![]() |
|
![]() |
#1 |
Очень давно не заходил
|
![]()
У меня сходная проблема.
Подскажите что лучше будет (интересны мнения) Сейчас думаю - есть ли смысл делать капиталку или взять б/у движок (хотя тоже лотерея) Имею - Исходный движок 1.1, голова нормальная, коленвал+шатунные вкладыши битые (надо менять) головку блока тоже надо точить (зазор между поршнем и стенкой как бы до миллиметра не доходит + менять поршневую+ маховик (крайне желательно) В сумме все вылетает в копейку. Даже если делаю сам (опыт переборки движков имею). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Киев, Чоколовка.
Сообщений: 2,808
Длина: 3200мкм
Диаметр: 41мм
|
![]()
Так у тебя надо спрашивать, проблемы
![]() Если есть опыт. Из моего опыта, обычно мастера преувеличивают.
__________________
Всё, что Бог делает, всё к лучшему. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Адрес: Червоноград
Сообщений: 7
Машина: VW T5, VW B5, Tavria
Длина: 190мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
Якщо вмієте робити щось самі і є хтось, хто може зі сторони підказати - треба робити самому (нічого аж надто складного нема): скрутити динамометричним ключем - не важко, виставити мітки - не важко, виставити запалення - теж (то я про карб). В такому разі воно навіть суттєво дешевше вийде, та й для себе ніколи не зробиш погано. Але якщо є сімніви, або відчуваєте, що ви в тому не розбираєтесь - краще не лізьте. Капіталка на СТО 500 доларів (плюс-мінус), тут я бачив, що мотор після капіталки за 2500 гривень продавали. Особисто я би ризикнув взяти БУ мотор і не морочити собі голову, якби не зміг зробити сам. Але сам особисто - я би вскривав і все робив би сам. |
|
![]() |
![]() |