ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Ходовая

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 23.03.2017, 15:10   #1
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,234
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Со снятыми колесами??? Что-то новое.
З колесами не получиться, диск перекриває проточку на фланці, хіба як варіант використовувати площину проточки де болти кріплення до ступиці. Але тут знову підводний камінь, без ями не буде доступу до болтів регулювання.
Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Да и без грузов?
Навіщо грузи, запам"ятовуєш на вічку водного рівня положення бульбашки для певного кута і міряється набагато точніше ніж по відвісу.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.03.2017, 19:56   #2
>Zhek@<
 
Адрес: Село неасфальтированное ;)
Сообщений: 857
Машина: Ford Fiesta MK5 2007
Длина: 3050мкм
Диаметр: 31мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Навіщо грузи, запам"ятовуєш на вічку водного рівня положення бульбашки для певного кута і міряється набагато точніше ніж по відвісу.
Груз не отвесный , а нагруженность автомобиля, без него будет не правильный розвал.
>Zhek@< вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.03.2017, 20:46   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,234
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от >Zhek@< Посмотреть сообщение
Груз не отвесный , а нагруженность автомобиля, без него будет не правильный розвал.
Колись робив на таврії розвал, то ніхто не казав мені що треба сідати з руль для нагруженості. Так само ніхто не міряв відстань від підлоги до центрів болтів кріплення ричагів.

Я цей розвал, робив ще в 2014 році, що літом, що зимою дорогу машина тримає відмінно. Якщо руль тримати добре в руках, то на будь якій швидкості всякі колії і хвилясті нерівності на трасі пролітаю без втрати курсу.

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Робиться скоба, яка опирається на боковини диска, так на всіх авто роблять, по ній і робиться розвал. Навіть не треба рівень, досить нитки та грузила в верхній частині скоби на планки з рисками на нижній. Колись викладав фото. Для нашого кузова- досить і такої точності.
Це хіба на нових дисках так можна, я вже свої не раз рівняв.
Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
А коли колеса в повітрі, розвал вірним не буде- нема навантаження на стойки. Для нормального треба або з навантаженням стандартним, або трошки інші дані в градусах без вантажу.
Здається починаю розуміти про яке навантаження йде мова. Колеса не були в повітрі, я спеціально робив дерев"яні підставки на яких машина спиралась фланцями, щоби рівень передньої осі, був на тому самому рівні що і коли машина була на колесах. Тобто передня підвіска була нагружена.

Можливо не клікали по фотках, то вставлю в великому розмірі.






Цю фотку треба повернути на 90 градусів вправо.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.03.2017, 21:12   #4
>Zhek@<
 
Адрес: Село неасфальтированное ;)
Сообщений: 857
Машина: Ford Fiesta MK5 2007
Длина: 3050мкм
Диаметр: 31мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Колеса не були в повітрі, я спеціально робив дерев"яні підставки на яких машина спиралась фланцями, щоби рівень передньої осі, був на тому самому рівні що і коли машина була на колесах. Тобто передня підвіска була нагружена.
Нагруженности под своим весом машины - не достаточно.
Номинал выставляется при нагруженности доп.весом машины.
У Вас номинал получается при пустой машине, а если сядите Вы один, уже изменится розвал, будет подъедать внутреннюю часть протектора.
>Zhek@< вне форума   Ответить с цитированием
Старый 24.03.2017, 09:15   #5
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,234
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от >Zhek@< Посмотреть сообщение
Нагруженности под своим весом машины - не достаточно.
Номинал выставляется при нагруженности доп.весом машины.
У Вас номинал получается при пустой машине, а если сядите Вы один, уже изменится розвал, будет подъедать внутреннюю часть протектора.
За три роки нічого не з"їло, кути розвалу брав зі старенької книги-альбому по таврії, там був допустимий діапазон від і до, то взяв кут розвалу по максимуму. По суті я розвал правив тільки на лівій стороні, так як з заводу кулаки від амортизаторів ніхто не від"єднував, то поміряв кути на кожній стороні. З правої сторони кут мав правильну/бажану величину, зліва кут розвалу був менше потрібного, то я його виставив таким самим як на правій стороні.

Останні фотки з протектором колеса зроблені вчора, як бачимо на не нагруженій машині відстань від центру трохи більше 5 мм, якщо сяду в машину я і пасажир, то вийде 5 мм.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 23.03.2017, 20:10   #6
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,556
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
З колесами не получиться, диск перекриває проточку на фланці, хіба як варіант використовувати площину проточки де болти кріплення до ступиці. Але тут знову підводний камінь, без ями не буде доступу до болтів регулювання.
Навіщо грузи, запам"ятовуєш на вічку водного рівня положення бульбашки для певного кута і міряється набагато точніше ніж по відвісу.
Робиться скоба, яка опирається на боковини диска, так на всіх авто роблять, по ній і робиться розвал. Навіть не треба рівень, досить нитки та грузила в верхній частині скоби на планки з рисками на нижній. Колись викладав фото. Для нашого кузова- досить і такої точності.
А коли колеса в повітрі, розвал вірним не буде- нема навантаження на стойки. Для нормального треба або з навантаженням стандартним, або трошки інші дані в градусах без вантажу.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 06:33. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.