![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
нудный
Сообщений: 26,822
Длина: 247770мкм
Диаметр: 48мм
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 29мм
|
Дякую за пораду. Згодом, перероблю.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 29мм
|
Сьогодні увечері десь зарядка зникла. На акумуляторі доїзжав. Завтра шукатиму, в чому справа.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 29мм
|
На генераторі відпала клема (замінили самостійно). Сам генератор перевірили на стенді (5 грн.) - "аж зашкалює"! Заразом замінили ремінь генератора. Ремінь BOSH залишився від старого господаря.
Учора відпала якась тяга від куліси до коробки. Зварювальник заварив (70 грн). Випускний колектор підварили та усі прокладки до глушника замінили - відновили герметизацію (200 грн.). Машинка знов "бігає" ... і непогано...
Последний раз редактировалось vitw; 29.01.2011 в 14:40. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
нудный
Сообщений: 26,822
Длина: 247770мкм
Диаметр: 48мм
|
Вы пишите цены запчастей и работ,
когда у кого-то что-то сломается, уже примерно можно будет представлять сумму... |
|
|
|