розпилу на всіх форсунках нормальний, під тиском форсунки не травлять, тримають(перевіряв перед встановленням на авто).
Гадаю, що "проблема" таки в 317 РВ. Не дарма ж на Ланосах 1,4 G0b=90.
Можна припустити, що для 1,2 об"єму, і G0XX потрібно менше.
Власне тому й запитував, чи часом ніхто на такі самі граблі не наступав, як я.
До речі собі також встановив G0b=90 коли без ДК налаштовував. На 70 потрібно сильніше тиснути на газ коли рушаєш, а при G0b=90 рушає добре, практично без газу.

Вчора ввечері після різних варіацій прошивок, таки залив 069 стандартну прошивку з 1,2. На ній на ХХ більш рівномірно працює, фази не міняв. На Т8 на ХХ обороти плавають.
За таких обставин двигун мав би хавати бензину в два ризи менше ніж в стоці, а по логу я бачу на холостому 0,8-0,95 л/хв на прогрітому двигуні, коли в мене на безині за таких температур розхід 0,68-0,75 був.

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Ще мене цікаве тиск в ресивері. Не замалий він у мене? На ХХ на прогріту в районі 260.
Я на логах бачу >400.

-------------------------------

Ніхто не пробував в прошивці відключати опцію "Разрешить адаптацию УОЗ по детонации"? В мене складається враження що мікас неправильно адаптується. Дуже часто на бензині замічав, що коли на заправці залили трохи інший бензин ніж той що в баку, то машина по трасі дуже класно їде, миттєвий розхід на БК мениший, Але потім потужність падає.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 12:10   #1033
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Я на логах бачу >400.
А що за параметр "Середнє Рк на ХХ"? Я чомусь вважав що саме це і є тиск(розрідження) в ресивері.
Так якщо в мене тиск 400 і більше, то в мене навпаки тиск завеликий. По типовим параметрам повинно бути 320-380.

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение

В мене складається враження що мікас неправильно адаптується
За адаптацію то взагалі окреме питання. Я пару тижнів тому пів дня сидів у машині і декілька разів прошивав Мікас різними варіаціями прошивок і перевіряв їх на ХХ. Так от після прошивки прошивкою Т8 з фазами з 1,4 069 і "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" з 140 на 150 у мене МікасОнлайн показав на ХХ відмінні результати по витарті - 0,6-0,7 і стабільні обороти ХХ. G0XX - 15, G0b - 70. Я б на ній і лишився, але розхід "атомний" вийшов - на 10л 70 км коротких переміщень. Після цього почистив таблиці адаптації і поміняв прошивку. Більше такого не зміг домогтися.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 21.12.2017 в 12:19.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 13:49   #1034
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
А що за параметр "Середнє Рк на ХХ"? Я чомусь вважав що саме це і є тиск(розрідження) в ресивері.
Не можу сказати точно що це, і як воно рахується, в неті ніяких даних не знайшов, але підозрюю що це розрідження, тобто Ратм-Рабс.
Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Так якщо в мене тиск 400 і більше, то в мене навпаки тиск завеликий. По типовим параметрам повинно бути 320-380.
Для РХХ=41 це нормально.
Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
За адаптацію то взагалі окреме питання. Я пару тижнів тому пів дня сидів у машині і декілька разів прошивав Мікас різними варіаціями прошивок і перевіряв їх на ХХ. Так от після прошивки прошивкою Т8 з фазами з 1,4 069 і "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" з 140 на 150 у мене МікасОнлайн показав на ХХ відмінні результати по витарті - 0,6-0,7 і стабільні обороти ХХ. G0XX - 15, G0b - 70. Я б на ній і лишився, але розхід "атомний" вийшов - на 10л 70 км коротких переміщень. Після цього почистив таблиці адаптації і поміняв прошивку. Більше такого не зміг домогтися.
Тобто, "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" впливає на роботу двигуна? Чи цей параметр міняв разом з графіком закінчення фази вприску?
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 16:32   #1035
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Тобто, "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" впливає на роботу двигуна? Чи цей параметр міняв разом з графіком закінчення фази вприску?
Міняв разом з закінченням фази вприску.
По моїм суб'єктивним відчуттям впливає.
Я коли тільки поставив інжектор і через декілька днів перешив зі стокової 069 на твою Т8, то двигун на ХХ став працювати жорсткіше якось. А коли піддивився, що на новіших прошивках з 1,4 цей параметр встановлено 150, то спробував і собі. Ще жорсткіше працює і нерівномірно на ХХ, тому повернув значення на 140.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 21.12.2017 в 16:35.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 17:00   #1036
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Міняв разом з закінченням фази вприску.
По моїм суб'єктивним відчуттям впливає.
Я коли тільки поставив інжектор і через декілька днів перешив зі стокової 069 на твою Т8, то двигун на ХХ став працювати жорсткіше якось. А коли піддивився, що на новіших прошивках з 1,4 цей параметр встановлено 150, то спробував і собі. Ще жорсткіше працює і нерівномірно на ХХ, тому повернув значення на 140.
Якщо разом із графіком закінчення фази вприску, то це скоріш за все реакція на цей графік, його зміна дійсно впливає на роботу, а "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" якщо вірити хелпу до мікаса, використовується тільки для діагностики датчика.

Цитата:
C78 Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы
Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы
необходимо для диагностики положения датчика
фазы (параметр qFS).
Значение С78 определяется конструкцией двигателя.
Установите С78=0.0 для выключения диагностики.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 09:47   #1037
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Ключова фраза
Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
якщо вірити хелпу до мікаса
Десь на просторах Нету, а можливо й у нас на форумі читав:

Цитата:
прошивка 1,4 отличается от 1,3 и 1,2 (если такой же версии, например 111), кроме величин, зависящих от объема двигателя, только изменением значения "Нормальное положение рабочего фронта датчика фаз" (у 1,2 и 1,3 там 150, а у 1,4 там 153 град. ПКВ).
Цитата:
ТОЛЬКО в установке начального пол фронта Датчика фаз -в стоке 130 град(плоховато едет) в вычитаной 140 град!(лучше едет)
Хоча в 069 прошивці що на 1,2 що на 1,4 значення 130. А значення 153 взагалі не бачив ні в одній прошивці.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 22.12.2017 в 09:53.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 10:37   #1038
Саныч
 
Саныч
 
Адрес: Запорожье, Правый
Возраст: 40
Сообщений: 8,960
Машина: Таврия 1.3, ЗАЗ Ланос 1.4
Длина: 30490мкм
Диаметр: 33мм
По умолчанию

А есть ли какой-то перечень что нужно менять в прошивке при смене мотора?
у меня был мемз 317, сейчас блок и готова таврические 1,3, на голову поставил ДФ и 317-й вал. мозги микас 10,3+
__________________
ага, ну да
Запчасти без посредников
Саныч вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 12:01   #1039
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Саныч Посмотреть сообщение
А есть ли какой-то перечень что нужно менять в прошивке при смене мотора?
у меня был мемз 317, сейчас блок и готова таврические 1,3, на голову поставил ДФ и 317-й вал. мозги микас 10,3+
В цій папці https://drive.google.com/drive/folde...wIMhfKcfV3I8Ul є скріншоти графіка закінчення фази впорскування. В назві файла є версія прошивки, об"єм і положення датчика фаз. Зверніть увагу що положення датчика фаз міняється разом з графіком, тому судити що параметр датчика фаз впливає на потужність думаю не варто.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 15:21   #1040
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Володимир дякую за графіки.
Цитата:
Сообщение от Саныч Посмотреть сообщение
А есть ли какой-то перечень что нужно менять в прошивке при смене мотора?
у меня был мемз 317, сейчас блок и готова таврические 1,3, на голову поставил ДФ и 317-й вал. мозги микас 10,3+
В том-то и дело что перечня нет.
Есть только рассуждения, догадки, наработки отдельных индивидуумов. Притом таких людей очень мало. Одни утверждают что 317 РВ на 1,1 - 1,3 моторах нонсенс и в принципе работать как нужно не будет. А есть и такие, что утверждают обратное и даже говорят о прибавлении "лошадей". Все индивидуально.
Несколько выше на примерно такой же вопрос с с моих уст высказалось мнение, что достаточно на стоковой прошивке под 1,1-1,3 поменять фазы с прошивки 1,4.
С одной стороны это логично, потому как отличие РВ в "ширине" фаз (на 317 "шире" фазы).
С другой стороны при не очень предвзятом сравнении прошивок 1,2 и 1,4 есть параметры, которые не вписываются в общую логическую картину. Имеется ввиду топливоподача. В некоторых случаях топливоподача на 1,4 меньше чем на 1,2, хотя на больший объем нужно больше топлива.
Я вот пробовал на прошивку с 1,4 топливоподачу поставить с прошивки 1,2. В ходовых характеристиках не проверял, но на ХХ и при перегазовках работа двигателя не понравилась. Я правда пробовал на 092 прошивке. На днях попробую на 069 прошивке такое сделать.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 22.12.2017 в 15:25.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 16:12   #1041
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
С другой стороны при не очень предвзятом сравнении прошивок 1,2 и 1,4 есть параметры, которые не вписываются в общую логическую картину. Имеется ввиду топливоподача. В некоторых случаях топливоподача на 1,4 меньше чем на 1,2, хотя на больший объем нужно больше топлива.
А в 3Д таблиці паливоподачі/запалювання, не варто порівнювати окремі графіки, тому що якщо взяти для прикладу розрідження в ресивері при однакових обертах і однаковому відкритті дроселя, то воно буде різним для цих двигунів, і відповідно вся поверхня в 3Д прощені зміщена.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 16:36   #1042
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
розрідження в ресивері при однакових обертах і однаковому відкритті дроселя, то воно буде різним для цих двигунів,
За це й мова. Розрідження на 1,2 зі стандартним РВ одне, а з 317 інше(менше)
В 3Д запалювання УОЗ на 1,4 суттево відрізняються з прошивкою 1,2.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 22.12.2017 в 16:38.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 17:47   #1043
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,712
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65800мкм
Диаметр: 33мм
По умолчанию

Примусса Вам надо и покататься с ШДК. А то всю жизнь настраивать будете. Непросто это очень, когда железо нестандартное.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил
20 лет, разрушил.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 20:40   #1044
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,125
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
За це й мова. Розрідження на 1,2 зі стандартним РВ одне, а з 317 інше(менше)
В 3Д запалювання УОЗ на 1,4 суттево відрізняються з прошивкою 1,2.
В логах меншого розрідження я не побачив, при такому положення РХХ це норма.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.12.2017, 19:37   #1045
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Yurasvs Посмотреть сообщение
Примусса Вам надо и покататься с ШДК. А то всю жизнь настраивать будете. Непросто это очень, когда железо нестандартное.
Завтра-послезавтра поставлю стандартный РВ, сегодня отвез токарю чтоб шейку шлифонул по сальник. А то расход больше 10л на 100 достал уже.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.12.2017, 19:38   #1046
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 49
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
В логах меншого розрідження я не побачив, при такому положення РХХ це норма.
Ось встановлю стандартний РВ і подивлюсь як воно буде.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.12.2017, 21:03   #1047
SM1975
 
Адрес: Полтавская обл
Сообщений: 14
Машина: Ланос
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Есть хорошая прошивка на дв. 1.4 мемз 317. Кому интересно обращайтесь в ЛС.
SM1975 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.12.2017, 04:05   #1048
wint
надписи нет
 
wint
 
Адрес: ЗП
Возраст: 41
Сообщений: 15,133
Машина: черное и бежевое говно
Длина: 186600мкм
Диаметр: 41мм
Отправить сообщение для wint с помощью ICQ
По умолчанию

Платно?
wint вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.12.2017, 19:59   #1049
SM1975
 
Адрес: Полтавская обл
Сообщений: 14
Машина: Ланос
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Хотите могу бесплатно.но с Чипсофта. А чтоб откатанная и прям совсем бомбочка.то бесплатно раздавать как то не хочется.
SM1975 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.12.2017, 20:30   #1050
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от SM1975 Посмотреть сообщение
Хотите могу бесплатно.но с Чипсофта. А чтоб откатанная и прям совсем бомбочка.то бесплатно раздавать как то не хочется.
Топайте в Купипродайку, господин инкогнито!
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук на форуме   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 08:43. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.