![]() |
![]() |
#126 | |
![]() Цитата:
Відразу з магазину було 12.6 В. Ще навіть не пробував заводити. Лише трохи потримав на зарядці, бо в гаражі був недовго. Десь з годину він брав 1.5А, так що потрібно буде ще заряджати, а потім подивимось, в тому числі і навантажувальну вилку (бортовий комп'ютер вміє показувати). Гарантія - 1.5 роки наче. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
... Десь з годину він брав 1.5А, так що потрібно буде ще заряджати...(с)- не обов'язково, не зима, зарядиться і так
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Яке, звичайне, чи люкіс?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
![]()
Дзеркала складні тільки в теорії. Перше ж за весь час їхньої експлуатації складання, яке вийшло ненароком, показало, що конструкція невдала. Присобачив зуба на шурупи. Як не дивно, тримається.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
![]()
В мене такі самі дзеркала, але складаються в обидві сторони, можливо пружинка що тримає гачок має неправильну форму і не забезпечує роз"єднання при певному зусиллі.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
![]()
Не минула й зима, перекинув колеса:
Підзарядив акумулятора. Замінив свічки і розширювального бачка: Познімав заодно болгаркою гострі кути на кронштейні, бо врізаються в стінки: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
А чого під планкою ніякої прокладки? Некошерно.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Та як сказати- на Таврії багато чого нема, що могло бути. Гострі кромки на планці не дивина, тому краще шось тоненьке прокласти, стінки бачка від тиску дихають. І знизу, і зверху, по принципу-...зайвий хрен в попі ніколи не завадить...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
![]() Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
![]()
Замінив ручника. На рідному стерлись зуби. Колись вже раз нарізав їх сам - вистачило років на 10. Ймовірно, і ще раз так вийде. Поки поставив нового.
Ще раніше замінив трамблера: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
![]()
Замінено ВВ дроти:
Я б сказав, що вони стали гірші. Старі, такі ж само Tesla - на порядок еластичніші, хоч їм вже 10 років буде літом. Колись був силікон, зараз тільки назва. Заміряв опір, щоправда, вже після покупки нових - можна було не міняти: №: Нові <--> Старі 4: 3.2 кОм <--> 2.1 кОм 3: 4.8 кОм <--> 2.4 кОм 2: 5.3 кОм <--> 3.2 кОм 1: 6.3 кОм <--> 4.2 кОм Ц: 4.2 кОм <--> 4.5 кОм |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Но то цо, як кажуть наші брати поляки? Різні виробники, різні матеріали- різні опори, на роботу це ніяк не впливає. Аби тріщин в ізоляції не було. На Таврії міняв дроти, бо старий хазяїн втулив відверте гімно- н/омні жигулівські часів брежнєва. Нові пробігли бульше 150 т.к., з ними і продав.
На Славуті нормально працювали штатні з пробігом понад 125 т.к, зараз на Фіаті рідні, пробіг 205 т.к.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
![]() Цитата:
Ну то таке, маю 2 комплекти робочих, коротше, але причина смикань поки не знайдена. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
![]()
Знайшов нового херсонського гену 97Т.3701. Продавцеві респект: насипав в коробку з генератором ще трохи ніштяків в подарунок:
Тут, на форумі, знайшов спосіб підключення замість ще рідного 583.3701, оскільки в мене ще стара схема із третім контактом збудження. По кріпленнях однакові, кронштейни замінювати не прийшлося: Рідне реле РС702 прибрав, так як воно нормально-замкнене і з ним лампочка контролю зарядки працює навпаки: загорається, коли машина завелась. Замість нього встановив звичайне 4-контактне реле, типу 75.3777-10. Жовтий провід з генератора - на 85 контакт, два спарені проводи - на 30 і 86 контакти, рожевий, що залишився - на 87 контакт. Так лампочка працює нормально. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Та воно то так, але схема нових генераторів передбачає початкове збудження обмотки ротора генератора саме дякуючи протіканню невеликого струму через контрольну лампу+резистор 51 ом. А як зараз?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Адрес: Сахновщина
Возраст: 43
Сообщений: 1,212
Машина: OPEL KADET E 1988? 1.3 была ЗАЗ 1102 93год 1,1
Длина: 4750мкм
Диаметр: 26мм
|
![]()
Малий струм тече через обмотку реле, на збудження вистачає, контакти замкнуті - лампа горить. Генератор запрацював, реле відпустило - лампа потухла. Дуже багато жигульок так перероблено на нові генератори...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
![]()
Зараз, як я зрозумів, через обмотку 4-контактного реле збуджується і обмотка ротора генератора.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
![]()
Мені це відео допомогло зрозуміти, що я робив таким підключенням:
https://youtu.be/YnZhutiSMm8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Справа в тому, шо:
- різні схеми обмоток генераторів, в старому є вивід від точки з'єднання обмоток, в новій такого нема. - реле РС-702 розраховане на спрацювання десь при 6...7 вольтах- половині вих. напруги, нове- на 12...14 вольт. - в старій схемі панелі ЛКЗ одним кінцем завжди сидить на мінусі/масі авто, а не так, як пан лєхтрик в кіно сказав. Досить глянути схему і все стане зрозуміло.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,507
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Не можу сказати детальніше, бо не бачу всієї схеми.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |