![]() |
|
Курилка Задушевные тупаки про жизнь и прочий офф :) - общение тавроводов на любые темы не о Таврии и дорогах |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#3526 |
Адрес: Харьков
Сообщений: 5,492
Машина: Renault Dokker Van Mazda CX-5 Tavria Picup 1.3
Длина: 75730мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
это дополнительные приблуды. Их нужно покупать и таскать с собой. Что мешает покупать и таскать с собой беспроводной эндоскоп? Тем более, что ПО к каждому продукту своё, как правило.
__________________
только глоток бензина может спасти смертельно раненого кота |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3527 |
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 57
Сообщений: 5,252
Машина: Ford Fusion 1,4 2010
Длина: 188430мкм
Диаметр: 43мм
|
![]()
Ну то я ж кажу - те, що не потрібно/не заходить/дивує конкретно Вас - не означає, що так само не потрібно нікому.
Знову таки, "свого часу", я у клієнтів перевіряв мережу за допомогою смарта з USB-мережевою картою. Ну да, через OTG. Але ЮСБ-шна "сєтєвуха" легша і займає менше місця, ніж ноут. Зараз вже не дуже актуальне для мене, але, можливо, хтось ще й так юзає. Так, є карманний wifi-роутер, який можна повісити на клієнтський кабель, а до нього - таки через wifi, але "цей шлях не легший" імхо. |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3528 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3529 | |
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 57
Сообщений: 5,252
Машина: Ford Fusion 1,4 2010
Длина: 188430мкм
Диаметр: 43мм
|
![]() Цитата:
Ну і добре, що не довелось ні з ким тим відео ділитись - вистачило подивитись. Але, ще раз повторюсь, якщо якась фіча непотрібна Вам особисто, якщо Ви не бачите завдань для використання кабеля - ну то дуже добре. Але, чомусь, мені здається, що не один я можу знайти, де його використати, крім заряджання аккума. Звісно, коли всі вакцинуються від корони, а Гейтс розтягне тенета 5G по всьому світу, можливо, ніяких дротів взагалі не буде потрібно, як і телефонів взагалі - ні андроїдів, ні айфонів. Будемо всією інфою ч-з ковід-чіпи обмінюватись. Але цей час ще не настав, імхо. ![]() |
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3530 | |
![]() Цитата:
![]() У меня ж две дозы чистейшего американского пфайзера. ![]() |
||
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3531 |
![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3532 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]() |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3533 |
![]()
та я вот шо подумал ... так как больше 95% пилотов пользуются айпадами ну и макбуками (айфонами) то можно было бы где то в средине полета спросить через стюардессу (или лично) - зачем они ущербные пользуются таким фуфлом и за сколько они насосали на это все
![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3534 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
Тю, я навіть поясню чому.
1. Уніфікація техніки + під корпоративні пакети гаджети не коштують практично ніфіга, а пади банально беруться за бонуси. 2. Писати нативні аплікації під 2 платформи занадто шикарне задоволення, кросплатформа дешевша, але апки криві як сабля, та й для малоекранних апок отримана економія на кросплатформі буде захавана підготовкою 2х релізів. Але заміна стандарту на техніку в корпораціях відбувається дуже швидко. Ну і звісно ніхто некродевайси не юзає, 2-3 роки і на списання. Але мова взагалі не про то. Я вже мовчу про той факт, що розумник з годинником в цеху у мене б уже давно був відсторонений від роботи і побіг би на позачерговий інструктаж з охорони праці ![]() Последний раз редактировалось AndrewK; 17.10.2021 в 23:22. |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3535 |
![]()
нет там ничего корпоративного ... все за свои кровные покупается . а все что ниже ATPL тем более . кстати правилами ипад разрешен в кокпите как воспомогательное устройство (а в случае отказа и основное)
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3536 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
Ах ну да, прям бачу як пілот інтегрує особистий планшет в систему керування бортом
![]() |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3537 | |
![]() Цитата:
![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
||
![]() |
1 (1)
![]() |
![]() |
#3538 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
Ну і до чого той пук в калюжу був?
Хз% пілотів юзають огризки. Ну і? Де дані? А про дозволений в кабіні допоміжний пристрій (при відмові - основний) - навіть і не смішно. Промислові корпоративні стандарти для мене не порожній звук. Підозрюю, що авіастандарти як мінімум не менш строгі ![]() ![]() |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3539 | |
![]() Цитата:
а какую систему ... какого самолета ... нет в самолете разъема для ипада ![]() карты + скорость высота и курс это все что берется с него как с независимого устройства . на крайняк если в сумке случайно завалялась радейка с VOR то можно для ILS захода использовать . так шо кто тут куда напукав то еще присмотрется надо ![]() пысы - лицензии на полочку не кладут ... процедура там иная (даже если накосячил при ... )
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
||
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3540 | ||
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]() Цитата:
Цитата:
Він або передбачений, виданий і наявний (когкретний екземпляр) під який по певному протокулу йдуть дані з мережі літака, або його тупо нема в процедурі ваще ніяким боком; і ваще пох, що його з дому 2й пілот приніс, аде все, що він може це дрочити в оффлайні, або юзати гостьовий інтернет на загальних підставах. Що там ще де в кого в сумці нештатного "завалялось" і юзається з метою забезпечення польоту - пряма підстава для іініціації профнепридатності. Далі, я в нюанси зальотів не вникаю. У мене підхід простий, є жосткий зальот - далі HR і при потребі юрист з тим зальотчиком розбиратись будуть. Переважно я людині даю один додатковий шанс, якщо це не пов'язано з загальною безпекою і високою вартістю зальоту. |
||
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3541 | |
![]() чукча не читатель чукча писатель .. уже давно понял . ![]() это можно схлопотать и при полете с проверяющим .. и это ловят даже КВС с 20+ опытом . Цитата:
но упорно идет рассказ как там все происходит . все же писатель ![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
||
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3542 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
Ну то розкажи, табік в кабіні це регламентний прилад, індикатор чи позарегламентний аксесуар, що юзає зовнішні сервіси. Бо різниця між ними шалена.
Різницю між приладом, індикатором і аксесуаром пояснювати треба? Последний раз редактировалось AndrewK; 18.10.2021 в 21:38. |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3543 |
![]()
зайшов почитати бомбьож про новий макбук, а тут тихо
шосістало шановні ?
__________________
бєздєльнік |
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3544 | |
Адрес: ZpCity
Сообщений: 12,334
Длина: 129870мкм
Диаметр: 36мм
|
![]() Цитата:
![]()
__________________
![]() |
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3545 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]() |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3546 | |
![]() Цитата:
я свого попереднього продав в ідеальному стані і теперішня 16ка піде на олх як тільки нові в нас почнуть продаватись і да в мене ноут в хард-кейсі ![]()
__________________
бєздєльнік |
||
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3547 |
![]()
зато на 66% меньші края
![]() на іфонах привкли і на макбуках привикнуть
__________________
бєздєльнік |
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3548 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
Юзаєш теж в кейсі?
|
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3549 |
Адрес: Харьков
Сообщений: 5,492
Машина: Renault Dokker Van Mazda CX-5 Tavria Picup 1.3
Длина: 75730мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
И я юзаю в кожанном чехле. И что с того? На голое пузо холодный алюминий не особо знаете-ли.
__________________
только глоток бензина может спасти смертельно раненого кота |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
#3550 |
Возраст: 47
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 46мм
|
![]()
І багато ти напівлежачи напрацюєш? І куди 2й екран поставити?
А для тупити в інтернетах планшет зріучніший П.С. Я ващєт чисто поржав стосовно захисту, але бачу, що це клініка |
![]() |
0 (0)
![]() |
![]() |
Метки |
горе в семье |
|
|