![]() |
|
|
#18 | |
|
Цитата:
Ні для кого не секрет що повітря легше за рідину, тому при подачі охолоджуючої рідини знизу, рідина буде виштовхувати повітря вверх і воно вийде через верхній патрубок. Рідина має ще одну властивість, текти по найкоротшому і найлегшому шляху, тому при подачі рідини зверху, вона не буде намагатись виштовхнути повітря що знаходиться у верхній частині радіатора (на малюнку над синьою лінією) а буде текти через отвори що вже заповнені рідиною (тобто через отвори під синьою лінією). Тобто получається що 1/4 частини радіатора не бере участі у тепловіддачі, також немає гарантії що і в ніжній частині радіатора рідина по всіх трубках тече з однаковою швидкістю. Для карбюраторного двигуна може це і не важливо, бо в нього найвища точка вихід з головки на обігрівання карба, тому там повітряні пробки не затримуються, інжетор цього патрубка немає і в головці коли збирається повітря воно впершу чергу циркулює через пічку. В мене наприклад після стоянки перші хвилини після запуску двигуна супроводжуються бульканням в пічці. Те що зараз немає різниці в тому як гріє пічка при різних положеннях патрубків, не означає що так буде і зимою при -20. Ще хочу додати що у старих тавріях де вихідний патрубок був підключений майже біля самої помпи пічка гріла замітно краще.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|