![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 55
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212950мкм
Диаметр: 39мм
|
![]()
Так і не зміг підключитися до ЕБК через USB K-Line кабель. Віндоуси усіх сортів перепробував (ХР також), драйвери. Навіть з рідними дровами, з диска який йшов з кабелем (кабель від моторстате.ком.уа) не працює. Мабудь за за більше ніж 10 років цей кабель зпалили давно, дуже через багато рук він пройшов.
А через ЕЛМ327 МікасОнлайн від Володимира не працює. Бо перезбагачення суміші при запуску холодного двигуна дістало. Вже і маси-контакти перечистив усі. Не можу зрозуміти що відбувається. Отож опишу все детально словами. Початкові умови - холодний двигун. Температура ОР - 1 градус. Заводжу - виставляється ознака прогріву, оберти - 1900. Корекція по ДК - 1.00. Двигун догрівається до +5 гр відносно початкової температури (було 1 - стало 6 градусів) і ознака прогріву знімається, оберти падають до 1400, корекція по ДК - 1.00. Далі гріємося, оберти падають потихеньку і от коли догрілися до +20 градусів відносно початкової (був 1 стало 21 градус) починає протягом 5 секунд монотонно зростати корекція по ДК аж до полички в 1,5. Троїть смердить двигун. Це триває 10 секунд. Після чого корекція миттєво падає до 1.00 на 2 секунди. Якщо у цей момент газонути то корекція по ДК падає до рівня 0.82-0.86 і робота двигуна нормалізується. На прогрітому двигуні рівень корекції по ДК 0.96-1.02. Якщо не газувати то усе повторюється по кругу - 5 секунд монотонного зростання корекції по ДК, 10 секунд пердіння і смердіння, на 2 секунди корекція нормалізується. У будь-яку 2-секундну паузу можна різко газонути і все нормалізується. Само по собі проходить коли температура ОР перевалить за 70 градусів. Помилок у ЕБК немає.
__________________
СМИ сегодня есть инструмент идеологии, а не информации. Главное в их сообщениях — идеи, внедряемые в наше сознание контрабандой. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
![]() Цитата:
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Адрес: Бердянськ
Возраст: 55
Сообщений: 17,388
Машина: Slavuta 110308 1.3Si
Длина: 212950мкм
Диаметр: 39мм
|
![]() Цитата:
Я читав про цей режим на славутофорумі але зовсім не зрозуміло коли він вмикається. Ви пишете що вимикається коли натиснеш на педаль газу. А в моєму випадку оце "натиснеш" біля 3500 обертів і коли температура -4 то й не з першого разу може вийти. На кут запалювання і положення РХХ не звертав уваги. Завтра прослідкую як вони змінюються коли починається фігня творитися. І взагалі оте що Ви говорите потрібно дивитися на зідратій своїй прошивці чи можна зкачати з нету? У мене зараз: 110308-141101031 MIKAS 11.0.0 AEC 02.33.111 Dec 27 2007 Дата підготовки прошивки 11,03,2009.
__________________
СМИ сегодня есть инструмент идеологии, а не информации. Главное в их сообщениях — идеи, внедряемые в наше сознание контрабандой. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Цитата:
Якщо не зняти лог з роботи двигуна в момент зависів то буде тяжко знайти причину.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |