![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
Цитата:
Друге попробую завтра перевірити. Дякую. P.S. Як дізнатися, воно глохне від перезбагачення чи перезбіднення? (замало чи забагато відкривається?) Наприклад, газнути під час того як заглохає і подивитися як поводиться? Последний раз редактировалось Symposer; 25.10.2011 в 21:05. |
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 51
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Найкраще зняти повітряний фільтр і подивитись, чи при пуску взагалі привідкривається пов. заслонка. Якщо так, то наскільки? На непрацюючому двигуні повністю витягніть підсос і за допомогою штока діафрагми (має вигляд букви Г) пускового привідкрийте пов. саслонку. Утворена щілина має бути близько 3 мм. По описаних вами ознаках у вас явно перезбіднення через великий зазор. У мене такі ж симптоми з'явились після заміни діафрагми пускового, зазор став близько 5мм, довелося регулювати (на камері пускового є гвинт з гайкою. Відпускаєте гайку, крутите гвинт до одержання потрібного зазора, який зручно мірять свердлом відповідного діаметра, законтрогаюєте. Якщо чесно, я собі виставив, якщо не помиляюсь, 3,5мм, бо при 2,7 суміш перезбагаувалась).
Последний раз редактировалось Michurin; 25.10.2011 в 21:55. |
|
|
|
|
| Метки |
| Проблемы с морозом, что делать? |
|
|