![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
![]()
щодо результатів - поділюся (на жаль, не по таврії)
двигун 4G13 (Mitsubishi) профрезерував ГБЦ на 1.2мм. Компресія зараз 17. Точну СС не знаю, не проливав. До переробки - 10.5 за паспортом. фази поїхали, тож виставив в бік кращої продувки на низах ГБО 2пок., розхід по місту - мінус літр, зараз в середньому 8/100, стиль їзди часто динамічний кут запалювання +7 градусів назад від бензинового, на жаль без карти. Дуже суттєво покращилася динаміка, особливо знизу. двигун EA82T (Subaru) профрезерував ГБЦ на 1мм та поставив поршні від атмосферного мотора. Компресія зараз 12. Точну СС не знаю, не проливав. До переробки - 8 за паспортом. менеджмент запалювання - SECU3, карта індивідуальна ГБО 4пок., розхід по місту - мінус два літри, зараз в середньому 15/100, стиль їзди динамічний майже завжди покращення динаміки більш ніж помітне, але тут одним махом зроблено багато окрім підвищення СС - замінені турбіна та інтеркулер, поставлені ірідієві свічки та резонансне запалювання, метанол, ну і по дрібницях. про ресурс - міцубісі до переробки проїхав 220 ткм, після - більше 100ткм (якийсь час одометр не працював, бо новий датчик екзіст віз більше місяця) навіть якщо загальний ресурс становитиме 100 ткм - я згоден, за моїми пробігами це 6-7 років. За такий час перебрати двигун мене не обтяжить, я це сам роблю. субару загалом проїхав тисяч 20. Але режим експлуатації тут такий де "рік іде за десять", бо навантаження трохи інші, двигун часто подовгу на редлайні, наддув вище норми. моє імхо - це та переробка, яку однозначно варто зробити. Зараз я шукаю вбитого мотора 1.2 щоб зробити "як треба" і поставити в таврію замість фіатівського
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you Последний раз редактировалось Lambert; 16.02.2015 в 13:46. |
|
![]() |