ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Электрика

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 21.12.2017, 13:49   #1
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,230
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
А що за параметр "Середнє Рк на ХХ"? Я чомусь вважав що саме це і є тиск(розрідження) в ресивері.
Не можу сказати точно що це, і як воно рахується, в неті ніяких даних не знайшов, але підозрюю що це розрідження, тобто Ратм-Рабс.
Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Так якщо в мене тиск 400 і більше, то в мене навпаки тиск завеликий. По типовим параметрам повинно бути 320-380.
Для РХХ=41 це нормально.
Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
За адаптацію то взагалі окреме питання. Я пару тижнів тому пів дня сидів у машині і декілька разів прошивав Мікас різними варіаціями прошивок і перевіряв їх на ХХ. Так от після прошивки прошивкою Т8 з фазами з 1,4 069 і "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" з 140 на 150 у мене МікасОнлайн показав на ХХ відмінні результати по витарті - 0,6-0,7 і стабільні обороти ХХ. G0XX - 15, G0b - 70. Я б на ній і лишився, але розхід "атомний" вийшов - на 10л 70 км коротких переміщень. Після цього почистив таблиці адаптації і поміняв прошивку. Більше такого не зміг домогтися.
Тобто, "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" впливає на роботу двигуна? Чи цей параметр міняв разом з графіком закінчення фази вприску?
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 16:32   #2
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 50
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Тобто, "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" впливає на роботу двигуна? Чи цей параметр міняв разом з графіком закінчення фази вприску?
Міняв разом з закінченням фази вприску.
По моїм суб'єктивним відчуттям впливає.
Я коли тільки поставив інжектор і через декілька днів перешив зі стокової 069 на твою Т8, то двигун на ХХ став працювати жорсткіше якось. А коли піддивився, що на новіших прошивках з 1,4 цей параметр встановлено 150, то спробував і собі. Ще жорсткіше працює і нерівномірно на ХХ, тому повернув значення на 140.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 21.12.2017 в 16:35.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2017, 17:00   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,230
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Міняв разом з закінченням фази вприску.
По моїм суб'єктивним відчуттям впливає.
Я коли тільки поставив інжектор і через декілька днів перешив зі стокової 069 на твою Т8, то двигун на ХХ став працювати жорсткіше якось. А коли піддивився, що на новіших прошивках з 1,4 цей параметр встановлено 150, то спробував і собі. Ще жорсткіше працює і нерівномірно на ХХ, тому повернув значення на 140.
Якщо разом із графіком закінчення фази вприску, то це скоріш за все реакція на цей графік, його зміна дійсно впливає на роботу, а "Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы" якщо вірити хелпу до мікаса, використовується тільки для діагностики датчика.

Цитата:
C78 Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы
Нормальное положение рабочего фронта датчика фазы
необходимо для диагностики положения датчика
фазы (параметр qFS).
Значение С78 определяется конструкцией двигателя.
Установите С78=0.0 для выключения диагностики.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.12.2017, 09:47   #4
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 50
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Ключова фраза
Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
якщо вірити хелпу до мікаса
Десь на просторах Нету, а можливо й у нас на форумі читав:

Цитата:
прошивка 1,4 отличается от 1,3 и 1,2 (если такой же версии, например 111), кроме величин, зависящих от объема двигателя, только изменением значения "Нормальное положение рабочего фронта датчика фаз" (у 1,2 и 1,3 там 150, а у 1,4 там 153 град. ПКВ).
Цитата:
ТОЛЬКО в установке начального пол фронта Датчика фаз -в стоке 130 град(плоховато едет) в вычитаной 140 град!(лучше едет)
Хоча в 069 прошивці що на 1,2 що на 1,4 значення 130. А значення 153 взагалі не бачив ні в одній прошивці.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 22.12.2017 в 09:53.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 00:46. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.