Цитата:
Сообщение от redpas
проблема не в том, что впрыск прямой/не прямой, а в каличной системе РХХ. на Мазде холостой ход регулируется воздухом, а на Таврии- УОЗ.
таким образом получается, что в Мазде чтоб уменьшить обороты, уменьшается подача воздуха, а значит и топлива, поскольку количество топлива, зависит только от воздуха. а Таврия при этом, просто начинает смесь воспламенять далеко за ВМТ, что равносильно выбрасыванию бензина просто в выхлопную трубу.
с помощью Января, я смог добиться 0,4л в час и на Таврии.
|
На тавріях славутах, холстий регулюється в два етапи, грубу підстройку виконує РХХ, тобто відкриває і закриває отвір для подачі повітря в ресивер, а там від розрідження і обертів регулюється паливоподача, і УОЗ для точної настройки. Тобто від мазди нічим не відрізняється, а те що на заводі намалювали криві графіки то вже питання друге, просто в цивилізованих країнах коли виробник випускає браковане авто, то він може влетіти на великі гроші, тому всі косяки стараються усувати на етапі проектування.
На бензині на ХХ при обертах 800 моя славута 1,2 хавала 0,68-0,72 л/год порахованих по часу впорскування і обертах, бо те що мікас видає на діагностику, ніякого відношення до витрати не має.