![]() |
|
|||||||
| Результаты опроса: настраиваете ли вы самостоятельно мпсз | |||
| нет, как получил так и езжу |
|
41 | 18.64% |
| да, постоянно настраиваю |
|
61 | 27.73% |
| а зачем меня все устраивает |
|
29 | 13.18% |
| хочю,но незнаю как |
|
89 | 40.45% |
| Голосовавшие: 220. Вы ещё не голосовали в этом опросе | |||
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#11 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
насправді нічого дивного немає, поясню:
той графік що наче під 92 більш тупіший, той що наче під 95 більш жвавий -- висновок дуже простий, це користуватися графіком під 95 бензин. По самому бензину є різниця в динаміці також, А-95 легший на "підйом" тому й перейшов, машині легше їхати. До встановлення МПСЗ різниці в динаміці між А-95;92 я не відчув, тому й їздив на 92-гому. Стосовно кривих Слава поміг і це відчутно, хоча я гадаю що й це не межа, можна краще, але при умові іншого стану карбюратора та бензину, тоді був дуже поганий бензин нажаль. |
|
0 (0)
|