![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 36
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Я коли ремонтував свого редуктора теж намаявся багато.... коли його виймаєш з машини необхідно його трохи прокручувати - трохи заводиш моторедуктор в сторону салону (зручно його тримати за електродвигун склоочисника), щоб витягти болти кріплення із отворів в кузові і трохи повертаеш його електродвигуном в бік мотору. Прокручуєш поволі вліво-вправо і потроху тягнеш на себе... Моторедуктор повинен потроху податися. Коли вже буде видно сам електродвигун на рівні отвору, починаєш тягнути в вверх і поволі прокручувати вліво чи вправо - він сам підскаже...Здається я виймав саме так. Пам"ятаю одне точно, що вийти з отвору він повинен електродвугуном склоочисника вперед. Потрібно намацати необхідне положення і він сам звідти випригує.... Залазить туди таким же чином - з проворотом...
Як розбирав редуктор вдруге, то вийняв його за 2 хв а всунув за 3 ![]()
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 20.12.2012 в 14:48. |
![]() |
![]() |