![]() |
|
|||||||
| Результаты опроса: настраиваете ли вы самостоятельно мпсз | |||
| нет, как получил так и езжу |
|
41 | 18.64% |
| да, постоянно настраиваю |
|
61 | 27.73% |
| а зачем меня все устраивает |
|
29 | 13.18% |
| хочю,но незнаю как |
|
89 | 40.45% |
| Голосовавшие: 220. Вы ещё не голосовали в этом опросе | |||
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#11 |
|
Насилу настроїв нормально систему запалення і ХХ довго грався з БК і стробоскопом
МПСЗ радуе, незнаю як з розходом, але поки доволен, порадував і многоіскровий режим зараз розібрався з вуглами, але цікавить чому максимальний вугол на ХХ-40град, чому такі цифри настройки 5 град мін вугол, ще зусрічав 65 і 70 градусів. хочеться почитати звідки ці градуси вилазять і чому на стандартному трамплері мах впередження град вроде 27-29 в залежності від модифікації я розумію що вроде як все привязано до фаз газорозподілення але хочеться побачити графіки, вугли і т. д. пошук перелопатив інформації небагато дякую |
|
|
|
0 (0)
|