ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Автозвук

Автозвук Как сделать так, чтоб Ваш автомобиль "зазвучал"

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 20.04.2015, 17:34   #1
Lambert
 
Lambert
 
Адрес: Київ, Борщагівка
Возраст: 44
Сообщений: 3,108
Машина: ZAZ 1142 903cc 1995
Длина: 2810мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Lambert с помощью ICQ
По умолчанию

Зовсім товстий провід (25, а у декого і більше кв.мм.) треба тягнути від акумулятора. Від генератора до акумулятора достатньо 5кв.мм. (для параноїків можна трохи більше)
стоковий генератор зможе віддати 55А максимум, і це на оборотах вище середніх
акумулятор зможе віддати вдесятеро більше

підсилювач класу АВ - це приблизно 50-55% КПД
тобто потужність яку він видає на навантаження, множите на два - отримуєте потужність споживання
якщо сабвуфер потужністю 500ват живиться від підсилювача класу АВ на номінальну потужність - конструкція споживатиме кіловат, або близько 80А. А ще на фронті є підсилювачі, може й не один. А ще система запалювання та інша бортова електроніка...
самому генератору тут нема чого робити
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you
Lambert вне форума   Ответить с цитированием
Старый 20.04.2015, 18:45   #2
ainner
 
ainner
 
Адрес: Днепрсити
Возраст: 32
Сообщений: 1,027
Машина: Заз 1102 Черешенка
Длина: 2040мкм
Диаметр: 23мм
Отправить сообщение для ainner с помощью AIM
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Lambert Посмотреть сообщение
Зовсім товстий провід (25, а у декого і більше кв.мм.) треба тягнути від акумулятора. Від генератора до акумулятора достатньо 5кв.мм. (для параноїків можна трохи більше)
стоковий генератор зможе віддати 55А максимум, і це на оборотах вище середніх
акумулятор зможе віддати вдесятеро більше

підсилювач класу АВ - це приблизно 50-55% КПД
тобто потужність яку він видає на навантаження, множите на два - отримуєте потужність споживання
якщо сабвуфер потужністю 500ват живиться від підсилювача класу АВ на номінальну потужність - конструкція споживатиме кіловат, або близько 80А. А ще на фронті є підсилювачі, може й не один. А ще система запалювання та інша бортова електроніка...
самому генератору тут нема чого робити
я параноїк - від генератора до акумулятора і "+" і "-" 16кв.мм. с паянними мідними клемками) Плюсовий впаян у латунну клему акумулятора, наглухо =))

50-55%КПД. Згоден) Але рідко пишуть правду. Я завжди відштовхуюсь від номіналу бортових запобіжників. Наприклад мій 4х канальник 2х30А в паралель, тобто 60А.
60А це цифра з, якнайменш, 20% запасом, тобто максимальне споживання 50А. А написано 800W(хоча це не якийсь китайський непотріб, Blaupunkt gta470)

Генератор 80А, стартвольт(діодний міст складається з 8 діодів, використан принцип третьої гармоніки чи шосьтаке)
Свій генератор буду міняти. Нажаль коли я цей купляв, 135А сенсовського ще небуло.
Буду купляти б/у, інжекторний і колхозити) Є ще варіант подружити 2 генератори з обводним роліком


З живленням все нормально, планую до закінчення фронту(3х полоска) встановити ще одну кислоту. Там подивимся, але і генератор треба буде ставити - або ще один, або більшої подужності десь сп'здити)

Я це до чого веду - у меня хороше живлення. Голодом жоден елемент морити не буду. А от додаткові конденсатори всеодно буду ставити на фронт.

Моноблоку той фарад менше ніж на секунду. 14а/секунд це емкість одного фараду конденсаторів, тут тіки кислота чи гельовий допоже.

А от 4х канальнику на фронт конденсатори ой як потрібні. Вони дадуть змогу не вносити у звук мідів, сч,вч викревлення на пікових споживаннях у системі.
__________________
Таврии,из всех своих владельцев,из кого-то больше, из кого-то меньше,делают автомеханика,слесаря,электрика,сварщика =) Моя Черешенка и БЖ
ainner вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 10:38. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.