ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Тюнинг

Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 04.09.2007, 17:00   #1
RaceFace
 
Адрес: Івано-Франківськ
Сообщений: 89
Длина: 1560мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для RaceFace с помощью ICQ
По умолчанию Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Була:
Таврія 2003-го року випуску, в оригіналі інвалідка з повністю ручним управлінням і коробкою-напівавтоматом.
Стала:
-двигун ВАЗ-21083, 1,5 куба, карбюратор НИВА Тайга 1.7, 5 ст. КПП
-ходова ВАЗ, вкладиші в передніх стійках Каяба (Гольф)
-передні сидіння Мазда MX-3 (я словами не опишу наскільки вони зручні)
-руль Міцубісі Лансер
-шумо-, віброізоляція, перетяжка дверних карт замінником.
-Музика в кік-панелях (фронт Helix + саб MacAudio)
-Тахометр ВАЗ-2107 (не глючить він, навіть якщо з початку 80-х років)

Тепер про мотор. Брав інжекторним (б\в) і переробляв під карбюратор. Ставив я його туди 1,5 місяця(!). По ширині залазить добре, лонжерони залишились нетронутими. Довго возився з правильним розміщенням мотора, щоб виставити його без перекосів. Пізніше помітив що при нагрузці правий краб б”є об піддон мотора – вилікував ударами по піддону в місці контакту. На фотках видно підсилювачі бруса (косі труби від стаканів вниз) і розтяжку на стаканах – таким чином вийшов квадрат навколо мотора, думаю кузов трохи поживе.
Подивіться на кріплення задньої подушки мотора – я не варив ніяких шпильок, все значно простіше, варто тільки приварити до кузова кутник. Передня і бокова подушки вкорочені. Передня подушка старого зразка – маленька – зараз в дефіциті і ціною від 160 до 210 грн. Новий зразок не поміщався.
Корпус повітряного фільтра – Гольф-2 стикований з черепахою і гофрою від „москаля”.
Вихлоп: штани – 8-ка, стиковані з резонатором від Ауді. Решта труби – рідна.
Трос підсоса від салона до половини довжини рідний і стикований з куском від 8-ки.
Трос газу – 8-ка, став впритик. Педаль газу підгинав вверх на пару сантиметрів бо ходу не вистачало для відкриття 2-ї камери карбюратора
Трос зчеплення – 8-ка, прийшлось переварювати його кріплення на КПП (для регулювання ходу), вийшло надійно.
Трос спідометра рідний але надійно не зафіксований – я просто його вставив в коробку.
Куліса – 8-ка, вирізав трошки дно щоб посадити її.
Полуосі – окрема історія. Ліва (шоферська): палка від Сенса, граната внутрішня ВАЗ, зовнішня – Таврія. Права – палка і зовнішня граната – Таврія, внутрішня – ВАЗ. Хотів повністю ВАЗовські але побоявся різати і зварювати.

Ну і само собою „веселий” період обкатки і пошуку глюків. За роботу сів 18-го червня а спокійно їздив тільки від 4-го серпня (знайшов собі менінгіт на голову якраз літом).
Ставав з місцевими сракерами на 402 метра. Інжекторна 1,5-кубова 9-ка (2-х річна) з нульовиком і прямотоком (це тільки те що я взнав, ці „гонщики” не признаються що насправді стоїть) відстала на фініші від мене на 2 корпуса. Асфальт шліфується навіть на 2-й передачі після 3000 оборотів. Як шліфується на першій уявити можете самі. Стиль їзди у мене спокійний тому більше таких експериментів проводити не буду.
Задовбали „ображені” на трасі. Варто обігнати шось пацанське або дорожче за Таврію як зразу сідають на хвіст і хочуть „наказати”. Майже всі підйоми проходяться на 5-й передачі, не скажу що з прискоренням але мотор не вмирає. Максималку розвивав в районі 168 км\год, пізніше знаючі підказали шо максималку треба міряти на 4-й передачі, при нагоді для самозаспокоєння спробую. На 2-й передачі елементарно набирається 110 км\год.

Тепер мене гризе питання про вакуумник на гальма. Його з заводу не було а зараз поставити буде проблематично через розташування термостату на даному моторі. Вихід бачу у вкороченні кронштейну до мінімального розміру.

Переробкою задоволений, хоча сподівався на меншу суму. Мотор з коробкою взяв за 410 умовних, а на фініші виднілась сума у 960 – це з заміною помпи, ремнів, прокладок, тросів, шлангів і масел. Ну і ще всяких дрібниць було.

Нижче фото. Мотор трохи в маслі бо жене з труби вентиляції картера, руки не доходять зайнятись.
Можете лошити, гнати в спину і тому подібне
Изображения
Тип файла: jpg 10-10.jpg (89.5 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 9-9.jpg (78.9 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 8-8.jpg (90.6 Кб, 1569 просмотров)
Тип файла: jpg 7-7.jpg (84.1 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 6-6.jpg (80.5 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 5-5.jpg (86.6 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 4-4.jpg (96.6 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 3-3.jpg (94.3 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 2-2_147.jpg (93.3 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 1-1_319.jpg (66.1 Кб, 1570 просмотров)
RaceFace вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:23   #2
OMAR
Проходил мимо
 
Адрес: Житомир моб. 096-125-96-8Ч
Сообщений: 2,048
Длина: 1240мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для OMAR с помощью ICQ
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

малоток
:wink:
OMAR вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:31   #3
OMAR
Проходил мимо
 
Адрес: Житомир моб. 096-125-96-8Ч
Сообщений: 2,048
Длина: 1240мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для OMAR с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

а до сотки скока?
OMAR вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:37   #4
Вовкулак
Смотрящий
 
Вовкулак
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 52
Сообщений: 3,000
Машина: Renault Scenic 2
Длина: 46750мкм
Диаметр: 40мм
По умолчанию Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Вот это уже похоже на тюнинг!
А не так, как в соседних ветках - прикрутили саморезами базарный обвес и тащатся от собственной крутизны
А тут - машина, кроме дисков, ничем не выделяется внешне, но под капотом, как говорится, "зачод".
Вот только нехорошо, что аффтар пренебрёг усовершенствованием тормозов - с этого надо было если не начинать, то делать параллельно остальным усовершенствованиям. Надеюсь, тормоза в этой тачке будут соответствовать остальным наворотам.
__________________
Неважно, что вам говорят - вам говорят не всю правду.
Неважно, о чем идёт речь - речь всегда идёт о деньгах.
Вовкулак вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:40   #5
RaceFace
 
Адрес: Івано-Франківськ
Сообщений: 89
Длина: 1560мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для RaceFace с помощью ICQ
По умолчанию гальма

Гальма буду робити полюбому! я писав, мене затримує тільки вкорочення кронштейну під вакуумник. а ще я не можу знайти довгий шток. ВАЗовські тормозні диски теж вібрують якщо тормозити з великої швидкості, я подумую над задніми дисковими і розприділювачем гальмівних сил.
Розгін до 100-ки не заміряв. Як взнаю - напишу обов"язково
RaceFace вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:41   #6
afa14
 
afa14
 
Адрес: мicто Лева
Возраст: 51
Сообщений: 21,343
Длина: 497100мкм
Диаметр: 62мм
По умолчанию Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Цитата:
Сообщение от Вовкулак
Вот это уже похоже на тюнинг!
А не так, как в соседних ветках - прикрутили саморезами базарный обвес и тащатся от собственной крутизны
А тут - машина, кроме дисков, ничем не выделяется внешне, но под капотом, как говорится, "зачод".
+1
afa14 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:44   #7
Lexa
ТавроСтрелок
 
Lexa
 
Адрес: файне місто Одеса
Возраст: 47
Сообщений: 21,640
Машина: ЗАЗеГ
Длина: 458090мкм
Диаметр: 63мм
Отправить сообщение для Lexa с помощью ICQ
По умолчанию Re: гальма

молодець Це вже тюнінг.
одне зауваження щодо інтер'єру: торпеда так і проситься щоб її обтягнули як і карти дверей
Lexa вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:46   #8
Модэрн
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Цитата:
Сообщение от afa14
Цитата:
Сообщение от Вовкулак
Вот это уже похоже на тюнинг!
А не так, как в соседних ветках - прикрутили саморезами базарный обвес и тащатся от собственной крутизны
А тут - машина, кроме дисков, ничем не выделяется внешне, но под капотом, как говорится, "зачод".
+1
+2
  Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 17:51   #9
RaceFace
 
Адрес: Івано-Франківськ
Сообщений: 89
Длина: 1560мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для RaceFace с помощью ICQ
По умолчанию Re: гальма

Цитата:
Сообщение от Lexa
молодець Це вже тюнінг.
одне зауваження щодо інтер'єру: торпеда так і проситься щоб її обтягнули як і карти дверей
угу, я вже за неї майже сідав...але знаючі сказали що при сонячній погоді я буду бачити її відображення в лобовому. Я думаю мої руки ще дійдуть до неї, перед і низ під колір карт а верх темним зроблю.
RaceFace вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 18:30   #10
частник
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: гальма

диски бомба
  Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 18:41   #11
Alexx
 
Alexx
 
Адрес: Черноморск
Сообщений: 3,988
Машина: ZZT23
Длина: 1660мкм
Диаметр: 40мм
По умолчанию Re: Re: гальма

фсем брать пример :!:
редкий случай когда мне нравится (вцелом, ессно - детали - тут уж у каждого свое... )
Alexx вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 18:55   #12
OMAR
Проходил мимо
 
Адрес: Житомир моб. 096-125-96-8Ч
Сообщений: 2,048
Длина: 1240мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для OMAR с помощью ICQ
По умолчанию Re: гальма

Цитата:
Сообщение от RaceFace
Гальма буду робити полюбому! я писав, мене затримує тільки вкорочення кронштейну під вакуумник. а ще я не можу знайти довгий шток. ВАЗовські тормозні диски теж вібрують якщо тормозити з великої швидкості, я подумую над задніми дисковими і розприділювачем гальмівних сил.
Розгін до 100-ки не заміряв. Як взнаю - напишу обов"язково
напиши в лічку
я тебе про шток раскажу и про кронштейн
OMAR вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 18:59   #13
KISLOTA
 
Сообщений: 337
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для KISLOTA с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: гальма

Нормаль.. :wink:
Только нужно опустить на пару ветко....
KISLOTA вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 19:07   #14
softm123
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Зачет - однозначный.

ПС. Тебе удалось получить "высновок заводу" ?
  Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 19:17   #15
RaceFace
 
Адрес: Івано-Франківськ
Сообщений: 89
Длина: 1560мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для RaceFace с помощью ICQ
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Цитата:
Сообщение от softm
Зачет - однозначный.

ПС. Тебе удалось получить "высновок заводу" ?
Мене часто питають про оформлення цього всього. Я чув що 400 грн +100 щоб було швидше і я буду мати офіційний дозвіл. Але не спішу. Мєнти мене ловлять мінімум 2 рази на тиждень але просто провіряють документи і бажають щасливої дороги. Деякі питаються за ходову, як ставив (у мене на задніх вікнах наклейки з рекламою). Правда при під"їзді до мєнта який мене зупинив завжди глушу мотор
RaceFace вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 19:22   #16
softm123
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Цитата:
Сообщение от RaceFace
Цитата:
Сообщение от softm
Зачет - однозначный.

ПС. Тебе удалось получить "высновок заводу" ?
Мене часто питають про оформлення цього всього. Я чув що 400 грн +100 щоб було швидше і я буду мати офіційний дозвіл. Але не спішу. Мєнти мене ловлять мінімум 2 рази на тиждень але просто провіряють документи і бажають щасливої дороги. Деякі питаються за ходову, як ставив (у мене на задніх вікнах наклейки з рекламою). Правда при під"їзді до мєнта який мене зупинив завжди глушу мотор :)
Все рiвно - залiк!
  Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 19:25   #17
Даня
 
Даня
 
Адрес: Киев Виноградарь
Сообщений: 1,175
Длина: 1990мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Автору огромный ПЛЮСИЩЕ :prayer: :supz:
__________________
клуб тавросисек на капоте
Даня вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 19:38   #18
RaceFace
 
Адрес: Івано-Франківськ
Сообщений: 89
Длина: 1560мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для RaceFace с помощью ICQ
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Цитата:
Сообщение от Даня
Автору огромный ПЛЮСИЩЕ :prayer: :supz:
ДЯКУЮ!

А взагалі, іторія була така:
ріний мотор був 1.1 але не їхав взагалі хоча працював як годинник. Мені говорили що мотори для інвалідок збирають з чого попало, тому щоб він їхав треба було його розібрати і підігнати\дошліфувати\полі рувати все що бачитиму.
Остання крапля була 27 травня, коли я опівночі повертався додому і зупинився на світлофорі який працює цілодобово. Дорога на 4 полоси...поруч мене зупиняється білий запор і підгазовує - запрошує на старт. Я глянув ближче, а на запорі титани і дуже широка гума...по звуку мотор у запора рідний і в салоні я бачив шофера і 2-х пасажирів. Я не фанат гонок але тоді вирішив спробувати і газнув у відповідь - мотор як годинник, машина моя пуста...
...на зелене світло запор так рванув шо наблизитись до нього я зміг тільки після 80 км\год.
Це була остання крапля! ПАЦАНИ НА ЗАПОРІ, ЗНАЙТЕ, ВИ - ****, Я З-ЗА ВАС ЦІЛЕ ЛІТО КРУТИВ ГАЙКИ!
Ну от результат перед вами.
Запора того досі бачу на вулицях але на світлофорі я його після того не зустрічав. Хотілось би...
RaceFace вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 21:38   #19
viktorjl
 
viktorjl
 
Адрес: DNEPR
Возраст: 40
Сообщений: 1,080
Машина: 吉利自由舰
Длина: 1290мкм
Диаметр: 36мм
Отправить сообщение для viktorjl с помощью ICQ
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Зачет, но тормоза лучше сделай, а не максималку испытывай и свою судьбу!
viktorjl вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 21:45   #20
Fat
 
Адрес: Донецк
Сообщений: 73
Машина: очень много авто
Длина: 1140мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Плохо что не инжектор
Fat вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 22:01   #21
Mustang
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Это уже действительно весчь! =D>
А во сколько тебе все это обошлось (двиг и ходовая)?
  Ответить с цитированием
Старый 04.09.2007, 22:15   #22
viktorjl
 
viktorjl
 
Адрес: DNEPR
Возраст: 40
Сообщений: 1,080
Машина: 吉利自由舰
Длина: 1290мкм
Диаметр: 36мм
Отправить сообщение для viktorjl с помощью ICQ
По умолчанию Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Цитата:
Сообщение от Fat
Плохо что не инжектор
почему? Смотря какие цели
viktorjl вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2007, 11:03   #23
александр вишняков
 
Адрес: Россия, Приморский край
Сообщений: 562
Длина: 1450мкм
Диаметр: 33мм
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Автору мегазачет... Ты смелый парень. Сам все ваял или помогал кто?
Если есть, выложи фоты крепленй двигателя и т.п. в виде отдельно от машины.
александр вишняков вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.09.2007, 12:09   #24
P.p.r.
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

хехе
знакомая машинго
  Ответить с цитированием
Старый 05.09.2007, 12:15   #25
RaceFace
 
Адрес: Івано-Франківськ
Сообщений: 89
Длина: 1560мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для RaceFace с помощью ICQ
По умолчанию Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Цитата:
Сообщение от Mustang
Это уже действительно весчь! =D>
А во сколько тебе все это обошлось (двиг и ходовая)?
Мотор з коробкою з моменту купівлі до повної установки і спокійної їзди - 960 баксів (на шроті голий мотор з коробкою - 410)
Ходова: запчастини - 90, диски - 270, перехідники замовляв у Ікара за 65 баксів.
RaceFace вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 08:40. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.