![]() |
![]() |
#126 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Получось так, что довольно за короткое время заливал разные бензы, и какое-то мнение уже сложилось. Напомню, что у меня Славута 1,2Л, карбюратор, с установленным МПСЗ.
ОККО, 95 Евро - вполне приличный, хорошая тяга, но есть нюанс, он может быть польским или белорусским (как они говорят), польский лучше. ОККО, 95 Pulls - бензин отличный, звучание движка приятное, набор скорости (хорошо берёт с низов) отличный. Я думаю, что Пульс отлично подходит для дальних поездок, трассы. ОККО, 92 - разница между 95 Евро и Пульс ощущается, машина туповатая, но не кретично. Тож бывает белорусским и польским. Хотя есть мнение, что под маркой 92-го могут и продавать 95-й импортный. ANP 92-й (Кременчугский, возле ГазКонторы), разница между 92-м ОККО мизирная. Динамика нормальная если ездить не груженым, без пассажиров. Я думаю, что по городу ANP 92-й саме то. И стоит он 9,70 грн - самая низкая цена. Хотя, скорее это интереснее тем водилам, у кого карбюратор. Кста, расход между 95-м и 92-м почти одинаковый, если не гонять. И ещё хотелось сказать про запах из выхлопной, самый противный от 95-го Евро, ОККО. |
![]() |
![]() |
#127 |
![]()
Я теж вже все перепробував, перечитав в свій час купу тестів. 92-ий непоганий на УкрНафті і при цьому навіщо платити більше. Він на більшості заправок відповідеє ЄВРО-4. Набагато кращого 92-ого бензину всеодно наврядчи можна знайти навіть і на дорогих заправках. Головне щоб не бадяжили. Нарахунок 95-ого, то на ОККО він переважно імпорт ЄВРО-5. Машина хоч і трохи гірше тягне ніж на українському бензині з УкрНафти, а особливо з Шелла, але движок працює тихіше і рівніше.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
![]()
Знайомий недавно заправився на АНП, таж історя що і в мене як вигорів старий бензин машина заглохла і пропав холостий хід. АНП ГА&НО!!!!!!!!!!!
__________________
Ёж птица гордая, пока не пнешь не полетит ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
![]()
Останнім часом з бензину АНП заправляв тільки 92-ий. Як для 92-ого ніби непогано, без особливих нарікань. В мене є знайомий, який вже біля 5-ти років тільки його і ляє. Ніби нічого. Проблем не було.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
![]()
Забув уточнити, що це теж був А-95
__________________
Ёж птица гордая, пока не пнешь не полетит ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
![]()
Та я сам недавно з дуру 95-ого залив на УкрНафті. На холостих газнеш і машина глохне. Бадяга ще та. Так що, якщо сині заправки, то тільки 92-ий.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
(1,2 карб.) |
|
![]() |
![]() |
#133 |
![]()
Я на Шелл десь біля року заправлявся. Але вже так дістали своїм:'Тільки що бензовоз зливався. Може V-Power спробуєте?' Недавно слухав цю байку три дні підряд. Після чого туди ні ногою.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
![]() Цитата:
Я таку тенденцію теж помітив, навіть коли міняєш дорогу АЗС на теж дорогу.
__________________
Ёж птица гордая, пока не пнешь не полетит ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
![]()
заправился недавно на ОККО 92-рым,динамика выросла и что самое интересное снизился расход(на 0.5-0,6)литра.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
![]()
УкрНафта 92-ий 8-8,5 л/100 км, ОККО 95-ий 9,5-10. От вам і реклама про те, що на високоякісному бензині ОККО ми проїдем більше.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
На счёт на 92-м цокают клапана и т.д. - нада подстроить зажигание, в минус например, проехаться, послухать. У меня на 92-м АНП тож цокало чуток, ну октан-корректорм дал 2 градуса в минус, и ща всё нормально. Правда и делается, это у меня ну ооочень просто, одной кнопочкой и не выходя из салона автивки.
![]() Последний раз редактировалось qassik; 31.08.2011 в 22:53. |
![]() |
![]() |
#138 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Я на Шелл заправляюсь 92-м вимушено - дають на роботі талони, а так перевагу віддаю Окко 92 або 95 - на ньому витрати на 100 км. меньші на 1л порівняно з Шелл .
|
![]() |
![]() |
#139 |
![]()
В мене навпаки на ОККО скільки не пробував, завжди витрати пального вище.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
![]()
Вчора заправив 95 Мустанг на ВОГ. Нічого так машинка їде.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
![]()
Залив 20 л. V-Power. Душевно машина пре. Зозо говорив, що розбавляти тре з чимось, бо біда буде. Поки все гуд.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
![]() Цитата:
Просто він не написав що буде не біда а пес дець - це такий песик що підкрадається не помітно а видно його стає через деякий час.
__________________
Ёж птица гордая, пока не пнешь не полетит ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 44
Сообщений: 1,313
Машина: Славута-люкс 1.2карбюратор ГБО
Длина: 114650мкм
Диаметр: 30мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
![]()
Та нічого там страшного бути не повинно. Це ж нормальний забугорний 95-ий бензин. Тільки що з чистячими присадками. Такий же як Пульс і Мустанг.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
![]()
Перехвалил я 92-ой ОККОвский,опять перешёл на 95-й.
__________________
Не бійтесь робити те, що ніколи не робили! Адже ковчег будував аматор, а Титанік фахівці! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
![]()
Я пару раз хотів на ОККО переїхати заправлятись. Але щось мене не пре ні 92-ий ні 95-ий.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
![]()
І чого вже я тільки не пробував, а всеодно 92-ий УкрНафта для моєї машини якраз як кажуть те що доктор прописав. Заправляю і розхід зменшується, краще тяга.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Мож пригодиццо: http://www.benzina.com.ua/
|
![]() |
![]() |
#149 |
![]()
Не пам'ятаю чи сюди закидував http://autovisio.com.ua Теж непоганий сайт на дану тематику. Не так давно навіть влаштовували автопробіг проти неякісного пального. Певний час я теж був активним учасником, але потім набридло якось.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 44
Сообщений: 1,313
Машина: Славута-люкс 1.2карбюратор ГБО
Длина: 114650мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
Вже майже рiк заправляюсь на Лукойлi i щось вiн останiм часом спортився геть..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |