![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,542
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Бо так дозволяє чи конструкція, чи мало що, шо тут незвичайного? В ФІАТі моєму теж недалеко, і нічого, іздить. Тим більше, шо резонатор підбирають не сам по собі, а з трубами всіма, бо це таки трохи наука- акустика, а не просто як попало. В т.ч. і діаметри труб.
Знайомий розрізав резонатор і викинув потрохи- появились проблеми, в т.ч. з апуском, особливо на газі. Вернув взад. А в нормальних авто є резонатор в системі впуску. Таврія та Жигули такими не є.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 11.10.2018 в 08:53. |
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
Цитата:
![]() Авео ![]() Лачетті ![]() Цитата:
Особливо до відсутності резонатора чутливі двотактні двигуни, в глушнику є конус від якого відбивається частина вихлопних газів і повертається до циліндра в момент коли з картера робоча суміш через вікна наповняє циліндр, гази що повернулись, не дають робочій суміші вилітати у вихлоп. ![]() Деякі виробники навіть ставлять ругульовану заслону в глушник мотоцикла, щоби добитись максимального ефекту в усьому діапазоні обертів.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|||
|
|
|