![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,992
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
Якщо розвал крутити то міняється сходження. Але якщо крутити сходження, то розвалу нічо не буде
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,556
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Цитата:
Для чого рівень, паралельний поздовжній осі? І хіба сход не простіше робити на колесах- по шинах? Багато разів робив таку процедуру- розвал, з допомогою металевої П-подібної скоби, яка опиралась на полиці диска. Індикатор- аналог будівельного виска зі шкалою внизу.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 05.01.2023 в 07:42. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
Якщо є сумніви в моїх словах, то вивертаєш руль до упору в сторону, а далі вже на око видно що розвал внутрішнього колеса пішов сильно в плюс, а розвал зовнішнього, з плюса пішов в мінус. Це все відбувається за рахунок того що вісь обертання стійки не перпендикулярна, а має як поперечний нахил так і повздовжній.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|