![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Адрес: Ostróda
Возраст: 46
Сообщений: 28,921
Машина: Щось подібне на 1102: FR-V i-ctdi 2008: Aygo 1,4HDI 2008, Corsa, Fiesta
Длина: 1088030мкм
Диаметр: 85мм
|
Цитата:
__________________
"А все дальнейшее, результат того что ты видишь здесь." З одного боку усе добре, а з іншого... Ми.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Якщо в двох словах, то автор хоче донести думку, що кальцієві акумулятори відрізняються від сурмянистих тільки складом самої решітки, на якій тримається намастка, і процес зарядки у них такий самий як і в сурмянистих, напругу на клемах під час зарядки більше 14.4 в давати не можна. Твердження що для заряду кальцієвих акумуляторів треба 16 в це міф, і така напруга шкодить акумулятору, в цьому короткому відео він це показує на новому ще не юзаному акумуляторі https://www.youtube.com/watch?v=iAit...ature=youtu.be
Ще він пояснює причину зниження щільності в кальцієвих акумуляторах. Так як під час заряду кальцієвих акумуляторів напругою 14.4 в газовиділення нема зовсім, то електроліт не перемішується і відбувається його розслоєння, на дні щільність велика, а зверху навіть на повністю зарядженому акумуляторі може бути 1,2. Якщо ж в такій ситуації свіжозаряджений акумулятор потрясти щоби електролір перемішався, то щільність піднімається.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
| Метки |
| аккумулятор вода |
|
|