ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Кузов

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 20.12.2012, 14:24   #11
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 36
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Я коли ремонтував свого редуктора теж намаявся багато.... коли його виймаєш з машини необхідно його трохи прокручувати - трохи заводиш моторедуктор в сторону салону (зручно його тримати за електродвигун склоочисника), щоб витягти болти кріплення із отворів в кузові і трохи повертаеш його електродвигуном в бік мотору. Прокручуєш поволі вліво-вправо і потроху тягнеш на себе... Моторедуктор повинен потроху податися. Коли вже буде видно сам електродвигун на рівні отвору, починаєш тягнути в вверх і поволі прокручувати вліво чи вправо - він сам підскаже...Здається я виймав саме так. Пам"ятаю одне точно, що вийти з отвору він повинен електродвугуном склоочисника вперед. Потрібно намацати необхідне положення і він сам звідти випригує.... Залазить туди таким же чином - з проворотом...

Як розбирав редуктор вдруге, то вийняв його за 2 хв а всунув за 3
__________________
Починаючий славутовод

Последний раз редактировалось Vlad1103; 20.12.2012 в 14:48.
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 07:15. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.