![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#11 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,992
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
Я маю на увазі закрити щілину між порожниною даху з обшивкою, а вентиляція залишиться через задні стійки як в таврії.
Я не зовсім зрозумів, та й не знаю як в таврії. Нашвидкоруч не знайдете якесь фото для пояснити? В мене з заводу велика частина саме даху сзаду вкрита сантиметровим войлоком, отвори в даху дивляться в салон поверх обшивки з дирочками та цим войлоком, через ті дирочкии і відбувається забір повітря з верхньої частини салону. Так склалося що прийняв рішення не менше 2 чи трьох років їздити на ній, тому потрошки буду колупати все в ній щоб було краще, а то думав що поміняю, то і кондиціонер на базі редуктора закинув, та й лампи не доробив. До речі почала трішки хрустіти ліва граната, 107 тищ. Під навантаженням і тільки в самому крайньому положенні. Вона точно ніколи не була з порваним пильником. Або це така якість, або може старий хазяїн підмінив перед продажем. Мало мені здається 107 для шруса. Тільки треба впеанитися ще, що це не нова права, а таки ліва....
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |