ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Тюнинг > Технический тюнинг

Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д.

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 24.12.2015, 11:03   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,242
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Petro Посмотреть сообщение
Не кидайте помідорами, якщо запитаю абсолютну дурню. Просто, апгрейдом запалення не цікавився ніколи. Спочатку не було гаража, потім інжекторна машина. Попередня Таврія, була куплена на убой, її просто підтримував в стані "щоб їздило". А тепер чи криза середнього віку, чи що. Ладно, лірика. Тепер сама суть. Читаю тут про МПСЗ щоб таки визначитися з варіантом і десь на якомусь форумі натрапив на фразу: "Баловство єто ваше МПСЗ, собрать нормальную систему на Январе".
А що потрібно, щоб зібрати інжекторну систему запалення на інжекторних "мозгах" на карбовому авто?
Ткніть мордою в ссиль з нормальною схемою.
На газелях ніби так зроблено, стоїть мікас і керує запалюванням, а насправді машина карбова. Одним словом все те саме що для МПСЗ, тільки замість блока МПСЗ поставити мікаса, ну і відповідно з комплектації виключити форсунки і непотрібні датчики. Потім з часом можеш потроху докупляти залізо.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 08:11. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.