![]()  | 
| 
			
			 | 
		#1626 | 
| 
			
			 Забанен 
			
			
			
			Адрес: Юзовка 
				Возраст: 47 
				
					Сообщений: 15,435
				 
				
				
    Машина: ZAZ 110206 
				Длина: 237190мкм 
Диаметр: 0мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			кук истину глаголит. Лил всегда масла в кпп по принципу " кашу маслом не испортишь". В итоге, на оборотах слышно вой чего угодно, только не КПП.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1627 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			У ній були шестерні 5-ї з меньшим передаточним числом ніж ті що в останні роки ставили на конвеєр, можливо вони і не вили, бо так як в коробці була дирка то більше 2-х літрів масла в ній не затримувалось.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1628 | |
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Адрес: Магазин "Автозапчасти ЗАЗ" ул. Черноморского казачеств 
				
				
					Сообщений: 3,846
				 
				
				
    Машина: Дукато 2013. Славута 2007. Nissan Pathfinder 2017 
				Длина: 14490мкм 
Диаметр: 29мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Дилер «МеМЗ» ЗАО «ЗАЗ» более 10лет. +380503362036, если Viber - утром  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1629 | |
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 А от у однокласників, що ФІАТ, що інші- не виє! То, можливо, тому пацану, що робить ці КПП, руки треба помити? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1630 | |
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 Я думаю що там весь техпроцес треба змінити. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1631 | |
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 ТАД є ТАД, це не моторне мастило- від 0W30 до 0W50 з проміжними величинами вязкості. Тут крім 80/90 щось було? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1632 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Адрес: харьковская обл Балаклея 
				Возраст: 42 
				
					Сообщений: 736
				 
				
				
    Машина: лачетти нива таврия 
				Длина: 2470мкм 
Диаметр: 25мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			мы меняли первичный вал б.у, новые подшипники первичного вала и роликовый подшипник вторичного вала,сальники соответственно,больше ничего,как она работала до этого не знаю но сомневаюсь что был такой шум на всех передачах,кольца упорные на гп не перепутал и ставили все как было,рольковый подшипник первичного вала покупал дважды,первый купил это вообще какая то хрень отверткой на роликах можно чертиков рисовать.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			куплю авто любое в любом состоянии 0953033646 Если бы мы делали девушек, - они бы тоже не ломались - BMW. Если бы мы делали девушек, - вы бы потрахались уже на первом свидании - АвтоВАЗ Последний раз редактировалось андрей василье; 19.04.2017 в 20:38.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1633 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Ну, нажаль зараз нічого доказати не можу, бо кілька років тому всі наявні відпрацьовані масла пішли на пропитку деревини, але заради цікавості як будеш в автомагазині де на вітрині є ТАД від різних виробників, можеш покалатати банки, то відчуєш що кожен має різну в"язкість. Я на 2 тисячах брав кременчуцький ТАД, на банці ще писало що він підвищеної в"язкості, то в"язкість була така сама як в того що залили на заводі.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1634 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Володимир, у різних виробників може бути що завгодно, в т.ч. і ТАД в"язкості 15/40 і Тосол стає Океаном, але це вже на їх совісті. 
		
		
		
		
		
		
			Будь-який нормальний довідник дає чіткі межі в"зкості та склад, і там при +50/+100 С, що нормовано для всіх мастил, різниця буває в пару мм кв/с, ну аж 5, не більше. І це не настільки важливо, як те, чи повна КПП, чи порожня. І яка там конструкція та зазори. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1635 | ||
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 Цитата: 
	
 Я на попередній таврії завжди лив ТАД фіри "Вамп", проблем було ніяких, останній раз як залив таке як на фото, то появився хруст при включенні другої передачі.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1636 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Адрес: Киев/Ырпень 
				
				
					Сообщений: 10,992
				 
				
				
    Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм  модерн-ван ред. от ? 
				Длина: 60960мкм 
Диаметр: 30мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			был заводской тад, заменил на веол гл4 правильной вязкости, зимой масло жиже, легче включать, но 5 посвистывает чуток как и раньше, а может больше, 1 включить можно с прогазовкой или очень тяжело если машина катится, вторая при медленном включении без хруста идет, при быстром может хрустнуть. Если б кто сказал залей "вот это" и все будет пучком, я б даже залил, но кто ж так скажет....У вас на фото гл5, оно вроде как не подходит для наших синхронизаторов(типа агресивно), но ральных случаев поломки коробок от гл5 никогда не слушал, так что наверное байка...хз.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1637 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Вона тому і чутлива, що зазори надто довільні- перше. Про це вже не раз говорилось, я приводив не раз за ці роки цитату з журналу ЗР з картинками про причини. Потім довго сперичався з Алексчуком, що не треба притирати шестерні, бо це тільки збільшить зазори в зубатих парах, а значить- стуки. Не кажучи про "точність" виконання валів та роликових безкорпусних підшипників. 
		
		
		
		
		
		
			Друге- вірити написаному на тарі різних віробників ? Там реальні дані? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1638 | ||
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 ![]() ![]() Цитата: 
	
 В залежності від виду масла, є або нема приколи описані мною вище, тобто виття 5-ї, хруст при включенні другої, і неможливість втикнути 1-у на швидкості більше 10 кмг. З того що написано на банці, я читав тільки напис "ТАД-17и", але одне калаталось в банці туго як нігрол, а інше як легко моторна мінералка. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1639 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			...Я не веду мову про стуки...- а вони можуть різними бути, в .ч. і шумом невеликим, все від зазорів залежить і рук. У одних- стоїть на нейтралі Таврія і чути гаркання КПП, в інших- меньше, і все це- зазори, тіж самі шуми/стуки в парах.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1640 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			...Я не веду мову про стуки...- а вони можуть різними бути, в .ч. і шумом невеликим, все від зазорів залежить і рук. У одних- стоїть на нейтралі Таврія і чути гаркання КПП, в інших- меньше, і все це- зазори, тіж самі шуми/стуки в парах.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1641 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Адрес: Киев/Ырпень 
				
				
					Сообщений: 10,992
				 
				
				
    Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм  модерн-ван ред. от ? 
				Длина: 60960мкм 
Диаметр: 30мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Вы картинками с канистрами меня в ступор ввели. Визуально точно помню, что черного цвета и форма аккурат как у вас(крышка ниже самой высокой точки канистры), в гугле "веол" не нашел. Может я лью венол а название неправильно запомнил?  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1642 | |
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 На старій таврії в мене стукали шестерні 5-ї, через несоосність первинний вал крутиться ривками, тому шестерні 5-ї стукають, так як з нівнем масла там не густо. Перевірялось дуже легко, якщо на ХХ без вижиму зчеплення пробувати включати передачі, то при спробі включити 5-у стук пропадав. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1643 | |
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 80W-90 на запах було як радянське мінеральне масло, а 75W-90 має солодкий запах як напівсинтетика від шел. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1644 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Адрес: Киев/Ырпень 
				
				
					Сообщений: 10,992
				 
				
				
    Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм  модерн-ван ред. от ? 
				Длина: 60960мкм 
Диаметр: 30мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			не не, я о канистре, точно как у вас на картинке. Посмотреть сча некомучто там написано, нескоро буду возле гаража. Возможно я купил "кроссовки Адидос" вместо Адидас.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1645 | |
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 Відсутність підшипника в маховику- не причина, в нормальних КПП нема його теж, а не шумлять при тій же паспортній в"язкості. Причина в постійному зачепленні 4-х пар зубчатих коліс без демпферування при великих зазорах і на валу, и між зубами. Густе мастило спочатку є демпфером, з прогрівом перестає. Ну і головне- нестабільність обертів КВ. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1646 | ||
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 ![]() Цитата: 
	
 Кілька разів він після цього перебирав коробку, але стук не пройшов. Можливо навіть в цій гілці описаний весь цей процес. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1647 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Дисбаланс нового зчеплення не розглядався? Яке відношення мала КПП до нього? А от невеликий люфт ш/п перинного вала+дисбаланс- запросто. Старий фрикц. диск зносився, притерся, став легший, плюс вуха притерлись...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1648 | |
| 
	
		
		
			
			 
			
			Щеплення з диском наскільки пам"ятаю імпортове фірми Вебер, на корзині були присутні балансувальні грузики. І до чого дисбаланс до стуку? 
		
		
		
		
		
		
			Цитата: 
	
 В попередніх постай я зробив припущення, що на МЕМЗі, коли коробку навішують на двигун, то двигун на стенді стоїть маховиком догори, і ложачи на нього коробку зверху забезпечується максимальна соосність валів, я коли вже в гаражних умовах чи на СТО ставлять коробку, то двигун завжди в горизонтальному положенні і переважно ще й на автомобілі, тому є йморівність що 100-відсоткова соосність не забезпечується. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1649 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Для цього є палець-направляйка для орієнтації диска. Між іншим, потрібний для всіх авто, якжо руцями робити монтаж. 
		
		
		
		
		
		
			Вебер почав для Таврії зчеплення гнати? Ой... ... І до чого дисбаланс до стуку?...(с)- ще раз- будь-яка нерівномірність в обертанні маси металу призводить до шумів/стуків- залежить від зазорів. Малі- мало шумить, великі- шум стає стуком. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 21.04.2017 в 10:02.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1650 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Якщо диск не поцентру то коробку на двигун не навішаєш, я веду мову що коробка в цілому не добре центрується.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
 
 | 
	
	
		
| Опции темы | Поиск в этой теме | 
| Опции просмотра | |
		
  | 
	
		
  |