![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Бердянськ
Возраст: 55
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212950мкм
Диаметр: 40мм
|
Термостат поміняв. У воді його не варив. Нижній патрубок почав тепліти коли діагностика показувала температуру ОР у 86 гр. Так що нормальний виходить.
А от на те, куди на радіаторі прикріплений зворотній шланг до розширювального бачка якось не звертав уваги. А коли звернув - то зненацька виявилося що на Таврі у мене він був зліва, а на Славуті зправа і навіть патрубок зайвий зліва є. Виходить що тепла ОР постійно циркулює по верху радіатора навіть коли термостат ще і не думає відкриватися. Треба це виправити і перенести шлангу на ліву сторону щоб звести цю циркуляцію до мінімума. Не думаю що ця циркуляція якось особливо впливає на температуру повітря що надходить до впуску.
__________________
СМИ сегодня есть инструмент идеологии, а не информации. Главное в их сообщениях — идеи, внедряемые в наше сознание контрабандой. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Адрес: Рени
Возраст: 43
Сообщений: 10,683
Машина: Chevrolet Lacetti 1.8 газ/бензин 2007
Длина: 197160мкм
Диаметр: 33мм
|
Цитата:
__________________
АЗЛК-2140 (1984, 02.2007-10.10.2007) => ВАЗ-2101 (1975, 28.01.2008-23.07.2011) => ВАЗ-2107 (1985, 23.07.2011-05.01.2012) => ЗАЗ-110307 (2005, 11.01.2014-11.09.2019) => Mazda 626 (1992, 11.09.2019-09.06.2023) => Chevrolet Lacetti (2007, з 02.06.2023) |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Забанен
Сообщений: 46
Длина: -120мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Только долго пришлось подбирать термостат, с третьего раза удалось найти на 85 градусов. |
|
|
|
|