![]() |
|
![]() |
#1 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,530
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Дисбаланс нового зчеплення не розглядався? Яке відношення мала КПП до нього? А от невеликий люфт ш/п перинного вала+дисбаланс- запросто. Старий фрикц. диск зносився, притерся, став легший, плюс вуха притерлись...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]()
Щеплення з диском наскільки пам"ятаю імпортове фірми Вебер, на корзині були присутні балансувальні грузики. І до чого дисбаланс до стуку?
Цитата:
В попередніх постай я зробив припущення, що на МЕМЗі, коли коробку навішують на двигун, то двигун на стенді стоїть маховиком догори, і ложачи на нього коробку зверху забезпечується максимальна соосність валів, я коли вже в гаражних умовах чи на СТО ставлять коробку, то двигун завжди в горизонтальному положенні і переважно ще й на автомобілі, тому є йморівність що 100-відсоткова соосність не забезпечується.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|