![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,992
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
Я шарову довго мив, поки всю ржу не вимив. Потім ввігнув ковпачок - так і їзжу. Не прослабла. А якщо не вимити то так, абразив, не ходитиме
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Цитата:
Схоже що на рахунок того що палець шарової LSA з нержавійки я помилився, корозія таки присутня. ![]() На пластиковій втулці видно, що знос почався від верхнього краю де почалась корозія. ![]() Далі знос пішов вниз по площині найбільшого переміщення кулі в властику.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Запорожье, Правый
Возраст: 41
Сообщений: 8,962
Машина: Таврия 1.3, ЗАЗ Ланос 1.4
Длина: 30500мкм
Диаметр: 35мм
|
я за чиєюсь рекомендацією з форуму зараз всі шарові та рульові змащую смазкою ШРБ та під пильник пхаю кільце з паралону у смазці. шарові ходять довго і нудно.
|
|
|
|