![]() |
|
|
#1 |
|
Поділюся з вами своєї історією.
Ситуація: Учора ввечері їду додому. Затор. Починаю помічати, що з кожним натисканням на педаль гальм вона все більше і більше "дубіє". Переїжджаючи святошинський міст авто стало, як "вкопане". Заклинило гальма. Педаль просто дубова і не натискається взагалі, як при заведеній машині так і при вимкненому запалюванні. Думав перегрілись. Зачекав 20 хвилин, але ситуація не змінилась. А затор за мною все більше і більше. Починаю нервувати. Взяв на головному гальмівному циліндрі відкрутив гайку контуру правого переднього колеса для того, щоб трішки спустити рідину. Колеса одразу відпустило, я аж почув. Бігом сідаю у авто, але педаль гальм тепер провалюється аж у підлогу і при натисканні на останню чутно характерний звук, який завжди буває коли у системі повітря. Їхав до дому без гальм зі швидкістю 1-3 км/год. і гальмував ручним гальмом. Приїхав. Сьогодні після роботи зайшов до машини, аби подивитись, що там. Сів до салону, а педаль абсолютно нормальна. Як завжди. Трішки "покачав", завів і вона на декілька сантиметрів пішла вперед. Це свідчить про те, що вакум працює. Якщо швидко натискати педаль гальм, то це впливає на ХХ двигуна. Десь є підсос. Але питання ось у чому. Що було з гальмами учора ввечері, та як вони самі відремонтувались за ніч? Які думки?Буду вдячний за будь які рекомендації. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Забув додати. Машина Славута Люкс 1.2, карбюратор, 2000 року.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: АВ
Сообщений: 5,936
Машина: лягушка СС7
Длина: 81990мкм
Диаметр: 33мм
|
такойже трабл был когда полез к регулировочной тяжке та которая в вакуумнике проверь ее всё ли законтрогаено,и попробуй штуцерком спустить газы которые идут в вакуумник,вытянув его опосля того как снова приклинит
__________________
лягушка |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Я не розумію одного. Як педаль, що ввечері провалювалася на наступний день стала нормальною?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
После того,как вы пустили кровь своей системе,колодки отпустили...Вывод-ДО того ТЖ деваться было некуда потому,что не отошли поршни в ГТЦ в исходное.А не отошли потому,что толкатель ВУТ не пускает.А не пускает потому,что контргайка на нем отвернулась,зазор стал меньше нормы.А тут еще и тормозуха под капотом нагрелась и немного расширилась.А утром остыла...
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Цитата:
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
До речі, а де шукати контргайку ВУТ?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Сами же пишете про педаль,что ушла...Значит-труба живая? Руководство заводское есть? Там есть раздел "ВУТ" и картинка..
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Смотреть надо свободный ход педали,начальный,там 3...7 мм должно быть,затем сантиметры.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
І так. Знайшов посібник. Я так розумію, що мене цікавить "контргайка толкателя".
Маю ще декілька питань: 1. Чи могли гальма заклинити з причин того, що контргайка розкрутилася? 2. Якщо знімати сам ВУТ, то чи потрібно попередньо зливати гальмівну рідину? Дякую! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Да.А зачем снимать?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Логічно, що якщо ця гайка розкрутилась, то її потрібно закрутити. А для цього потрібно зняти ВУТ. Чи я помиляюсь?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Ошибаетесь.Зазор устанавливается без снятия,там снизу все бу видно.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Значить все, що мені потрібно, це відрегулювати зазор і пошукати де є підсмоктування повітря. А я вже зібрався міняти ВУТ разом із ГТЦ
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Вы сначала посмотрите на гайку,на зазор,а потом и остальное.Только ВУТ работает.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Дякую за допомогу! На вихідних буду розбиратись.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
CrowHunter
|
Были целые партии авто в начале XXI века, у которых клинили тормоза. Лечилось регулировкой толкателя.
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Адрес: Д
Сообщений: 548
Машина: Hunday
Длина: 2240мкм
Диаметр: 30мм
|
это не нормально. лучше поменяй главный тормозной. ато так "климонёт" на 100 км и потом пеняй на "гайку")
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
CrowHunter
|
Оно не клинило резко. После отпускания педали тормоза колеса оставались заторможеными.
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Адрес: Д
Сообщений: 548
Машина: Hunday
Длина: 2240мкм
Диаметр: 30мм
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Скорее будет не так.Это случится при движении с подтормаживанием,тогда ТЖ нагреется,деваться ей некуда,вот и заклинит.Было.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,539
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Ну да, а вроде такое не бывает и без ВУТ! Не вернулись поршня ГТЦ взад,ТЖ деваться и некуда,вот она и давит.
Последний раз редактировалось кук; 21.03.2012 в 10:05. |
|
|
|