![]() |
|
|||||||
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 48
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Киев
Сообщений: 33
Машина: 2108 1,4 1992
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Киев
Сообщений: 33
Машина: 2108 1,4 1992
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Вы в Киеве не бываете? Хотелось бы настроиться толково))
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#4 |
|
Очень давно не заходил
Адрес: Запорожье
Возраст: 48
Сообщений: 2,677
Машина: 1102 mpsz1V,2V,3V, 4V
Длина: 5360мкм
Диаметр: 0мм
|
не бываю
насчет давления атмосферное давление это 100кПА в моторе на ХХ в среднем 35кПа при тапке в пол давление становиться порядка 98кПа с набором оборотов может стать 90кПа. теперь имеем два термина давление растет разрежение падает |
|
|
0 (0)
|
|
|
#5 |
|
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 26мм
|
Уже десь з місяць їжжу з МПСЗ варіант 1. Слава сам ставив.
Машина заводиться з пів оберту. На холодну працює агонь. Коли двигун малопрогрітий раніше провали були коли з місця рушиш, наразі провали пропали. Машина стала різвіше їхати, тяга більша стала. На першій передачі взагалі конкорд. Дуже побобається підтримка обертів ХХ. Перерегулював трошки карб, при куті 5 градусів як раз 900 обертів, виставив 900 на МПСЗ. Теперь при прогрітому двигуні і ввімкнених фарах, передніх та задніх ПТФ, обігріву скла та 3 швидкості пічки оберти як були 900 так 900 і тримаються |
|
|
0 (0)
|