ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Ходовая

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 16.05.2022, 08:55   #1
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,235
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Petya Посмотреть сообщение
Лежит у меня поворотный кулак в сборе с таврии 1994 года. На ступице наблюдается осевой люфт. Может это быть нормой или на подшипнике любой конструкции осевого люфта быть не должно? Имею ввиду, если установить кулак на авто, то ступица двигается влево вправо по горизонту, а вот вниз вверх вроде стабильно. можете пояснить может ли это быть особенностью роликовой конструкции подшипника например, который менять не нужно?
Якщо в кулак вставити гранату і затягнути гайку з правильним зусиллям і при цьому збережеться будь який люфт, то підшипник однозначно під заміну. А якщо люфт є без вставленої гранати, то він ні про що не говорить.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.05.2022, 14:42   #2
Petya
 
Адрес: Киев
Сообщений: 216
Машина: 1102 1.1 ГБО 2001
Длина: 1050мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Якщо в кулак вставити гранату і затягнути гайку з правильним зусиллям і при цьому збережеться будь який люфт, то підшипник однозначно під заміну. А якщо люфт є без вставленої гранати, то він ні про що не говорить.
Пізніше тільки збагнув наступне: незважаючи на те, що кулак стояв і експлуатувався на авто, внутрішня обойма підпишника, яка складається з лівої і правої половинки, все ж могла зберігати зазор між ними. До посту на форумі "на колінах" вставляв шрус в кулакоступицю і наскільки міг на колінах затискав його ступичною гайкою, люфт осьовий зберігався. Ось тільки допер: положив кулак зі ступицею на "землю" на ступицю, а з іншого боку кулака де шарова ударив по внутрішній обоймі підшипника і люфт пропав. Таким чином я довів дві половинки внутрішньої обойми підшипника до упору.
Petya вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.05.2022, 14:57   #3
Petya
 
Адрес: Киев
Сообщений: 216
Машина: 1102 1.1 ГБО 2001
Длина: 1050мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Корисна інформація по аналогам перетнього ступичного підшипника (34X64X37) Таврія або ВАЗ 2108, знайдена мною на цьому форумі та доповнена.
6-256907E1C17
6-256907Е2С17 SPZ СПЗ Самара (Росія) тримав його в руках в магазині, якщо не підробка, то зовні обойми виглядають, наче ним в хокей грали
6-256907У9С17 СПЗ Саратовский Підшипниковий завод
6-256907AEK12L19 ХАРП Харків
NB721 HOLA
03270 Febi
PW34640037CS PFI (америкокитай)

1 Quinton Hazell QWB 676 Англия к 2108
2 Delphi-Lockheed BK 559 Англия к 2108
3 SKF 309726DA (VKBA 1307) Швеция к 2108
4 IRB IR 8041 Испания к 2108
5 HL 900 177 Япония к 2108
6 Optimal 801 442 Германия к 2108
7 FAG 532066DB (713 6910 10) Германия к 2108
8 Ruville 7203 Германия к 2108
9 Breda Lorett C 490 (CR2157) Италия к 2108
10 ZKL PLC 14 24 Чехия к 2108
11 Coram CR 008 Италия к 2108
12 Pilenga PW 1306 Италия к 2108
13 Herzog H10 1206 Германия к 2108
14 Guttmann WB10212 Италия к 2108
15 Meyle 100 407 0031 Германия к 2108
16 NPA NP31013-3103029 Чехия к 2108
17 Kraft KT100501 Германия к 2108
18 Wego BE080 0601 Чехия к 2108
19 Pex 16 0252 Германия к 2108
20 Metzger WM 676 Германия к 2108
21 SNR R172 03 Франция к 2108
22 Triscan 8530 70101 Нидерланды к 2108
23 NK 752315 Германия к 2108
24 Kaco 5103 1 Франция к 2108
25 HK 91/01 Германия к 2108
26 Mapco 26080 Германия к 2108
27 MasterSport MS2108-3103020 Германия к 2108
28 LGR VAZ-2108 Германия к 2108
29 Lsa PLC 14-24 Словакия к 2108
Petya вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.05.2022, 15:02   #4
Petya
 
Адрес: Киев
Сообщений: 216
Машина: 1102 1.1 ГБО 2001
Длина: 1050мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

PW34640037CS PFI

Замовив цей підшипник в магазині по гарній ціні 257 грн., але він виявився мені не потрібен. Цей підшипник порадили в магазині, фірма має представників по багатьох країнах. Це американський бренд з китайським виробництвом. Підшипник зараз в Києві біля метро Житомирська, якщо нікому не потрібен, то відміню замовлення.
Petya вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.05.2022, 15:10   #5
Petya
 
Адрес: Киев
Сообщений: 216
Машина: 1102 1.1 ГБО 2001
Длина: 1050мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

256907 SKL в магазині бачив ще такий, виготовлений за ліцензіею від німецького виробника, виглядав непогано.
Petya вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 03:52. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.