![]() |
|
![]() |
#1 |
Адрес: Киев
Сообщений: 5,068
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 47мм
|
![]()
Соотношение цена/качество датчика уровня такое, что он у меня уже пару лет - как вторая пробка. Привык.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Kyiv, Харьковский р-н
Возраст: 46
Сообщений: 162
Машина: Slavuta 1,2 L была; Sens 1,3SX
Длина: 1190мкм
Диаметр: 36мм
|
![]()
Давно не писав на цьому форумі... Машина "Сенс".
Маю проблему в тому що в системі охолодження немає надлишкового тиску. Раніше рідину видавлювало через кришку бачка. Кришку замінив, але результату було аж на два дні. Потім її пірвало на гарячому двигуні на один оберт. Намагання закрутити її знову не вийшло - кришка прокручувалася. Вирішив замінити деталь у комплексі - кришку та бачок. Спеціально підібрав так, щоби кришка не прокручувалася на бачку. Результат був аналогічним попередньому - через декілька днів на гарячому двигуні кришку підірвало. Почав пробувати міняти деталі на кришці, на корпус, що гарантовано сидить на бачку як гарячому так і холодному поставив нову прокладку з клапанціяи. Результат - через бачок не тече, але і тиску немає. На тій самій прокладці і на кришці що зрівається тиск створюється... Прямо містика якась. Іще одне, під машиною ніде не тече... всі патрубки сухі, але з під капоту воняє тосолом. Спробуват таку річ: нагрів за атмосферного тиску дистильовану воду і мій "тосол". Вода закипіла при 100 С, тосол - при 106 С. Але сам тосол на пробу не такий жирним мабуть яким має бути (суб'єктивно).На гарячому двигуні з під капоту відчувається запах тосолу, отже закипання та випаровування має місце бути. Запах іде з під кришки, яка закручена... Може туди налити антифризу з температурою кипіння більше ніж тосолу??... Щоб не закипав... Гра із замінами бачків та кришок не проходить... Підкажіть, що робити... |
![]() |
![]() |