![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
![]() |
|
Опции темы
![]() |
Поиск в этой теме
![]() |
Опции просмотра
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Була:
Таврія 2003-го року випуску, в оригіналі інвалідка з повністю ручним управлінням і коробкою-напівавтоматом. Стала: -двигун ВАЗ-21083, 1,5 куба, карбюратор НИВА Тайга 1.7, 5 ст. КПП -ходова ВАЗ, вкладиші в передніх стійках Каяба (Гольф) -передні сидіння Мазда MX-3 (я словами не опишу наскільки вони зручні) -руль Міцубісі Лансер -шумо-, віброізоляція, перетяжка дверних карт замінником. -Музика в кік-панелях (фронт Helix + саб MacAudio) -Тахометр ВАЗ-2107 (не глючить він, навіть якщо з початку 80-х років) Тепер про мотор. Брав інжекторним (б\в) і переробляв під карбюратор. Ставив я його туди 1,5 місяця(!). По ширині залазить добре, лонжерони залишились нетронутими. Довго возився з правильним розміщенням мотора, щоб виставити його без перекосів. Пізніше помітив що при нагрузці правий краб б”є об піддон мотора – вилікував ударами по піддону в місці контакту. На фотках видно підсилювачі бруса (косі труби від стаканів вниз) і розтяжку на стаканах – таким чином вийшов квадрат навколо мотора, думаю кузов трохи поживе. Подивіться на кріплення задньої подушки мотора – я не варив ніяких шпильок, все значно простіше, варто тільки приварити до кузова кутник. Передня і бокова подушки вкорочені. Передня подушка старого зразка – маленька – зараз в дефіциті і ціною від 160 до 210 грн. Новий зразок не поміщався. Корпус повітряного фільтра – Гольф-2 стикований з черепахою і гофрою від „москаля”. Вихлоп: штани – 8-ка, стиковані з резонатором від Ауді. Решта труби – рідна. Трос підсоса від салона до половини довжини рідний і стикований з куском від 8-ки. Трос газу – 8-ка, став впритик. Педаль газу підгинав вверх на пару сантиметрів бо ходу не вистачало для відкриття 2-ї камери карбюратора ![]() Трос зчеплення – 8-ка, прийшлось переварювати його кріплення на КПП (для регулювання ходу), вийшло надійно. Трос спідометра рідний але надійно не зафіксований – я просто його вставив в коробку. Куліса – 8-ка, вирізав трошки дно щоб посадити її. Полуосі – окрема історія. Ліва (шоферська): палка від Сенса, граната внутрішня ВАЗ, зовнішня – Таврія. Права – палка і зовнішня граната – Таврія, внутрішня – ВАЗ. Хотів повністю ВАЗовські але побоявся різати і зварювати. Ну і само собою „веселий” період обкатки і пошуку глюків. За роботу сів 18-го червня а спокійно їздив тільки від 4-го серпня (знайшов собі менінгіт на голову якраз літом). Ставав з місцевими сракерами на 402 метра. Інжекторна 1,5-кубова 9-ка (2-х річна) з нульовиком і прямотоком (це тільки те що я взнав, ці „гонщики” не признаються що насправді стоїть) відстала на фініші від мене на 2 корпуса. Асфальт шліфується навіть на 2-й передачі після 3000 оборотів. Як шліфується на першій уявити можете самі. Стиль їзди у мене спокійний тому більше таких експериментів проводити не буду. Задовбали „ображені” на трасі. Варто обігнати шось пацанське або дорожче за Таврію як зразу сідають на хвіст і хочуть „наказати”. Майже всі підйоми проходяться на 5-й передачі, не скажу що з прискоренням але мотор не вмирає. Максималку розвивав в районі 168 км\год, пізніше знаючі підказали шо максималку треба міряти на 4-й передачі, при нагоді для самозаспокоєння спробую. На 2-й передачі елементарно набирається 110 км\год. Тепер мене гризе питання про вакуумник на гальма. Його з заводу не було а зараз поставити буде проблематично через розташування термостату на даному моторі. Вихід бачу у вкороченні кронштейну до мінімального розміру. Переробкою задоволений, хоча сподівався на меншу суму. Мотор з коробкою взяв за 410 умовних, а на фініші виднілась сума у 960 – це з заміною помпи, ремнів, прокладок, тросів, шлангів і масел. Ну і ще всяких дрібниць було. Нижче фото. Мотор трохи в маслі бо жене з труби вентиляції картера, руки не доходять зайнятись. Можете лошити, гнати в спину і тому подібне ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Проходил мимо
|
![]()
малоток
:wink: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Проходил мимо
|
![]()
а до сотки скока?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Смотрящий
Адрес: Запорожье
Возраст: 52
Сообщений: 3,000
Машина: Renault Scenic 2
Длина: 46750мкм
Диаметр: 40мм
|
![]()
Вот это уже похоже на тюнинг!
А не так, как в соседних ветках - прикрутили саморезами базарный обвес и тащатся от собственной крутизны ![]() А тут - машина, кроме дисков, ничем не выделяется внешне, но под капотом, как говорится, "зачод". Вот только нехорошо, что аффтар пренебрёг усовершенствованием тормозов - с этого надо было если не начинать, то делать параллельно остальным усовершенствованиям. Надеюсь, тормоза в этой тачке будут соответствовать остальным наворотам.
__________________
Неважно, что вам говорят - вам говорят не всю правду. Неважно, о чем идёт речь - речь всегда идёт о деньгах. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Гальма буду робити полюбому! я писав, мене затримує тільки вкорочення кронштейну під вакуумник. а ще я не можу знайти довгий шток. ВАЗовські тормозні диски теж вібрують якщо тормозити з великої швидкості, я подумую над задніми дисковими і розприділювачем гальмівних сил.
Розгін до 100-ки не заміряв. Як взнаю - напишу обов"язково |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Адрес: мicто Лева
Возраст: 51
Сообщений: 21,343
Длина: 497100мкм
Диаметр: 62мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ТавроСтрелок
|
![]()
молодець
![]() одне зауваження щодо інтер'єру: торпеда так і проситься щоб її обтягнули як і карти дверей ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
диски бомба
|
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: Черноморск
Сообщений: 3,988
Машина: ZZT23
Длина: 1660мкм
Диаметр: 40мм
|
![]()
фсем брать пример :!:
редкий случай когда мне нравится (вцелом, ессно - детали - тут уж у каждого свое... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Проходил мимо
|
![]() Цитата:
я тебе про шток раскажу и про кронштейн |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Нормаль.. :wink:
Только нужно опустить на пару ветко.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Зачет - однозначный.
ПС. Тебе удалось получить "высновок заводу" ? |
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Цитата:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
#17 |
Адрес: Киев Виноградарь
Сообщений: 1,175
Длина: 1990мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
Автору огромный ПЛЮСИЩЕ
![]()
__________________
клуб тавросисек на капоте |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Цитата:
А взагалі, іторія була така: ріний мотор був 1.1 але не їхав взагалі хоча працював як годинник. Мені говорили що мотори для інвалідок збирають з чого попало, тому щоб він їхав треба було його розібрати і підігнати\дошліфувати\полі рувати все що бачитиму. Остання крапля була 27 травня, коли я опівночі повертався додому і зупинився на світлофорі який працює цілодобово. Дорога на 4 полоси...поруч мене зупиняється білий запор і підгазовує - запрошує на старт. Я глянув ближче, а на запорі титани і дуже широка гума...по звуку мотор у запора рідний і в салоні я бачив шофера і 2-х пасажирів. Я не фанат гонок але тоді вирішив спробувати і газнув у відповідь - мотор як годинник, машина моя пуста... ...на зелене світло запор так рванув шо наблизитись до нього я зміг тільки після 80 км\год. Це була остання крапля! ПАЦАНИ НА ЗАПОРІ, ЗНАЙТЕ, ВИ - ****, Я З-ЗА ВАС ЦІЛЕ ЛІТО КРУТИВ ГАЙКИ! ![]() ![]() ![]() Ну от результат перед вами. Запора того досі бачу на вулицях але на світлофорі я його після того не зустрічав. Хотілось би... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Зачет, но тормоза лучше сделай, а не максималку испытывай и свою судьбу!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Адрес: Донецк
Сообщений: 73
Машина: очень много авто
Длина: 1140мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Плохо что не инжектор
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Это уже действительно весчь! =D>
А во сколько тебе все это обошлось (двиг и ходовая)? |
![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Цитата:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Адрес: Россия, Приморский край
Сообщений: 562
Длина: 1450мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
Автору мегазачет... Ты смелый парень. Сам все ваял или помогал кто?
Если есть, выложи фоты крепленй двигателя и т.п. в виде отдельно от машины. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
хехе
знакомая машинго |
![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Цитата:
Ходова: запчастини - 90, диски - 270, перехідники замовляв у Ікара за 65 баксів. |
||
![]() |
![]() |