![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 | |
Адрес: Dnipro
Возраст: 44
Сообщений: 18,422
Машина: класний тошнот
Длина: 192840мкм
Диаметр: 43мм
|
![]() Цитата:
![]()
__________________
Мiй БЖ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
макарунок
Сообщений: 6,776
Длина: 13800мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
я так думаю що мова фде по ТО30 тис (усі фільтри + мастило+діагнстика)
d3 - близко 25 кгрн (v10 з сухим картером) d4 - близько 16 кгрн (V8 twinturbo/twinscroll) На цю серію автомобілів взагалі то діє інший розклад по нормочасам. При ТО часто вимазають доадткових робіт з контролю, перевірки адаптацій. Хтось запитає а шо з колодками. По факту залежить від типу гальмівної (кераміка чи сталюка). Сталюка при ну дуже динамічній їзді на рівні - Шумахер мнє нє канккурєнт. То за 30 ти можна замінити комплектів 5 колодок і пару раз диски. З керамікою розклади інші.. Головне щоб витримали супорти. Але кераміка комплект (4 диска + колодки) без роботи це близько 20 кілобаксів. |
![]() |
![]() |
![]() |
Метки |
аудє - гімно :) |
|
|